quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen tussen 2u en 3u?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben een festivalgids aan het verbeteren voordat hij naar de drukker gaat. Monnikenwerkje hoor.
Belangrijkere vraag: hoe post hij twee keer precies hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen tussen 2u en 3u?
quote:
Twee keer hetzelfde typen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: hoe post hij twee keer precies hetzelfde?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Twee keer hetzelfde typen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaan we dus NIET vierhonderd topics volhouden.quote:
Ik ging slapen rond vijf en werd voor tien uur door mijn huisgenoot wakkergemaakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Allemejezus, wat een tempo.. Slapen jullie ooit wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging slapen rond vijf en werd voor tien uur door mijn huisgenoot wakkergemaakt.Hoi TsjokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap heeft me ook wel goed gedaan, ik kan weer normaal doen.
Slapen is te mainstream.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik slaap altijd in een metrotunnel.. zó Undergroundquote:
Bedankt voor de reminder. Die ga ik allebei even aanschaffen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe albums van Nine Inch Nails en Volcano Choir vandaag op Spotify. Weer wat te luisteren dus
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Nice, die tweede gaat nu meteen op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe albums van Nine Inch Nails en Volcano Choir vandaag op Spotify. Weer wat te luisteren dus
Volgens mij valt dat heel erg tegen. Maar het is natuurlijke wel een goede artiest, alleen jammer van zijn kampvuurliedjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:43 schreef Moody het volgende:
Die nieuwe John Mayer is uitermate geschikt om jezelf tot slapen te dwingen. Waarom loopt "iedereen" zo met 'm weg
Hij heeft wel wat leuke dingen gemaakt hoor. Continuum en Born and Raised zijn prima albums. Deze is erg saai inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:43 schreef Moody het volgende:
Die nieuwe John Mayer is uitermate geschikt om jezelf tot slapen te dwingen. Waarom loopt "iedereen" zo met 'm weg
Jammer van die omslag naar pure Americana. Continuum was een vrij behoorlijk plaatje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat heel erg tegen. Maar het is natuurlijke wel een goede artiest, alleen jammer van zijn kampvuurliedjes
Ik snap dat sowieso niet. Mensen raken helemaal in katzwijm van nummers als Daughters, ik vind het maar nare en saaie zwijmelmuziek. Natuurlijk is hij een goede gitarist, maar dat redt het niet voor mij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:43 schreef Moody het volgende:
Ik ken jongetjes van 16, die ....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:48 schreef Moody het volgende:
Omdat het ginger day is vandaag.....
Het debuutalbum van King Krule (Zoo Kid) is ook verschenen.
Alleen nog maar even doorgebladerd, maar het klinkt erg fris op het eerste gehoor.
Knap voor een 19-jarig jochie
....die....?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ken jongetjes van 16, die ....
Pff, je bent alweer oud nieuws.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:48 schreef Moody het volgende:
Omdat het ginger day is vandaag.....
Het debuutalbum van King Krule (Zoo Kid) is ook verschenen.
Alleen nog maar even doorgebladerd, maar het klinkt erg fris op het eerste gehoor.
Knap voor een 19-jarig jochie
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, het album van King Krule is er, waar 'iedereen' op zat te wachten blijkbaar. Ik weet nog steeds niet wat ik van die stem vindt.
Oei. Ed Sheeran.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:54 schreef debeterebob het volgende:
Deze mag op roodharigendag niet ontbreken
Ik vind 't een aardige plaat, maar ik kan gewoon niet zo veel met die stem, helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Oeps, solly
Kan niet alles volgen he
Weet je al beter wat je er van vindt?
Die beatbox is inderdaad leuk. Keer een stukje gezien op aanraden van mijn vriendin en hij geeft echt een show weg, al is het niet helemaal mijn muziek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Oei. Ed Sheeran.
Heb ik op RW2012 moeten zien. Ik moest mee naar Ed, dan ging zij mee naar Beirut.
Live best aardig hoor, viel me mee. Leuk met die beatbox. Alleen zijn zijn nummers niet sterk genoeg om een uur te boeien.
Ben al een eind op weg met luisterbeurt 1 en ik snap wat je bedoelt. Het komt wat geforceerd over. De nummers zijn ook dichtgesmeerd met overbodige geluidjes. Jammer. Toch wel lef dat je stijlen durft te blenden op zijn leeftijd. Jazz, hip-hop, brit-pop. Je kan er van alles meequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind 't een aardige plaat, maar ik kan gewoon niet zo veel met die stem, helaas.
Het intro van synthpop rond de eeuwisseling en de rest van de jaren 80quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:22 schreef debeterebob het volgende:
Klein vraagje. Weten jullie waar de JvT dit vandaan heeft gejat? Komt me zo bekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |