waar in antwerpen woon je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef EDMAN- het volgende:
dit ding he!
wil em bijna kopen om daarna kapot te smijten
Deurne (zuid)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
waar in antwerpen woon je eigenlijk?
quote:
quote:
Nice, waar dan? Ben zelf geboren in Terneuzen, daarna naar Roosendaal (vlakbij Antwerpen) en nu dus Antwerpenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niet zo ver van mij vandaanwoon net in zeeuws vlaanderen
Nee, maar van horen zeggen is dat erg gezellig. Zie weleens zo'n fb status voorbij komenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een Ik hou van Holland quiz?
volgens mij 1 keer gespeeld jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een Ik hou van Holland quiz?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nee, maar van horen zeggen is dat erg gezellig. Zie weleens zo'n fb status voorbij komen
Dat is ook 1 van de activiteiten vanavond..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij 1 keer gespeeld ja
quote:
Hopelijk net zo geforceerd gezellig als met Lindaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook 1 van de activiteiten vanavond..Ben benieuwd..
Ach, als het gewoon gezellig is kan het volgens mij best leuk zijn zo'n quizquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hopelijk net zo geforceerd gezellig als met Linda
Als ik mn zwarte kousen maar aan mag houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Relaxt! Met z'n allen elkaar neuken
ik wel als ik zaterdagavond thuis bleef. (vrij zelden dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, als het gewoon gezellig is kan het volgens mij best leuk zijn zo'n quiz
Ik heb het nog nooit gekeken op tv eigenlijk..
Daar hopen we dan maar opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik zap er weleens langs en dan moet ik al bijna kokhalzen
maar idd, onder een leuke groep mensen, prima
perfecte gelegenheid! (mits er drank in het spel isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken een hoop van de collega's niet eigenlijk..
komt nog maar een ronde.. einde vd avond gok ik want anders kapt iedereen met de huntquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:00 schreef Bigwillem89 het volgende:
Mijn laatste uurtje hunten is aangebroken, hopelijk vol boxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |