misschien moet je zelf zo'n pakje aantrekken. Speelt ie voortaan met wat anders.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef Nizno het volgende:
ach en sowieso ik houd niet van schieten enzo. Nog nooit gehad. Lara crofts tombraider vind ik ook ruk. Lief speelt bijna dagelijks met lara op mijn wii en ik denk... ach jij hebt er meer lol in dat ik zou hebben...
Probeer eens Freddy Fishquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld dat soort games, trekt me ook totaal niet.
Tombraider is ook tofquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat!
ach en sowieso ik houd niet van schieten enzo. Nog nooit gehad. Lara crofts tombraider vind ik ook ruk. Lief speelt bijna dagelijks met lara op mijn wii en ik denk... ach jij hebt er meer lol in dat ik zou hebben...
En dat terwijl lara best een lekker ding is
ie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef Piger het volgende:
[..]
misschien moet je zelf zo'n pakje aantrekken. Speelt ie voortaan met wat anders.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Net als ik'
Mijn grammatica is anders wel beter
De nieuwe Tomb Raider was tof jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Sjaa, geef mij maar een shooter, Tom raider is een bout spel
weer ruzie bij Tan? of laten ze gordon thuis?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
OK tijd voor Humberto en daarna Knevel
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
OK tijd voor Humberto en daarna Knevel
was is fout.quote:
ik heb geen glazen bol staan hierquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ie?
lief is vrouwelijk net als ik.
Ik denk dat het braaf wordt, Natasja Froger zit erquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
weer ruzie bij Tan? of laten ze gordon thuis?
Ik speel best veel maar hou niet echt van die semi-simulators. Ik speel liever Halo als shooter dan.quote:
Vond er niks aanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
De nieuwe Tomb Raider was tof ja
jak!!!! nee dan kijk ik niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het braaf wordt, Natasja Froger zit er
Haten opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Sjaa, geef mij maar een shooter, Tom raider is een bout spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |