SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 30-08-2013 15:23:31 ]Spoilers!
Thxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap in ieder geval Dido!
Ik werd al gek toen ik een week last had van mijn heup.
Volgens mij kan je hem op de website van Lilyslim aanpassen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Ow ik moet mijn ticker weer aanpassen, of kan dat alleen als je een nieuwe maakt.....
Oops ik had mij nog niet geregistreerd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hem op de website van Lilyslim aanpassen.
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je moet me dan een link geven Sarabi. Weet niet precies welke, ik doe niet meer aan tickers. Ik werd sacherijnig van dat kreng![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef Sarabi het volgende:
En I kicked Jilian's ass againzo lekker
Nou dat!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn truc voor kinderverjaardagen is tegenwoordig het volgende:
ga naar de action, koop allerlei pennen, opschrijfboekjes, stickers, tong tattoo's, opplaksnorren en meer van die shizzle, stop het in een cadeautasje en je bent helemaal tof!
Overigens hou ik kinderverjaardagen ook zoveel mogelijk bij, dan zie ik mijn vrienden en hun kinderen ook nog eens.
Volwassenen krijgen tegenwoordig eigenlijk altijd een zelfgebakken taart. Heb ik ook nog nooit iemand over horen klagen.
Pas had ik voor een euro een spel gehaald bij de kringloop voor de zus (tevens mijn naamgenootje) van een pasgeboren baby, met zo'n olifant die vlinders uitspuugt die je dan moet vangen.
Ik geloof niet dat ik een beter cadeau had kunnen kopen, behalve dan dat het nog beter was geweest als er werkende batterijen in hadden gezeten.
Het gaat om het gebaar mensen, niet om de grootte van het cadeau.
Niet eens een slecht idee... Zelfgemaakte volkoren wraps, sla, beetje roomkaas, gerookte kipfilet, ananas. Jum! En dan kan ik er altijd na het sporten nog eentje nemen, als ik dan weer trek hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik ben ook al een paar dagen Toos Inspiratieloos
Weet alleen dat ik zin heb in wraps
Lijkt me gezellig!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou dat!
Ik denk dat ik jou ook maar uitnodig, ik wil ook wel een zelfgebakken taart van jou
Oja dat is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet eens een slecht idee... Zelfgemaakte volkoren wraps, sla, beetje roomkaas, gerookte kipfilet, ananas. Jum! En dan kan ik er altijd na het sporten nog eentje nemen, als ik dan weer trek heb
Inderdaad, dat is toch ook genoeg? En zo'n kind is er hartstikke blij mee, want veelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig!
Owja, mijn action samenstel cadeautjes kosten eigenlijk nooit meer dan 5 euro. Wat ik ook precies goed vind eigenlijk.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
En dan kun je niet met 5 euro aankomen
We hebben er nu ook een die in die leeftijd begint te komen. Maar dat is ook wel een van mijn favoriet kinderen dus vooruit dan maar. Hij wil een tablet dus zijn ouders leren hem heel netjes dat hij daarvoor moet sparen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
En dan kun je niet met 5 euro aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |