Jij bent hier de grootste debiel hier, Syntix zei dat de EU hier iets aan moest doen en ik zei dat dat niet kon omdat Brussel niets over de UEFA te zeggen heeft. Ik weet niet waar jij nou weer over lult, mongool.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit moet toch wel in top 10 domste reacties van het jaar passen.
Wat heeft dit in vredesnaam met dat te maken?
Europa heeft niets met EU te maken, en niet met UEFA. Europa is een continent, met vastgestelde grenzen. Daar hebben de EU en UEFA geen invloed op......
De naam Europa league klopt gewoon niet, noem het weer lekker de Uefa cup ofzo.
Uefa laat landen buiten Europa toe, moeten ze zelf weten. Tis nu alleen geen EL meer
Zo net zei je nog dat clubs in MO en Azie er gewoon wel bij horen, bepaalt Uefa.....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:06 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dan nog te bedenken dat Marokko een paar jaar geleden lid wilde worden van de UEFAOkee, het is geen apenland als Egypte/Syrië/Irak (meer een soort Turkije) en hun clubs zijn niet van laag niveau maar ze begrijpen niet dat ze toch echt in Afrika liggen
.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste debiel hier, Syntix zei dat de EU hier iets aan moest doen en ik zei dat dat niet kon omdat Brussel niets over de UEFA te zeggen heeft. Ik weet niet waar jij nou weer over lult, mongool.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootste debiel hier, Syntix zei dat de EU hier iets aan moest doen en ik zei dat dat niet kon omdat Brussel niets over de UEFA te zeggen heeft. Ik weet niet waar jij nou weer over lult, mongool.
Zei hij nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
Nooit in Marokko geweest of Afrikaans voetbal gezien zeker, gezien jouw belachelijke insinuatiesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo net zei je nog dat clubs in MO en Azie er gewoon wel bij horen, bepaalt Uefa.....
En uhm sinds wanneer is Marokko geen apenland? En sinds wanneer zijn die ploegen niet van laag niveau.....
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zei hij niet
Hij zei doe er wat aan en niet specifiek daarbij zeggend EU, ook al stond dat ook verder in de zin.
nee ok doeiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe the fuck kan dit nou Europa zijn? EUgvd doe hier eens wat aan.
#teamSyntixquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zei hij niet
Hij zei doe er wat aan en niet specifiek daarbij zeggend EU, ook al stond dat ook verder in de zin.
Dat EU staat in een ander gedeelte vd zinquote:
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:10 schreef Vaatwastablet het volgende:
Nooit in Marokko geweest of Afrikaans voetbal gezien zeker, gezien jouw belachelijke insinuatiesOnderbuikje.
Zo vreemd is het toch niet dat ik het zo lees? Of moet alles en iedereen het zo lezen zoals jij het wilt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef bianconeri het volgende:
Er staat niet: EU doe daar wat aan.
Nee, maar het is wel een van de meest moderne (westerse) en stabiele landen in Afrika en de Arabische wereld. Economie groeit hard daar en zijn perfect op de weg omhoog. Maar dat zal je vast niet geloven gezien je insinuatie dat Marokko een "apenland" is. Wat sowieso een tokkieterm is als je het op de verkeerde landen toepast ipv landen die dat term daadwerkelijk verdienen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef bianconeri het volgende:
Maar tis toch een achter gesteld land. Of ga je Marokka als westers land, ontwikkeld land rekenen?
Ja maar dat het 1 van de meer ontwikkelde landen in Afrika is dan zegt dat toch verder niets in verhouding? Afrika loopt gewoon ver achter. Dus in Afrika kan het wel een moderner land zijn, maar vergeleken met de rest vd wereld niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Vaatwastablet het volgende:
Nee, maar het is wel een van de meest moderne (westerse) en stabiele landen in Afrika en de Arabische wereld. Economie groeit hard daar en zijn perfect op de weg omhoog. Maar dat zal je vast niet geloven gezien je insinuatie dat Marokko een "apenland" is. Wat sowieso een tokkieterm is als je het op de verkeerde landen toepast ipv landen die dat term daadwerkelijk verdienen.
Ik ben geen Marokkaan maar ben er (meerdere malen) met plezier geweest en weet wat voor land het is. Kan er gewoon niet tegen als landen onterecht gelabeled worden (wat bij onderbuikjes vaker het geval is).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja maar dat het 1 van de meer ontwikkelde landen in Afrika is dan zegt dat toch verder niets in verhouding? Afrika loopt gewoon ver achter. Dus in Afrika kan het wel een moderner land zijn, maar vergeleken met de rest vd wereld niet.
Maar off topic...
Een ieder krijgt wat ie verdient.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef TLC het volgende:
Ajax loot Barca, Milan en Celtic
PSV en AZ loten clubs uit het Oostblok met grauwe grijze stadions inclusief sintelbanen, waar nauwelijks een kip zit en je altijd wel ergens een ambulance in de nabijheid ziet die nodig eens een wasbeurt nodig heeft
Snap je het pottensysteem niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:27 schreef BramKVO het volgende:
Zulte schakelt Apoel uit en zat in pot vier.
Apoel wordt heropgevist en zit in pot twee.
Wat een eerlijke logica.
Failquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:27 schreef BramKVO het volgende:
Wat een eerlijke logica.
Lastig?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, dat was vandaag.
AZ heeft lastig geloot zeg.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:27 schreef BramKVO het volgende:
Wat een eerlijke logica.
En nu een beetje wijs komen doen. Ik denk dat ik het systeem van de potten misschien beter ken dan jou.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Snap je het pottensysteem niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |