Wel met een aantal vernedering maar je hebt gelijk .quote:
3e worden met City Dordmund en Real is het zelfde als 2e worden nu.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel met een aantal vernedering maar je hebt gelijk .
3rde worden is een goed streven
Moet er wel een aankoop komen met de nodige kwaliteitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
3e worden met City Dordmund en Real is het zelfde als 2e worden nu.
Bale + Ajax 2 kunnen ze krijgenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Hop echt dat ze iets met die 80 mil gaan doen.
80 miljoen bieden op Robbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet er wel een aankoop komen met de nodige kwaliteit
Hoop Barca thuis op het laatst want dan komen ze met B spelers dat is positief voor Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer wordt het speelschema bekend ? Siem gaat waarschijnlijk de eerste 2 wedstrijden missen dus hopelijk zit Barca uit daarbij. Die verlies je sowieso (thuis ook overigens).
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef wieisboos het volgende:
De Boer herhaalt dat #Ajax vertrek van #Eriksen met eigen spelers gaat opvangen, mogelijk met toevoeging van Duarte
Wellicht kan Duarte nog op de positie van Poulsen terecht?
Tegen die tijd is het veld weer perfect net zoals de afgelopen 6 jaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef fantasyboy het volgende:
Messi in de arena....
Schandalig dat hij zijn gouden voetjes op dat afschuwelijke grasmat moet neerplanten...
lul niet man ...de beste voetballer allertijden komt naar de arena ..hoe kan je dit een afschuwelijke loting noemen....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef starla het volgende:
Dramatische loting zeg.
Ik zeg 1 punt...
Saldo: 1 voor en 12 tegen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef starla het volgende:
Dramatische loting zeg.
Ik zeg 1 punt...
Saldo: 1 voor en 12 tegen
Cruijff woont daar toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
lul niet man ...de beste voetballer allertijden komt naar de arena ..hoe kan je dit een afschuwelijke loting noemen....
ahquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
lul niet man ...de beste voetballer allertijden komt naar de arena ..hoe kan je dit een afschuwelijke loting noemen....
Zeur niet. Kon erger. Je kon ook bij real en Juve in zijn gekomen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is eigenlijk gewoon lachwekkend dat Ajax elk jaar in de poule des doods komt.
Idd, speelt hij na 1 wed. ook gelijk weer in oranje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef Wotte het volgende:
Kunnen we sneijdertje niet oppikken in instanbul, kom op we gaan toch niet met serero - de jong de cl in
ach JA de ajax moderators zijn goed in Feyenoord supporters bannen hier...kan ik niks aan doen hequote:
Ik geef je 2 dagenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:19 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ach JA de ajax moderators zijn goed in Feyenoord supporters bannen hier...kan ik niks aan doen he
Maar je bent toch geen Feyenoord supporter maar ook een Ajacied? We zien je iig vaker in dit topicquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:19 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ach JA de ajax moderators zijn goed in Feyenoord supporters bannen hier...kan ik niks aan doen he
Als je steeds met 4 - 0 op je bek gaat tegen een matig Real Madrid, verwacht ik niet veel anders dan tegen een AC Milan of Barcelona...quote:
moet jij niet naar de keukenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef starla het volgende:
[..]
Als je steeds met 4 - 0 op je bek gaat tegen een matig Real Madrid, verwacht ik niet veel anders dan tegen een AC Milan of Barcelona...
15 miljoen , kan je geen verlies op maken aangezien je hem voor 27 hebt verkocht, baantje regelen voor yolanthe en wesley 2 miljoen geven op jaarbasis, top deal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Idd, speelt hij na 1 wed. ook gelijk weer in oranje.
zijn salaris wordt 3 keer zo hoogquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef MouzurX het volgende:
Eriksen is wel gek om dan nu bij spurs te gaan voetballen terwijl hij met ajax tegen barca en ac Milan kan voetballen en voor een gigantische stunt kan zorgen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeur niet. Kon erger. Je kon ook bij real en Juve in zijn gekomen.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Hoorn heeft aanpassingsproblemen gehad aldus de Boer. Of hij er nu klaar voor is als vervanger van Alderweireld is afwachten.
Moisander met Denswil is een optie.
Dat is toch nog erger of wou je zeggen van niet? Dat is de groep des doods. Milaan mag de veters van Juve nog niet strikken.quote:
Je kan Eriksen dus enig realistisch inzicht niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef MouzurX het volgende:
Eriksen is wel gek om dan nu bij spurs te gaan voetballen terwijl hij met ajax tegen barca en ac Milan kan voetballen en voor een gigantische stunt kan zorgen.
Real Madrid speelt het spel waar wij niet tegen kunnen spelen. AC Milan ook, maar dan slechter. Barcelona speelt op een manier waar Ajax normaal gesproken kansen tegen heeft. Al heeft Barcelona veel te vaak van die dagen dat ze het perfect spelen en dan ben je machteloos. Hopen op een offday.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef starla het volgende:
[..]
Als je steeds met 4 - 0 op je bek gaat tegen een matig Real Madrid, verwacht ik niet veel anders dan tegen een AC Milan of Barcelona...
Groep H is wel de poule des doods hoor. Ook omdat Celtic erbij zit met hun sfeer. En Milan heeft geen slechte ploeg. En Barca heeft nog steeds een betere ploeg dan Real en Juventus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is toch nog erger of wou je zeggen van niet? Dat is de groep des doods. Milaan mag de veters van Juve nog niet strikken.
Winnen van Milan en winnen en gelijk tegen Celtic?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Als Ajax zijn draai weer een beetje kan vinden en spelers als Fischer e.d. gaan op niveau komen dan kan Ajax een punt of 7 halen schat ik in.
Tegen Celtic 4 punten, tegen Milan 3 punten en niets tegen Barca.
Dan moet het uiteraard ook wel een beetje meezitten maar is zeker niet onmogelijk.
Yep, jij kan goed lezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:25 schreef starla het volgende:
[..]
Winnen van Milan en winnen en gelijk tegen Celtic?
ik denk niet dat het een goed idee is om als vrouw zijnde die normaal in LIF post even te denken dat je verstand voetbal hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:25 schreef starla het volgende:
[..]
Dat poultje van Arsenal is ook geen lekkerequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groep H is wel de poule des doods hoor. Ook omdat Celtic erbij zit met hun sfeer. En Milan heeft geen slechte ploeg. En Barca heeft nog steeds een betere ploeg dan Real en Juventus.
Milan is thuis echt wel te pakken en gewoon 6 punten tegen celtic, op voorbehoud dat er wat aan dat middenveld gedaan wordquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:25 schreef starla het volgende:
[..]
Wees nou eens eerlijk. Groep B 2 topteams met Real en Juve en een Subtopper GS. Groep H een topper en een subtopper. B was gewoon nog veel erger. Tegen Milaan heb je meer kans als Juve, dus GS heeft nog meer pech neemt niet weg dat na B dit wel de ergste was, maar H is de groep des doods.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groep H is wel de poule des doods hoor. Ook omdat Celtic erbij zit met hun sfeer. En Milan heeft geen slechte ploeg. En Barca heeft nog steeds een betere ploeg dan Real en Juventus.
Ook leuk poultje ja. Maar geen wereldteam erin, dus niet poule des doods.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat poultje van Arsenal is ook geen lekkere
6, 4, 1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:24 schreef Pedroso het volgende:
Als Ajax zijn draai weer een beetje kan vinden en spelers als Fischer e.d. gaan op niveau komen dan kan Ajax een punt of 7 halen schat ik in.
Tegen Celtic 4 punten, tegen Milan 3 punten en niets tegen Barca.
Dan moet het uiteraard ook wel een beetje meezitten maar is zeker niet onmogelijk.
Laat hem eerst maar eens in vorm komen voor je hem op een cruciale positie zet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
Mocht Eriksen weg gaan, komt Fischer dan eindelijk centraal te spelen in een vrije creatieve rol!? Of blijft die telkens op een vleugel gedumpt worden!?
Milan zou ik niet in datzelfde rijtje zetten. Volkomen kansloos ben je niet tegen Milan thuis, maar het zal verdomd moeilijk worden. En tegen Barcelona moet je gewoon genieten van het voetbal. Verliezen met opgeheven hoofd. Derde moet lukken met een klein kansje om tweede te worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef starla het volgende:
[..]
Fischer is een aanvaller!?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
Mocht Eriksen weg gaan, komt Fischer dan eindelijk centraal te spelen in een vrije creatieve rol!? Of blijft die telkens op een vleugel gedumpt worden!?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:27 schreef fantasyboy het volgende:
effe serieus...
nu eriksen weg is mag ajax hopen dat het de top 5 gaat halen in de eredivisie...
Op de vleugels komt ie sowieso niet in vorm, want daar hoort ie gewoon niet te spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens in vorm komen voor je hem op een cruciale positie zet.
We zullen zien wie er dichterbij zit. Ik zeg 1 punt: thuis gelijk tegen Celtic, de rest wordt verloren. Jij zegt 7.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik denk niet dat het een goed idee is om als vrouw zijnde die normaal in LIF post even te denken dat je verstand voetbal hebt
Dit is inderdaad realistischer dan al die doemdenkersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Milan zou ik niet in datzelfde rijtje zetten. Volkomen kansloos ben je niet tegen Milan thuis, maar het zal verdomd moeilijk worden. En tegen Barcelona moet je gewoon genieten van het voetbal. Verliezen met opgeheven hoofd. Derde moet lukken met een klein kansje om tweede te worden.
Poule des doods is dat teams gelijkaardig aan elkaar zijn en dat is de poule van Ajax duidelijk nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook leuk poultje ja. Maar geen wereldteam erin, dus niet poule des doods.
Maar Ajax komt nooit eens in een makkelijk poultje ofzo. Of dan worden ze genaaid
Ajax heeft geen 10.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Creatieve nummer 10, achter de spits. Met vrijheid.
rot gewoon opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef starla het volgende:
[..]
We zullen zien wie er dichterbij zit. Ik zeg 1 punt: thuis gelijk tegen Celtic, de rest wordt verloren. Jij zegt 7.
Bij 0, 1, 2 en 3 punten ben ik een heldin en heb jij voor eeuwig te zwijgen met je 'voetbalverstand'.
Bij 4 punten weten we net zoveel.
Bij 5 of meer punten, dan kook ik iets lekkers voor je.
Ok?
waar zeg ik 7quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef starla het volgende:
[..]
We zullen zien wie er dichterbij zit. Ik zeg 1 punt: thuis gelijk tegen Celtic, de rest wordt verloren. Jij zegt 7.
Bij 0, 1, 2 en 3 punten ben ik een heldin en heb jij voor eeuwig te zwijgen met je 'voetbalverstand'.
Ok?
Ajax kan Milan en Celtic hebben. Milan en Celtic hebben gewonnen van Barca vorig jaar. Why not.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poule des doods is dat teams gelijkaardig aan elkaar zijn en dat is de poule van Ajax duidelijk niet
Je kan ook gewoon 6e worden en helemaal geen Europees voetbal spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef starla het volgende:
[..]
Ok?
Met die middelmaat kan je Milan niet hebben hoor. maar dromen magquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan Milan en Celtic hebben. Milan en Celtic hebben gewonnen van Barca vorig jaar. Why not.
is ze van twente ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 6e worden en helemaal geen Europees voetbal spelen.
Tuurlijk, als je er op tijd bij bent.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken of ik aan kaarten kan komen.
Tuurlijk wel man.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met die middelmaat kan je Milan niet hebben hoor. maar dromen mag
Ach ik wil naar alle drie de potjes wel. Ajax-Barca zal wel heel snel uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je er op tijd bij bent.
Dat is hetzelfde als Retweeten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom quote jij altijd alles en iedereen
Bazoer en Andersenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja met wie ? Schone en Poulsen zeker ?
Passe partouts zullen wel eerst in de verkoop gaan toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik wil naar alle drie de potjes wel. Ajax-Barca zal wel heel snel uitverkocht zijn.
Zou best kunnen, maar ik heb ook PSV - Milan gezien. En ZO worden ze zeker geen eerste.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:31 schreef fantasyboy het volgende:
het zal me echt niks verbazen als Milan eerste wordt in de poule
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Passe partouts zullen wel eerst in de verkoop gaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |