quote:Op zondag 22 september 2013 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
Hey, dat verhaal wilde ik net zelf vertellen
Haha ik heb de ruimte nodig. Anders had ik ook de gewone cee'd gepakt. Had vast een stuk goedkoper in de wegenbelasting geweest.quote:Op zondag 22 september 2013 19:06 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen zou ik geen wagon nemen, maar ik heb dan ook geen kids of hond. Aan de andere kant mag ik niets zeggen met mijn 7 jaar ouwe clio
Wen er aan dudequote:Op zondag 22 september 2013 19:09 schreef kanovinnie het volgende:
Hey, dat verhaal wilde ik net zelf vertellen
quote:Kan je ze ook ergens downloaden (bestellen)?
Bieden vanaf 780 ofzo zetten.quote:
Ik raak de mijne voor 750 niet kwijt. Niet op mp gezet vanwege de weirdo's...quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:45 schreef Xilantof het volgende:
In de regel verlies je rond 1/3e van de nieuwprijs. Dus ik verwacht dat die 750 EUR best reeel is.
Ik zou even bij KE oid langsrijden. We hebben allebei een geschikte tas, maar die modellen zijn alweer 4 jaar oud oid.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
Kent iemand een tas waar je 2 bodys met lenzen in kan stoppen en eventueel nog een extra lens? Voor wanneer paula en ik samen op stap gaan.
Een clio is dan ook geen auto maar een gebakje.quote:Op zondag 22 september 2013 19:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Clio.. ik hoorde van de week iemand die een clio had die zijn auto de clit noemde. Nu kan ik niet meer normaal naar die auto's kijken
rugtas?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
Kent iemand een tas waar je 2 bodys met lenzen in kan stoppen en eventueel nog een extra lens? Voor wanneer paula en ik samen op stap gaan.
Hoest met Berlijn?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ik raak de mijne voor 750 niet kwijt. Niet op mp gezet vanwege de weirdo's...
wij hebben er ook allebei 1, maar nu willen we er eigenlijk 1 waarmee we makkelijk 2 bodys met lens en een losse lens of flitser meekunnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:42 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou even bij KE oid langsrijden. We hebben allebei een geschikte tas, maar die modellen zijn alweer 4 jaar oud oid.
weinig zijnom ergens langs te gaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:42 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou even bij KE oid langsrijden. We hebben allebei een geschikte tas, maar die modellen zijn alweer 4 jaar oud oid.
in zoiets moet 't passen!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
weinig zijnom ergens langs te gaan
Zit thuis met griep, en An castreert me als ik actief ga doen...quote:
plat op de bank is het advies dan ook jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:06 schreef freud het volgende:
[..]
Zit thuis met griep, en An castreert me als ik actief ga doen...
Deze heb ik trouwens:quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
Huh, hoe krijgje het voor elkaar om daar 2 body's met lenzen er in te prakken? Ik heb een lowepro 400 AW, ongeveer hetzelfde ontwerp.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:13 schreef freud het volgende:
[..]
Deze heb ik trouwens:
http://www.kamera-express(...)ture-75-grijs-zwart/
Kan een 5Dmk2 met 24-70L en een 7D met 24-105L gemonteerd in. Ipv de 24-105 kan zelfs de 70-200 2.8L gemonteerd erin. Voordeel van deze rugzak is dat hij niet zo hoog is, dus je loopt niet met een kubus op je rug te slepen. Veel ruimte = veel slepen he...
Soepele voering. Mijn tas heeft meer volume, maar omdat hij zo stijf is kan je geen tetris spelen met je gearquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh, hoe krijgje het voor elkaar om daar 2 body's met lenzen er in te prakken? Ik heb een lowepro 400 AW, ongeveer hetzelfde ontwerp.
Stap 1, haal een van de twee lange dividers eruitquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh, hoe krijgje het voor elkaar om daar 2 body's met lenzen er in te prakken? Ik heb een lowepro 400 AW, ongeveer hetzelfde ontwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |