quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:16 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Helaas worden de ideeën niet door iedereen goed ontvangen:
[ afbeelding ]
"Er zitten veel te veel stoute mensen in deze verhaallijn en dat is niet leuk om naar te kijken."
Dan zie je de ONM personages toch als nieuwe GTST personages (met een verleden dan)?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:20 schreef Frey het volgende:
Ik heb alleen niet zoveel met ONM, dus ik zie liever mogelijkheden met oude GTST personages.
Of nieuwe.
Straks komt Eva van Goudkust.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik twijfel nogMaar ik zie het zowel Eva als Iwana helaas niet doen
Ik hoop de Eva uit seizoen 9 snel te zien, maar het lijkt weer volgende week te gaan worden.quote:
Sowieso geinig dat Yoka hier op het forum zatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:26 schreef LetsGame het volgende:
Topic uit eind 2003 en begin 2004 lezen. Iedereen die Tracey afkraakte terwijl Yoka gewoon meepraatte in de GTST topics.![]()
![]()
Lag ook niet aan Yoka, was gewoon een flutrol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:26 schreef LetsGame het volgende:
Topic uit eind 2003 en begin 2004 lezen. Iedereen die Tracey afkraakte terwijl Yoka gewoon meepraatte in de GTST topics.![]()
![]()
Ik heb eigenlijk altijd een hekel gehad aan Myriam, dus behoefte aan een nieuw karakter als dat van haar heb ik niet zo. Ik heb sowieso liever meer spanning in een soap, als ik komische situaties wil zien kijk ik wel naar een comedy. Alleen de komische momenten van Harmsen waren geniaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:27 schreef luftersel het volgende:
Ik zou wel een GTST personage willen zien als Myriam of Hedwig. Een kleurrijk personage, een geliefd personage en eentje die bijvoorbeeld familie is van Lorena (als tegenstelling van de egoïstische geldwolf en de lieve behulpzame broer/zus) of van Rik of Bing (al zie ik Bing liever vertrekken, zijn karakter is een beetje over). Gewoon iemand van rond de 35 of zo, niet te jong, zodat ze ook verhaallijnen kan krijgen met Laura, Jef en Janine etc. Lijkt jullie dat ook niet veel leuker dan een Maxime of zo'n jong iemand als Tim? Die laatste zorgt echt voor slappe verhalen...
Zekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso geinig dat Yoka hier op het forum zat![]()
Inderdaad, maar ik vond Tracey in de periode met mr. Harmsen nog best leuk en toen ging ze er random uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Lag ook niet aan Yoka, was gewoon een flutrol.
Precies. Je hebt misschien ook wel gelijk over die komische scenes. Al heb ik soms wel kunnen genieten van Myriam en Hedwig, en zelfs van Lorena (vooral tijdens de bevalling van Sjors, hilarischquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd een hekel gehad aan Myriam, dus behoefte aan een nieuw karakter als dat van haar heb ik niet zo. Ik heb sowieso liever meer spanning in een soap, als ik komische situaties wil zien kijk ik wel naar een comedy. Alleen de komische momenten van Harmsen waren geniaal
En Tim... Tja, wat hij nog te zoeken heeft in de serie vraag ik me echt af. Hij heeft zijn vader gevonden? Prima, aftaaien die hap. Ik hoop dat Beau Schneider verstandig is en er over een jaar mee kapt, dan heeft hij de grootste kans om een succesvolle carrière als die van Teun Kuilboer of Louis Talpe op te bouwen.
Daar kan Jur over meepratenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vond Tracey in de periode met mr. Harmsen nog best leuk en toen ging ze er random uit.
Haha ja, dat wel. Brengt herinneringen terug!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is wel van belang in de verhaallijn met de Russische kunstbende
Ik vraag me eerlijk gezegd af of Sanders Inc. überhaupt nog bestaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha ja, dat wel. Brengt herinneringen terug!
Als ze Ludo (en Maxime) nou weer eens een verhaallijn geven met die kunstbendes. Of doet Sanders Inc. niks meer met kunst, jawel toch? En dat Janine zich dan opoffert en zo de relatie weer herstelt. Geweldig die tijden.
Hoe beter de verhalen worden die we in dit topic verzinnen, hoe teleurgestelder ik word bij het zien van het nieuwe seizoen denk ik. De spoilers en shorties althans, de afleveringen kijk ik sowieso niet meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef Koosnaam het volgende:
Ik dacht even dat het weer leuk zou kunnen worden komend seizoen.![]()
Maar ik had het kunnen weten. Jullie bedenken weer de goede verhaallijnen.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hoe beter de verhalen worden die we in dit topic verzinnen, hoe teleurgestelder ik word bij het zien van het nieuwe seizoen denk ik. De spoilers en shorties althans, de afleveringen kijk ik sowieso niet meer.
Het is nu Sanders Inkt. Voor de beste inkt voor iedere printer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd af of Sanders Inc. überhaupt nog bestaat
Lijkt mij prima, beter dan die irritante Tim,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:27 schreef luftersel het volgende:
Ik zou wel een GTST personage willen zien als Myriam of Hedwig. Een kleurrijk personage, een geliefd personage en eentje die bijvoorbeeld familie is van Lorena (als tegenstelling van de egoïstische geldwolf en de lieve behulpzame broer/zus) of van Rik of Bing (al zie ik Bing liever vertrekken, zijn karakter is een beetje over). Gewoon iemand van rond de 35 of zo, niet te jong, zodat ze ook verhaallijnen kan krijgen met Laura, Jef en Janine etc. Lijkt jullie dat ook niet veel leuker dan een Maxime of zo'n jong iemand als Tim? Die laatste zorgt echt voor slappe verhalen...
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef roos85 het volgende:
WTF, eerste auditie en ik vind Ali nu al irritant..
Haha, dan ben ik in sommige gevallen snel klaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef luftersel het volgende:
Als we toch bezig zijn met verhaallijnen verzinnen, zou ik wel graag van jullie willen zien welke verhaallijnen jullie het liefst zouden zien bij alle personages dit seizoen (afgezien van de dood van Mike, gewoon wat jullie het liefst zien). The Voice vanavond kan me niet zo interesseren namelijk en dit is veel leuker om te lezen!
Geeft niks, ik ook namelijk haha. Nieuwe personages kun je ook introduceren als je toch bezig bent. ^^quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, dan ben ik in sommige gevallen snel klaar
Hebben ze daar ook die Doedel achter de schermen lopen neuzelen, of wordt jullie dat bespaard?quote:
Dat wordt ons gelukkig bespaard.. maar Wendy van Dijk is ook niet allesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook die Doedel achter de schermen lopen neuzelen, of wordt jullie dat bespaard?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is nu Sanders Inkt. Voor de beste inkt voor iedere printer.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is nu Sanders Inkt. Voor de beste inkt voor iedere printer.
"Bij Sanders, wie anders?"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
"Koop uw inkt hier bij Sanders, voor zwart, kleur of iets anders."
Ik zal een poging wagen bij sommigen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef luftersel het volgende:
Als we toch bezig zijn met verhaallijnen verzinnen, zou ik wel graag van jullie willen zien welke verhaallijnen jullie het liefst zouden zien bij alle personages dit seizoen (afgezien van de dood van Mike, gewoon wat jullie het liefst zien). The Voice vanavond kan me niet zo interesseren namelijk en dit is veel leuker om te lezen!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen bij sommigen.
Iets meer zakenwereld erin. En we zullen al snel spreken over een aardig seizoen. Of het beste sinds jaren.![]()
Ludo: Is weer vaak op kantoor. De verhaallijnen staan al op dit forum.
Jef: Is het gezeur in de Koning zat en wil, nu het nog kan. Het nog 1 keer proberen in de reclamewereld.
Anton: Is het ziekenhuis ook meer dan zat. Wil iets heel anders doen! En na een potje gegolfd te hebben met Ludo, biedt Ludo hem een baan aan bij Sanders Inc. (Met alle gevolgen van dien)
Noud: Krijgt een grote klus met Noudbouwt. Net nu zijn relatie met Nina weer herstelt is. Kom Nina hem op de bouw opzoeken. Echter let ze niet op en valt ze naar beneden. Zij sterft. Noud is in paniek en uit angst voor Ludo vlucht hij voorgoed naar Tokyo.
Maxime: Is des duivels na het ongeluk. Vlucht achter Noud aan. Maar helaas, van haar prive-vliegtuig wordt nooit meer wat vernomen. (Net als van haar zelf)
Aysen: Het ongeluk omtrent Danny komt toch uit. Ze gaat voor jaren de cel in.
Nuran: Na de bekentenis van Aysen is het over tussen haar en Rick. Ze besluit om Meerdijk te verlaten.
Rick: Neemt de Koning over van Jef.
Bing en Lucas: komen om na een gaslek in dansatoria.
Lorena, Laura en Bianca raken in een strijd verwikkeld om de rozenboom.
Sjoerd: Komt afgekickt terug uit Amerika. Neemt Rikki weer over van Tim. En zwaait hem uit de serie.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Koosnaam het volgende:
quote:Lorena, Laura en Bianca raken in een strijd verwikkeld om de rozenboom.
Misschien dat Bing volgend seizoen nog wel uit de kast komt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Liever zou ik Lucas een exit geven waarin hij verdwaalt in een darkroom
Scheelt weer licht in de studioquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien dat Bing volgend seizoen nog wel uit de kast komt.
Waarna ze Dansatoria veranderen in een darkroom!
Klopt ook, want in een darkroom zie je nietsquote:Een jaloerse Menno, kan het echter niet langer aanzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Scheelt weer licht in de studio![]()
[..]
Klopt ook, want in een darkroom zie je niets
De daden van Maxime moeten eerst nog uitkomen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen bij sommigen.
Iets meer zakenwereld erin. En we zullen al snel spreken over een aardig seizoen. Of het beste sinds jaren.![]()
Ludo: Is weer vaak op kantoor. De verhaallijnen staan al op dit forum.
Jef: Is het gezeur in de Koning zat en wil, nu het nog kan. Het nog 1 keer proberen in de reclamewereld.
Anton: Is het ziekenhuis ook meer dan zat. Wil iets heel anders doen! En na een potje gegolfd te hebben met Ludo, biedt Ludo hem een baan aan bij Sanders Inc. (Met alle gevolgen van dien)
Noud: Krijgt een grote klus met Noudbouwt. Net nu zijn relatie met Nina weer herstelt is. Kom Nina hem op de bouw opzoeken. Echter let ze niet op en valt ze naar beneden. Zij sterft. Noud is in paniek en uit angst voor Ludo vlucht hij voorgoed naar Tokyo.
Maxime: Is des duivels na het ongeluk. Vlucht achter Noud aan. Maar helaas, van haar prive-vliegtuig wordt nooit meer wat vernomen. (Net als van haar zelf)
Aysen: Het ongeluk omtrent Danny komt toch uit. Ze gaat voor jaren de cel in.
Nuran: Na de bekentenis van Aysen is het over tussen haar en Rick. Ze besluit om Meerdijk te verlaten.
Rick: Neemt de Koning over van Jef.
Lorena, Laura en Bianca raken in een strijd verwikkeld om de rozenboom.
Sjoerd: Komt afgekickt terug uit Amerika. Neemt Rikki weer over van Tim. En zwaait hem uit de serie.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Uit paniek begint hij maar te schieten.
Van de 20 aanwezigen. Overleven aan Lucas en Bing het niet.
En dan wordt ze overgoten met gloeiendhete saus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
De daden van Maxime moeten eerst nog uitkomen..
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:45 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan wordt ze overgoten met gloeiendhete saus.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dat is waar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
De daden van Maxime moeten eerst nog uitkomen..
[..]
[ afbeelding ]
Dank je wel, leuk om te horenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef Kon-Tiki het volgende:
Ik lig vaak dubbel om de opmerkingen van Frey en PeterKelder, wat een humor. (Vooral ook als het gaat over Rohan Gottschalk
).
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef Kon-Tiki het volgende:
Ik lig vaak dubbel om de opmerkingen van Frey en PeterKelder, wat een humor. (Vooral ook als het gaat over Rohan Gottschalk
).
Eensquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef Kon-Tiki het volgende:
).
quote:Bevrijd van Robert Alberts
Het besef kwam precies een jaar geleden. ,,Ik lag voor de cliffhanger van vorig seizoen vastgebonden op een tafel, in een Romeinse toga en Ludo spoot vloeistof in mijn arm. Daar kon ik niks mee.
Toen dacht ik: ik raak hier alleen maar gefrustreerd, ik moet weg. Ik voel van binnen nog te veel drive om andere dingen te doen.’’
Het nieuws veroorzaakte een paar maanden geleden een kleine schok in showbizzland: Robert Alberts die bekend maakte uit Goede Tijden Slechte Tijden te stappen. Acteur Wilbert Gieske, die al sinds het prille begin van de serie in de huid kruipt van de rokkenjagende reclameman en vader van ‘Arnie’, had er na een soapleven van achttien jaar vol verslavingen, tegenslagen en niet te vergeten massa’s vrouwen genoeg van. Vanavond is het zover. Als Robert Alberts in het vliegtuig naar Tokio stapt, trekt Gieske voorgoed de deur van de Aalsmeerse studio achter zich dicht.
Maar verwacht geen emotioneel omzien. De grijze acteur zit met z’n hoofd meer bij zijn vakantie en aanstaande opa-schap dan bij zijn afscheid. ,,Tranen? Ben je gek. Het voelt juist heel erg goed. Als je op een gegeven moment tot de conclusie komt, dat er een probleem is en je uiteindelijk een oplossing bereikt met z’n allen, dan is het goed. Het voelt als een bevrijding.’’
De onvrede sluimerde al een tijdje. ,,Tja, hoe gaat dat?’’ Gieske schenkt zichzelf nog een glaasje water in. ,,Onbewust was ik al een tijd niet tevreden over de verhaallijnen. Robert deed niet wat ik vond dat hij zou moeten doen. Zijn gebrek aan initiatief begon me te frustreren. Die man deed niets meer uit zichzelf. Als hem iets overkwam, dan holde hij naar zijn vrouw of broer om te vragen wat hij moest doen. Daar werd ik een beetje zot van. Het is ook zeker niet altijd zo geweest. Robert heeft een eigen zaak gehad, werd verliefd op andere vrouwen. Als je dat initiatief weghaalt, neem je een acteur iets af. Ik had meer nodig.’’
Het zijn langzame processen geweest voor Wilbert Gieske. ,,Toen we in 1990 begonnen, bestond de serie uit allemaal autonome personages. Achttien jaar later hebben we het alleen nog maar over families. De bijrollen van toen zijn hoofdrollen geworden. Vroeger waren de kinderen de hoofdrol, de eindexamenklas die zijn weg zocht in de maatschappij. Nu voeren de ouders de boventoon en zijn de kinderen alleen nog een soort van lastig. Maar dat is wat RTL, de klant, wil. Zo is het gegroeid. Ik heb altijd heimwee gehad naar die oude tijd.’’
Hij voerde afgelopen jaar een aantal gesprekken met de makers. ,,Maar ik merkte al snel dat er niet veel zou gaan veranderen en dat mijn frustratie alleen maar groter zou worden.’’ Daarop trok Gieske zijn conclusie. ,,Het is allemaal in grote harmonie gegaan. Ze hebben me ontzettend goed behandeld. Zijn me echt dankbaar voor de afgelopen achttien jaar dat ik de serie heb helpen ontwikkelen en in stand houden.’’
Het is ook niet eerlijk om de serie alleen de schuld te geven, vindt hij. Zijn leeftijd speelt ook een cruciale rol. ,,Ik ben nu 61. Over vier jaar mag ik officieel met pensioen, als ik dat zou willen. Dan ga je nadenken. Wil ik dit nog wel vijf jaar?’’
Dat antwoord was nee.
,,Ik wil juist vrijheid en ruimte om andere dingen te doen. Dan moet je je consequenties trekken, die vrijheid dúrven maken. Ik ben er trots op dat ik dat heb durven doen. Ik wil nog zoveel. Nieuwe rollen spelen, nieuwe mensen ontmoeten, deel uitmaken van nieuwe plannen.’’
Zijn vijftien jaar jongere echtgenote, journaliste Roxane Catz, waar hij een paar jaar terug mee trouwde, gaf hem het benodigde zetje. ,,Zij heeft me geactiveerd. Ik zat toch in een vast stramien met GTST. Zij heeft me weer nieuwsgierig gemaakt, gezorgd dat ik me weer ging ontwikkelen. Ik ben bijvoorbeeld gaan fotograferen, om me heen gaan kijken, andere dingen gaan doen. Ik kreeg daarbij eigenlijk steeds meer last van Robert, in plaats van dat ik van die man hield.’’
Of hij er achteraf bezien eerder uit had moeten stappen?
Gieske: ,,Misschien wel. Maar ik had opgroeiende kinderen, behoefte aan sociale zekerheid, was gewend aan succes en bekendheid. De laatste jaren merkte ik dat het niet meer genoeg was. Mijn kinderen zijn volwassen, kunnen voor zichzelf zorgen. Sociale zekerheid is een soort idee-fixe in je hoofd. Je kunt ook kleiner gaan wonen en één tv in je huis zetten in plaats van vier. Ik heb uitgerekend wat ik per jaar moet verdienen om rond te komen en dat gaat gewoon lukken.’’
Het komende seizoen is hij alweer acht maanden onder de pannen in de klucht Boeing Boeing van Jon van Eerd. ,,Dat wilde ik heel graag. Bij Goede Tijden heb ik tig begrafenissen achter de rug en twee of drie bijna-dood-ervaringen gehad. Afgelopen seizoen zat ik het stuk De Goede Dood, dat overigens volgend jaar in reprise gaat en een film wordt. Werk genoeg dus.
Maar nu gaan we gewoon even lekker lachen. Heerlijk. Al moet je het genre niet onderschatten. Je werkt je een slag in de rondte in een klucht. Timen, rennen, snel spelen. We hebben zeven deuren en drie stewardessen. Dan weet je het wel.’’
Voor zijn afscheid nodigde Gieske een paar weken terug al zijn GTST-collega’s bij hem thuis uit. ,,Dat was ongelofelijk gezellig. Het zijn toch mensen met wie je in bed ligt, zoent, ruzie maakt. Dat doe je niet met een wildvreemde. Je hebt elkaars vertrouwen nodig om dat te kunnen spelen.’’
De oud-gedienden hebben moeite met zijn vertrek, merkte hij. ,,Charlotte (Barbara) is geloof ik heel verdrietig. Jette en Bartho (Laura en Jef) begrijpen het denk ik wel. Die zijn aan de ene kant misschien jaloers dat ik de stap durf te zetten. Aan de andere kant zijn ze blij dat zij juist de keuze maken te blijven. En ik ben ze ook niet kwijt. Het zijn vrienden, waar ik mee kan lezen en schrijven. Dat zal zo blijven.’’
En een terugkeer uit Tokio? ,,Ik had het erg prettig gevonden als Robert gewoon niet meer bestond. Maar ze wilden hem hier niet laten doodgaan. Net zo min als hem door een andere acteur laten spelen. Dat had ik ook prima gevonden. Wat ik doe als ze over een paar jaar aankloppen om terug te keren? Ik denk dat ik nee zeg, maar je weet het nooit natuurlijk.
,,De soap overleeft mijn vertrek wel. Er zijn afgelopen jaren al zoveel mensen weggegaan. Niemand is onmisbaar of groter dan de serie. Ik heb nog geroepen dat ik zou blijven als er 500.000 handtekeningen binnen zouden komen. Ik geloof dat het er twee geweest zijn, ha ha.’’
Ik dacht altijd dat Robert had gezegd, dat hij niet dood wou in de serie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
Tijdens wat zoeken op Google kom ik ineens dit interview met Wilbert tegen:
[..]
Hoe lang kijk jij dan al niet meer?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:44 schreef Kon-Tiki het volgende:
Ik heb juist groot respect voor de acteurs van de "oude garde" (Jette van der Meij, Bartho Braat, Caroline De Bruijn en Erik de Vogel - Ferri Somogyi komt op mij over als een arrogante kwal). Zij beheersen het vak van acteren nog, de nieuwelingen doen meestal maar wat.
Van het huidige GTST heb ik ook geen kaas gegeten - de nieuwelingen ken ik niet eens of nauwelijks en de rest van verhalen en foto's.
Oh ja, Marjolein Keuning, Joep Sertons en Cynthia Abma draaien natuurlijk ook al jaren mee in de tv-wereld, maar ik heb hen nog nooit in de serie bezig gezien.
Misschien bij dezelfde arts geweest die de brandwonden van Janine wist te genezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens zie ik nu op RTL 7 dat Nick/Ronald/ Roland een nieuw leven in Amerika aan het opbouwen is.
De brandwonden lijken aardig hersteld.
Ik hoop dat de brandwonden van Maxime dan behandeld worden door Hooman.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien bij dezelfde arts geweest die de brandwonden van Janine wist te genezen
Dat moet een expert zijn ja!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien bij dezelfde arts geweest die de brandwonden van Janine wist te genezen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop dat de brandwonden van Maxime dan behandeld worden door Hooman.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop dat de brandwonden van Maxime dan behandeld worden door Hooman.
Ik kijk al zo lang niet meer dat ik het niet eens meer weetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe lang kijk jij dan al niet meer?
Zozo, dat moet dan wel héél lang geleden zijn dat je gestopt bent met kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Ik kijk al zo lang niet meer dat ik het niet eens meer weet
Maar ik was een trouwe kijker vanaf het begin
Ja, ik denk dat ik zo rond 2000 ben gestopt met vast kijken, daarna nog wel eens wat losse afleveringen en eigenlijk bleef ik toen nog vanwege Rik en Anita aan de serie hangen (nu vind ik er geen bal meer aan - een seizoen op dvd terugkijken doet wonderenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zozo, dat moet dan wel héél lang geleden zijn dat je gestopt bent met kijkenWas Arnie toen al uit de serie verdwenen of...?
Ah, zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:01 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik zo rond 2000 ben gestopt met vast kijken, daarna nog wel eens wat losse afleveringen en eigenlijk bleef ik toen nog vanwege Rik en Anita aan de serie hangen (nu vind ik er geen bal meer aan - een seizoen op dvd terugkijken doet wonderen). Ik geloof dat ik er na Anita's overlijden definitief mee gekapt ben. Maar ik heb sinds 2000 dus hele verhaallijnen gemist en dáár dus niet veel aan gemist geloof ik.
Ik heb seizoen 6 op dvd teruggekeken vanwege de intree van Ferri Somogyi en de eerste relatie van Rik en Anita, het was in mijn herinnering nogal verkleurd. Nu ben ik helemaal bijgespijkerd en verder ben ik het met je eens dat de serie na de tijd die jij opnoemt eigenlijk zijn mooiste tijd wel had gehad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, zoWelk seizoen heb je eigenlijk teruggekeken op dvd, seizoen 1? Na 2000 heb je inderdaad weinig gemist, op een aantal hoogtepuntjes na (zoals de comeback van Martine).
Ik moet zeggen dat ik seizoen 1 t/m 6, en dan met name seizoen 3 het beste vind. Seizoen 4 vind ik stukken minder, maar seizoen 5 en 6 zijn sterker. Bij seizoen 7 ben ik na iets meer dan de helft gekapt, ik vond het te lachwekkend én langdradig worden en heb niet de behoefte een poging te wagen verder te kijken. Het was niet meer de serie met mijn favoriete personages
Je hebt het gekeken vanwege de entree van Ferri terwijl je hem een arrogante kwal vond?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 6 op dvd teruggekeken vanwege de intree van Ferri Somogyi en de eerste relatie van Rik en Anita, het was in mijn herinnering nogal verkleurd. Nu ben ik helemaal bijgespijkerd en verder ben ik het met je eens dat de serie na de tijd die jij opnoemt eigenlijk zijn mooiste tijd wel had gehad.
Veel mensen kijken volgens mij ook uit gewoonte en niet omdat ze de serie nog zo leuk of boeiend vinden.
Was de verhaallijn tussen Rik en Anita anders dan je in gedachten had? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze in de beginfase helemaal geen superkoppel vond, dat vond ik pas rond seizoen 19. In hun eerste jaren was het een knipperlicht waarvan de bestuurder was vergeten deze uit te zettenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 6 op dvd teruggekeken vanwege de intree van Ferri Somogyi en de eerste relatie van Rik en Anita, het was in mijn herinnering nogal verkleurd. Nu ben ik helemaal bijgespijkerd en verder ben ik het met je eens dat de serie na de tijd die jij opnoemt eigenlijk zijn mooiste tijd wel had gehad.
Veel mensen kijken volgens mij ook uit gewoonte en niet omdat ze de serie nog zo leuk of boeiend vinden.
Nee, in het begin vond ik hem juist heel leuk enzo. Zoals zo'n beetje heel veel meisjes van 15, 16 toen. Pas in zijn latere jaren is hij op mij gaan overkomen als een arrogante kwal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je hebt het gekeken vanwege de entree van Ferri terwijl je hem een arrogante kwal vond?
Tja, sterallures. Een wereldwijd bekend fenomeen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:23 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Nee, in het begin vond ik hem juist heel leuk enzo. Zoals zo'n beetje heel veel meisjes van 15, 16 toen. Pas in zijn latere jaren is hij op mij gaan overkomen als een arrogante kwal.
Alleen zie ik dat nu pas echt goed omdat mijn verkleurde seizoen 6-brillenglazen inmiddels zijn vervangen. Sinds ik dat seizoen op dvd opnieuw heb gezien besef ik dat ik hem halverwege dat seizoen eigenlijk al achteruit gegaan vind, hij werd mijns inziens echt in de markt gezet als pretty boy.
Ja, de verhaallijn bleek inderdaad anders te zijn dan ik in gedachten had. En heel vroeger vond ik ze een heel sterk stel, maar nu ik alles opnieuw gezien heb ging het al bergafwaarts nog voor ze überhaupt op die cruise gingen (met het mislukte huwelijk als toenmalig eindstation).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was de verhaallijn tussen Rik en Anita anders dan je in gedachten had? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze in de beginfase helemaal geen superkoppel vond, dat vond ik pas rond seizoen 19. In hun eerste jaren was het een knipperlicht waarvan de bestuurder was vergeten deze uit te zetten
Juist, u zegt het. En hij straalt het in mijn ogen echt uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tja, sterallures. Een wereldwijd bekend fenomeen.
Hm, eerlijk gezegd heb is Ferri nooit als een arrogante kwal op mij overgekomen, maar juist heel sympathiek. De enige keer dat ik mijn bedenkingen bij hem had, was toen hij naar Hollywood was vertrokken om het daar "helemaal te gaan maken". Maar aan de andere kant vond ik dat hij daarvoor wel lef had. Ik zou het in elk geval niet kunnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:23 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Nee, in het begin vond ik hem juist heel leuk enzo. Zoals zo'n beetje heel veel meisjes van 15, 16 toen. Pas in zijn latere jaren is hij op mij gaan overkomen als een arrogante kwal.
Alleen zie ik dat nu pas echt goed omdat mijn verkleurde seizoen 6-brillenglazen inmiddels zijn vervangen. Sinds ik dat seizoen op dvd opnieuw heb gezien besef ik dat ik hem halverwege dat seizoen eigenlijk al achteruit gegaan vind, hij werd mijns inziens echt in de markt gezet als pretty boy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem niet alles te serieus.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 30-08-2013 23:40:36 ]
Was dat toen ze met Rikki naar Nieuw-Zeeland gingen? Of vergis ik me nu heel erg?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:27 schreef Frey het volgende:
De slotverhaallijn van Rik en Anita in seizoen 13.![]()
![]()
Over Ferri verschillen we dan van mening, dat moet kunnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, eerlijk gezegd heb is Ferri nooit als een arrogante kwal op mij overgekomen, maar juist heel sympathiek. De enige keer dat ik mijn bedenkingen bij hem had, was toen hij naar Hollywood was vertrokken om het daar "helemaal te gaan maken". Maar aan de andere kant vond ik dat hij daarvoor wel lef had. Ik zou het in elk geval niet kunnen.
Klopt, nadat Rik uit de "dood" was opgestaan. Net op tijd om het huwelijk van Anita en Mickey te stoppen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:30 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Was dat toen ze met Rikki naar Nieuw-Zeeland gingen? Of vergis ik me nu heel erg?
Oh, dat mislukte huwelijk was nog geeneens een toenmalig eindstation, dat geleuter tussen die twee ging nog maanden doorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:27 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Ja, de verhaallijn bleek inderdaad anders te zijn dan ik in gedachten had. En heel vroeger vond ik ze een heel sterk stel, maar nu ik alles opnieuw gezien heb ging het al bergafwaarts nog voor ze überhaupt op die cruise gingen (met het mislukte huwelijk als toenmalig eindstation).
Toen ze in seizoen 18 weer bij elkaar kwamen vond ik ze veel stabieler, het eeuwige gezeik tussen de twee was ook verdwenen. Achteraf gezien ben ik blij dat Sabine Koning niet veel later besloot de serie te verlaten, zo kreeg hun relatie tenminste een mooi einde en niet dat één van de twee weer vreemdging ofzo.quote:In latere jaren vond ik het - zoals ik het nu zie - maar automatisme en niet meer bijzonder. Als je kijkt naar hoeveel ze hebben meegemaakt en overleefd hebben samen is het wel een superkoppel, en daar wordt het dan ook op gedefinieerd, maar voor mij was het toen eigenlijk allang passé.
Alleen soms ontdekt iemand zoiets pas jaaaren later...
Nou vooruit, nog eentje dan. Voor mij was het mislukte huwelijk toen het eindstation omdat het het einde betekende van het continue samenzijn, daarna kwam inderdaad het gezeur van zij wil hem terug, hij wil niet, hij wil wel maar zij wil niet etc..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, dat mislukte huwelijk was nog geeneens een toenmalig eindstation, dat geleuter tussen die twee ging nog maanden doorEerst wilde Rik Anita terug, toen andersom, toen weer andersom... Ja, zo weet ik ze ook wel aan het werk te houden
[..]
Toen ze in seizoen 18 weer bij elkaar kwamen vond ik ze veel stabieler, het eeuwige gezeik tussen de twee was ook verdwenen. Achteraf gezien ben ik blij dat Sabine Koning niet veel later besloot de serie te verlaten, zo kreeg hun relatie tenminste een mooi einde en niet dat één van de twee weer vreemdging ofzo.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:30 schreef luftersel het volgende:
Ik zal zelf ook eens een poging wagen (het is wel héél lang hoor):Haha, ik vind het zeer leuk bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem niet alles te serieus.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nu alweer weg?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:31 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Over Ferri verschillen we dan van mening, dat moet kunnen
En verder laat ik het topic graag weer over aan de vaste posters, dank voor het luisteren en lezen
Haar relaties met Jack en Dennisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:36 schreef Frey het volgende:
De terugkeer van Ferri in seizoen 18 was ook erg goed voor het personage Anita. Ik vond dat personage helemaal niks meer aan sinds haar terugkeer, totdat Rik dus terugkwam.
Maar het is moeilijk om een passende vrouw voor Rik te vinden na Anita. Charlie was natuurlijk 3 keer niks en Nuran is veel te saai. Ik zou voor Lorena gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haar relaties met Jack en Dennis________
Het vertrek van Sabine heeft omgekeerd weer voor een aderlating gezorgd bij Rik, al werd dat door de schrijvers bestreden met de intrede van Danny en de veroudering van Rikki. Maar als Rikki de serie verlaat zullen ze toch met een goed plan moeten komen voor Rik, want anders wordt het personage een lege huls.
Lorena heb ik al eens geopperd tijdens de periode met de fake-spoilersquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar het is moeilijk om een passende vrouw voor Rik te vinden na Anita. Charlie was natuurlijk 3 keer niks en Nuran is veel te saai. Ik zou voor Lorena gaan.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lorena heb ik al eens geopperd tijdens de periode met de fake-spoilers
Over Rik en Sjors als koppel (wat luftersel oppert in zijn ideeën) heb ik ook wel eens nagedacht, en ook dát zou kunnen werkenquote:
YES iemand deelt mijn ideeën. Zou wel leuk zijn als ze samen tegen Aysen spannen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over Rik en Sjors als koppel (wat luftersel oppert in zijn ideeën) heb ik ook wel eens nagedacht, en ook dát zou kunnen werkenMisschien dat Sjors dan wat minder zeikerig wordt. En daarnaast, ze woonde toch al bij Rik, dus wat maakt het uit
Dat zeker, Aysen mag wel eens gestraft worden voor wat ze tot nu toe heeft geflikt. Maar aan de andere kant zou ik niet willen dat ze de serie verlaat, ze zorgt nog enigszins voor het beetje pit wat de serie tegenwoordig nog heeftquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
YES iemand deelt mijn ideeën. Zou wel leuk zijn als ze samen tegen Aysen spannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |