Lang verhaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
was is fout.
ik ben 6 maand gestopt.
Halo 3 altijd gespeeld op de xdoos.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik speel best veel maar hou niet echt van die semi-simulators. Ik speel liever Halo als shooter dan.
niet van die domme aannames doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef Piger het volgende:
[..]
ik heb geen glazen bol staan hier
overigens geldt dan wss hetzelfde
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Geniaal, met raadsels enzo. Een soort queeste.
WUT?quote:Freddi Fish is een personage uit acht computerspellen, bedacht door Humongous, bedoeld voor kinderen tot ongeveer tien jaar.
zolang de meerderheid van de vrouwen voor een man gaat, lijkt me dit geen domme aannamequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet van die domme aannames doen.
en pakjes heb ik niet nodig om lief met mij te laten spelen. Ik ben juist blij dat ze met lara speelt. heb ik zo nu en dan ook ff rust
Heb nu net Saints Row 4 uit, was ook wel grappigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Halo 3 altijd gespeeld op de xdoos.
Heb die geprobeerd maar vond hem een beetje een goedkoop. GTA wacht ik wel opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb nu net Saints Row 4 uit, was ook wel grappig
Redcatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef Nizno het volgende:
ik speel trouwens ook dagelijks Tom de cat.
talking tom 1 en 2 en talking benquote:
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Piger het volgende:
dit topic is omgetoverd tot nerd-topic
ook nog miel monteur?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb hier ook een Bassie en Adriaan-cd-rom liggen met een paar ubergames
Zijn we wel van je gewend hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heb een keer een half topic gevuld met die onzin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toen vrouwen nog over farmville spraken was het nog onschuldig.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb hier ook een Bassie en Adriaan-cd-rom liggen met een paar ubergames
miel monteur speelde mijn neefje altijd op de vaste pc hier die nog in de kamer stond als sta in de wegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nope, alleen jeugdsentiment. Geen hele verzamelingen
Gamen is prima, met matequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Piger het volgende:
[..]
toen vrouwen nog over farmville spraken was het nog onschuldig.
Er is al een vrouwenkoppeltje ontdekt en de rest gamed de hele dag.
Gamen niks mis mee, maar wanneer (en door wie??!) wordt er dan gekookt?
Just-eat.nlquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Piger het volgende:
[..]
ik kook op vrijdag zaterdag en zondag terwijl lief het huishouden doetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Piger het volgende:
[..]
heb ik al gekooptquote:
Boeiendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef Piger het volgende:
[..]
fixed.
je wil niet dat je vriendin je k/d ratio verkloot
ik weet al waarom ik jou bij een man inbeelde:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kook op vrijdag zaterdag en zondag terwijl lief het huishouden doet
Oja, dus jij mag de zooi maken en zij het opruimen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kook op vrijdag zaterdag en zondag terwijl lief het huishouden doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |