Pff. Wat een ratten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Je houdt je mening maar voor je ja!?
© CNN
Tja, dat is de bevolking van de meeste landen denk ik zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Iraanse bevolking is erg vriendelijk en vredelievend
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:33 schreef Brum_brum het volgende:
bijna 17000 comments... Je zou het maar moeten modden.
Volgens mij gaat dat automatisch iig voor een groot deel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:33 schreef Brum_brum het volgende:
uwned.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:19 schreef Brum_brum het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)cal-weapons-use.html
Hier het bewijs dat de Britten nodig hebben!
Sp3c maakt overuren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:33 schreef Brum_brum het volgende:
Ik zie idd een hoop pogingen om onder een automatisch filter uit te komen door spaties door afkortingen te zetten enzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat automatisch iig voor een groot deel.
Er komen ook iets van 20 comments per seconde bij, zojuist liep de pagina vast toen ik in 1 keer 200 comments erbij laadde
Het is niet classified als het hier te lezen isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:28 schreef superworm het volgende:
Als het zulk overtuigend bewijs is, waarom is het dan classified? Ik bedoel, het bewijs van Irak was bij elkaar verzonnen en zelfs dat werd openbaar gemaakt.
Niet alles wordt bekend gemaakt zei Kerry.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Het is niet classified als het hier te lezen is
Afsluiting van Kerryquote:We also know that we have a president that does what he says that he will do. And he has said, very clearly, that whatever decision he makes in Syria it will bear no resemblance to Afghanistan, Iraq or even Libya. It will not involve any boots on the ground. It will not be open ended. And it will not assume responsibility for a civil war that is already well underway.
The president has been clear: Any action that he might decide to take will be limited and (sic) tailored response to ensure that, a despots brutal and flagrant use of chemical weapons is held accountable. And ultimately, ultimately we are committed -- we remain committed, we believe it’s -- the primary objective is (sic) to have a diplomatic process that can resolve this through negotiation, because we know there is no ultimate military solution.
It has to be political.
It has to happen at the negotiating table.
And we are deeply committed to getting there.
So that is what we know. That is what the leaders of Congress now know. And that’s what the American people need to know. And that is, at the core of the decisions that must now be made for the security of our country, and for the promise of a planet, where the world’s most heinous weapons must never again be used against the world’s most vulnerable people.
snap ik, maar wij hebben dus net een classified document van de FBI gelezen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef Masyl het volgende:
[..]
Niet alles wordt bekend gemaakt zei Kerry.
Dit kan uitmonden in een 3e Wereldoorlog. Amerika en Israël hebben het weer eens mooi voor elkaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Het is niet classified als het hier te lezen is
Het is allemaal duidelijk bekend onder de VN, Amerika en Rusland wat er is gebeurt in Syrië. Ze willen nu zeker weten dat het bewijs klopt, als dat niet zo is heb je een groter probleem met Rusland en misschien de landen rond Syrië.
Nee, het gedeelte wat openbaar is gemaaktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
snap ik, maar wij hebben dus net een classified document van de FBI gelezen?![]()
lijkt me sterk
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Dit kan uitmonden in een 3e Wereldoorlog. Amerika en Israël hebben het weer eens mooi voor elkaar.
O, ja dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef Masyl het volgende:
[..]
Nee, het gedeelte wat openbaar is gemaakt
Klopt, Rusland heeft oorlogschepen naar de Amerikaanse vloot gestuurd om 'militaire spierballen' te tonen. Dit kan ook nog goed fout gaat als Rusland iets niet bevalt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Dit kan uitmonden in een 3e Wereldoorlog. Amerika en Israël hebben het weer eens mooi voor elkaar.
Schopje BNW.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef SeLang het volgende:
Het bewijs zijn dus die youtube filmpjes
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef SeLang het volgende:
deze ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef SeLang het volgende:
twitter:MotherJones twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:48:19President Obama will deliver prepared remarks on Syria at approximately 2:15 p.m. ET http://t.co/CZyuOboVa8 via @politico reageer retweet
twitter:BloombergTV twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:50:39COMING UP: Obama to speak on Syria at 2:15 p.m. WATCH: http://t.co/AEgjA69PKa reageer retweet
Kerry zei het zelf. Heb je niet gekeken?quote:
Zijn dat dezelfde filmpjes die door beide zijden worden geclaimd als bewijs voor hun gelijk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kerry zei het zelf. Heb je niet gekeken?
Inderdaad, Kerry zei dat hij het voornemen om te bombarderen puur gebaseerd heeft op YouTube-filmpjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kerry zei het zelf. Heb je niet gekeken?
Goed dat we zo op de hoogte worden gehouden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef theNull het volgende:
twitter:MotherJones twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:48:19President Obama will deliver prepared remarks on Syria at approximately 2:15 p.m. ET http://t.co/CZyuOboVa8 via @politico reageer retweet
twitter:BloombergTV twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:50:39COMING UP: Obama to speak on Syria at 2:15 p.m. WATCH: http://t.co/AEgjA69PKa reageer retweet
Hoelaat is dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:53 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Goed dat we zo op de hoogte worden gehouden.
Och, de VS zal wel wat fabriceren als ze geen bewijs hebben. Zo rollen de Yanks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde filmpjes die door beide zijden worden geclaimd als bewijs voor hun gelijk?
Kwart over 2 is bij ons 20:25quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:54 schreef Automatisch het volgende:
kwart over 2, hier over een half uur
Ongelooflijk. Ik wacht echter geduldig op satellietfoto's van verdachte trucks voor ik conclusies trek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:54 schreef -jos- het volgende:
NBC Nightly News @nbcnightlynews 19m
PHOTO: White House releases map showing areas reportedly impacted by #Syria's use of chemical weapons pic.twitter.com/JzbBvqP6Ms
Bewijs!
Er waren niet 1, maar 12 chemische aanvallen op 21 augustus!!!![]()
Iemand stream?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Current local time in Washington DC is 13.56. Dus binnen een half uur.
en forklifts !quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ik wacht echter geduldig op satellietfoto's van verdachte trucks voor ik conclusies trek.
Bijna alles is hierop gebaseerdquote:"We have identified one hundred videos attributed to the attack, many of which show large numbers of bodies exhibiting physical signs consistent with, but not unique to, nerve agent exposure. The reported symptoms of victims included unconsciousness, foaming from the nose and mouth, constricted pupils, rapid heartbeat, and difficulty breathing. Several of the videos show what appear to be numerous fatalities with no visible injuries, which is consistent with death from chemical weapons, and inconsistent with death from small-arms, high-explosive munitions or blister agents. At least 12 locations are portrayed in the publicly available videos, and a sampling of those videos confirmed that some were shot at the general times and locations described in the footage. We assess the Syrian opposition does not have the capability to fabricate all of the videos, physical symptoms verified by medical personnel and NGOs, and other information associated with this chemical attack."
1. Gifgasaanval gefilmd en op YouTube gezet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:59 schreef SeLang het volgende:
Het bewijs (de youtube filmpjes):
[..]
Bijna alles is hierop gebaseerd
Zijn er helaas meer dan genoegquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef UpsideDown het volgende:
Wtf bij de NOS praat die gast er constant doorheen, alsof mensen niet meer Engels verstaan tegenwoordig.
Niet echt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zucht. Waarom doen ze dit?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |