quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:31 schreef SomePerson het volgende:
Alsof Ajax in andere poules het wel zou redden
Ja was ik ook al aan het denkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:31 schreef Grifte het volgende:
2 jaar geleden was toch al poule
Arsenal
Olympiakos
Dortmund
Marseille
?
jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:31 schreef Grifte het volgende:
2 jaar geleden was toch al poule
Arsenal
Olympiakos
Dortmund
Marseille
?
Ik hoop dat je grapje maaktquote:
Napoli na hun aankopen wordt ik niet heel blij van. Alhoewel, met Eriksen erbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
We kunnen Napoli en Sociedad nu niet loten uit Pot 4, dus dat is wel mooi.
6 punten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Barcelona gaat ons laten winnen.Cruijff, De Boer, Bojan.
Komt goed.
Nee anderlecht heeft dan 0/18quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zou ik nog zien zitten:
Ajax
Barcelona
Milan
Anderlecht
op je playstation misschien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Met Eriksen had Ajax hier actief kunnen meestrijden om te overwinteren in de CL
wordquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Napoli na hun aankopen wordt ik niet heel blij van. Alhoewel, met Eriksen erbij.
De Spanjaarden moeten nog wat terug doen voor het belastinggeld dat ze hebben gekregen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Barcelona gaat ons laten winnen.Cruijff, De Boer, Bojan.
Komt goed.
AA Gent speelt niet eens europees voetbal..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ach ja, PSV speelt tegen AA gent
Milan is een kloteploeg voor Ajax, liever een Engelse of Franse tegenstander.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:32 schreef Pedroso het volgende:
Prima poule voor Ajax. Milan is één van de minsten van groep 2 en we krijgen eindelijk Barca over de vloer. Kan niet beter !
omkoping enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom ging Basel automatisch naar poule A?
metsjfiksingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom ging Basel automatisch naar poule A?
AC Milan zeker wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
AC Milan en Barca kunnen we allebei niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |