Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Goed héquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer![]()
A-A we hebben je gemist hoor
Ik denk 't nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik eens een ijsje in je ster rammen? Zullen we eens zien of je een boner van krijgt
Van je verzameling, moet haast welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende: [..] Je hebt vast mijn foto op facebook wel gezien van mijn muur..
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax, die zie ik nooit meer in de super..
Scherpquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha, dus je weet het niet 100% zeker
Alsof mensen een Surinamer geloven!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
Jules is een toffe kat, helemaal niet zo erg als huppel zegt.
Foei huppel![]()
Viroquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
Foei huppel![]()
Nee, want dat heb ik niet gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha, dus je weet het niet 100% zeker
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
Foei huppel![]()
Wie drinkt er nou breezerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oohh, ik dacht dat het om de breezer pineapple ging
Ja en ik ben een Surinaamse Nederlanderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof mensen een Surinamer geloven!!
Aldoquote:
quote:
Ik drink geen breezerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
OW JAAAA!!! Jij drinkt die meuk ook
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van je verzameling, moet haast welMaar mijn slaaphoofd dacht even dat het om een geleedpotige ging..
Prima, Primaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Aldo
Ja nee, lig in mijn kist 2 meter onder de grond
Hoe ist met jou?
Ik drink alleen maar bierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij toch? Of had ik dat nou verkeerd begrepen?
Damnquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oohh, ik dacht dat het om de breezer pineapple ging
mooi he?quote:
Heb je ze eigenlijk gewoon een willekeurige plek gegeven? Ergens vind ik er wel een artistiek patroon (ofzoquote:
Mooi om te horenquote:
Oh ja dat was hetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik drink alleen maar bieren fristi
Ja die ken ik welquote:
Mijn vader en die kutmongool hielden er elke keer een paar omhoog die ik ze aangaf en dan gaf ik vanaf een afstandje aanwijzingen of ze hoger of lager of verder naar links of rechts moesten. En af en toe even een kruis verwisselen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je ze eigenlijk gewoon een willekeurige plek gegeven? Ergens vind ik er wel een artistiek patroon (ofzo) in zitten
Niet echt mijn smaakquote:
ALTIJD meenemen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel
Kwam er laatst eentje tegen, toen dacht ik nog "hey das wat voor M."
Maar niet meegenomen, aangezien ik niet echt nadacht over hoe ik m dan bij jou moest krijgen..
Ah, als een eckte baas dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn vader en die kutmongool hielden er elke keer een paar omhoog die ik ze aangaf en dan gaf ik vanaf een afstandje aanwijzingen of ze hoger of lager of verder naar links of rechts moesten. En af en toe even een kruis verwisselen.
ik ben Atheist. Maar ik vind kruizen (met dooie Jezus eraan, anders moet ik hem niet) geweldig mooi. En ouderwetse katholieke kerken ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak.
Bij een vriend van mij (die nog thuis woont) staat echt heel de woonkamer vol met mariabeeldjes ed (en dan heb ik het niet over 10tallen, maar veel meer). Die ouders zijn ook vrijwilliger bij een kerk hier. Hij is zelf daarentegen het liefst zoveel mogelijk van god los
.
Verzamelen. Duhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
maar wat moet je met al die kruizen?
Zal ik onthoudenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ALTIJD meenemen!![]()
Zoiets komt heus wel hier
Het is gewoon net als kunst. Mooi om naar te kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
maar wat moet je met al die kruizen?
maar ik neem aan dat je wel gelovig bent dan ook?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is gewoon net als kunst. Mooi om naar te kijken
Ieder zijn smaak hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben Atheist. Maar ik vind kruizen (met dooie Jezus eraan, anders moet ik hem niet) geweldig mooi. En ouderwetse katholieke kerken ook
en als zeikstraal gewoon ook om een paar mm piepen hequote:
Absoluut nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je wel gelovig bent dan ook?
gelukkig welquote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en als zeikstraal gewoon ook om een paar mm piepen he
maar er kan best nog meer bijquote:
adiosquote:
Op dezelfde muur? Er hangt nu aardig wat, maar ik vind het nog niet druk ogen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar er kan best nog meer bij
Ja op dezelfde muurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op dezelfde muur? Er hangt nu aardig wat, maar ik vind het nog niet druk ogen.
g'nightquote:
Hmm ja ik doelde eigenlijk op de muur in deze woning. Kan me niet herinneren dat daar nog veel ruimte over wasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja op dezelfde muur
Al hoop ik in een andere woning
al moet ik de krabpaal verzettenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja ik doelde eigenlijk op de muur in deze woning. Kan me niet herinneren dat daar nog veel ruimte over was
Gheghe!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al moet ik de krabpaal verzetten
voor mij zo toch echt tijd om te gaan slapen. Afgelopen dagen lange dagen gemaakt en er komen er nog 2 van.. Morgen om 9:00 weer op het werk zijnquote:
Ok, slaap lekker alvast en succes morgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor mij zo toch echt tijd om te gaan slapen. Afgelopen dagen lange dagen gemaakt en er komen er nog 2 van.. Morgen om 9:00 weer op het werk zijn
Geloof mij, heb deze week al 30,5 uur gewerkt (en dat is fysiek zwaar werk, heb vandaag 3 fusten van 50 liter moeten verslepen, en die dingen zijn ziekelijk zwaar) en heb er nog zo'n 22 te gaan.. Ik ben nog niet heel moe, maar als ik nog wat aan mijn weekend wil hebben moet ik mijn lichaam rust gunnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, slaap lekker alvast en succes morgen
Ik kan nooit zo "vroeg" slapen en ben tussen 7 en half 8 op m'n werk
Damnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geloof mij, heb deze week al 30,5 uur gewerkt (en dat is fysiek zwaar werk, heb vandaag 3 fusten van 50 liter moeten verslepen, en die dingen zijn ziekelijk zwaar) en heb er nog zo'n 22 te gaan.. Ik ben nog niet heel moe, maar als ik nog wat aan mijn weekend wil hebben moet ik mijn lichaam rust gunnen
Nja, de planning loopt vaak anders en dan lig ik tot 3 uur tv te kijken voordat ik door heb dat het al zo laat isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn
Ja, is sowieso natuurlijk al heel ander werk wat jij doet. Hele dag aan het lopen itt achter een bureautje zitten en naar een computerscherm staren![]()
Lijkt me verstandig om op tijd te gaan slapen bij zulke lange/zware dagen
Handig!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, de planning loopt vaak anders en dan lig ik tot 3 uur tv te kijken voordat ik door heb dat het al zo laat is
nadeel van een nachtmens zijnnquote:
Ja herkenbaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nadeel van een nachtmens zijnn
Oh jawel.. Ik haat vroeg opstaan!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja herkenbaarGelukkig vind ik het ook niet heel erg om vroeg op te staan, zo lang ik maar in dat ritme blijf
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:58 schreef Tamashii het volgende:
Pfoeh als ik zo kijk naar de meet gaat ie denk ik niet door
Hoezo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:58 schreef Tamashii het volgende:
Pfoeh als ik zo kijk naar de meet gaat ie denk ik niet door
Heerlijk geslapen. Mocht wel weer eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:24 schreef Bolters het volgende:
Mensen nog een heerlijke nacht gehad? (A)
Maar wel vroeg wakkerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen. Mocht wel weer eens
Ja, dan zul je wel moeten!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel nodig he. Kinderen moeten toch naar school.
What kind of work?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ochtenddienst zit er weer op
Niceeee!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Vandaag is de dag
De laatste dag
Voor de vakantie
Nah, die komen nog, werklui voor de container terminal meestal in de ochtendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaaf! Wat moet je in de ochtend doen dan? Scholieren?
Oke, tof man!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, die komen nog, werklui voor de container terminal meestal in de ochtend
Ja maar jij post ook oooooooveral natuurlijk!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wilde net postenstond niet eens boven aan mijn MyAt
maar ergens onderin
Nah, ik zit mijn tijd te verdoen met Highlander kijken, heb voor de rest toch niks te doen tot vanavond..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
omdat jullie mijn vakantiepost missen, anders zouden jullie allemaal met mij meefeesten toch
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Vandaag is de dag
De laatste dag
Voor de vakantie
Facialsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef Macrador het volgende:
Ik heb mijn vriendin blijkbaar juist wakker gemaakt en haar eerste gespreksonderwerp is facials geworden![]()
What the fuck did you do..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:18 schreef Macrador het volgende:
Ik heb mijn vriendin blijkbaar juist wakker gemaakt en haar eerste gespreksonderwerp is facials geworden![]()
Nee jij krijgt het ook niet in je oog...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjah ik vind het dus niet zo boeiend.
Ik heb het over het doen en ik heb 1 keer in mijn oog gespoten wtf dat brandt ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee jij krijgt het ook niet in je oog...
Mij lijkt het ook niet echt wat neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:27 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjah ik vind het dus niet zo boeiend.
das die langharige onsterfelijke toch? dat was tijdens het uitkomen eigenlijk toch al te slecht?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, ik zit mijn tijd te verdoen met Highlander kijken, heb voor de rest toch niks te doen tot vanavond..
Ik vind het nog wel leuk hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
das die langharige onsterfelijke toch? dat was tijdens het uitkomen eigenlijk toch al te slecht?
Lekker extra gezout..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:38 schreef rival het volgende:
Ik hoef ook niet zozeer op een gezicht klaar te komen, kommop zeg, ik vind de dame leuk en ik wil straks ook nog ff zoenen misschien
Mcloudquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel leuk hoor
Ja schijnt... bewijs willen wequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
moet lukken, Ali hier schijnt als beste van nederland te zijn uitgeroepen oid
Er hangt iets van een certificaat in zijn zaak maar zou bij god niet weten van wie of watquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja schijnt... bewijs willen we![]()
Zolang het maar lekker is....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Er hangt iets van een certificaat in zijn zaak maar zou bij god niet weten van wie of wat
Zo op zijn tijd lust ik er wel eentjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang het maar lekker is....
Ik hou er niet van
misschien ff op bed met een asperine?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn hoofd doet auw, en dat is niet goed voor mijn concentratie![]()
![]()
dat wordt wat vanavond
heb idd al wat ingenomen, al ik ga liggen ben ik bang dat ik in slaap val, door de wekker heen slaap en te laat op school aankom...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
misschien ff op bed met een asperine?
dat zou ook lullig zijn....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb idd al wat ingenomen, al ik ga liggen ben ik bang dat ik in slaap val, door de wekker heen slaap en te laat op school aankom...
dus ik ga maar even wat anders doen...
Jij ook al ziekjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn hoofd doet auw, en dat is niet goed voor mijn concentratie![]()
![]()
dat wordt wat vanavond
Over 2,5 week weer op zoek naar een nieuwe telefoon dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Vandaag is de dag
De laatste dag
Voor de vakantie
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 2,5 week weer op zoek naar een nieuwe telefoon dus![]()
![]()
Volgens je PI ben je een beetje verliefd geloof ikquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Volgens je PI ben je een beetje verliefd geloof ik
Ga je eindelijk met d'r op date ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag ook weer boh![]()
maar ik ga wel dit weekend bios doen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je eindelijk met d'r op date ja?
Goed zo. Zoentjes stelenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vandaag ook weer boh![]()
maar ik ga wel dit weekend bios doen
Als zijn telefoon de vakantie overleeft kost het mij ¤20!quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
het is wel ziek lekker weer deze week
Chillquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteren heerlijk bij de Binnenmaas gezeten
Straks ff biosje pakken, vanavond weer werken en morgen ergens om half 3 beginnen..
Wel buiten in de zon, toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Chill![]()
ik ga straks leren voor tentamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |