Als ik niet ziek was geweest, was ik deze week in Limboland geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know
ik kom ook echt bijna nooit in de rampstad, maar lijkt me leuk
Nee ik dus ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
EDMAN ofzo? maar die ging 't toch maar niet doen. En nog iemand.. euh.. xeor of iets.
Ben zo goed in usernamen onthouden.
we hebben het ze allebei uit hun hooft gepraatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
EDMAN ofzo? maar die ging 't toch maar niet doen. En nog iemand.. euh.. xeor of iets.
Ben zo goed in usernamen onthouden.
in de randstad kom ik alleen als er iets in de ahoy te doen is:')quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik niet ziek was geweest, was ik deze week in Limboland geweest
Kind, dat je nog leeft!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de randstad kom ik alleen als er iets in de ahoy te doen is:')
oh ja, en 2x in mn leven in amsterdam geweest
Ik ben zeker 10x bij jou in het dorp geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de randstad kom ik alleen als er iets in de ahoy te doen is:')
oh ja, en 2x in mn leven in amsterdam geweest
Hehe ik zat niet eens meer te kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef Lyza666 het volgende:
Nouja die rugzak is inmiddels al lang en breed verkocht dus who cares ook verder.
het trekt mij gewoon niet zoquote:
jij werd gedwongen door je ouders toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben zeker 10x bij jou in het dorp geweesten dat is een stuk kleiner dan de hele randstad
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het trekt mij gewoon niet zo
ga liever de grens over
[..]
jij werd gedwongen door je ouders toch?
Lui.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef gianni61 het volgende:
zo afgemeld voor de training. heb nog pijn van training van gister.
moet morgen nog met klanten kunnen rondlopen
en ik wil expeditie robinson kijken
uiteraard, is ook ooi hierquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]ik mocht kiezen uit limburg en limburg ja, maar wel altijd met plezier geweest hoor
Watjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef gianni61 het volgende:
zo afgemeld voor de training. heb nog pijn van training van gister.
moet morgen nog met klanten kunnen rondlopen
en ik wil expeditie robinson kijken
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Watje
En ER kun je ook terugkijken he?
Voor de hunt moet je het niet latenquote:
nee, een weegschaal heb ik al en die geeft al veel te veel aanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor de hunt moet je het niet laten
Ik heb ook ergens van die slimfit drankjes voorbij zien komenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, een weegschaal heb ik al en die geeft al veel te veel aan
Oeh, herkenbaar ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, een weegschaal heb ik al en die geeft al veel te veel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |