abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130625735
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 30-08-2013 15:23:31 ]
Spoilers!
pi_130625749
Het is maar goed dat er een rood scherm in beeld komt als het topic dicht is. Ik vergeet altijd om dat in de gaten te houden :')
Spoilers!
pi_130625817
Ow ik moet mijn ticker weer aanpassen, of kan dat alleen als je een nieuwe maakt.....
pi_130625836
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap in ieder geval Dido!
Ik werd al gek toen ik een week last had van mijn heup.
Thx :) Ik heb bijna een jaar niet hardgelopen, dus ik heb wel geleerd geduld te hebben ;) Bovendien was hardlopen voor mij een manier om even te ontsnappen aan dingen die me dwars zaten en nu zit ik veel beter in m'n vel, dus is hardlopen in mentaal opzicht minder hard nodig. Maar voor mijn conditie en lijf is het wel goed natuurlijk :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130625857
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Ow ik moet mijn ticker weer aanpassen, of kan dat alleen als je een nieuwe maakt.....
Volgens mij kan je hem op de website van Lilyslim aanpassen.
Spoilers!
pi_130625966
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Volgens mij kan je hem op de website van Lilyslim aanpassen.
Oops ik had mij nog niet geregistreerd.
Kan je mijn ticker aanpassen?

pi_130626215
Je moet me dan een link geven Sarabi. Weet niet precies welke, ik doe niet meer aan tickers. Ik werd sacherijnig van dat kreng :')
Spoilers!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:11:53 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130626368
Wat een discussie over kinders en collega's... Wij potten (alleen met onze afdeling en ook alleen voor de mensen die er aan meedoen) allemaal twee keer per jaar ofzo een tientje en daar betalen we cadeautjes van. Die kosten, ongeacht de gelegenheid, 12,50 en bestaan uit een kleinigheidje, geen gigantische dure dingen. Voor kinderen van goede vrienden doe ik ook een kleinigheidje: Mooi stickervel of bijv. zo'n dinosaurus die je uit het ei kunt hakken van de action. Het hoeft toch niet duur te zijn om een leuk cadeautje te zijn?

Los daarvan heb ik echt geen idee wat ik vanavond wil eten. Het blijft lastig, omdat ik om 7 uur de deur uit moet en om 8 uur op het paard zit. Dan wil ik echt geen vol gevoel hebben, maar met een lege maag is ook niks. Ik heb nog steeds niks gevonden dat aan beide eisen voldoet...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130626609
Het hele idee dat ik alleen een cadeau geef als ik er iets/een cadeau voor terugkrijg, ontgaat me. Ik geef een cadeau omdat ik dat wil bij die gelegenheid (verjaardag, bruiloft, geboorte, wat dan ook). Ik hou wel het budget beperkt, want anders loop je er inderdaad helemaal op leeg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130626881
Mijn truc voor kinderverjaardagen is tegenwoordig het volgende:
ga naar de action, koop allerlei pennen, opschrijfboekjes, stickers, tong tattoo's, opplaksnorren en meer van die shizzle, stop het in een cadeautasje en je bent helemaal tof!
Overigens hou ik kinderverjaardagen ook zoveel mogelijk bij, dan zie ik mijn vrienden en hun kinderen ook nog eens.
Volwassenen krijgen tegenwoordig eigenlijk altijd een zelfgebakken taart. Heb ik ook nog nooit iemand over horen klagen. :D

Pas had ik voor een euro een spel gehaald bij de kringloop voor de zus (tevens mijn naamgenootje) van een pasgeboren baby, met zo'n olifant die vlinders uitspuugt die je dan moet vangen.
Ik geloof niet dat ik een beter cadeau had kunnen kopen, behalve dan dat het nog beter was geweest als er werkende batterijen in hadden gezeten. :D

Het gaat om het gebaar mensen, niet om de grootte van het cadeau.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130626983
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je moet me dan een link geven Sarabi. Weet niet precies welke, ik doe niet meer aan tickers. Ik werd sacherijnig van dat kreng :')
Ik wist niet dat je boos werd ;)
Gewoon het adres van de afbeelding: http://swlf.lilyslim.com/VH8wp2.png
pi_130627016
En I kicked Jilian's ass again *O* zo lekker
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:35:34 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130627086
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef Sarabi het volgende:
En I kicked Jilian's ass again *O* zo lekker
*O*

Iemand nog suggesties voor mijn avondeten-issues?

Twee uur voor het sporten moet ik eten, daarna dus sporten. Ik zoek iets dat niet te lang vult, maar wel energie geeft voor het sporten, zonder dat het meteen mega-onverantwoord is...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130627096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn truc voor kinderverjaardagen is tegenwoordig het volgende:
ga naar de action, koop allerlei pennen, opschrijfboekjes, stickers, tong tattoo's, opplaksnorren en meer van die shizzle, stop het in een cadeautasje en je bent helemaal tof!
Overigens hou ik kinderverjaardagen ook zoveel mogelijk bij, dan zie ik mijn vrienden en hun kinderen ook nog eens.
Volwassenen krijgen tegenwoordig eigenlijk altijd een zelfgebakken taart. Heb ik ook nog nooit iemand over horen klagen. :D

Pas had ik voor een euro een spel gehaald bij de kringloop voor de zus (tevens mijn naamgenootje) van een pasgeboren baby, met zo'n olifant die vlinders uitspuugt die je dan moet vangen.
Ik geloof niet dat ik een beter cadeau had kunnen kopen, behalve dan dat het nog beter was geweest als er werkende batterijen in hadden gezeten. :D

Het gaat om het gebaar mensen, niet om de grootte van het cadeau.
Nou dat!

Ik denk dat ik jou ook maar uitnodig, ik wil ook wel een zelfgebakken taart van jou :P
pi_130627110
Hmm ik ben ook al een paar dagen Toos Inspiratieloos
Weet alleen dat ik zin heb in wraps
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:36:57 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130627134
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik ben ook al een paar dagen Toos Inspiratieloos
Weet alleen dat ik zin heb in wraps
Niet eens een slecht idee... Zelfgemaakte volkoren wraps, sla, beetje roomkaas, gerookte kipfilet, ananas. Jum! En dan kan ik er altijd na het sporten nog eentje nemen, als ik dan weer trek heb :)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:39:06 #17
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130627198
Ik ga dit weekend denk ik wraps maken bij mijn ouders. Wel alle kruiden zelf meenemen, want die hebben zij niet en ik vind het zonde om die voor één keer te kopen.
And eternity in an hour.
pi_130627209
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou dat!

Ik denk dat ik jou ook maar uitnodig, ik wil ook wel een zelfgebakken taart van jou :P
Lijkt me gezellig! :D

Owja, mijn action samenstel cadeautjes kosten eigenlijk nooit meer dan 5 euro. Wat ik ook precies goed vind eigenlijk. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130627226
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Niet eens een slecht idee... Zelfgemaakte volkoren wraps, sla, beetje roomkaas, gerookte kipfilet, ananas. Jum! En dan kan ik er altijd na het sporten nog eentje nemen, als ik dan weer trek heb :)
Oja dat is wel een goed idee.
Ik moet nog een paar dagen wachten......vanavond boodschappen doen en dan heb ik alles weer in huis.
pi_130627242
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Lijkt me gezellig! :D

Owja, mijn action samenstel cadeautjes kosten eigenlijk nooit meer dan 5 euro. Wat ik ook precies goed vind eigenlijk. :)
Inderdaad, dat is toch ook genoeg? En zo'n kind is er hartstikke blij mee, want veel *O*, stickers *O* kleurtjes *O* :D
pi_130627307
-0.6

Lijstje:
O: turkse yoghurt met wat nootjes en aardbeien
T: banaan
L: bruine bol met kipfilet, sla, pijnboompitjes en komkommer
D: 2 pannenkoeken die over zijn van O+ z'n eten van gisteren. Besmeerd met smeerkaas

Het is denk een beetje weinig nog.. Ik moet werken dus heb laat ontbeten en ook late lunch, geen tijd voor een middag T, maar neem denk nog wel een avond T. Misschien een schaaltje yoghurt ofzo.
My salvation lies in your love..
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:44:57 #22
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130627404
Bij ons willen de kinderen altijd geld :')
And eternity in an hour.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:45:07 #23
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130627412
En dan kun je niet met 5 euro aankomen :P
And eternity in an hour.
pi_130627461
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
Natuurlijk wel.
Iemand anders kan niet in jouw portemonnee kijken en jij bepaalt dus wat je wil of kan geven.
pi_130627478
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
We hebben er nu ook een die in die leeftijd begint te komen. Maar dat is ook wel een van mijn favoriet kinderen dus vooruit dan maar. Hij wil een tablet dus zijn ouders leren hem heel netjes dat hij daarvoor moet sparen.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')