Dat is dus die geflipte fase waar ik op doelde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan sta ik klaar om ze op te vangen.
Yolanthequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jan Smit had nooit een geflipte fase.
Wat een wijsheid. Die kan op een tegeltje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
Pubers zijn al lastig, laat staan pubers die heel veel geld hebben.
Dan wil ik ook wel een geflipte fase.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Die kan op een tegeltje.
Of op een briefje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Die kan op een tegeltje.
Heb je er toevallig een bij je?quote:
Hoe houd je je eigenlijk bezig dezer dagen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog wat wijn. Morgen nog wat bij halen.
Beetje schoonmaken, dingen regelen nog natuurlijk met de advocaat, FOK!ken, hunten, gamenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe houd je je eigenlijk bezig dezer dagen?
Ibood hunt, Guildwars2, gelukkiger kan een mens toch niet worden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe houd je je eigenlijk bezig dezer dagen?
Gewoon doortanken Corrie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog wat wijn. Morgen nog wat bij halen.
Is er eigenlijk meer in het leven dan dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ibood hunt, Guildwars2, gelukkiger kan een mens toch niet worden?
En dan vergeet ik deze leuke gesprekken nog.
Ik doe daar altijd mijn voordeel mee in bepaalde clubs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:40 schreef marcodej het volgende:
Ik ben naar een concert geweest, waar het hele SkyRadio-repertoire werd gespeeld. Ik genoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |