Zorgen dat er genoeg lak aan het kwastje zit en maar twee of drie keer 'strijken', anders gaat het vermengen met de onderste laag en dan kun je beter opnieuw beginnen. Nogmaals, het is echt veel makkelijker met brede kwastjes, dan heb je met twee streken je hele nagel al gelakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm wordt mijn nagellak nooit mooi als ik er een tweede laag op doe? Laat het lang genoeg drogen enzo.
Heb brede kwast en strijk niet meer dan 2-3 keer. Nouja ik staak voor vandaag. Na het weekend weer nieuwe poging doen dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Zorgen dat er genoeg lak aan het kwastje zit en maar twee of drie keer 'strijken', anders gaat het vermengen met de onderste laag en dan kun je beter opnieuw beginnen. Nogmaals, het is echt veel makkelijker met brede kwastjes, dan heb je met twee streken je hele nagel al gelakt.
LIF is een deurtje verderop he.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm wordt mijn nagellak nooit mooi als ik er een tweede laag op doe? Laat het lang genoeg drogen enzo.
Mja, dan weet ik het ook niet, eerste laagje misschien te dik?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb brede kwast en strijk niet meer dan 2-3 keer. Nouja ik staak voor vandaag. Na het weekend weer nieuwe poging doen dan.
Heb ik ook altijd last van. Zo irritant is dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar Alors is hier. Dus praat wat makkelijker.quote:
Weet niet. Drm binnenkort maar weer een nieuwe poging doen. Ben nu te high van de geur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
Mja, dan weet ik het ook niet, eerste laagje misschien te dik?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar Alors is hier. Dus praat wat makkelijker.
[..]
quote:Weet niet. Drm binnenkort maar weer een nieuwe poging doen. Ben nu te high van de geur.
Doen alsof ze slecht zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou al mijn spaargeld opgeven om naar een concert van ze te gaan.
veel plezier, ik ga een finse comedy kijkentwitter:sjorspeter twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 14:54:52Vamiddag tussen 4 en 5 uur is sjors te gast bij de @koenENsandershow op @3fm #rappersjors @sjorspeter Mijne nieuwe single word gepromoot reageer retweet
Ik wilde een tip geven, maar toen besefte ik dat ik hetero ben en ik hier geen neuk om geef, sorry! 7.gifquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed argument.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar Alors is hier. Dus praat wat makkelijker.
Mooi we zijn het dus eens. Geen gezeur meer over off-topic geneuzel dan. Ik zal dan ook braafjes mijn mondje dichthouden over voetbal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed argument.
Mex is hier dus we mogen praten over voetbal en sport.
Alors is hier dus we mogen praten over tv-programma's en showbizz. Top.
SC en ik zijn er ook dus defacatie onderwerpen zijn ook toegestaan (-:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed argument.
Mex is hier dus we mogen praten over voetbal en sport.
Alors is hier dus we mogen praten over tv-programma's en showbizz. Top.
Zo ik had vanochtend een unitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SC en ik zijn er ook dus defacatie onderwerpen zijn ook toegestaan (-:
Prima want daar hebben vrouwen toch geen verstand van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi we zijn het dus eens. Geen gezeur meer over off-topic geneuzel dan. Ik zal dan ook braafjes mijn mondje dichthouden over voetbal.
Klopt. Ik wil het ook niet snappen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima want daar hebben vrouwen toch geen verstand van.
Ik ga niet happen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima want daar hebben vrouwen toch geen verstand van.
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want jij hebt er wel verstand van![]()
Mensen die niet alors
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:17 schreef alors het volgende:
Aandacht geven aan imbecielen als rapper sjors, bitch please, ik zet hem uit straks.
Ja dat was leuk en echt spontaan, maarja dat was oud en kon niet meer tot een hitje gepusht wordenquote:
Vooral die mededeling toen dat ze gekozen hadden voor Scream & Shoutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was leuk en echt spontaan, maarja dat was oud en kon niet meer tot een hitje gepusht worden
Meid, het is wat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:30 schreef reddevil1408 het volgende:
Sander moet weer even een limburger in de zeik zetten.....
Gaat het niet om, maar die jongen heeft het een IQ van een stoeptegel en is zo wat al in iedere randdebielenshow van "Man bijt Hond" tot "Mijn man heeft een Hobby" al aanbod gekomen.quote:
Topshow.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:48 schreef Holenmens het volgende:
Staat Sandra van Nieuwland serieus nu in de playlist van 3FM?![]()
![]()
More. Of Keep Your Head Up.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil even een nummer van d'r horen. Welke raden jullie aan? (af)
Godver wat slechttwitter:_janpaul_ twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 17:20:003fm dj Jim Vorwald is zó klein dat hij... https://vine.co/v/h5ux1mEurMn reageer retweet
Ik reed prompt door de vangrail heen zo de rivier inquote:
oven is al aan t voorverwarmen hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef ddx het volgende:
Ik meld me ook weer, ben alleen komend uur ff druk met eten maken/opeten.
'Nee, mam. Het is bijna 19.00 en dan komt EkstraWeekend op de radio.'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik dacht dat ik mn moeder goed had afgericht......belt ze om 18.55u.....tja, dan ben ik toch een te lieve zoon.
ow, en de MH van Bastille....ik vind het niet zo'n leuk nummer.
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
nja, maar ik had haar al anderhalve week niet gesproken en ik heb haar al 2.5 maand niet gezien....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Nee, mam. Het is bijna 19.00 en dan komt EkstraWeekend op de radio.'
Pasta saus staat hier nu op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oven is al aan t voorverwarmen hier
eet smakelijk
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar ik had haar al anderhalve week niet gesproken en ik heb haar al 2.5 maand niet gezien....
nja, ik ben niet zo'n contacthebber. en we wordfeuden, quizcrossen en ruzzelen iedere avond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Da's wel lang. Ik bel meestal 3x per week met mijn ouders
Maar langsgeweest is ook wel weer een tijdje geleden bedenk ik me nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |