Spreek dan een FA of Admin aan als je meent dat hij iets doet dat niet is toegestaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:04 schreef Jhali het volgende:
Onze lieve moderator Tjacka vindt het blijkbaar heel normaal om nogal persoonlijke dingen die ik hem DM door te sturen naar andere GRTD'ers, geen idee waar ik daar een melding van moet maken dus ik doe het maar even hier maar ik vind dat dus niet echt chill
GC / [GRTD #3330] kaap
Zal wel weer getroll wezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spreek dan een FA of Admin aan als je meent dat hij iets doet dat niet is toegestaan
Er is een hoog gehalte aan aids aangetroffen in je topic. Hij moest dicht om de gezondheid van het forum te bewaren.quote:Op zondag 29 december 2013 03:24 schreef MarkBroflovski het volgende:
ik super boos heel super boos waarom mijn topic dicht
Hahahahaquote:Op zondag 29 december 2013 12:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Er is een hoog gehalte aan aids aangetroffen in je topic. Hij moest dicht om de gezondheid van het forum te bewaren.
quote:Op zondag 29 december 2013 12:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Er is een hoog gehalte aan aids aangetroffen in je topic. Hij moest dicht om de gezondheid van het forum te bewaren.
En het serieuze antwoord is:quote:Op zondag 29 december 2013 03:24 schreef MarkBroflovski het volgende:
ik super boos heel super boos waarom mijn topic dicht
ooit was het dat welquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
GC / [GRTD #3379] Jimbo Heeft Koekjes
Het is GRTD, niet GRTDOJW, iemand die dit wil aanpassen?
Jimbo
nou ja, afgeschaft... meer soort van makkelijkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja i know maar was toch afgeschaft om een of andere reden toch?
Gezien de postaantallen van toen ook, verbaast me dat nietsquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:10 schreef hugecooll het volgende:
Steeds meer slowchatters verloren hun baan, maar wilden wel doorposten in die reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |