SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:17 schreef Tjacka het volgende:
waarom niet de tt het is maar een spelletje
Ik denk dat Nederland zich zorgen moet maken met Louis van Gaal als coach...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricardo van Rhijn valt af bij Oranje en moet zich volgens Louis ''zorgen gaan maken''
We hebben kans.twitter:barcastuff twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 12:18:22Alba: "Champions League group is difficult. We lost against Milan and Celtic last season and Ajax always play good football." #fcblive reageer retweet
wees niet te hard voor die jongen, kan er niet zo veel aan doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Tjacka het volgende:
Uit(7): Sulejmani, Babel, Cuenca, Bonevacia, Kramer, Schenk, Dijks*.
In(2): Höner, van der Hoorn, Lobotka**, Bojan** en Syntix***.
syntix
Nu pas zorgen maken? Ik maak me al een jaar lang zorgen om zijn vormquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricardo van Rhijn valt af bij Oranje en moet zich volgens Louis ''zorgen gaan maken''
Ja, die lijkt ook al gewoon te denken dat hij gearriveerd is. Dat is funest vaak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu pas zorgen maken? Ik maak me al een jaar lang zorgen om zijn vorm
Misschien staat hij nu weer op scherp doordat Ligeon aan de deur klopt al is dat ook maar een hele povere spelerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die lijkt ook al gewoon te denken dat hij gearriveerd is. Dat is funest vaak.
Vond hem niet echt slecht de vorige keer, verdedigend moet ie nog wel wat bijleren maar hij gaf meer goeie voorzetten dan de hele flank het hele seizoenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien staat hij nu weer op scherp doordat Ligeon aan de deur klopt al is dat ook maar een hele povere speler
Ligeon is qua verdedigen ook geen wonderkind maar past op dit moment met een gemankeerde rechtervleugelspits veel beter in de basis bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien staat hij nu weer op scherp doordat Ligeon aan de deur klopt al is dat ook maar een hele povere speler
Pff, wie niet.. Van Rhijn - El Shaarawy en Neymarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu pas zorgen maken? Ik maak me al een jaar lang zorgen om zijn vorm
Greg is in potentie nog steeds veruit de beste rb van Nederland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ben ik het mee eens maar erg best is het natuurlijk allemaal niet. Heb veel meer vertrouwen in Tete voor de toekomstquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ligeon is qua verdedigen ook geen wonderkind maar past op dit moment met een gemankeerde rechtervleugelspits veel beter in de basis bij Ajax.
Juistquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben kans.twitter:barcastuff twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 12:18:22Alba: "Champions League group is difficult. We lost against Milan and Celtic last season and Ajax always play good football." #fcblive reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |