Musclebeltquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens van die slimfit drankjes voorbij zien komen
Alles om die polo's in maatje S kwijt te rakenquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens van die slimfit drankjes voorbij zien komen
+ weegschaal. Mooie combi.quote:
en daarna die tokkies in het oost'nquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles om die polo's in maatje S kwijt te raken
volens mij paste ik op mn 12de al niet meer in een s en toen was ik nog best magerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles om die polo's in maatje S kwijt te raken
Ik moet ook echt gewichtje anorexia om daar in te passen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volens mij paste ik op mn 12de al niet meer in een s en toen was ik nog best mager
nja, ik ken wel jongens/mannen die daar in passen, maar zelf al had ik geen overgewicht ben ik nog gewoon groter en breder gebouwd dan diequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet ook echt gewichtje anorexia om daar in te passen.
Ik ben best iel en ik ben heeeeeeeeeel mager geweest hè, toen ik ziek was, toen paste ik er wel in. Terwijl ik een vriendinnen heb die bijna 10kg zwaarder zijn dan ik en in een XS passen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik ken wel jongens/mannen die daar in passen, maar zelf al had ik geen overgewicht ben ik nog gewoon groter en breder gebouwd dan die
dat ook ja, n het land. in duitsland kan ik standaard een maat kleiner kopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Ligt ook heel erg aan het merk. Ik heb nu spijkerbroeken maat 36, dat kan echt niet.
Hij heeft geen touchscreenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Een mobiele muis? Kun je daar mee bellen
215 voor 40 en ik kocht er 34 voor 17. ik hoop dat er kwaliteitsverschil in zitquote:
Dat neem ik aan van wel, er is nog een uitgebreidere set voorbij gekomen dacht ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
215 voor 40 en ik kocht er 34 voor 17. ik hoop dat er kwaliteitsverschil in zit
waarvan je 95% toch nooit gebruiktquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat neem ik aan van wel, er is nog een uitgebreidere set voorbij gekomen dacht ik
dus je gaat ons verlaten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Geen zin om achter mijn pc te zitten. Misschien rond half 12 of zo en hopen dat er dan nog een box komt.
Nee ik zit nu achter mijn laptop daar blijf ikquote:
ohwquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit nu achter mijn laptop daar blijf ikMaar ik hoop dat mijn pc sneller is ivm de box vandaar
wil je nog een spiegelreflex kopen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Deze camera heb ik geloof ik, of in ieder geval zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |