Rustig aan muis, rustig aan!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigenlijk ben ik al gek Pino, maar ik denk dat ik zo langzamerhand doordraai.
Da Funk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:20 schreef Pino112 het volgende:
Hee iemand enig idee hoe deze nieuwe track van Daft Punk heet? Vind hem wel leuk.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Naamtopic![]()
Pino
Ja Guns 'n Roses, Muis
Gelukkig dat ze door zijn.quote:
Jeuh heb ik goed gegokt!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Naamtopic![]()
Pino
Ja Guns 'n Roses, Muis
quote:
Ja mag ook niets in Amerika.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:11 schreef Pino112 het volgende:
Stel heeft seks in bouwmarkt![]()
"Bruine sabel"
lekker nummerquote:
Nee, want ik heb nog niet het hele koffie imperium bijelkaar gespaard.quote:
quote:
Girls and Boysquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik heb nog niet het hele koffie imperium bijelkaar gespaard.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik heb nog niet het hele koffie imperium bijelkaar gespaard.
Djeezquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:11 schreef Pino112 het volgende:
Stel heeft seks in bouwmarkt![]()
"Bruine sabel"
Ga haar maar neuken dan, zij geeft vast niets om haar pandapunten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:27 schreef Bronson het volgende:
Dat meisje wat hier doorheen "zingt" klinkt echt zo gruwelijk heet.
Gaarne.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga haar maar neuken dan, zij geeft vast niets om haar pandapunten.
Je gaat het pindakaas imperium bij elkaar sparen?quote:
Hall0n rolfjequote:
Gaaf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Ik ga naar De Staat bij That's Live volgende week
![]()
Tofquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
Ik ga naar de straat als ik mijn werk uit loop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
Hey Muis!quote:
Die moet ik hebben!quote:
Wat een kutplaat.quote:
Wat kost deze pracht cd? Dan kan ik sparen.quote:
17 euro bij Bol. Maar ik gok dat ze er ook pallets vol van weggeven in elke sjoow.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat kost deze pracht cd? Dan kan ik sparen.
Zet de radio wel aan dat bespaart me 17 euroquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
17 euro bij Bol. Maar ik gok dat ze er ook pallets vol van weggeven in elke sjoow.
En vaker per uur dan wanneer jij de hele CD op repeat zetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zet de radio wel aan dat bespaart me 17 euroKrijg je hetzelfde te horen.
Daarom ga ik voor de radio. Radioquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En vaker per uur dan wanneer jij de hele CD op repeat zet
Had jij nou een Chevelle?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Eric Corton en z'n auto's
Kwam hem laatst nog tegen op een Amerikaanse automeeting
Gaan we bingoën?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef Pino112 het volgende:
"Rabbering draait Krystl" kan ook wel op een bingokaart.
Oh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://bingobaker.com/play/135801
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://bingobaker.com/play/135801
Dat hoor ik nooit na een optreden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh.
Geintje natuurlijk! staat er nog niet op
Mja, 'Rabbering draait Krystl' ook niet hèquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hoor ik nooit na een optreden.
Ik zei ook niet dat dat moet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja, 'Rabbering draait Krystl' ook niet hè
Impala uit 1965quote:
VBL is een paar deuren verderop.quote:
Dinamo zagreb, Chernomorets en Ludogoretsquote:
Maar liefst 1 bekende voetbalploeg erbijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dinamo zagreb, Chernomorets en Ludogorets
AZ tegen PAOK, Haifa en Karagandy![]()
Oost-Europa represent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar liefst 1 bekende voetbalploeg erbij
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
VBL is een paar deuren verderop.
Welke dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ga maar eens naar huis. Volgende week een drukker weekje. En tot zover 3fm op kantoor. Zal ik 'm 'per ongeluk' vergeten terug te zetten?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ga maar eens naar huis. Volgende week een drukker weekje. En tot zover 3fm op kantoor. Zal ik 'm 'per ongeluk' vergeten terug te zetten?
Ik doe met je meequote:
Ik zou al mijn spaargeld opgeven om naar een concert van ze te gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
WAT EEN BAND, WAT EEN BAND
Zorgen dat er genoeg lak aan het kwastje zit en maar twee of drie keer 'strijken', anders gaat het vermengen met de onderste laag en dan kun je beter opnieuw beginnen. Nogmaals, het is echt veel makkelijker met brede kwastjes, dan heb je met twee streken je hele nagel al gelakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm wordt mijn nagellak nooit mooi als ik er een tweede laag op doe? Laat het lang genoeg drogen enzo.
Heb brede kwast en strijk niet meer dan 2-3 keer. Nouja ik staak voor vandaag. Na het weekend weer nieuwe poging doen dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Zorgen dat er genoeg lak aan het kwastje zit en maar twee of drie keer 'strijken', anders gaat het vermengen met de onderste laag en dan kun je beter opnieuw beginnen. Nogmaals, het is echt veel makkelijker met brede kwastjes, dan heb je met twee streken je hele nagel al gelakt.
LIF is een deurtje verderop he.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm wordt mijn nagellak nooit mooi als ik er een tweede laag op doe? Laat het lang genoeg drogen enzo.
Mja, dan weet ik het ook niet, eerste laagje misschien te dik?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb brede kwast en strijk niet meer dan 2-3 keer. Nouja ik staak voor vandaag. Na het weekend weer nieuwe poging doen dan.
Heb ik ook altijd last van. Zo irritant is dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar Alors is hier. Dus praat wat makkelijker.quote:
Weet niet. Drm binnenkort maar weer een nieuwe poging doen. Ben nu te high van de geur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Mja, dan weet ik het ook niet, eerste laagje misschien te dik?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar Alors is hier. Dus praat wat makkelijker.
[..]
quote:Weet niet. Drm binnenkort maar weer een nieuwe poging doen. Ben nu te high van de geur.
Doen alsof ze slecht zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou al mijn spaargeld opgeven om naar een concert van ze te gaan.
veel plezier, ik ga een finse comedy kijkentwitter:sjorspeter twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 14:54:52Vamiddag tussen 4 en 5 uur is sjors te gast bij de @koenENsandershow op @3fm #rappersjors @sjorspeter Mijne nieuwe single word gepromoot reageer retweet
Ik wilde een tip geven, maar toen besefte ik dat ik hetero ben en ik hier geen neuk om geef, sorry! 7.gifquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed argument.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar Alors is hier. Dus praat wat makkelijker.
Mooi we zijn het dus eens. Geen gezeur meer over off-topic geneuzel dan. Ik zal dan ook braafjes mijn mondje dichthouden over voetbal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed argument.
Mex is hier dus we mogen praten over voetbal en sport.
Alors is hier dus we mogen praten over tv-programma's en showbizz. Top.
SC en ik zijn er ook dus defacatie onderwerpen zijn ook toegestaan (-:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed argument.
Mex is hier dus we mogen praten over voetbal en sport.
Alors is hier dus we mogen praten over tv-programma's en showbizz. Top.
Zo ik had vanochtend een unitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SC en ik zijn er ook dus defacatie onderwerpen zijn ook toegestaan (-:
Prima want daar hebben vrouwen toch geen verstand van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi we zijn het dus eens. Geen gezeur meer over off-topic geneuzel dan. Ik zal dan ook braafjes mijn mondje dichthouden over voetbal.
Klopt. Ik wil het ook niet snappen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima want daar hebben vrouwen toch geen verstand van.
Ik ga niet happen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima want daar hebben vrouwen toch geen verstand van.
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want jij hebt er wel verstand van![]()
Mensen die niet alors
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:17 schreef alors het volgende:
Aandacht geven aan imbecielen als rapper sjors, bitch please, ik zet hem uit straks.
Ja dat was leuk en echt spontaan, maarja dat was oud en kon niet meer tot een hitje gepusht wordenquote:
Vooral die mededeling toen dat ze gekozen hadden voor Scream & Shoutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was leuk en echt spontaan, maarja dat was oud en kon niet meer tot een hitje gepusht worden
Meid, het is wat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:30 schreef reddevil1408 het volgende:
Sander moet weer even een limburger in de zeik zetten.....
Gaat het niet om, maar die jongen heeft het een IQ van een stoeptegel en is zo wat al in iedere randdebielenshow van "Man bijt Hond" tot "Mijn man heeft een Hobby" al aanbod gekomen.quote:
Topshow.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:48 schreef Holenmens het volgende:
Staat Sandra van Nieuwland serieus nu in de playlist van 3FM?![]()
![]()
More. Of Keep Your Head Up.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil even een nummer van d'r horen. Welke raden jullie aan? (af)
Godver wat slechttwitter:_janpaul_ twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 17:20:003fm dj Jim Vorwald is zó klein dat hij... https://vine.co/v/h5ux1mEurMn reageer retweet
Ik reed prompt door de vangrail heen zo de rivier inquote:
oven is al aan t voorverwarmen hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef ddx het volgende:
Ik meld me ook weer, ben alleen komend uur ff druk met eten maken/opeten.
'Nee, mam. Het is bijna 19.00 en dan komt EkstraWeekend op de radio.'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik dacht dat ik mn moeder goed had afgericht......belt ze om 18.55u.....tja, dan ben ik toch een te lieve zoon.
ow, en de MH van Bastille....ik vind het niet zo'n leuk nummer.
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
nja, maar ik had haar al anderhalve week niet gesproken en ik heb haar al 2.5 maand niet gezien....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Nee, mam. Het is bijna 19.00 en dan komt EkstraWeekend op de radio.'
Pasta saus staat hier nu op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oven is al aan t voorverwarmen hier
eet smakelijk
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar ik had haar al anderhalve week niet gesproken en ik heb haar al 2.5 maand niet gezien....
nja, ik ben niet zo'n contacthebber. en we wordfeuden, quizcrossen en ruzzelen iedere avond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Da's wel lang. Ik bel meestal 3x per week met mijn ouders
Maar langsgeweest is ook wel weer een tijdje geleden bedenk ik me nu.
Mijn ouders zijn niet zo nieuwerwets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben niet zo'n contacthebber. en we wordfeuden, quizcrossen en ruzzelen iedere avond.
maar ik zie ze 18 sept weer. dan ga ik eerst met broertje naar De Staat en het weekend aansluitend lekker met vati, muti, bruder en z'n neukertje naar Heijderbosch!
6wk vakantie??? holy crap! mijn ouders zijn nog nooit langer dan 2wk geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef ddx het volgende:
Zie m'n ouders ook maar eens in de zoveel weken.
M'n vader is alweer 2 maanden geleden volgens mij, maar komt ook doordat ze net terug zijn van 6 weken vakantie
ow, cool. waar ergens?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet zo nieuwerwets.
Ik ga volgende week naar De Staat
M'n vader is leraar dus gaan ook (bijna) hele vakantie weg. (camping in frankrijk)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
6wk vakantie??? holy crap! mijn ouders zijn nog nooit langer dan 2wk geweest
Bij That's Livequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, cool. waar ergens?
ik ga in Nijmegen naar de 1e avond. de avond daarna is geloof de cd-presentatie maar die was al uitverkocht. cadeautje voor mn broertje
mijn moeder werkt ook in het onderwijs en die gaat niet de hele vakantie weg....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef ddx het volgende:
[..]
M'n vader is leraar dus gaan ook (bijna) hele vakantie weg.
Selling the dramaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
is het Live-avond?
gelukkig geen Overcome want die zuigt apenkloten.
doe mij I alone maar.
jij gaat eric corton zien??? cool! ik was een jaar of 2 geleden bij zijn twitterfeest in Luxor Live. met De Staat en Triggerfingerquote:
quote:
ik heb em al getweet!quote:
Je was op de radio!quote:
quote:
ik vind Domien die uit zn oor eet schokkender.....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme die beelden uit Syrië.
Wat kunnen mensen toch barbaren zijn.
... Fijn weekend.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Domien die uit zn oor eet schokkender.....
ik ben weggezapt bij het Journaal mijn maag draaide om van de beeldenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme die beelden uit Syrië.
Wat kunnen mensen toch barbaren zijn.
... Fijn weekend.
Ik zet toch even een streep. Niet grappig man. Maargoed ik zit in t foute topic natuurlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Domien die uit zn oor eet schokkender.....
ok.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zet toch even een streep. Niet grappig man. Maargoed ik zit in t foute topic natuurlijk
Party on
Ik zag op Twitter berichten voorbij komen dat er nare beelden werden getoond. Prima dat je mensen wil informeren over de stand van zaken in Syrië, maar ìk hoef die beelden niet te zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben weggezapt bij het Journaal mijn maag draaide om van de beelden
ik hoop dat ze iig hebben gewaarschuwd omdat er op dit tijdstip ook kinderen kijken. en mensen met zwakke magen enzo. ik vind wel dat dergelijke gebeeld getoond moeten worden, maar wel na een waarschuwing. of alleen na 10u, net als films voor boven de 16. die ik vermoedelijk minder gruwelijk vind.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag op Twitter berichten voorbij komen dat er nare beelden werden getoond. Prima dat je mensen wil informeren over de stand van zaken in Syrië, maar ìk hoef die beelden niet te zien.
Geen idee of dan van te voren is vermeld. Ik kijk namelijk nooit om 18.00 naar het nieuws. Wat mij betreft mogen zulke beelden ook pas na 20.00 de zender op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat ze iig hebben gewaarschuwd omdat er op dit tijdstip ook kinderen kijken. en mensen met zwakke magen enzo. ik vind wel dat dergelijke gebeeld getoond moeten worden, maar wel na een waarschuwing. of alleen na 10u, net als films voor boven de 16. die ik vermoedelijk minder gruwelijk vind.
twitter:zimrageurts twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 20:17:30Onderweg naar 3FM! Tune in tussen 9 & 10 of kijk live mee op 101TV :-) #gezelligg reageer retweet
kun jij dat ook?quote:
DIE GEURTS!!!!!!11quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:18 schreef Holenmens het volgende:
twitter:zimrageurts twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 20:17:30Onderweg naar 3FM! Tune in tussen 9 & 10 of kijk live mee op 101TV :-) #gezelligg reageer retweet
quote:
dan kom ik daar wel voor langs hoor. gedoe altijd!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Geen idee. En ik heb ook geen behoefte om het uit te proberen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kom ik daar wel voor langs hoor. gedoe altijd!
ow, dat was geen goede versierpoging? jammerquote:
Nee, je moet iets beter je best doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, dat was geen goede versierpoging? jammer
waren idd schokkende beelden maar toch "grappig" dat mensen (niet persoonlijk bedoeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag op Twitter berichten voorbij komen dat er nare beelden werden getoond. Prima dat je mensen wil informeren over de stand van zaken in Syrië, maar ìk hoef die beelden niet te zien.
iets? of veel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, je moet iets beter je best doen
Ja ze waarschuwde wel (NOS journaal)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat ze iig hebben gewaarschuwd omdat er op dit tijdstip ook kinderen kijken. en mensen met zwakke magen enzo. ik vind wel dat dergelijke gebeeld getoond moeten worden, maar wel na een waarschuwing. of alleen na 10u, net als films voor boven de 16. die ik vermoedelijk minder gruwelijk vind.
dat wel, maar wel ff een waarschuwing. er zitten wellicht ook kinderen voor de tv....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waren idd schokkende beelden maar toch "grappig" dat mensen (niet persoonlijk bedoeld) deze beelden niet willen/kunnen zien. Hoe erg en schokkend de beelden ook zijn, ook dat hoort wat mij betreft in het journaal getoond te worden. Ook dat is onderdeel van oorlog, helaas
Goed dus dat ze getoond worden
Ik zag het ja. Ook in Cinerama in Rotteram.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
overigens draait This is the end in Wolfcinema R'dam en Utrecht.
Ze waarschuwde gelukkig wel. Maar ook dat is de grote boze mensen wereld...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wel, maar wel ff een waarschuwing. er zitten wellicht ook kinderen voor de tv....
ik kan dit weekend, volgend weekend en het weekend erna. moet wel ff kijken qua treintijdenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ook in Cinerama in Rotteram.
i know, maar ik denk niet dat ouders zitten te wachten op kinderen met nachtmerries. dat het gebeurd moeten ze misschien wel weten, maar niet meteen visueelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze waarschuwde gelukkig wel. Maar ook dat is de grote boze mensen wereld...
Ik heb alle tijd van de wereldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan dit weekend, volgend weekend en het weekend erna. moet wel ff kijken qua treintijden
nja, ik ga er geen vrij voor nemenquote:
haha nee da`s wel waar, kinderen die schreeuwend `s nachts wakker worden lijkt me ook niet allesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know, maar ik denk niet dat ouders zitten te wachten op kinderen met nachtmerries. dat het gebeurd moeten ze misschien wel weten, maar niet meteen visueel
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ga er geen vrij voor nemen
nou.......nee, niet in dit stadium van onze relaassie. zeker niet als mn weekenden sowieso leeg zijn, behalve dan het weekend van de 20e september.quote:
Daar hebben ze bij Rijkwaterstaat dan weer hun handen aan vol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef Holenmens het volgende:
Komende weken dus weer veel TVOH nummers in de Mega Top 5
moet je nu dronken er langs lopen! of 2km eerder gratis bier uitdelen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef Qunix het volgende:
Leuk dit!
Een alcohol controle voor de deur
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wil hoor. No hard feelings.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou.......nee, niet in dit stadium van onze relaassie. zeker niet als mn weekenden sowieso leeg zijn, behalve dan het weekend van de 20e september.
Er wordt flink geblazen want ik voel de wind hier op het balkon met eentje in mijn hand te proosten!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je nu dronken er langs lopen! of 2km eerder gratis bier uitdelen!
komt ie hoor! slechte grap alert. deze kan echt niet... ik heb anders een behoorlijk harde...ehm...feeling....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wil hoor. No hard feelings.
Die is wel énorm slecht jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt ie hoor! slechte grap alert. deze kan echt niet... ik heb anders een behoorlijk harde...ehm...feeling....
dus.
en ik wil best hoormaar ik kom niet echt om in de vakantieuren
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt ie hoor! slechte grap alert. deze kan echt niet... ik heb anders een behoorlijk harde...ehm...feeling....
dus.
en ik wil best hoormaar ik kom niet echt om in de vakantieuren
quote:
quote:
Joh, wees blij dat 't geen Amstel Malt is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
maar dan moet je wel echt bier drinken. Amstel![]()
![]()
![]()
quote:
nja, ik kneem ook weinig echte vakantie. meer een dagje hier of daar. ben officieel verplicht 2wk achter elkaar op te nemen. dat ontloop ik al 2jaar door mijn Tourvakantie. 3weken vrij indienen, maar wel halve dagen werken en daardoor dus maar de helft vd vakantieuren opmakenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet je vakantie/meerwerk uren van een collega van me overnemen: z`n contract loopt af op 1 april volgend jaar maar hij kan in principe half september stoppen en dan kan ie `t uitzingen met z`n uren en gewoon doorbetaald krijgen![]()
Heinekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
maar dan moet je wel echt bier drinken. Amstel![]()
![]()
![]()
Shandyquote:
let maar op, dat wordt een hipsterdrank. en dan kap ik ermee want hipstersquote:
Anders is Rock straks boos op me, en dan wil 'ie helemaal niet meer mee naar de film.quote:
Spannendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Anders is Rock straks boos op me, en dan wil 'ie helemaal niet meer mee naar de film.
op jou zou ik toch nooit boos kunnen worden poedelewoepsieflubbermerulletje!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Anders is Rock straks boos op me, en dan wil 'ie helemaal niet meer mee naar de film.
ik zet em liever bij Zimra erin....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:51 schreef Holenmens het volgende:
Voordat dit topic sluit en er haatreacties komen over de TT: zet Zimra er even in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |