Wel met een aantal vernedering maar je hebt gelijk .quote:
3e worden met City Dordmund en Real is het zelfde als 2e worden nu.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel met een aantal vernedering maar je hebt gelijk .
3rde worden is een goed streven
Moet er wel een aankoop komen met de nodige kwaliteitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
3e worden met City Dordmund en Real is het zelfde als 2e worden nu.
Bale + Ajax 2 kunnen ze krijgenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Hop echt dat ze iets met die 80 mil gaan doen.
80 miljoen bieden op Robbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet er wel een aankoop komen met de nodige kwaliteit
Hoop Barca thuis op het laatst want dan komen ze met B spelers dat is positief voor Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer wordt het speelschema bekend ? Siem gaat waarschijnlijk de eerste 2 wedstrijden missen dus hopelijk zit Barca uit daarbij. Die verlies je sowieso (thuis ook overigens).
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef wieisboos het volgende:
De Boer herhaalt dat #Ajax vertrek van #Eriksen met eigen spelers gaat opvangen, mogelijk met toevoeging van Duarte
Wellicht kan Duarte nog op de positie van Poulsen terecht?
Tegen die tijd is het veld weer perfect net zoals de afgelopen 6 jaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef fantasyboy het volgende:
Messi in de arena....
Schandalig dat hij zijn gouden voetjes op dat afschuwelijke grasmat moet neerplanten...
lul niet man ...de beste voetballer allertijden komt naar de arena ..hoe kan je dit een afschuwelijke loting noemen....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef starla het volgende:
Dramatische loting zeg.
Ik zeg 1 punt...
Saldo: 1 voor en 12 tegen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef starla het volgende:
Dramatische loting zeg.
Ik zeg 1 punt...
Saldo: 1 voor en 12 tegen
Cruijff woont daar toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
lul niet man ...de beste voetballer allertijden komt naar de arena ..hoe kan je dit een afschuwelijke loting noemen....
ahquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
lul niet man ...de beste voetballer allertijden komt naar de arena ..hoe kan je dit een afschuwelijke loting noemen....
Zeur niet. Kon erger. Je kon ook bij real en Juve in zijn gekomen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is eigenlijk gewoon lachwekkend dat Ajax elk jaar in de poule des doods komt.
Idd, speelt hij na 1 wed. ook gelijk weer in oranje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef Wotte het volgende:
Kunnen we sneijdertje niet oppikken in instanbul, kom op we gaan toch niet met serero - de jong de cl in
ach JA de ajax moderators zijn goed in Feyenoord supporters bannen hier...kan ik niks aan doen hequote:
Ik geef je 2 dagenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:19 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ach JA de ajax moderators zijn goed in Feyenoord supporters bannen hier...kan ik niks aan doen he
Maar je bent toch geen Feyenoord supporter maar ook een Ajacied? We zien je iig vaker in dit topicquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:19 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ach JA de ajax moderators zijn goed in Feyenoord supporters bannen hier...kan ik niks aan doen he
Als je steeds met 4 - 0 op je bek gaat tegen een matig Real Madrid, verwacht ik niet veel anders dan tegen een AC Milan of Barcelona...quote:
moet jij niet naar de keukenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef starla het volgende:
[..]
Als je steeds met 4 - 0 op je bek gaat tegen een matig Real Madrid, verwacht ik niet veel anders dan tegen een AC Milan of Barcelona...
15 miljoen , kan je geen verlies op maken aangezien je hem voor 27 hebt verkocht, baantje regelen voor yolanthe en wesley 2 miljoen geven op jaarbasis, top deal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Idd, speelt hij na 1 wed. ook gelijk weer in oranje.
zijn salaris wordt 3 keer zo hoogquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef MouzurX het volgende:
Eriksen is wel gek om dan nu bij spurs te gaan voetballen terwijl hij met ajax tegen barca en ac Milan kan voetballen en voor een gigantische stunt kan zorgen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeur niet. Kon erger. Je kon ook bij real en Juve in zijn gekomen.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Van der Hoorn heeft aanpassingsproblemen gehad aldus de Boer. Of hij er nu klaar voor is als vervanger van Alderweireld is afwachten.
Moisander met Denswil is een optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |