Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Goed héquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer![]()
A-A we hebben je gemist hoor
Ik denk 't nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik eens een ijsje in je ster rammen? Zullen we eens zien of je een boner van krijgt
Van je verzameling, moet haast welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende: [..] Je hebt vast mijn foto op facebook wel gezien van mijn muur..
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax, die zie ik nooit meer in de super..
Scherpquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha, dus je weet het niet 100% zeker
Alsof mensen een Surinamer geloven!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
Jules is een toffe kat, helemaal niet zo erg als huppel zegt.
Foei huppel![]()
Viroquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
Foei huppel![]()
Nee, want dat heb ik niet gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha, dus je weet het niet 100% zeker
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
Foei huppel![]()
Wie drinkt er nou breezerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oohh, ik dacht dat het om de breezer pineapple ging
Ja en ik ben een Surinaamse Nederlanderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof mensen een Surinamer geloven!!
Aldoquote:
quote:
Ik drink geen breezerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
OW JAAAA!!! Jij drinkt die meuk ook
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van je verzameling, moet haast welMaar mijn slaaphoofd dacht even dat het om een geleedpotige ging..
Prima, Primaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Aldo
Ja nee, lig in mijn kist 2 meter onder de grond
Hoe ist met jou?
Ik drink alleen maar bierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij toch? Of had ik dat nou verkeerd begrepen?
Damnquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oohh, ik dacht dat het om de breezer pineapple ging
mooi he?quote:
Heb je ze eigenlijk gewoon een willekeurige plek gegeven? Ergens vind ik er wel een artistiek patroon (ofzoquote:
Mooi om te horenquote:
Oh ja dat was hetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik drink alleen maar bieren fristi
Ja die ken ik welquote:
Mijn vader en die kutmongool hielden er elke keer een paar omhoog die ik ze aangaf en dan gaf ik vanaf een afstandje aanwijzingen of ze hoger of lager of verder naar links of rechts moesten. En af en toe even een kruis verwisselen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je ze eigenlijk gewoon een willekeurige plek gegeven? Ergens vind ik er wel een artistiek patroon (ofzo) in zitten
Niet echt mijn smaakquote:
ALTIJD meenemen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel
Kwam er laatst eentje tegen, toen dacht ik nog "hey das wat voor M."
Maar niet meegenomen, aangezien ik niet echt nadacht over hoe ik m dan bij jou moest krijgen..
Ah, als een eckte baas dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn vader en die kutmongool hielden er elke keer een paar omhoog die ik ze aangaf en dan gaf ik vanaf een afstandje aanwijzingen of ze hoger of lager of verder naar links of rechts moesten. En af en toe even een kruis verwisselen.
ik ben Atheist. Maar ik vind kruizen (met dooie Jezus eraan, anders moet ik hem niet) geweldig mooi. En ouderwetse katholieke kerken ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak.
Bij een vriend van mij (die nog thuis woont) staat echt heel de woonkamer vol met mariabeeldjes ed (en dan heb ik het niet over 10tallen, maar veel meer). Die ouders zijn ook vrijwilliger bij een kerk hier. Hij is zelf daarentegen het liefst zoveel mogelijk van god los
.
Verzamelen. Duhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
maar wat moet je met al die kruizen?
Zal ik onthoudenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ALTIJD meenemen!![]()
Zoiets komt heus wel hier
Het is gewoon net als kunst. Mooi om naar te kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
maar wat moet je met al die kruizen?
maar ik neem aan dat je wel gelovig bent dan ook?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is gewoon net als kunst. Mooi om naar te kijken
Ieder zijn smaak hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben Atheist. Maar ik vind kruizen (met dooie Jezus eraan, anders moet ik hem niet) geweldig mooi. En ouderwetse katholieke kerken ook
en als zeikstraal gewoon ook om een paar mm piepen hequote:
Absoluut nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je wel gelovig bent dan ook?
gelukkig welquote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en als zeikstraal gewoon ook om een paar mm piepen he
maar er kan best nog meer bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |