Opvallend inderdaadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:39 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
[..]
Mooi! Maar heeft Inge Schrama hier haar normale kapsel weer terug? haha... op de castfoto was het anders dan vorig seizoen en nu is het weer zoals t was.
In seizoen 9 heeft ze vooral heel veel moeten incasseren en werd ze continu onderdrukt door de personages met (meer) macht en gezag. Eerst maakte ze een klassieke fout door Ludo in dienst te nemen die daardoor de ruimte zag en vond om haar te belazeren, die fout zorgde voor een conflict met partner in crime Dian en uiteindelijk de vriendschap tussen die twee. En later Pete Jenssens die haar echt een kop kleiner maakte. Pete heeft haar op brute wijze zowel lichamelijk als geestelijk mishandeld. Aan het einde van het seizoen krabbelde ze er weer wat bovenop. Maar Bowien heeft dus voornamelijk geleden in seizoen 9.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:04 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet nog dat in seizoen 10 Bowien de trap in huize Sanders met was heeft ingesmeerd om de zwangere Janine een miskraam te laten krijgen. (Helaas niet gelukt!) Ik vraag me nu echt af wat voor smerige streken ze heeft geleverd in seizoen 9.
Die scene met die berenklauwen was dat toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:12 schreef Kudo het volgende:
[..]
In seizoen 9 heeft ze vooral heel veel moeten incasseren en werd ze continu onderdrukt door de personages met (meer) macht en gezag. Eerst maakte ze een klassieke fout door Ludo in dienst te nemen die daardoor de ruimte zag en vond om haar te belazeren, die fout zorgde voor een conflict met partner in crime Dian en uiteindelijk de vriendschap tussen die twee. En later Pete Jenssens die haar echt een kop kleiner maakte. Pete heeft haar op brute wijze zowel lichamelijk als geestelijk mishandeld. Aan het einde van het seizoen krabbelde ze er weer wat bovenop. Maar Bowien heeft dus voornamelijk geleden in seizoen 9.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die scene met die berenklauwen was dat toch?
En dan ook nog Laura die haar voor gek liet verklaren toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:12 schreef Kudo het volgende:
[..]
In seizoen 9 heeft ze vooral heel veel moeten incasseren en werd ze continu onderdrukt door de personages met (meer) macht en gezag. Eerst maakte ze een klassieke fout door Ludo in dienst te nemen die daardoor de ruimte zag en vond om haar te belazeren, die fout zorgde voor een conflict met partner in crime Dian en uiteindelijk de vriendschap tussen die twee. En later Pete Jenssens die haar echt een kop kleiner maakte. Pete heeft haar op brute wijze zowel lichamelijk als geestelijk mishandeld. Aan het einde van het seizoen krabbelde ze er weer wat bovenop. Maar Bowien heeft dus voornamelijk geleden in seizoen 9.
Haha, ja ik twijfelde ook even of Martine en Rik elkaar kenden want die twee zijn beiden weggeweest en teruggekomen (maar hij heeft vast wel verhalen over haar gehoord..).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:40 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Superleuk bedacht allemaal! Zit zeker potentie in!
Ik vind het alleen knap dat hij een Martine in Sjors ziet ondanks het feit dat Rik en Martine elkaar helemaal niet kennen.(Martine 1990-1994, 2003-2005/Rik 1995-2002, 2007-)
En misschien moet Koert het broertje van Tracey zijn, de pleegnicht van Sjors die in 2003 en 2004 een terugkerende vaste rol was.
En Bianca en Anton moeten gewoon in Meerdijk blijven en ook verhaallijnen krijgen vind ik. Sorry.
en ik moest echt heel hard lachen om Lucas' tekstje![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef Frey het volgende:
Leegloop bij GTST:Had gekund.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 17:24 schreef Frey het volgende:
Een klein opzetje:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ook dat nog is, maar waarom weet ik niet meer exact! Moet te maken hebben gehad met Pete, waarvan Bowien al langere tijd wist dat het een gigantische psychopaat was. Ik ben het wachten zat, opschieten met die box!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan ook nog Laura die haar voor gek liet verklaren toch?
Roscoe Leijenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:06 schreef Frey het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
GTST - Janine & René in de lift
René Meijer.![]()
![]()
![]()
Het blijft zo jammer hoe het met dit personage is afgelopen.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eens naar BNN-seksfilm Lellebelle kijken, daar staat ie met een compleet stijve lul in beeldquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:06 schreef Frey het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
René Meijer.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:27 schreef Frey het volgende:![]()
Ik zou het precies hetzelfde doen als Bianca. Je weet dat lorena Mika haat en misschien wel vermoord je weet maar nooit.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cynthia en Gigi recht tegenover elkaar in een bitchfight. Lijkt me inderdaad ook geweldig!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef Frey het volgende:
Ik verheug me eigenlijk wel op het acteerwerk van Cynthia.
Waar heb je die spoiler vandaan? Ik wil eigenlijk de rest ook wel lezen. Of is de rest zeker niet interessant?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:27 schreef Frey het volgende:![]()
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bianca krijgt dus niet alleen woorden met Lorena!!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdiende een vaste rolquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:06 schreef Frey het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
René Meijer.![]()
![]()
![]()
Ik kan me wat dingen gedeelte herinneren, ja. Ludo, Laura en Pete waren zo geweldig toen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:12 schreef Kudo het volgende:
[..]
quote:zo 25 aug 2013, 18:40
Ferry Doedens: 'Wat ben ik een irritant ventje!'
AMSTERDAM -
Ferry Doedens heeft zijn bijdrage aan Ranking the Stars teruggekeken en noemt het "een leermomentje"...
Ferry kreeg nogal wat kritiek te verduren omdat hij zich tijdens het programma behoorljk hysterisch gedroeg. De GTST-acteur vindt dat achteraf gezien ook, vertelt hij in Life 4 You. "Ik moet zeggen dat ik best wel veel over me heen heb gekregen. Ik keek naar mezelf en dacht: wat ben ik toch een irritant ventje. Dat is een leermoment, ik heb ervan geleerd en ga door!"
Volgens Ferry is hij van nature een tamelijk rustig persoon, en weet hij ook niet precies waarom hij zich van zo'n andere kant liet zien.
De makers deelden die meningquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roxy was mislukt naar mijn menning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop