quote:is een dance-act uit Nederland rondom DJ Ronald Molendijk en toetsenist Jeroen Rietbergen
quote:
n00bie +1quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet opgezocht en lijkt mij gewoon LEN - Steal my sunshine
Opgezocht, da's juist.quote:
quote:We no want no coke, no heroin
No hasch-hasch, no amfetamin
Cocaine will blow your brain
And ecstasy
Will mash your life!
Cocaine will blow your brain
And ecstasy
Will mash your life!
BlueChicagoMoon +1quote:
Reserve doet 't 'm...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:35 schreef cafca het volgende:
Kool Moe Dee - Go See the doctor
Thompson Twins - Doctor Doctor
Doobie Brothers - music is a doctor
Bonnie St. Claire & Ron B - Dokter Bernhard
Beatles - Doctor Robert
Doe Maar - Nachtzuster
Rolling Stones - sister Morphine
Weird Al Yankovich - Like a Surgeon
Modern Lovers - Hospital
Motorhead - I'm your witch doctor
Dr. Blogman +1quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:40 schreef Blogman het volgende:
Robert Palmer - Bad Case of Loving You
Wat van wie?quote:We want to multiply, are you gonna do it
Ik telde er vreemd genoeg 11, maar zoals je het uitlegt heb je toch gelijk...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:33 schreef cafca het volgende:
Hm, ik had er dan maar negen volgens mij, maar een ziekenhuis heeft echt wel een medische functie, hoor!
Cafca +1quote:
Dat was idd het meest voor de handliggende antwoordquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Van de cover van het Pink Floyd album Animals.. .
Wat van wie?quote:Radical mind day and night all the time
Seven, fourteen, wise, divine
Maniac, brainiac, winning the game
I'm the lyrical Jesse James
Vanaf Gatwick airport (als ik het goed herinner) kom je er met de trein langs en als je dat gebouw dan zo ziet is het bijna surrealistisch...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef Blogman het volgende:
Niet alleen dat: http://en.wikipedia.org/wiki/Battersea_Power_Station
Snap - the powerquote:
Gloriaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:48 schreef Litpho het volgende:
Welke titel hebben Laura Branigan en Them (van Van Morrison) gemeen?
Iets in t park?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:50 schreef JessedeK het volgende:
Welke 3 dingen deed Lou Reed op zijn perfecte dag?
Correct, methodmich +1quote:Op zondag 1 september 2013 16:40 schreef methodmich het volgende:
Sangria drinken in het park, dieren voeren in de dierentuin en later naar de film, waarna hij na afloop naar huis ging.
Mag ik vragen waarom cafca het punt niet heeft gekregen voor zijn complementerende antwoord op deze vraagquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:50 schreef JessedeK het volgende:
Welke 3 dingen deed Lou Reed op zijn perfecte dag?
omdat ze het allebei niet helemaal wisten. Uiteindelijk werd het complete antwoord door iemand anders gegeven. Dat vind ik dan beterquote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom cafca het punt niet heeft gekregen voor zijn complementerende antwoord op deze vraag
Prima, maar vermeld dan voortaan dat je alles in één compleet antwoord wilt hebben. Nu hoefde Methodmich (of wie dan ook) in principe alleen maar de gezamenlijke antwoorden van de voorgaande personen over te typen. Hoewel hij het zonder die antwoorden misschien ook wel wist...quote:Op zondag 1 september 2013 20:36 schreef JessedeK het volgende:
[..]
omdat ze het allebei niet helemaal wisten. Uiteindelijk werd het complete antwoord door iemand anders gegeven. Dat vind ik dan beter
Ik zal de regels nog wel een keer doorlezenquote:Op zondag 1 september 2013 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar vermeld dan voortaan dat je alles in één compleet antwoord wilt hebben. Nu hoefde Methodmich (of wie dan ook) in principe alleen maar de gezamenlijke antwoorden van de voorgaande personen over te typen. Hoewel hij het zonder die antwoorden misschien ook wel wist...
Weet niet of de regels daar in voorzien en als vragensteller bepaal je zelf hoe je een antwoord wilt hebben. Als dat dan voor de anderen ook maar duidelijk is...quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik zal de regels nog wel een keer doorlezen
Beter...quote:Op maandag 2 september 2013 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zeg ik Dave en Ansel Collins
quote:Son of a gun son of a bitch
Getting paid getting rich
Die kloppen allemaal, Burnett had enkele foute.quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Onder andere:
Bono
David Bowie
Tom Jones
Elton John
Ronan Keaton
Emmylou Harris
Lou Reed himself
Beastie Boys is correct, de titel is letterlijk de vorige fotohintquote:
lubje25 + 1quote:
quote:He re-emerged from obscurity in the late 1980s, when British DJs discovered his old recordings and began to play his songs in clubs. Acid Jazz Records head Eddie Piller reissued a little-knownrecording from 1983, "I Don't Want to See Myself (Without You)", and brought him to play clubs in Britain. From 1991 he began to make regular trips to play gigs during his vacation time from work. In 1994 Urban Species released their debut album Listen, the title track containing a sample of the bass line and guitar riff from
's 1973 recording "You Goin' Miss Your Candyman".
quote:Studio albums
The New Folk Sound of(1968)
Occasional Rain (Cadet, 1972)
What Color Is Love (1972)
I Just Can't Help Myself (1974)
Fire On Ice (1977)
Turn You To Love (1978)
Time Peace (1998) #92 UK
Lifetime (1999) #96 UK
Speak Your Peace (2002) #156 UK
Lookin' Out (2004)
Hidden Conversations (2009)
Oh, WeezerButler +1quote:
Uhoh..quote:Op woensdag 4 september 2013 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dan een Londenaar nemen voor een Ier
Geeftniks, hij heeft wel een Schotse achternaam.quote:
It is an Anglicised version of the Irish name Seán...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geeftniks, hij heeft wel een Schotse achternaam.
..ow wacht..
Is dat niet zijn voornaam?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:41 schreef Blogman het volgende:
[..]
It is an Anglicised version of the Irish name Seán...
Ja, want Engelse bandjes zuigen over het algemeen !quote:Op woensdag 4 september 2013 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat niet zijn voornaam?
Maar anyways, hij heeft wel Ierse roots. En 't is ook een mooi compliment dat vele mensen ervanuit gaan dat die band Iers is, dan doen ze het goed.
quote:is een experimentele Britse electronicaband. De band bestaat uit Carim Clasmann en Galia Durant. De muziekstijl van
staat ook wel bekend als toytronica. Een vorm van electro waarbij speelgoed en speelgoedinstrumenten gebruikt worden.
heeft tot nu toe vier albums uitgebracht: Northdown, Tiger My Friend, The Only Thing I Ever Wanted en The Camel's Back. Bovendien heeft de band het nummer Cosy in the Rocket geschreven. Het nummer is het thema van de bekende televisieserie Grey's Anatomy. In 2006 trad de band op op A Campingflight to Lowlands Paradise.
quote:were a Scottish indie rock band from Motherwell, North Lanarkshire. The band was composed of Alun Woodward (vocals, guitar), Stewart Henderson (bass), Paul Savage (drums) and Emma Pollock (vocals, guitar).
Opgezocht: die waren het niet volgens mij.quote:
Die hadden Clare Grogan als zangeres. Opgezocht, ken de naam wel vaag, muziek niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door methodmich op 05-09-2013 17:57:24 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Had ik het nu maar niet opgezocht..quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:05 schreef methodmich het volgende:
Hint 2: Het was een Spaanse Tour-winnaar, waarna ze vernoemd zijn.
quote:Michael(Herning, 30 april 1973) is een voormalig Deens profwielrenner met als specialiteit het hardrijden en tijdrijden.
Muziektrivia of Wielertrivia?quote:
Waarvan (quote:Somebody hit the lights
So we can rock it day and night
People gettin' down that's right
![]()
Everybody lookin' like stars (Stars)
All the chicks and the fellas in the bars (In the bars)
All y'all bumpin' this in your cars (In your cars)
![]()
Uh
Come on
Yeah
(Bloodshot) Yeah
() Ooh yeah yeah yeah yeah
Everybody that wanna get down and ya hear the sound and ya bump the beat
365 days a year, 24 a day, 7 days a week
Now when your drivin in your 4x4 and ya turn this up on ya stereo
Whether night or day, now it stops the playin' and ya know you still want more
So...
Find a hunny thats standin on the wall
All the girls get the guys on the floor
From the front to the back let's go
Hear this
Whooa!
AMeThOdPMich +1quote:
quote:She says it's cold outside and she hands me my raincoat
She's always worried about things like that
She says it's all gonna end and it might as well be my fault
And she only sleeps when it's raining
And she screams and her voice is straining
(chorus)
She says baby
Its 3am I must be lonely
When she says baby
Well I can't help but be scared of it all sometimes
Says the rains gonna wash away I believe it
She's got a little bit of something, God it's better than nothing
And in her color portrait world she believes that she's got it all
She swears the moon don't hang quite as high as it used to
And she only sleeps when it's raining
And she screams and her is straining
(chorus)
She believes that life is made up of all that you're used to
And the clock on the wall has been stuck at three for days, and days
She thinks that happiness is a mat that sits on her doorway
But outside it's stopped raining
(chorus)
Correct hoor!quote:Op zondag 8 september 2013 23:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Matchbox 20 - 3am
En ondanks dat het nog geen 3am is, ga ik wel naar bed. Morgen gaat de wekker weer om 6am.
quote:I want something else, to get me through thiskinda
, baby, baby
I want something else, I'm not listening when you say
good-bye
Doo doo doo, doo doo-doo doo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
que?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef Mark het volgende:
Even spoiler bekeken, snap niet goed wat noobie met die foto van Charmed bedoelt. In ieder geval geen charmed....
Groene hemel, blauwe zon, purperen hemelquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef ScottTracy het volgende:
Welke drie kleuren heeft de hemel in "Land van Maas en Waal" achtereenvolgens?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Groene hemel, blauwe zon, purperen hemel
Ik las t verkeerdquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik las t verkeerd, die hemel wordt vervolgens ook nog goud
Volgens de spoiler moet het detached zijnquote:
Ah! wat stom, dan was ik gisteren abuis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens de spoiler moet het detached zijn
Juistquote:
Je mag 'm voortaan ook uploaden bij bijv. Tinypic, Photobucket of Imgur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef JessedeK het volgende:
[ http://imageshack.us/f/18/lznb.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Ja is idd wat makkelijkerquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag 'm voortaan ook uploaden bij bijv. Tinypic, Photobucket of Imgur.
Dan ziet iedereen de afbeelding mteen hier...
Dat blijft een klassiekerquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah! wat stom, dan was ik gisteren abuis.
Wel jammer dat niemand het fout gekopieerd heeft en door de mand is gevallen lyrics.
Ja!quote:
quote:I can see that you’re fifteen years old
No I don’t want your i.d.
You look so rest-less and you’re so far from home
But it’s no hanging matter
It’s no capital crime
Stray Cat Blues - rolling stonesquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:08 schreef PekingDuck het volgende:
Da's natuurlijk Stray Cat Blues Lyrics can the Rolling Stones
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mother's Little helper Lyrics
Jahoor, klik maar op de datum in de link van Berkery.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:47 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja hoor
noobiedoobie +1
Is er serieus iemand die zo hard door de mand gevallen is?
Seagull?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat was de 1e Top 40-hit van de formatie Kayak?
Is dat al 8 jaar geleden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:49 schreef Berkery het volgende:
...en we hebben het er 8 jaar later nog over
Ik dacht aan Wintertime, maar dat zal dan wel nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De titel is hier al vaker gevallen vandaag
1 + 1 = 3, dus dan zal dat waarschijnlijk het mij totaal onbekende 'Lyrics' o.i.d. zijn?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De titel is hier al vaker gevallen vandaag
MadMaster + 1quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 + 1 = 3, dus dan zal dat waarschijnlijk het mij totaal onbekende 'Lyrics' o.i.d. zijn?
Goeie!quote:
Jawel ! MethodMich +1quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:11 schreef methodmich het volgende:
Was dat niet de zogenaamde Band of Gold?
Watquote:Dennis
Come back with
My apple pie!
...
...
...
...
has got lots to say
it's our life, it's our future
Because we're living today
...
My mother went to town to buy a little bike
And when she see the price she nearly lose her sight
Ca dis a judgement time slang bong
Lord ca dis a judgement time
Slang bong bong bong. Ai
![]()
![]()
We're under heavy heavy manners yeah
What did he say?
I went down-town to buy a set of drums
but when me see the price
It have me tumble down
ca dis a judgement time boy
Lord ca dis a judgement time. Do it right.
![]()
![]()
What did he say?
I went down-town to go buy keyboard.
The price of the board make me shout out loud
ca dis a judgement time
Slong bong biddley bong
ca dis a judgement time mirror style
![]()
![]()
All night long shine
has got lots to say
it's our life, our future
Because we're living today
...
...
...
My mother went to town to buy a little bike
MadMaster +1quote:
1. De Bom - Doe Maarquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef MadMaster het volgende:
In de week dat The Youth Of Today in de Top 40 kwam was dit de top 10.
Vul de titels en de uitvoerende(n) aan:
1. DB - DM
2. IDWD - EG
3. SH - MG
4. YCHL - PC
5. GL - V
6. B - HGD
7. NTTB - GJ
8. TWIM - DS
9. ATR - DD
10. C - V
Laatste juiste krijgt het punt.
So far, so good...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1. De Bom - Doe Maar
2. I Don't Wanna dance - Eddy Grant
3. SH - MG
4. You Can't Hurry Love - Phil Collins
5. GL - V
6. België - Het Goede Doel
7. Nipple to the Bottle - Grace Jones
8. The Woman in me - Donna Summer
9. ATR - DD
10. C - V
ik voeg toe 3. Marvin Gaye - sexual healingquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1. De Bom - Doe Maar
2. I Don't Wanna dance - Eddy Grant
3. SH - MG
4. You Can't Hurry Love - Phil Collins
5. GL - V
6. België - Het Goede Doel
7. Nipple to the Bottle - Grace Jones
8. The Woman in me - Donna Summer
9. ATR - DD
10. C - V
V = Vanessa?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:36 schreef JessedeK het volgende:
[..]
ik voeg toe 3. Marvin Gaye - sexual healing
Ook goed...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:36 schreef JessedeK het volgende:
[..]
ik voeg toe 3. Marvin Gaye - sexual healing
iggy + 1quote:
En jij hebt de 5e goede:quote:Op woensdag 11 september 2013 14:02 schreef Burnett het volgende:
marco borsato
gerard joling
glennis grace
helmut lotti
edsilia rombley
A steel guitar and a glass of bloodquote:
Welk nummer, van wie?quote:According to band member, it was inspired by the song "(Ghost) Riders in the Sky: A Cowboy Legend." The song is played in the E Dorian mode, and incorporates real sound effects of thunder and rain, along with
's Fender Rhodes electric piano playing, which emulates the sound of rain.
opgezocht, da's goedquote:Op donderdag 12 september 2013 07:55 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt als Riders On The Storm - The Doors
cafca +1quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef cafca het volgende:
Negentienhonderddrieentachtig!
In de disco van noodweer
Ik vertaal dat maar even naar:quote:Op donderdag 12 september 2013 10:02 schreef pipster het volgende:
Nationale Hitparade / Mega top 50-100
Zo heette het programma wel op de radio, maar dat was niet de officiële naam van de lijst.quote:
24 mei 1969 3 april 1971 Hilversum 3 Top 30quote:Op donderdag 12 september 2013 10:26 schreef iggyinthehouse het volgende:
De Top 50 heette dat gewoon (zonder TROS)
Litpho + 1quote:
lubje25 +1quote:
Laat mijn vriendin nu net in Natchitoches wonen, en ik haar vorig jaar hebben opgezochtquote:Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef lubje25 het volgende:
(Zuid-Philadelphia, 10 januari 1943 – Natchitoches, 20 september 1973) was een Amerikaanse singer-songwriter.
Toen leefde ze nog of...quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Laat mijn vriendin nu net in Natchitoches wonen, en ik haar vorig jaar hebben opgezocht
Nee, maar ze woont er nog steedsquote:
robdriessen + 1quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Laat mijn vriendin nu net in Natchitoches wonen, en ik haar vorig jaar hebben opgezocht
Jim Croce
quote:01. Dec. 15, 1944 - Verdwenen tussen Engeland en Parijs
02. Dec. 10, 1967 - In een meer gestort bij Madison, Wisconcin
03. Aug. 27, 1990 - Helicopter crash na een concert
04. Oct. 12, 1997 - Z'n experimenteel vliegtuigje ging neer bij de Californische kust
05. Aug. 25, 2001 - Bahama's. Te veel bagage in de Cessna.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:37 schreef pipster het volgende:
01. Dec. 15, 1944 - Verdwenen tussen Engeland en Parijs
02. Dec. 10, 1967 - Otis Redding
03. Aug. 27, 1990 - Helicopter crash na een concert
04. Oct. 12, 1997 - John Denver ?
05. Aug. 25, 2001 - Aaliyah
Blijft nummer 1 nog over. Had ie maar niet de troepen moeten gaan vermaken....quote:
cafca +1quote:
Welke band?quote:De band werd in 1969 opgericht door onder andere zanger/gitarist Chris Simpson. In 1970 scoren ze internationaal een grote hit meten in 1973 met
In de jaren '80 ontmoet frontman Simpson zangeres Linda Taylor. De twee trouwen en vormen voortaan samen de kern van de groep, die verder wisselende samenstellingen kent. Een van de toerende muzikanten tijdens de laatste jaren was de Gelderse violist Matthijs Barnhoorn.
Da's een briljante vervolgvraagquote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het thema van het TROS-programma Jongbloed (ha! ik kan het nog) & Joosten was 'Desert Theme' van de soundtrack van de film 'Dune'.
Wie maakte die soundtrack?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:41 schreef MadMaster het volgende:
Zal dan wel een 'O ja' worden, maar ik blijf nu het antwoord schuldig...
quote:bestaat uit de Belgisch producers Bruno Sanchioni (later bekend van BBE) en Giuseppe Cherchia. Ze zijn bekend voor de gelijknamige Trance klassieker
. Hiermee scoorden ze in 1992 een grote hit, zowel op radio met de "radio-edit" als in clubs met "Watch Out For Stella Mix" (beide zijn remixes door Jam & Spoon). Het originele nummer uit 1990 staat bekend als één van de eerste Trance nummers.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef pipster het volgende:
Onlangs op Mixstream hier in de buurt hadden we Fresku uit eindhoven.
MadMaster +1quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Doug E. Fresh & The Get Fresh Crew
Ladida...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |