abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130626065
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel. Maar er zijn zo'n 5000 Europese uitkaart houders (incl +) volgens mij. En daar gaan er heeeeel veel van willen.
Hou kan dat nou, je had vorig seizoen 3 potten.
Lijkt mij niet dat daar 5000 verschillende mensen zijn geweest, en mocht het zo zijn dan moeten die ook allemaal weer gaan. Maja, ik ben zenuwachtig :')
pi_130626082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:56 schreef manny het volgende:
Potjandriedubbeltjes, worden we toch nog leeggekocht in de laatste dagen. Hopelijk was mark al met mooie dingen bezig op de achterrgrond, een kleine kwaliteitsinjectie is nu toch wel welkom lijkt me.
Een buitenspeler en we zijn wel klaar denk ik.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_130626089
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:57 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hou kan dat nou, je had vorig seizoen 3 potten.
Lijkt mij niet dat daar 5000 verschillende mensen zijn geweest, en mocht het zo zijn dan moeten die ook allemaal weer gaan. Maja, ik ben zenuwachtig :')
Vier potten ;). Denk wel dat je kans maakt hoor, trouwens, met NL uitkaart. Was wat voorbarig. Met enkel (S)CC, dan wordt het pas een loterij.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_130626105
Ben benieuwd hoeveel mensen er naar Camp Nou gaan.
pi_130626112
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:58 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Een buitenspeler en we zijn wel klaar denk ik.
Een back-up voor op het middenveld (Duarte) en een buitenspeler ja.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:07:41 #256
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130626264
Er gaan echt geen goede aankopen meer komen hoor :P Ajax is er de laatste jaren nooit in geslaagd last-minute nog iets goeds te regelen.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130626352
quote:
Edo Ophof is momenteel niet tevreden over de huidige selectie van NEC en daarom heeft de interim-technisch directeur van de club onlangs aangeklopt bij Ajax. De Nijmegenaren wilden zowel Davy Klaassen als Stefano Denswil tot aan het eind van het seizoen huren.

NEC kreeg echter te horen dat de Amsterdammers eerst willen afwachten of Christian Eriksen en Toby Alderweireld nog zullen vertrekken. Mochten beide spelers daadwerkelijk vertrekken, wordt verwacht dat Ajax besluit om Denswil en Klaassen niet uit te lenen aan de Nijmegenaren.

Ophof zou dat jammer vinden. De directeur is namelijk zeer te spreken over het tweetal. "Klaassen is een speler die heel goed om onze spits Michael Higdon heen zou kunnen spelen en Denswil vinden wij een uitstekende verdediger", zo besloot Ophof zijn relaas.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ner.nl#ixzz2dRSehmjA
pi_130626370
pi_130626416
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Klaassen mag wmb wel verhuurd worden. Die jongen komt echt veel tekort voor Ajax 1, maar kan wel een leuke Eredivisie speler worden.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_130626551
quote:
Ajax bereikt akkoord met Atlético over Alderweireld

Zoals verwacht heeft Ajax een akkoord bereikt met Atlético Madrid over de transfer van Toby Alderweireld. De Belgische verdediger levert de Amsterdammers zeven miljoen euro op en is in hoofdlijnen akkoord over een vierjarig contract.

Donderdag gaf Ajax-trainer Frank de Boer tijdens een persconferentie al aan te verwachten dat de 24-jarige verdediger nog voor dit weekend op weg zou zijn naar de Spaanse hoofdstad.

Met Mike van der Hoorn heeft Ajax de vervanger van Alderweireld al in huis. De van FC Utrecht overgekomen verdediger zal zondag tegen FC Groningen nog niet spelen. Dan kiest De Boer voor Stefano Denswil of Ricardo van Rhijn, die dan als rechtsback vervangen kan worden door Ruben Ligeon.

Behalve Alderweireld staat ook Christian Eriksen op het punt te vertrekken. De 21-jarige Deen heeft in grote lijnen een akkoord bereikt met Tottenham Hotspur, dat twaalf miljoen zal overmaken aan Ajax. De Boer gaf al aan het vertrek van Eriksen intern te willen opvangen. Wel ziet hij Lerin Duarte van Heracles Almelo als een aanvulling op zijn selectie.
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)&utm_campaign=nieuws
pi_130626572
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 04:38 schreef OreO het volgende:
LOL salaris verdubbelen, wat een domme optie. Als een speler het erg goed doet, en een leuke club hem wilt hebben gaat hij toch weg.
Idd wel erg kortzichtig van RTL om te denken dat door verdubbeling spelers wel hun contract verlengen :') blijkbaar snappen ze de praktijk daar niet helemaal..
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:21:32 #262
80382 manny
30 is best veel
pi_130626655
Snel beter worden Siem !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_130626667
Ach, schrale troost. Alderweireld speelt na dit seizoen gewoon ergens bij Wigan Athletic omdat hij het niveau toch niet aankon in de Primera Division. En wij hebben de miljoenen.
pi_130626705
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gewoon onder druk gezet door de mannen van Vitesse en de omkooppraatjes van Mourinho
Fijne streep door zijn rekening van het WK dan. Dat ie lekker thuis blijft komende zomer!
pi_130626739
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:23 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Fijne streep door zijn rekening van het WK dan. Dat ie lekker thuis blijft komende zomer!
Jup, kan ie zich lekker focussen op het EK 2016
pi_130627001
Laten deze gozer nu gewoon kopen als vervanger voor Chris. Max 10 mln.
quote:
Kaká wil weg bij Real Madrid
Kaká wil Real Madrid verlaten. De 31-jarige Braziliaan vreest dat hij dit seizoen door de concurrentie van Isco, Luka Modric en Mesut Özil weinig speeltijd krijgt.

"De club weet dat ik wil vertrekken. Hopelijk werken ze mee aan een oplossing", laat de Braziliaan optekenen in verschillende Spaanse media.
"Het is moeilijk hier voor mij, er is niet zoveel ruimte in de selectie. Ik ben best bereid om elke dag hard te trainen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik blij ben."
Real Madrid nam Kaká in 2009 voor 65 miljoen euro over van AC Milan. Eigenlijk heeft de spelmaker in de hoofdstad van Spanje nooit meer zijn niveau gehaald uit 2007, toen hij de Gouden Bal won.
Kaká, wiens contract bij Real in 2015 afloopt, vindt het in elk geval te vroeg om terug te keren naar Brazilië.
"Dat kan ook niet eens, omdat de transfermarkt daar gesloten is. Ik wil nog niet praten over clubs, omdat er nog niets speelt."
pi_130627472

Willemsbrug, Rotterdam.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:48:32 #269
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130627646
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:04 schreef CaasS het volgende:

[..]

Hopelijk vinden ze wat...
En? ;(
pi_130627733
Geen Beng Beng Boateng bij Milan in de CL. Misschien dan wel Kaka als je optelsommetje maakt.
pi_130627801
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 04:38 schreef OreO het volgende:
LOL salaris verdubbelen, wat een domme optie. Als een speler het erg goed doet, en een leuke club hem wilt hebben gaat hij toch weg.
Hypothetisch (toen was het geld er nog niet); als je Eriksen twee jaar geleden aanbiedt zijn contract open te breken en te verlengen tot 2016, voor 2.5 miljoen per jaar, dan vang je op dit moment het dubbele voor hem. Of je kan hem behouden en dit seizoen wat presteren in de CL. Als je Siem op dit moment een contractverlenging gaat aanbieden met een fikse salarisverhoging, dan doet hij dat misschien ook wel. Fischer volgend jaar. Etc etc. Er zijn heus wel spelers die voor het geld hun contract willen verlengen, zie Porto en Benfica. Weg kunnen ze altijd nog als ze het goed doen en de topclubs bieden genoeg.
pi_130627902
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hypothetisch (toen was het geld er nog niet); als je Eriksen twee jaar geleden aanbiedt zijn contract open te breken en te verlengen tot 2016, voor 2.5 miljoen per jaar, dan vang je op dit moment het dubbele voor hem. Of je kan hem behouden en dit seizoen wat presteren in de CL. Als je Siem op dit moment een contractverlenging gaat aanbieden met een fikse salarisverhoging, dan doet hij dat misschien ook wel. Fischer volgend jaar. Etc etc. Er zijn heus wel spelers die voor het geld hun contract willen verlengen, zie Porto en Benfica. Weg kunnen ze altijd nog als ze het goed doen en de topclubs bieden genoeg.
Het verschil is dat Porto of Benfica vaak maar een klein gedeelte of zelfs helemaal niets van het salaris betalen. Allemaal via investeringsmaatschappijen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:01:33 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_130627962
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het verschil is dat Porto of Benfica vaak maar een klein gedeelte of zelfs helemaal niets van het salaris betalen. Allemaal via investeringsmaatschappijen.
Is dat zo? Ik dacht dat ze wel de salarissen betaalden maar niet de volledige transfers, ze zijn dan ook maar voor een percentage eigenaar
pi_130627984
simonzwartkruis twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 10:59:23 Geen #Denswil bij Jong Ajax vanavond, traint met A-selectie mee, terwijl #Alderweireld op weg is naar Madrid #ajax reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')