Mijn wissels kan ik zelfs op afstand omzetten, centrale post alles. Treindienstleider en machinist in 1. Spangend. Werkdrukmeters door het dak alles.quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Op die van mij ook. Openrijden, die wissels tot je een ons weegt maar ze gaan maar niet kapot.
Ja, met x man ProRailers..quote:Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Reisinfo is toch juist weer naar NS gegaan?
En dat terwijl de dienstregeling toch regelmatig op schaal HO rijdt.quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Op die van mij ook. Openrijden, die wissels tot je een ons weegt maar ze gaan maar niet kapot.
Mja, eigenlijk moet ik gewoon eens een keer naar NL komen en dan vet knallen enzo over het spoor, met iedereen van hier, en dat PSM het gewoon dan ook eens niet druk op zn werk heeft, en meegaat enzo...quote:Op maandag 2 september 2013 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het gaat een keer geregeld worden
Ja man, zou leuk zijn enzo. Hihi.quote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk moet ik gewoon eens een keer naar NL komen en dan vet knallen enzo over het spoor, met iedereen van hier, en dat PSM het gewoon dan ook eens niet druk op zn werk heeft, en meegaat enzo...
als ik werk vind voor door de week dan is het geen enkel probleem meer. Verlofuren genoeg bij mijn zaterdagbaantjequote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk moet ik gewoon eens een keer naar NL komen en dan vet knallen enzo over het spoor, met iedereen van hier, en dat PSM het gewoon dan ook eens niet druk op zn werk heeft, en meegaat enzo...
Kunnen ze Ansaldo niet inhuren? Die hebben er inmiddels een oplossing voor geloof ik.quote:Op maandag 2 september 2013 23:05 schreef James1988 het volgende:
Klein nieuwtje over Traxx-locs op de HSL in België: naar het schijnt gaan de proefritten op Lijn 4 goed, maar zijn er -alweer/nog steeds- problemen op de grensovergang, waardoor treinen tot stilstand komen. Dit deed zich eerder al voor bij Thalys en Fyra V250.
Ik meen me te herinneren dat ik ergens gelezen heb dat Ansaldo ook het spul voor de Thalys geleverd heeft, en dat werkt ondertussen wel. Wat het alleen maar knulliger maakt dat de V250 weer met dezelfde problemen die in de Thalys opgelost zijn geleverd werd.quote:Op maandag 2 september 2013 23:28 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Kunnen ze Ansaldo niet inhuren? Die hebben er inmiddels een oplossing voor geloof ik.
Waarschijnlijk een consultancy-klus geweest (AnsaldoBreda huurde Ansaldo STS in) met onvoldoende kennisoverdracht tussen de teams bij STS die de Thalys en de V250 van ERTMS voorzien hebben. Wellicht andere tijdlijnen waardoor de Thalys-mensen alweer op andere projecten waren gezet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:34 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Wat het alleen maar knulliger maakt dat de V250 weer met dezelfde problemen die in de Thalys opgelost zijn geleverd werd.
Wissel geklemd misschien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:33 schreef b2py het volgende:
Dan zou je verwachten dat de veluwelijn ook gestremd zou zijn.
Er wordt linkerspoor gereden tussen Kampen Zuid en Zwolle zodat dat wissel gemeden wordt vanaf de Hanzelijn. En het past niet om daar nog een stoptrein tussen te knallen.quote:
De sprinter Zwolle-Amsterdam komt zichzelf daar tegen. Eventueel zou je een uurdienst kunnen rijden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:57 schreef greavy het volgende:
[..]
Er wordt linkerspoor gereden tussen Kampen Zuid en Zwolle zodat dat wissel gemeden wordt vanaf de Hanzelijn. En het past niet om daar nog een stoptrein tussen te knallen.
Dan zou het bericht van DriekOplopers van gisteren dat het wissel om 19:00 gerepareerd zou zijn onzin moeten zijn.quote:
Een andere verklaring voor deze uitdunning kan ik me niet echt indenken. Jij wel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan zou het bericht van DriekOplopers van gisteren dat het wissel om 19:00 gerepareerd zou zijn onzin moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |