oplossing ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 03:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Raken nu ook onze perfecte corner en vrije trappen nemer kwijt.![]()
Scoorde daaruit ongelofelijk veel gols het afgelopen seizoen.
Wat maakt Zwolle uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Voor Zwolle hoop ik het niet, maar die hebben met Nijland en Fernandez wel mensen die dat kunnen opvangen.
Fischer op het middenveld en dan Mokhtar op links.
Omdat Vitesse een satellietclub van Chelsea is en Chelsea bepaalt alles wat daar gebeurtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:55 schreef J2T het volgende:
Wat ik niet snap is die v. Ginkel transfer.
Ginkel wilde alleen naar Ajax en Ajax wilde diep in de buidel tasten voor Van Ginkel en kwam met 7M als openingsbod. Waarom verkast ie dan naar Chelski? Zoveel meer dan Ajax betaalde Chelski ook niet. Sinds wanneer bepalen de clubs waar de spelers naar toe verkassen? Wat is dit voor moderne slavernij?
Officieel betaalde Chelski misschien niet zoveel maar je weet niet hoeveel schuld er is kwijt gescholden of wat voor andere verplichtingen Vitesse naar Chelski had open staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:55 schreef J2T het volgende:
Wat ik niet snap is die v. Ginkel transfer.
Ginkel wilde alleen naar Ajax en Ajax wilde diep in de buidel tasten voor Van Ginkel en kwam met 7M als openingsbod. Waarom verkast ie dan naar Chelski? Zoveel meer dan Ajax betaalde Chelski ook niet. Sinds wanneer bepalen de clubs waar de spelers naar toe verkassen? Wat is dit voor moderne slavernij?
Maar dan nog, een speler kan toch niet tegen zijn wil worden verkocht aan een club waar hij in de eerste plaats niet eens naar toe wilde gaan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Omdat Vitesse een satellietclub van Chelsea is en Chelsea bepaalt alles wat daar gebeurt
Uiteindelijk zal hij eieren voor zijn geld hebben gekozen omdat hij wel bij Vitesse weg wilquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:08 schreef J2T het volgende:
[..]
Maar dan nog, een speler kan toch niet tegen zijn wil worden verkocht aan een club waar hij in de eerste plaats niet eens naar toe wilde gaan?
Gewoon onder druk gezet door de mannen van Vitesse en de omkooppraatjes van Mourinhoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal hij eieren voor zijn geld hebben gekozen omdat hij wel bij Vitesse weg wil
En ook niet mee met het Nederlands Elftalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Blind in ieder geval niet in de basis zondag.
Als ik ga wordt 't met een busje. Ruim 1000 km roadtrip. Heeeuh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:28 schreef Leonos het volgende:
Die vliegtuigmaatschappijen verhogen die vliegtickets echt bizar snel
Maar reisje naar Glasgow (via Liverpool) is geboekt
Dat lijkt me toch zo kut, tijd verspillen in een busquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik ga wordt 't met een busje. Ruim 1000 km roadtrip. Heeeuh.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch zo kut, tijd verspillen in een bus
Slap ouwehoeren op een plein in Glasgow!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Niks mooiers dan zo'n trip. Beetje biertjes drinken, slap ouwehoeren, heerlijk.
Dat zal loterij worden na EU+ en EU vrees ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren op een plein in Glasgow!![]()
Mijn EU kaart heb ik alleen niet meer, scanpunt niet gekregen vorig seizoen
Maja. NL+ maak ik ook nog kans hoop ik.
Nederlandse uitkaart houders gaan ook nog voor op de rest van de meuk lijkt me?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zal loterij worden na EU+ en EU vrees ik.
Ja volgens mij wel. Maar er zijn zo'n 5000 Europese uitkaart houders (incl +) volgens mij. En daar gaan er heeeeel veel van willen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nederlandse uitkaart houders gaan ook nog voor op de rest van de meuk lijkt me?
Prima prijs. Ik ben blij dat we uiteindelijk toch een paar basisspelers hebben verkocht. Ik vind het altijd gevaarlijk als je een team te lang intact houdt. Nu zijn er 2 posities open en moeten de spelers die in aanmerking komen voor die posities op hun allerbest gaan trainen, wat het algemene trainingsniveau ook weer wat omhoog stuwt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
7 a 7.5 miljoen voor Alderweireld, mooi man. Alderweireld zelf tekent waarschijnlijk voor 4 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |