Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Goed héquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer![]()
A-A we hebben je gemist hoor
Ik denk 't nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik eens een ijsje in je ster rammen? Zullen we eens zien of je een boner van krijgt
Van je verzameling, moet haast welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende: [..] Je hebt vast mijn foto op facebook wel gezien van mijn muur..
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax, die zie ik nooit meer in de super..
Scherpquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha, dus je weet het niet 100% zeker
Alsof mensen een Surinamer geloven!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
Jules is een toffe kat, helemaal niet zo erg als huppel zegt.
Foei huppel![]()
Viroquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
Foei huppel![]()
Nee, want dat heb ik niet gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha, dus je weet het niet 100% zeker
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
Foei huppel![]()
Wie drinkt er nou breezerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oohh, ik dacht dat het om de breezer pineapple ging
Ja en ik ben een Surinaamse Nederlanderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof mensen een Surinamer geloven!!
Aldoquote:
quote:
Ik drink geen breezerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
OW JAAAA!!! Jij drinkt die meuk ook
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van je verzameling, moet haast welMaar mijn slaaphoofd dacht even dat het om een geleedpotige ging..
Prima, Primaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Aldo
Ja nee, lig in mijn kist 2 meter onder de grond
Hoe ist met jou?
Ik drink alleen maar bierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij toch? Of had ik dat nou verkeerd begrepen?
Damnquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oohh, ik dacht dat het om de breezer pineapple ging
mooi he?quote:
Heb je ze eigenlijk gewoon een willekeurige plek gegeven? Ergens vind ik er wel een artistiek patroon (ofzoquote:
Mooi om te horenquote:
Oh ja dat was hetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik drink alleen maar bieren fristi
Ja die ken ik welquote:
Mijn vader en die kutmongool hielden er elke keer een paar omhoog die ik ze aangaf en dan gaf ik vanaf een afstandje aanwijzingen of ze hoger of lager of verder naar links of rechts moesten. En af en toe even een kruis verwisselen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je ze eigenlijk gewoon een willekeurige plek gegeven? Ergens vind ik er wel een artistiek patroon (ofzo) in zitten
Niet echt mijn smaakquote:
ALTIJD meenemen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel
Kwam er laatst eentje tegen, toen dacht ik nog "hey das wat voor M."
Maar niet meegenomen, aangezien ik niet echt nadacht over hoe ik m dan bij jou moest krijgen..
Ah, als een eckte baas dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn vader en die kutmongool hielden er elke keer een paar omhoog die ik ze aangaf en dan gaf ik vanaf een afstandje aanwijzingen of ze hoger of lager of verder naar links of rechts moesten. En af en toe even een kruis verwisselen.
ik ben Atheist. Maar ik vind kruizen (met dooie Jezus eraan, anders moet ik hem niet) geweldig mooi. En ouderwetse katholieke kerken ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak.
Bij een vriend van mij (die nog thuis woont) staat echt heel de woonkamer vol met mariabeeldjes ed (en dan heb ik het niet over 10tallen, maar veel meer). Die ouders zijn ook vrijwilliger bij een kerk hier. Hij is zelf daarentegen het liefst zoveel mogelijk van god los
.
Verzamelen. Duhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
maar wat moet je met al die kruizen?
Zal ik onthoudenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ALTIJD meenemen!![]()
Zoiets komt heus wel hier
Het is gewoon net als kunst. Mooi om naar te kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
maar wat moet je met al die kruizen?
maar ik neem aan dat je wel gelovig bent dan ook?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is gewoon net als kunst. Mooi om naar te kijken
Ieder zijn smaak hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben Atheist. Maar ik vind kruizen (met dooie Jezus eraan, anders moet ik hem niet) geweldig mooi. En ouderwetse katholieke kerken ook
en als zeikstraal gewoon ook om een paar mm piepen hequote:
Absoluut nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je wel gelovig bent dan ook?
gelukkig welquote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en als zeikstraal gewoon ook om een paar mm piepen he
maar er kan best nog meer bijquote:
adiosquote:
Op dezelfde muur? Er hangt nu aardig wat, maar ik vind het nog niet druk ogen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar er kan best nog meer bij
Ja op dezelfde muurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op dezelfde muur? Er hangt nu aardig wat, maar ik vind het nog niet druk ogen.
g'nightquote:
Hmm ja ik doelde eigenlijk op de muur in deze woning. Kan me niet herinneren dat daar nog veel ruimte over wasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja op dezelfde muur
Al hoop ik in een andere woning
al moet ik de krabpaal verzettenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja ik doelde eigenlijk op de muur in deze woning. Kan me niet herinneren dat daar nog veel ruimte over was
Gheghe!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al moet ik de krabpaal verzetten
voor mij zo toch echt tijd om te gaan slapen. Afgelopen dagen lange dagen gemaakt en er komen er nog 2 van.. Morgen om 9:00 weer op het werk zijnquote:
Ok, slaap lekker alvast en succes morgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor mij zo toch echt tijd om te gaan slapen. Afgelopen dagen lange dagen gemaakt en er komen er nog 2 van.. Morgen om 9:00 weer op het werk zijn
Geloof mij, heb deze week al 30,5 uur gewerkt (en dat is fysiek zwaar werk, heb vandaag 3 fusten van 50 liter moeten verslepen, en die dingen zijn ziekelijk zwaar) en heb er nog zo'n 22 te gaan.. Ik ben nog niet heel moe, maar als ik nog wat aan mijn weekend wil hebben moet ik mijn lichaam rust gunnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, slaap lekker alvast en succes morgen
Ik kan nooit zo "vroeg" slapen en ben tussen 7 en half 8 op m'n werk
Damnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geloof mij, heb deze week al 30,5 uur gewerkt (en dat is fysiek zwaar werk, heb vandaag 3 fusten van 50 liter moeten verslepen, en die dingen zijn ziekelijk zwaar) en heb er nog zo'n 22 te gaan.. Ik ben nog niet heel moe, maar als ik nog wat aan mijn weekend wil hebben moet ik mijn lichaam rust gunnen
Nja, de planning loopt vaak anders en dan lig ik tot 3 uur tv te kijken voordat ik door heb dat het al zo laat isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn
Ja, is sowieso natuurlijk al heel ander werk wat jij doet. Hele dag aan het lopen itt achter een bureautje zitten en naar een computerscherm staren![]()
Lijkt me verstandig om op tijd te gaan slapen bij zulke lange/zware dagen
Handig!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, de planning loopt vaak anders en dan lig ik tot 3 uur tv te kijken voordat ik door heb dat het al zo laat is
nadeel van een nachtmens zijnnquote:
Ja herkenbaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nadeel van een nachtmens zijnn
Oh jawel.. Ik haat vroeg opstaan!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja herkenbaarGelukkig vind ik het ook niet heel erg om vroeg op te staan, zo lang ik maar in dat ritme blijf
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:58 schreef Tamashii het volgende:
Pfoeh als ik zo kijk naar de meet gaat ie denk ik niet door
Hoezo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:58 schreef Tamashii het volgende:
Pfoeh als ik zo kijk naar de meet gaat ie denk ik niet door
Heerlijk geslapen. Mocht wel weer eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:24 schreef Bolters het volgende:
Mensen nog een heerlijke nacht gehad? (A)
Maar wel vroeg wakkerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen. Mocht wel weer eens
Ja, dan zul je wel moeten!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel nodig he. Kinderen moeten toch naar school.
What kind of work?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ochtenddienst zit er weer op
Niceeee!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Vandaag is de dag
De laatste dag
Voor de vakantie
Nah, die komen nog, werklui voor de container terminal meestal in de ochtendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaaf! Wat moet je in de ochtend doen dan? Scholieren?
Oke, tof man!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, die komen nog, werklui voor de container terminal meestal in de ochtend
Ja maar jij post ook oooooooveral natuurlijk!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wilde net postenstond niet eens boven aan mijn MyAt
maar ergens onderin
Nah, ik zit mijn tijd te verdoen met Highlander kijken, heb voor de rest toch niks te doen tot vanavond..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
omdat jullie mijn vakantiepost missen, anders zouden jullie allemaal met mij meefeesten toch
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Vandaag is de dag
De laatste dag
Voor de vakantie
Facialsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef Macrador het volgende:
Ik heb mijn vriendin blijkbaar juist wakker gemaakt en haar eerste gespreksonderwerp is facials geworden![]()
What the fuck did you do..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef Macrador het volgende:
Ik heb mijn vriendin blijkbaar juist wakker gemaakt en haar eerste gespreksonderwerp is facials geworden![]()
Nee jij krijgt het ook niet in je oog...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjah ik vind het dus niet zo boeiend.
Ik heb het over het doen en ik heb 1 keer in mijn oog gespoten wtf dat brandt ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee jij krijgt het ook niet in je oog...
Mij lijkt het ook niet echt wat neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjah ik vind het dus niet zo boeiend.
das die langharige onsterfelijke toch? dat was tijdens het uitkomen eigenlijk toch al te slecht?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, ik zit mijn tijd te verdoen met Highlander kijken, heb voor de rest toch niks te doen tot vanavond..
Ik vind het nog wel leuk hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
das die langharige onsterfelijke toch? dat was tijdens het uitkomen eigenlijk toch al te slecht?
Lekker extra gezout..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:38 schreef rival het volgende:
Ik hoef ook niet zozeer op een gezicht klaar te komen, kommop zeg, ik vind de dame leuk en ik wil straks ook nog ff zoenen misschien
Mcloudquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel leuk hoor
Ja schijnt... bewijs willen wequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
moet lukken, Ali hier schijnt als beste van nederland te zijn uitgeroepen oid
Er hangt iets van een certificaat in zijn zaak maar zou bij god niet weten van wie of watquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja schijnt... bewijs willen we![]()
Zolang het maar lekker is....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Er hangt iets van een certificaat in zijn zaak maar zou bij god niet weten van wie of wat
Zo op zijn tijd lust ik er wel eentjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang het maar lekker is....
Ik hou er niet van
misschien ff op bed met een asperine?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn hoofd doet auw, en dat is niet goed voor mijn concentratie![]()
![]()
dat wordt wat vanavond
heb idd al wat ingenomen, al ik ga liggen ben ik bang dat ik in slaap val, door de wekker heen slaap en te laat op school aankom...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
misschien ff op bed met een asperine?
dat zou ook lullig zijn....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb idd al wat ingenomen, al ik ga liggen ben ik bang dat ik in slaap val, door de wekker heen slaap en te laat op school aankom...
dus ik ga maar even wat anders doen...
Jij ook al ziekjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn hoofd doet auw, en dat is niet goed voor mijn concentratie![]()
![]()
dat wordt wat vanavond
Over 2,5 week weer op zoek naar een nieuwe telefoon dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Vandaag is de dag
De laatste dag
Voor de vakantie
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 2,5 week weer op zoek naar een nieuwe telefoon dus![]()
![]()
Volgens je PI ben je een beetje verliefd geloof ikquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Volgens je PI ben je een beetje verliefd geloof ik
Ga je eindelijk met d'r op date ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag ook weer boh![]()
maar ik ga wel dit weekend bios doen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je eindelijk met d'r op date ja?
Goed zo. Zoentjes stelenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag ook weer boh![]()
maar ik ga wel dit weekend bios doen
Als zijn telefoon de vakantie overleeft kost het mij ¤20!quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
het is wel ziek lekker weer deze week
Chillquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteren heerlijk bij de Binnenmaas gezeten
Straks ff biosje pakken, vanavond weer werken en morgen ergens om half 3 beginnen..
Wel buiten in de zon, toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Chill![]()
ik ga straks leren voor tentamen
ik denk dat ik mijn telefoon nog ff laat liggen .... voor noodquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dear...
Maar wel een date van 't weekend!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn telefoon nog ff laat liggen .... voor nood
Goedzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
best wel veel zin in eigenlijk
quote:
Als je het maar uit je hoofd laat je telefoon tevoorschijn te halen tijdens de date!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
achja we zullen het zien, ik post hier achteraf wel een verslag ofzo
Omnomnomnomquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Vers fruit gehaald en een smoothie gemaaktlekker hoor
Ik lig op de bank. Voel me misselijk maar niet meer overgegeven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nah koppijn is niet ziek, dat heb ik vorige week wel gehad
Hoe gaat het nu met jou?
rustig aan wijffiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig op de bank. Voel me misselijk maar niet meer overgegeven.
Net zo lekker als jij zelf?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Vers fruit gehaald en een smoothie gemaaktlekker hoor
Verstandig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat vast wel over voor ik een jochie ben.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aarbeien, bosbessen en rode bessen(ofwel aalbessen) en magere yoghurt
Beweer je nou dat ik niet lekker ben?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net zo lekker als jij zelf?![]()
Hohohooooo!
Dat is voor nu ook het beste wat je kan doen, goed drinken...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat vast wel over voor ik een jochie ben.![]()
Verder lig ik rustig op de bank, serie kijken, thee drinken en een beetje appen/internetten.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat je telefoon tevoorschijn te halen tijdens de date!
quote:
Nee, juist niet, want de smoothie was toch ook lekker?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik niet lekker ben?
Hohohoooo
Faxie-achtige smoothness, dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net zo lekker als jij zelf?![]()
Hohohooooo!
Ik zwijg wel weer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
That usually won't end well
Was trouwens zij die het deed, en nieteens ik!
Dat de smoothie lekker is zegt dat toch niks over mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, juist niet, want de smoothie was toch ook lekker?
Hossel ik alle chicks mee, echt, hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie-achtige smoothness, dit.
hey long time no see, hoest in je huissie en je dingie wat je af moest maken voor je studiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie-achtige smoothness, dit.
teach me?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hossel ik alle chicks mee, echt, hoor.
Het was nieteens een awkward silence.. We hadden juist een goed lopend gesprek en shit.. En gewoon, tijdens dat ze aan het woord was hup telefoon erbij, houdt midden in de zin op en weet na 1 minuut niet meer waar ze het over hadquote:
Weinig mensen en nog een paar op ovb...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hoezo zou hij niet doorgaan dan?
dan kan ik alweer bijna verlengen dus no stressquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
had hem net bijna uitgeleendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry, lig lekker op Kos danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weinig mensen en nog een paar op ovb...
Oh heerlijk.quote:
Nooit stress toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan ik alweer bijna verlengen dus no stress
Verdiend, want voltooid deelwoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh heerlijk.Vooral geen sorry zeggen, dat heb je vast verdient/d/t/t/d/d/d/d/t/t/.
Je hebt helemala gelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh heerlijk.Vooral geen sorry zeggen, dat heb je vast verdient/d/t/t/d/d/d/d/t/t/.
Wat ben je er toch altijd als de klippen bij als er iets te verbeteren valt he.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verdiend, want voltooid deelwoord.
Ik mag het ook zeggen want ik heb al anderhalve maand vakantie.quote:
leuke dame vroeg er 1 voor haar moeders tijdelijk... reageerde bijna met ik heb er nog 1 liggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alleen aan leuke dameschvan wie ik dan het nummer mag
/smooth
Dat is gewoon asoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik mag het ook zeggen want ik heb al anderhalve maand vakantie.
Ik zal je nog eens uit de brand helpenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
leuke dame vroeg er 1 voor haar moeders tijdelijk... reageerde bijna met ik heb er nog 1 liggen
Jij wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hossel ik alle chicks mee, echt, hoor.
Heel goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey long time no see, hoest in je huissie en je dingie wat je af moest maken voor je studie
Slaap je er al? Hoe was dat? Heb je al interwebs? Alles mooi geworden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel goed.
Vandaag dus net draadloos netwerk gedaan. Beetje opruimen.
Straks laatste dingen van oude huis halen.
Verslag is ingeleverd een paar uur geleden, dus dat is ook goed.
Hoe is het hier allemaal?
pics will doquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slaap je er al? Hoe was dat? Heb je al interwebs? Alles mooi geworden.
Vertel me alles!
bijna.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens uit de brand helpen
de volgende keer mag je mijn roze nokia wel lenen![]()
Heb interwebs sinds enkele uren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slaap je er al? Hoe was dat? Heb je al interwebs? Alles mooi geworden.
Vertel me alles!
Euhm, vast wel binnenkort.quote:
Oow went wel, nieuwe omgeving met allemaal nieuwe geluiden. Heb je dat meisje in de straat nog gespot?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb interwebs sinds enkele uren.
Heb er nu 2 nachten geslapen. Was een beetje onwennig. Veel wakker geworden.
Het is nog niet af. Ik moet nog dingen ophangen, maar doe ik pas als alles opgeruimd is.
Moeten nog wat tafeltjes en kastjes weg.
Hij doet alles volgens Feng Shui?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow went wel, nieuwe omgeving met allemaal nieuwe geluiden. Heb je dat meisje in de straat nog gespot?
Schilderen en de vloeren zijn klaar? Nice.
Heb je je bed neergezet zoals je aan had gegeven?
Nee, hij heeft 2 slaapkamers en dus al 2 plekken om het bed te plaatsen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij doet alles volgens Feng Shui?
Ik zie regelmatig meisjes door de straat fietsen, maar niet meer die ene.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow went wel, nieuwe omgeving met allemaal nieuwe geluiden. Heb je dat meisje in de straat nog gespot?
Schilderen en de vloeren zijn klaar? Nice.
Heb je je bed neergezet zoals je aan had gegeven?
in de grootste. m.a.w. er is maar 1 plek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 2 slaapkamers en dus al 2 plekken om het bed te plaatsen.
Nog meer vrouwen ja? Goede plek uitgekozen om te gaan wonen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie regelmatig meisjes door de straat fietsen, maar niet meer die ene.
Had wel de laatste paar dagen in mijn oude huis ineens een leuk buurmeisje.
Schilderen en vloeren zijn klaar, ja. Is nogal wat werk in gaan zitten.
Ik weet niet meer wat je over mijn bed had gezegd.
Whut?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat je telefoon tevoorschijn te halen tijdens de date!
Bed staat in de slaapkamer aan de voorkant.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog meer vrouwen ja? Goede plek uitgekozen om te gaan wonen.![]()
Staat je bed in de slaapkamer aan de voor of achterkant?
wist ik wel mamaquote:
Als een baas.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wist ik wel mama![]()
nu moet ik met dit warme weer een overhemd gaan dragen![]()
quote:
Ja, of ik verzwijg dat FOK!gedeelte van mijn levenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon FOK!ken tijdens de date, weet ze meteen 1 van je hobbies.
blouse met korte mouwen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wist ik wel mama![]()
kanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een mooi t-shirt waar je abs in naar voren komen.
Tja, ik heb wel 8 onderbroekenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig. dit.
Een echte man heeft er een stuk of 8.
succesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tsja dan weet ik het ook niet.
Ik ga de was afhalen en dan pizza maken![]()
Volgens mij niet minder dan andersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weinig mensen en nog een paar op ovb...
dat doen mannen nou eenmaal Aldoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wist ik wel mama![]()
Ik toch minimaal het dubbelequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Tja, ik heb wel 8 onderbroeken
Nou, een maand haal ik niet hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
Sja moet toch echt op vakantie kunnen zonder een was te draaien
Zo'n vakantie kan ik me ook niet veroorlovenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, een maand haal ik niet hoor
maand naar een 3e wereldland, en dan slapen in ubergoedkope smerige hostels hoeft niet duur te zijn hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n vakantie kan ik me ook niet veroorloven
Wegwerponderbroekenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
Sja moet toch echt op vakantie kunnen zonder een was te draaien
ja dahaag.. vakantie is een goed hotel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maand naar een 3e wereldland, en dan slapen in ubergoedkope smerige hostels hoeft niet duur te zijn hoorAnders zou ik het me ook niet kunnen veroorloven
Remlof komt dus sowieso niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij niet minder dan andersAl zei remlof dat hij niet kon. Q_B nog even DM'en?
watteuh?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
Rival neem je een koelkastmagneetje voor me mee
Ja, dat heb ik gelezen. Maar toen twijfelde hij nog toch? Jawel, heb zijn nummer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij postte laatst dat hij een vriendenreunie had. Jij hebt z'n nummer toch?
Volgens mij had hij besloten te gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen. Maar toen twijfelde hij nog toch? Jawel, heb zijn nummer.
Fijne vakantie liefquote:
Begrijpelijk, maar dan is het sowieso niet hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kan of niet
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dan is het sowieso niet hier.
Ja bbeeeeeby, ik kan toch geen bbq hier organiseren als ik niet weet of de helft wel of niet komt en als iedereen het pas op het laatste moment weet.quote:
Ja maar ik wil van je bieflapjes smullen snikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja bbeeeeeby, ik kan toch geen bbq hier organiseren als ik niet weet of de helft wel of niet komt en als iedereen het pas op het laatste moment weet.Arnhem zou evt wel kunnen dan.
Mensen die wel komen laten komen en degene die pas op het laatste moment komen zelf vleesch mee laten nemenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja bbeeeeeby, ik kan toch geen bbq hier organiseren als ik niet weet of de helft wel of niet komt en als iedereen het pas op het laatste moment weet.Arnhem zou evt wel kunnen dan.
Ik las beflapjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik wil van je bieflapjes smullen snik
Ja, maar op dit moment komen er dus 5 ofzo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die wel komen laten komen en degene die pas op het laatste moment komen zelf vleesch mee laten nemen
Maar ik snap je punt
Dit weekend weet ik het welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik las beflapjes.niet dat ik die heb...
Wanneer weet je het dan? Nouja, ik beslis het wel maandag ofzo wat er gaat gebeuren.
Hmm goed puntquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar op dit moment komen er dus 5 ofzo?Dat is toch niet echt iets?
Smakelijkquote:
Ik kom bijna heel zeker niet. Ik wil dan in Maastricht met mijn vriendin zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, dan haal ik je eruit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik kom bijna heel zeker niet. Ik wil dan in Maastricht met mijn vriendin zijn
Zijn de meets hier btw regelmatig?quote:
naamzoek? Ik snap geen hol van je zinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:58 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zijn de meets hier btw regelmatig?
Enne Dqod naamzoek die andere mensen hebben er geen probleem mee als je iets mee komt drinken in Zwolle !
Doen ze op dit forum niet op naamzoeken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
naamzoek? Ik snap geen hol van je zin
Spytool aka sherlock ja. Alsnog snap ik niks van je zinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
Doen ze op dit forum niet op naamzoeken?
Komma na de Dqod naamzoek en het zou wel begrijpbaar moeten zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spytool aka sherlock ja. Alsnog snap ik niks van je zin
Dat maakt het een stuk duidelijker ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Komma na de Dqod naamzoek en het zou wel begrijpbaar moeten zijn.
Zie je probleem opgelostquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk duidelijker ja.
dat vermoeden had ik al....quote:
Hmm, dat is vreemd. PM doet ie wel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al....
ik kan ze wel ontvangen maar niet versturen.... ff uitzoeken hoe dat zit
Nee ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat is vreemd. PM doet ie wel?
Hmm misschien geldt dan ook wel voor DM's ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee ook niet. Maar dat scheen nog te maken te hebben met mijn ban ofzo
ik snap het ook niet helemaal.
Okequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maar als antwoord op je vraag: ik ben nog even ovb of ik kom naar de meet. Zal het zo ook ff aan Gari vragen.
Zal ik aan mijn ouders vragen of ze eentje mee willen nemen vanuit Limburg?quote:
Hmmm allright!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maar als antwoord op je vraag: ik ben nog even ovb of ik kom naar de meet. Zal het zo ook ff aan Gari vragen.
Wat morgen nog een dag werkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
Crap ik denk dat het weekend is, maar het is pas donderdag
Ja helaas welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat morgen nog een dag werkenneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Beetje jammerquote:
Dan zit je hier goed, wees welkomquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:58 schreef Susteren het volgende:
Ik wil echt weer n's sex, maar sinds ik niet meer drink en uitga is m'n leven een stuk saaier geworden
het is donderdag, koop snel een fles vodka dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:58 schreef Susteren het volgende:
Ik wil echt weer n's sex, maar sinds ik niet meer drink en uitga is m'n leven een stuk saaier geworden
Die is vast net zo exotisch als 1 uit Kosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal ik aan mijn ouders vragen of ze eentje mee willen nemen vanuit Limburg?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is vast net zo exotisch als 1 uit Kos
Sex meets, zijn die er dan ook al?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
Uiteraard krijg je op je eerste meet wel een ontgroening, dus vergeet de vaseline niet
Natuurlijk zijn er SEX meets!! Zie OP!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Sex meets, zijn die er dan ook al?
Ben wel eens naar eem fot meet gegaan, was echt lache
Ej gaaf! Wellicht dat ik eens langskom als het uitkomt. Wat moet ik me er bij voorstellen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er SEX meets!! Zie OP!
Bier drinken en kut roepenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ej gaaf! Wellicht dat ik eens langskom als het uitkomt. Wat moet ik me er bij voorstellen?
Dan wordt het voor mij alleen kut roepenquote:
Een BOB is altijd welkom!!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan wordt het voor mij alleen kut roepen
Je mag natuurlijk nog geen bier want 16quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan wordt het voor mij alleen kut roepen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk nog geen bier want 16
Ekkies. Please no.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef Susteren het volgende:
Hoezo moet je eigenlijk 25 ekkies betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |