Nederland doet al mee, soldaten staan aan de grens met Syrië in Turkije en geloof me, die zitten daar momenteel niet echt lekker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:34 schreef -jos- het volgende:
Nederland heeft geen verzoek ontvangen om deel te nemen aan militaire actie tegen Syrië.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-actie-syrie.html
Patriot vs. Iskanderquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Nederland doet al mee, soldaten staan aan de grens met Syrië in Turkije en geloof me, die zitten daar momenteel niet echt lekker.
Wanneer heb je dan wel het 'recht' om een ander land binnen te vallen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef badschaap het volgende:
De vs heeft toch helemaal geen recht om Syrië binnen te vallen, omdat Syrië nooit die conventie tegen chemische wapens heeft ondertekend?
Fijn, supermacht vs supermachtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef Automatisch het volgende:
Rusland stuurt schepen naar Middellandse Zee
MOSKOU -
Rusland stuurt meer marineschepen naar het oosten van de Middellandse Zee omdat westerse mogendheden luchtaanvallen op Syrië willen uitvoeren. „Als gevolg van de alom bekende situatie daar” gaat Rusland binnen enkele dagen „wat wijzigingen aanbrengen” in de samenstelling van de marine-eenheden, zei een bron bij de Russische generale staf van het persbureau Interfax.
De Russische marine in de Middellandse Zee wordt versterkt met een torpedobootjager en een kruiser
http://www.volkskrant.nl/(...)luchtaanvallen.dhtml
Al gepost..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef Automatisch het volgende:
MOSKOU -
Rusland stuurt meer marineschepen naar het oosten van de Middellandse Zee omdat westerse mogendheden luchtaanvallen op Syrië willen uitvoeren. „Als gevolg van de alom bekende situatie daar” gaat Rusland binnen enkele dagen „wat wijzigingen aanbrengen” in de samenstelling van de marine-eenheden, zei een bron bij de Russische generale staf van het persbureau Interfax.
De Russische marine in de Middellandse Zee wordt versterkt met een torpedobootjager en een kruiser
Lol whut, beacons of democracy.quote:
Sws echt een topidee van obama en die dude van gb om de moslim extremisten te helpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:40 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wanneer heb je dan wel het 'recht' om een ander land binnen te vallen?
Het gaat er nu helemaal niet meer om waarom Syrie moet worden aangevallen maar of er voldoende steun is van andere landen om dat te doen.
Nederland zit veel te diep in de kont van de Amerikanen en is daarom niet geloofwaardig voor zoiets. Nederland heeft slaafs meegelopen met alle mislukte oorlogsideeën van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef sonnyspek het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Nederland op dit soort momenten HET land moet zijn voor diplomatieke besprekingen? Dat lijkt me echt prachtig, zo'n klein land wat eigenlijk niet vaak landen dwarszit, zou dat niet wat zijn?
Waaat? Ik vind dat Rutte, Obama daarop aan moet spreken, ik bedoel ik ben niet voor een gewapende interventie, maar ik vind dat wij toch zeker wel uitgenodigd moeten worden om daarna vriendelijk edoch beslist te weigeren uiteraard.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:34 schreef -jos- het volgende:
Nederland heeft geen verzoek ontvangen om deel te nemen aan militaire actie tegen Syrië.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ire-actie-syrie.html
Lol.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef sonnyspek het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Nederland op dit soort momenten HET land moet zijn voor diplomatieke besprekingen? Dat lijkt me echt prachtig, zo'n klein land wat eigenlijk niet vaak landen dwarszit, zou dat niet wat zijn?
En wie gaat naar Nederland luisteren? Iran, Rusland en de VS? Nederland is lid van de NAVO. En bondgenoot van de UK en VS. En die 2 kunnen niet wachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef sonnyspek het volgende:
Wij hebben twee batterijen Patriot daar staan.quote:
Er liggen al zo'n 25 unidentified vessels rondom Cyprus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef Automatisch het volgende:
MOSKOU -
Is een photoshop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Lol whut, beacons of democracy.
Leuk gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |