Doen ze niet gek daarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef NorgeT het volgende:
[..]
Wat een belachelijke line up trouwens voor zo'n dorpsfeest
Groupiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan schijnt D_A er ook te zijn
Zeker, shirtje aan. Stift mee en de hele dag handtekeningen verzamelenquote:
Vergeet je camera niet!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, shirtje aan. Stift mee en de hele dag handtekeningen verzamelen
Ohjaquote:
Oh, het is al middagquote:
Tijd om zo even te gaan douchen danquote:
Zak.. ik zit nog op het werkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tijd om zo even te gaan douchen dan
Ik ga straks naar werk, dus de rollen zijn omgekeerdquote:
Yes, eindelijk...quote:
Vandaag naar Scooter geweest, WOEHOEquote:
Tof, dank!quote:
Ja wij moeten binnenkort leasebak uitzoeken, WHAT TO DO.quote:Op zondag 1 september 2013 00:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag bezig geweest voor een nieuwe auto.. heb er gewoon koppijn van..
Haha sterkte. Onze keus is gevallen op de KIA cee'd sportswagonquote:Op zondag 1 september 2013 00:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja wij moeten binnenkort leasebak uitzoeken, WHAT TO DO.
Denk aan de ruimte die je nodig hebt, en hoeveel bijtelling jullie kwijt willen zijn (als jullie hem prive willen rijden).quote:Op zondag 1 september 2013 00:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja wij moeten binnenkort leasebak uitzoeken, WHAT TO DO.
Oeh nicequote:Op zondag 1 september 2013 00:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha sterkte. Onze keus is gevallen op de KIA cee'd sportswagon
Ja hebben zijn er ook aardig weg van. Twijfelde tussen deze en een soort gelijke Opel. KIA kwam met een betere deal haha. Dus toen was de keuze snel gemaakt. En veel snufjes.. ik ben dol op snufjesquote:
Ik ben niet zo pro-Opel dus goeie keuzequote:Op zondag 1 september 2013 14:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hebben zijn er ook aardig weg van. Twijfelde tussen deze en een soort gelijke Opel. KIA kwam met een betere deal haha. Dus toen was de keuze snel gemaakt. En veel snufjes.. ik ben dol op snufjes
Daarom sla ik hier de foto's op een NAS op..quote:Op zondag 1 september 2013 19:39 schreef Iemand91 het volgende:
Maar ik ga me afvragen hoe dat heen-en-weer gaan tussen computers gaat zijn over een tijdje als ik meer foto's heb gemaakt en geķmporteerd. Totale map is nu al 300MB en zoveel foto's heb ik er nog niet in staan...
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Daarom sla ik hier de foto's op een NAS op..
Wij rijden al tijden een Opel astra. Maar begint nu echt te oud te worden. Maar vind het een super auto. Rijd heerlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 18:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben niet zo pro-Opel dus goeie keuze
Waarom is het not donequote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, het is eigenlijk not done om eigen foto's in je huis op te hangen, maar ik ben wel een beetje verliefd geworden op een eigen foto van me
M'n hele huis hangt vol met eigen werk. Gewoon doen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, het is eigenlijk not done om eigen foto's in je huis op te hangen, maar ik ben wel een beetje verliefd geworden op een eigen foto van me
Dit, ik hoef geen prutwerk van de ikea oid. Geef mij maar een eigen toffe foto.quote:
Same herequote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
M'n hele huis hangt vol met eigen werk. Gewoon doen.
Beetje narcistischquote:
Ik was er wel, maar da was omdat we uiteten gingen voor de verjaardag van men moeder. Niet veel van meegekregen...quote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef Crientj het volgende:
Iemand van hier naar Breda gegaan voor de Redhead Days?Belachelijk veel fotografen gezien, maar was wel leuk
Ik denk juist dat aan je eigen foto's ook eigen herinneringen vasthangen en je het niet persoonlijker en passender kan krijgenquote:Op maandag 2 september 2013 07:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beetje narcistisch
Maar anderzijds hoef je idd jezelf niet te beperken tot het aanbod van wat winkels. Toch maar eens overwegen
quote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef Crientj het volgende:
Iemand van hier naar Breda gegaan voor de Redhead Days?Belachelijk veel fotografen gezien, maar was wel leuk
Zijn daar dan ook weer foto's van?quote:Op maandag 2 september 2013 10:17 schreef Ener-G het volgende:
Zaterdag voor het eerst, na het ontelbare keren gefotografeerd te hebben, een vuurtje gespuwdEn ik heb mn wenkbrauwen nog
Als je wat foto's wilt laten zien kan dat in dit topic: FOT / [Telefoonfoto's] Show ze hier! En dat vinden we hartstikke leuk om te zienquote:
Je moet het niet allemaal zo zwart-wit zien hoor.. Het werk zit er nooit opquote:Op maandag 2 september 2013 16:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werk zit er weer op
Oh, niet gezien. Ik had geen camera bij me, voor de verandering werd ik op de foto gezetquote:Op maandag 2 september 2013 09:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]Waarom denk je dat ik hier melding maakte dat ik in Breda weer zou zijn.
Veel geschoten? of het na een tijdje voor gezien gehouden en lekker een terrasje gepakt?
Best prima deal. Ik zit nu ook van alles uit te zoeken, maar et is nog best duur allemaal zo da internet.. lastig als je uit huis gaat zegquote:Op maandag 2 september 2013 19:52 schreef freud het volgende:
Nieuw internet (van Online naar Ziggo).
Oud: 6,5Mbit (800Kb/s)
Nieuw: 62Mbit (6700 7200Kb/s)
Me: happy.
Extra kosten: ¤10 per maand
Even ter illustratie: 1Gb in 2 minuten downloaden.
Ik betaal nu 55 voor alles bij elkaar. Vind ik zeer schappelijk, maar ik woon alweer tijdje op mezelfquote:Op maandag 2 september 2013 23:10 schreef spreading het volgende:
[..]
Best prima deal. Ik zit nu ook van alles uit te zoeken, maar et is nog best duur allemaal zo da internet.. lastig als je uit huis gaat zeg
Best redelijk. Zoiets is voor ons ook de max om uit te geven atm. Ik ga er iig even naar kijkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:42 schreef freud het volgende:
[..]
Ik betaal nu 55 voor alles bij elkaar. Vind ik zeer schappelijk, maar ik woon alweer tijdje op mezelf
Is verslavend, be warnedquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:20 schreef spreading het volgende:
[..]
Best redelijk. Zoiets is voor ons ook de max om uit te geven atm. Ik ga er iig even naar kijken
DM Susteren eens.quote:
Tja ondanks dat we redelijk wat budget hebben, wil ik et liefst alles zo goed mogelijk voor zo weinig mogelijk geld. Als echte Nederlanders zijn we nu al aan et zoeken voor over twee maanden.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 september 2013 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
De auto voor het komende jaar
[ afbeelding ]
Dankquote:
Ik ben aan het wachten op de papieren van de krediet verstrekker voor de auto.quote:
Hedendaags wel volgens mij, hebben wij gelukkig met het huis kopen hier nog geen last van gehad. Maar vanaf januari 2013 is dat ingegaan volgens mij.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op de papieren van de krediet verstrekker voor de auto.
Auto is wel al gekocht onder voorbehoud van financiering. Ik weet alleen niet of ze naar je studieschuld kijken...
Ja weet dat je bij een hypotheek de vraag krijgt of je een studieschuld hebt ja of nee.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hedendaags wel volgens mij, hebben wij gelukkig met het huis kopen hier nog geen last van gehad. Maar vanaf januari 2013 is dat ingegaan volgens mij.
Nog nooit tegengekomen iigquote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is er 'n centraal "ik zoek 'n bepaalde afbeelding" topic? Kan 'm niet vinden namelijk
Heb even voor je terug gezocht, staat me wel iets van bij maar kan hem ook niet vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is er 'n centraal "ik zoek 'n bepaalde afbeelding" topic? Kan 'm niet vinden namelijk
Hmm, dat doe ik dan maar, al vind ik 't nogal "groot" voor 'n enkel afbeeldinkjequote:Op woensdag 4 september 2013 10:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb even voor je terug gezocht, staat me wel iets van bij maar kan hem ook niet vinden.
Wat mij betreft ben je vrij om een eigen topic te openen
Er zijn meer van dat soort topics geweest, dus geen probleemquote:Op woensdag 4 september 2013 10:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hmm, dat doe ik dan maar, al vind ik 't nogal "groot" voor 'n enkel afbeeldinkje
Naais. Enjoy!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
De auto voor het komende jaar
[ afbeelding ]
Als ie nog rijdt is er vast een markt voorquote:Op woensdag 4 september 2013 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet alleen m'n oude (waarschijnlijk) nog kwijt. Eens kijken of een oud vrouwtje dat wilt
Da's de scherptediepteschaal. Die was vroeger veel uitgebreider (en kon je dus prima te gebruiken als je vooraf wilde focussen).quote:Op donderdag 5 september 2013 00:33 schreef fyah het volgende:
Iemand een idee wat deze 22's en de rode dot hebben te betekenen? Vind er niks van terug in de manual.
[ afbeelding ]
Mooie serie!! Derde rij, tweede van links vind ik werkelijk een supergave plaatquote:
Waarom is dat not done?quote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tweede rij tweede van linksquote:Op maandag 2 september 2013 16:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werk zit er weer op
Ik meen dat ooit eens gehoord te hebben, dat dat best arrogant zou zijn en het een ongeschreven regel is om dat niet te doen.quote:
Joh, fukkit hoor. Ons huis hangt vol met eigen werk. Zolang je muur niet volhangt met zelfportretten is het geen probleem hoor. Trots op eigen werk!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik meen dat ooit eens gehoord te hebben, dat dat best arrogant zou zijn en het een ongeschreven regel is om dat niet te doen.
Nog nooit gehoord. Mijn huis en dat van mijn ouders,hangt vol met eigen werk. Als jij dat leuk vindt moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik meen dat ooit eens gehoord te hebben, dat dat best arrogant zou zijn en het een ongeschreven regel is om dat niet te doen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk lukt me dit (heb er even bijgezet welke helft wat is, voor alle duidelijkheid). Ik gebruikte altijd een plugin maar het is veel makkelijker als je het zelf 'paint' met een layer mask
Superbelichting. Heel mooi!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paramore gisteren, en flieft op deze foto.
Jep, maar dat deel specifiek blijkt voor de infrarood (rood bolletje) te zijn. Wanneer je een IR filter gebruikt werkt de AF niet, dus moet je het daar mee doen. Die 22 is voor f22 acuracy. Eigenlijk best nutteloos sinds digitaal een beetjequote:Op donderdag 5 september 2013 05:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's de scherptediepteschaal. Die was vroeger veel uitgebreider (en kon je dus prima te gebruiken als je vooraf wilde focussen).
Hoezo nutteloos, je zult altijd nog wel een keer hyperfocaal moeten focussen. Vooral als je met een forse groothoek te werk gaat. En dan is de scherptediepteschaal heel handig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Die 22 is voor f22 acuracy. Eigenlijk best nutteloos sinds digitaal een beetje
Schoen afgesnedenquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paramore gisteren, en flieft op deze foto.
Voor 39 euro voor PC & mac is weinig idd! Heb hier beidenquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:50 schreef Iemand91 het volgende:
Niets op tegen om eigen foto's op te hangen. Beter dan kant-en-klaar meuk en zo zie je je foto's nog eens. Dat merk je toch wel met digitaal; je dumpt de gemaakte foto's in een map op je PC en je ziet soms (bijna) nooit meer.
Een combinatie van elektronisch fotolijst en E-paper o.i.d. zou wel mooi zijn om op je netwerk aan te sluiten en zo al je foto's in een (heel trage) slideshow te zetten.
Oh, en voor de koopjesjagers: Amazon.de heeft Adobe software in de aanbieding: Photoshop Elements 11 en Premiere Elements 11 en combinaties daarvan; eventueel downloads.
[ afbeelding ]
Ik vind het op deze manier zelfs nog beter. Meer skin detailquote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk lukt me dit (heb er even bijgezet welke helft wat is, voor alle duidelijkheid). Ik gebruikte altijd een plugin maar het is veel makkelijker als je het zelf 'paint' met een layer mask
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |