Dat is dus die geflipte fase waar ik op doelde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan sta ik klaar om ze op te vangen.
Yolanthequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jan Smit had nooit een geflipte fase.
Wat een wijsheid. Die kan op een tegeltje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
Pubers zijn al lastig, laat staan pubers die heel veel geld hebben.
Dan wil ik ook wel een geflipte fase.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Die kan op een tegeltje.
Of op een briefje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Die kan op een tegeltje.
Heb je er toevallig een bij je?quote:
Hoe houd je je eigenlijk bezig dezer dagen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog wat wijn. Morgen nog wat bij halen.
Beetje schoonmaken, dingen regelen nog natuurlijk met de advocaat, FOK!ken, hunten, gamenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe houd je je eigenlijk bezig dezer dagen?
Ibood hunt, Guildwars2, gelukkiger kan een mens toch niet worden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe houd je je eigenlijk bezig dezer dagen?
Gewoon doortanken Corrie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog wat wijn. Morgen nog wat bij halen.
Is er eigenlijk meer in het leven dan dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ibood hunt, Guildwars2, gelukkiger kan een mens toch niet worden?
En dan vergeet ik deze leuke gesprekken nog.
Ik doe daar altijd mijn voordeel mee in bepaalde clubs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:40 schreef marcodej het volgende:
Ik ben naar een concert geweest, waar het hele SkyRadio-repertoire werd gespeeld. Ik genoot.
De hele week niets gedronken hoor, vanavond alleen. Ik probeer toch gewoon door de week niet te drinken.quote:
Nu moeten wij zeker roepen dat Nederland een smakeloos landje is. Nou bij deze.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:40 schreef marcodej het volgende:
Ik ben naar een concert geweest, waar het hele SkyRadio-repertoire werd gespeeld. Ik genoot.
Jij moet ook zo'n Pathe Unlimited ding nemen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
En series en films kijken. Wat een levenEn het is nog mooi weer dus af en toe in de zon zitten.
Marcodej wordt dom gehouden. Dat zal wel door de Radio DJs komen. Ik zou niet weten waardoor anders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu moeten wij zeker roepen dat Nederland een smakeloos landje is. Nou bij deze.
Ik kijk liever gewoon thuis, kan ik roken en drinken en pauzeren wanneer ik wil.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij moet ook zo'n Pathe Unlimited ding nemen!
We wilden niet direct achterkomen.quote:
Dan moet je Pathé Thuis nemen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk liever gewoon thuis, kan ik roken en drinken en pauzeren wanneer ik wil.
Nou bedankt, nee hier zat ik echt op te wachten. Heel leuk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We wilden niet direct achterkomen.
Maar Krasnodar heeft vanavond bewezen dat dat wel degelijk mogelijk is.
Ik zag wel dat Videoland ook met een soort Netflix komt. En Netflix zelf dus natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je Pathé Thuis nemen!
Ik houd nu op met dit thema totdat Pathé mij geld geeft voor mijn PR activiteiten.
Alles van Louis Theroux. Maar dat heb je vast al gezien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Ik ben meer een non-fictie type. Iemand nog een goeie documentaire?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
The Act of Killing.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Dat sherrykanon is Yvonne toch?quote:
Ned 2, Holy Wars.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |