Johquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook aanwezig dat ze het vliegtuig pakken als vervoermiddel.
Voorgestelde routesquote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:
5030 kmquote:
zou wel uitverkocht zijn denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:47 schreef Toto69 het volgende:
Sowieso proberen om Estoril - Sevilla te bezoeken, die lijkt me nog 't leukst.
Mwah, stadion is bijna nooit uitverkocht daar dus proberen kan altijdquote:
Tel aviv is dan weer niet mogelijk bij mij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hmm raar. Ik zit op werk hier nog met de oude Google Maps, misschien dat het daar aan ligt.
was ook sarcasmequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, stadion is bijna nooit uitverkocht daar dus proberen kan altijden anders tegen Freiburg
Oh dat valt nog mee.twitter:InfostradaNL twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 13:53:33AZ's tegenstander Shakhter Karagandy (KAZ) speelt zijn wedstrijden in Astana, op meer dan 4400 kilometer afstand van Alkmaar. reageer retweet
Wow, 1000km minder. Wat lief van ze.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Gramulanion het volgende:
Oh dat valt nog mee.twitter:InfostradaNL twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 13:53:33AZ's tegenstander Shakhter Karagandy (KAZ) speelt zijn wedstrijden in Astana, op meer dan 4400 kilometer afstand van Alkmaar. reageer retweet
Tel Aviv is dan verder, Valt inderdaad mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Gramulanion het volgende:
1034u reizen. Lopend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:54 schreef Gramulanion het volgende:
Wat heb jij met dequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:55 schreef bianconeri het volgende:
Az lekker spelen tegen ploegen die niet bij Europa horen haha
Wel makkelijke tegenstanders voor Az dus horen gewoon door te gaan.
Psv ook geen lastige tegenstanders dus moet wel lukken.
Waar hoort Griekenland dan bij volgens jou?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:55 schreef bianconeri het volgende:
Karagandy won thuis van het glorieuze Celtic.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:55 schreef bianconeri het volgende:
Wat heb jij met dequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat heb jij met een club als Ajax
Glorieus? Sinds wanneer is Celtic glorieusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karagandy won thuis van het glorieuze Celtic.
Toch echt onder continent Europaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:56 schreef Vaatwastablet het volgende:
Waar hoort Griekenland dan bij volgens jou?
Ik was al geschrokken man, dacht dat je Midden-Oosten ging zeggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Glorieus? Sinds wanneer is Celtic glorieus
[..]
Toch echt onder continent Europa
Mogen ze niet meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:59 schreef Arth_NL het volgende:
Leuk, dat Karagandy. Die slachten altijd een schaap voor aanvang van de wedstrijd.
Als dat al geen appeltje eitje wordt dan kunnen we de Eredivisie net zo goed opdoeken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nou, gaat geen appeltje eitje worden tegen dat Karagandy, heb ze live gezien thuis tegen Celtic en dat ploegje zit prima in elkaar. Ligt wel klote kunstgras in dat stadion. Maar dat geheel terzijde.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:59 schreef Arth_NL het volgende:
Leuk, dat Karagandy. Die slachten altijd een schaap voor aanvang van de wedstrijd.
Het ís geen Europa.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe the fuck kan dit nou Europa zijn? EUgvd doe hier eens wat aan.
Omdat ze in hun eigen district niet veilig kunnen reizen, heb ik iemand horen zeggen hier. Ik vond dat vreemd en ik werd voor racist uitgemaaktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom spelen ze dan in de EUROPA League?
Om dezelfde reden als dat ze meedoen aan het EUROvisie Songfestival.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom spelen ze dan in de EUROPA League?
EU en UEFA zijn twee verschillende instanties, Brussel heeft hier niets over zeggen en vice versa. Al werd India lid van de UEFA.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Az speelt Europa+Midden-Oosten+Azie league bedoel jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef sausagin het volgende:
AZ speelt Europa + Midden Oosten league
Ja, we moeten hier wat aan doen Pino...wat stel je voor?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als dat ze meedoen aan het EUROvisie Songfestival.
We kunnen de vetkwabben van Happel gebruiken om de luchthavens dicht te timmeren daar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, we moeten hier wat aan doen Pino...wat stel je voor?
Dat kleine stukje ten westen van Oeral-rivier daar wordt tot Europa gerekend.quote:
Platbombarderen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, we moeten hier wat aan doen Pino...wat stel je voor?
quote:PETA complain to UEFA after Kazakhstani side sacrifice sheep before Champions League match
August 23, 2013
Celtic’s quest to qualify for the Champions League proper hit a bump in the road on Tuesday when they were defeated by Kazakhstan Premier League champions Shakhter Karagandy in the first leg of their play-off round tie.
Perhaps it was the wearisome 4,000-mile trip from Glasgow that caused the unexpected loss, or maybe it was the intimidating atmosphere created by 20,000 fervent home fans at the Astana Arena. It is also possible they were thrown by the knowledge that the home team had sacrificed a sheep in the stadium before a training session the previous day.
Exact. Astana dus niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:05 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Dat kleine stukje ten westen van Oeral-rivier daar wordt tot Europa gerekend.
Dit moet toch wel in top 10 domste reacties van het jaar passen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
EU en UEFA zijn twee verschillende instanties, Brussel heeft hier niets over zeggen en vice versa.
Jij bent hier de grootste debiel hier, Syntix zei dat de EU hier iets aan moest doen en ik zei dat dat niet kon omdat Brussel niets over de UEFA te zeggen heeft. Ik weet niet waar jij nou weer over lult, mongool.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit moet toch wel in top 10 domste reacties van het jaar passen.
Wat heeft dit in vredesnaam met dat te maken?
Europa heeft niets met EU te maken, en niet met UEFA. Europa is een continent, met vastgestelde grenzen. Daar hebben de EU en UEFA geen invloed op......
De naam Europa league klopt gewoon niet, noem het weer lekker de Uefa cup ofzo.
Uefa laat landen buiten Europa toe, moeten ze zelf weten. Tis nu alleen geen EL meer
Zo net zei je nog dat clubs in MO en Azie er gewoon wel bij horen, bepaalt Uefa.....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:06 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dan nog te bedenken dat Marokko een paar jaar geleden lid wilde worden van de UEFAOkee, het is geen apenland als Egypte/Syrië/Irak (meer een soort Turkije) en hun clubs zijn niet van laag niveau maar ze begrijpen niet dat ze toch echt in Afrika liggen
.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste debiel hier, Syntix zei dat de EU hier iets aan moest doen en ik zei dat dat niet kon omdat Brussel niets over de UEFA te zeggen heeft. Ik weet niet waar jij nou weer over lult, mongool.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste debiel hier, Syntix zei dat de EU hier iets aan moest doen en ik zei dat dat niet kon omdat Brussel niets over de UEFA te zeggen heeft. Ik weet niet waar jij nou weer over lult, mongool.
Zei hij nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
Nooit in Marokko geweest of Afrikaans voetbal gezien zeker, gezien jouw belachelijke insinuatiesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo net zei je nog dat clubs in MO en Azie er gewoon wel bij horen, bepaalt Uefa.....
En uhm sinds wanneer is Marokko geen apenland? En sinds wanneer zijn die ploegen niet van laag niveau.....
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zei hij niet
Hij zei doe er wat aan en niet specifiek daarbij zeggend EU, ook al stond dat ook verder in de zin.
nee ok doeiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
#teamSyntixquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zei hij niet
Hij zei doe er wat aan en niet specifiek daarbij zeggend EU, ook al stond dat ook verder in de zin.
Dat EU staat in een ander gedeelte vd zinquote:
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:10 schreef Vaatwastablet het volgende:
Nooit in Marokko geweest of Afrikaans voetbal gezien zeker, gezien jouw belachelijke insinuatiesOnderbuikje.
Zo vreemd is het toch niet dat ik het zo lees? Of moet alles en iedereen het zo lezen zoals jij het wilt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef bianconeri het volgende:
Er staat niet: EU doe daar wat aan.
Nee, maar het is wel een van de meest moderne (westerse) en stabiele landen in Afrika en de Arabische wereld. Economie groeit hard daar en zijn perfect op de weg omhoog. Maar dat zal je vast niet geloven gezien je insinuatie dat Marokko een "apenland" is. Wat sowieso een tokkieterm is als je het op de verkeerde landen toepast ipv landen die dat term daadwerkelijk verdienen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef bianconeri het volgende:
Maar tis toch een achter gesteld land. Of ga je Marokka als westers land, ontwikkeld land rekenen?
Ja maar dat het 1 van de meer ontwikkelde landen in Afrika is dan zegt dat toch verder niets in verhouding? Afrika loopt gewoon ver achter. Dus in Afrika kan het wel een moderner land zijn, maar vergeleken met de rest vd wereld niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Vaatwastablet het volgende:
Nee, maar het is wel een van de meest moderne (westerse) en stabiele landen in Afrika en de Arabische wereld. Economie groeit hard daar en zijn perfect op de weg omhoog. Maar dat zal je vast niet geloven gezien je insinuatie dat Marokko een "apenland" is. Wat sowieso een tokkieterm is als je het op de verkeerde landen toepast ipv landen die dat term daadwerkelijk verdienen.
Ik ben geen Marokkaan maar ben er (meerdere malen) met plezier geweest en weet wat voor land het is. Kan er gewoon niet tegen als landen onterecht gelabeled worden (wat bij onderbuikjes vaker het geval is).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja maar dat het 1 van de meer ontwikkelde landen in Afrika is dan zegt dat toch verder niets in verhouding? Afrika loopt gewoon ver achter. Dus in Afrika kan het wel een moderner land zijn, maar vergeleken met de rest vd wereld niet.
Maar off topic...
Een ieder krijgt wat ie verdient.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef TLC het volgende:
Ajax loot Barca, Milan en Celtic
PSV en AZ loten clubs uit het Oostblok met grauwe grijze stadions inclusief sintelbanen, waar nauwelijks een kip zit en je altijd wel ergens een ambulance in de nabijheid ziet die nodig eens een wasbeurt nodig heeft
Snap je het pottensysteem niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:27 schreef BramKVO het volgende:
Zulte schakelt Apoel uit en zat in pot vier.
Apoel wordt heropgevist en zit in pot twee.
Wat een eerlijke logica.
Failquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:27 schreef BramKVO het volgende:
Wat een eerlijke logica.
Lastig?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, dat was vandaag.
AZ heeft lastig geloot zeg.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:27 schreef BramKVO het volgende:
Wat een eerlijke logica.
En nu een beetje wijs komen doen. Ik denk dat ik het systeem van de potten misschien beter ken dan jou.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Snap je het pottensysteem niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |