Oeh nicequote:Op zondag 1 september 2013 00:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha sterkte. Onze keus is gevallen op de KIA cee'd sportswagon
Ja hebben zijn er ook aardig weg van. Twijfelde tussen deze en een soort gelijke Opel. KIA kwam met een betere deal haha. Dus toen was de keuze snel gemaakt. En veel snufjes.. ik ben dol op snufjesquote:
Ik ben niet zo pro-Opel dus goeie keuzequote:Op zondag 1 september 2013 14:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hebben zijn er ook aardig weg van. Twijfelde tussen deze en een soort gelijke Opel. KIA kwam met een betere deal haha. Dus toen was de keuze snel gemaakt. En veel snufjes.. ik ben dol op snufjes
Daarom sla ik hier de foto's op een NAS op..quote:Op zondag 1 september 2013 19:39 schreef Iemand91 het volgende:
Maar ik ga me afvragen hoe dat heen-en-weer gaan tussen computers gaat zijn over een tijdje als ik meer foto's heb gemaakt en geímporteerd. Totale map is nu al 300MB en zoveel foto's heb ik er nog niet in staan...
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Daarom sla ik hier de foto's op een NAS op..
Wij rijden al tijden een Opel astra. Maar begint nu echt te oud te worden. Maar vind het een super auto. Rijd heerlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 18:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben niet zo pro-Opel dus goeie keuze
Waarom is het not donequote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, het is eigenlijk not done om eigen foto's in je huis op te hangen, maar ik ben wel een beetje verliefd geworden op een eigen foto van me
M'n hele huis hangt vol met eigen werk. Gewoon doen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, het is eigenlijk not done om eigen foto's in je huis op te hangen, maar ik ben wel een beetje verliefd geworden op een eigen foto van me
Dit, ik hoef geen prutwerk van de ikea oid. Geef mij maar een eigen toffe foto.quote:
Same herequote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
M'n hele huis hangt vol met eigen werk. Gewoon doen.
Beetje narcistischquote:
Ik was er wel, maar da was omdat we uiteten gingen voor de verjaardag van men moeder. Niet veel van meegekregen...quote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef Crientj het volgende:
Iemand van hier naar Breda gegaan voor de Redhead Days?Belachelijk veel fotografen gezien, maar was wel leuk
Ik denk juist dat aan je eigen foto's ook eigen herinneringen vasthangen en je het niet persoonlijker en passender kan krijgenquote:Op maandag 2 september 2013 07:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Beetje narcistisch
Maar anderzijds hoef je idd jezelf niet te beperken tot het aanbod van wat winkels. Toch maar eens overwegen
quote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef Crientj het volgende:
Iemand van hier naar Breda gegaan voor de Redhead Days?Belachelijk veel fotografen gezien, maar was wel leuk
Zijn daar dan ook weer foto's van?quote:Op maandag 2 september 2013 10:17 schreef Ener-G het volgende:
Zaterdag voor het eerst, na het ontelbare keren gefotografeerd te hebben, een vuurtje gespuwdEn ik heb mn wenkbrauwen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |