True, en ook niet in alle vakgebieden. Daarnaast is het een van de zaken die hoort bij je keuze. Meer vrijheid, maar minder zekerheid. Ik denk iig niet dat iedereen die zzp'er wordt, zich beseft waar hij/zij voor kiestquote:Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ja, tenzij je net begint natuurlijk
Dat zijn 'adviezen' die niet gebaseerd zijn op realiteit maar op ideologie.quote:Op maandag 16 september 2013 07:32 schreef Uncle het volgende:
Er zijn momenteel ook een hele hoop zzpers die zouden willen dat ze toch maar bij die baas gebleven waren... ;-)
Dat hoeft geen reden te zijn om het niet te doen. Maar goedbedoelde adviezen zijn vaak iets minder gebaseerd op feiten en jouw situatie en meer op het idee dat iedereen werknemer beter af is zonder baas
Dat er mensen spijt van hebben weet ik ook wel jaquote:Op maandag 16 september 2013 07:32 schreef Uncle het volgende:
Er zijn momenteel ook een hele hoop zzpers die zouden willen dat ze toch maar bij die baas gebleven waren... ;-)
Dat hoeft geen reden te zijn om het niet te doen. Maar goedbedoelde adviezen zijn vaak iets minder gebaseerd op feiten en jouw situatie en meer op het idee dat iedereen werknemer beter af is zonder baas
Gaat ie upgraden? Of gebruikt ie hem te weinig?quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef freud het volgende:
Een bevriende fotograaf doet zijn 24-70L weg voor ¤775.- Lens ligt in grunning denk ik. Iemand interesse --> facebooken op ewout rooks
Heeft ie weer een ban te pakken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:40 schreef Uncle het volgende:
En even niet in de gelegendheid om te antwoorden
Dagje los geweest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Heeft ie weer een ban te pakken?
Hij is over op primesquote:Op dinsdag 17 september 2013 06:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Gaat ie upgraden? Of gebruikt ie hem te weinig?
Nice, wat had je ook alweer besteld?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo he he. Over 10 dagen heb ik m'n auto.
Kia cee'd sportswagon. Bij blijquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:36 schreef freud het volgende:
[..]
Nice, wat had je ook alweer besteld?
Mooie bak idd...quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kia cee'd sportswagon. Bij blij
Alleen zou ik geen wagon nemen, maar ik heb dan ook geen kids of hond. Aan de andere kant mag ik niets zeggen met mijn 7 jaar ouwe clioquote:Op zondag 22 september 2013 17:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja vond het meteen een vette bak.
Clio.. ik hoorde van de week iemand die een clio had die zijn auto de clit noemde. Nu kan ik niet meer normaal naar die auto's kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 19:06 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen zou ik geen wagon nemen, maar ik heb dan ook geen kids of hond. Aan de andere kant mag ik niets zeggen met mijn 7 jaar ouwe clio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |