Nope, PSV verloor consequent die wedstrijden. Ongeacht waar de tegenstander op de ranglijst stond. Tevens speelde PSV vaak een uitwedstrijd in de competitie NA een europese uitwedstrijd. En dat was geheid puntverlies, zowel voor als na de winterstop
Op een seizoen kun je geen conclusies trekken, leg de 5 seizoen ervoor ernaast en je ziet geen duidelijk patroon.
Daarnaast moeten we ons sowieso realiseren dat presteren in de EC bittere noodzaak is.
Milan helaas te goed. Had ik echt niet verwacht. Milan speelde net zo matig als bij hun nederlaag tegen Hellas Verona het weekend. Maar blijkbaar was het toch goed genoeg. Jammer...
Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef GwaiLow het volgende: Milan helaas te goed. Had ik echt niet verwacht. Milan speelde net zo matig als bij hun nederlaag tegen Hellas Verona het weekend. Maar blijkbaar was het toch goed genoeg. Jammer...
Hopelijk is die goed-nieuws-show van je nu afgelopen.
Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef GwaiLow het volgende: Milan helaas te goed. Had ik echt niet verwacht. Milan speelde net zo matig als bij hun nederlaag tegen Hellas Verona het weekend. Maar blijkbaar was het toch goed genoeg. Jammer...
Gewoon veel effectiever. En op zijn Italiaans, PSV is gewoon overklast, ook al leek dat niet zo.
Niets om erg te vinden. Nieuwe jonge ploeg, op 9 posities anders dan de basis van vorig jaar. Je kunt niet verwachten dat die winnen van een gelouterde ploeg als dit Milan.
Op een seizoen kun je geen conclusies trekken, leg de 5 seizoen ervoor ernaast en je ziet geen duidelijk patroon.
Daarnaast moeten we ons sowieso realiseren dat presteren in de EC bittere noodzaak is.
Je had het toch over de schuld van Advocaat? En het jaar VOOR dat Advocaat aangesteld werd, heeft PSV veel puntverlies geleden na een doordeweekse wedstrijd. En die statistieken mag je er van mij gerust bijpakken. En PSV kan nog zo zijn best doen Europees, maar als clubs als Feijenoord, Vitesse, en Utrecht zich niet plaatsen, zal het Nederlandse voetbal er WEER op achteruit gaan.
Gewoon veel effectiever. En op zijn Italiaans, PSV is gewoon overklast, ook al leek dat niet zo.
Niets om erg te vinden. Nieuwe jonge ploeg, op 9 posities anders dan de basis van vorig jaar. Je kunt niet verwachten dat die winnen van een gelouterde ploeg als dit Milan.
Ploeg van Milan heeft wel wat meer ervaring ja. Maar verder is het ook niet heel veel. Ze zijn echt lang niet zo goed als 4/5 jaar geleden.
Ploeg van Milan heeft wel wat meer ervaring ja. Maar verder is het ook niet heel veel. Ze zijn echt lang niet zo goed als 4/5 jaar geleden.
Houd toch op man. Op elke positie een betere speler en al veel langer samen en ingespeeld. Minder als drie jaar terug misschien, maar nog altijd logisch veel beter dan PSV.
De voorhoede van Milan is gewoon Europese top, en die voorhoede maakte het verschil. Mannen als Kevin Prince Boateng, El Sharaawi, Baloltelli, en Robinho zie je niet in Nederland. En is gewoon een hele goede voorhoede
Houd toch op man. Op elke positie een betere speler en al veel langer samen en ingespeeld. Minder als drie jaar terug misschien, maar nog altijd logisch veel beter dan PSV.
Dat praat je die vent niet in. Die schrijft ons binnenkort naar Champions League winst.... Ik vermoed dat René of Willy van de Kerkhof achter dat account schuilt.
De realiteit was voor ons na de loting al duidelijk, dat het kansloos zou zijn. Maar men (vooral dwazen a la FilsDom en Syntix) leest hier graag de dingen die ze willen lezen.
Je had het toch over de schuld van Advocaat? En het jaar VOOR dat Advocaat aangesteld werd, heeft PSV veel puntverlies geleden na een doordeweekse wedstrijd. En die statistieken mag je er van mij gerust bijpakken. En PSV kan nog zo zijn best doen Europees, maar als clubs als Feijenoord, Vitesse, en Utrecht zich niet plaatsen, zal het Nederlandse voetbal er WEER op achteruit gaan.
Het Nederlandse voetbal gaat er sowieso op achteruit omdat de markt te klein is. Het punt zit hem er in dat als je in de EC geen punten pakt je elke keer een moeilijke loting gaat krijgen. Maakt verder niet uit, op de lange termijn wordt het toch niks behalve als PSV in de bundesliga gaat voetballen.
De voorhoede van Milan is gewoon Europese top, en die voorhoede maakte het verschil. Mannen als Kevin Prince Boateng, El Sharaawi, Baloltelli, en Robinho zie je niet in Nederland. En is gewoon een hele goede voorhoede
Je ziet het duidelijk bij het afmaken op doel, de voorhoede van Ac Milaan heeft geen vrachtwagenlading kansen nodig om te scoren. Dat is gewoon kwaliteit.
Het Nederlandse voetbal gaat er sowieso op achteruit omdat de markt te klein is. Het punt zit hem er in dat als je in de EC geen punten pakt je elke keer een moeilijke loting gaat krijgen. Maakt verder niet uit, op de lange termijn wordt het toch niks behalve als PSV in de bundesliga gaat voetballen.
Feit is gewoon dat als je als PSV zijnde, heel je elftal kapot voetbalt in de EL, dat dat wat spaarzame puntjes oplevert, die je nog veel harder kwijtraakt door het niet behalen van de groepsfase van andere Nederlandse teams. Dus ja, wat schiet je ermee op?
Chelsea en Atletico nemen de Europa League wel serieus, maar voor PSV en andere Nederlandse clubs niet. En dan afvragen waarom ze met zo'n mentaliteit geen Europese successen behalen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Dat praat je die vent niet in. Die schrijft ons binnenkort naar Champions League winst.... Ik vermoed dat René of Willy van de Kerkhof achter dat account schuilt.
Tuurlijk heeft AC Milan wel aardige spelers. Maar verder is het spel niet om aan te zien. Dat vreselijke verdedigende spel. Dat hebben ze goed gedaan ja. Het is gebleken dan Milan en Hellas Verona betere ploegen zijn dan PSV. En dat is wel heel erg teleurstellend voor het Nederlands voetbal.
Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef Buitendam het volgende: "Gaan jullie..." Ik krijg dan altijd een vlaag van medelijden over me heen als mensen zo beginnen.
Treurig hè. Van die mensen die denken dat ze hun club zijn en dan ook nog denken dat anderen dat ook zo voelen.
Chelsea en Atletico nemen de Europa League wel serieus, maar voor PSV en andere Nederlandse clubs niet. En dan afvragen waarom ze met zo'n mentaliteit geen Europese successen behalen.
Chelsea neemt het niet zo heel erg serieus hoor, maar heeft een selectie van 42 spelers. Als PSV zich volledig richt op de EL, dan halen ze met een goede loting misschien kwartfinale. En das dus nog niks
Tuurlijk heeft AC Milan wel aardige spelers. Maar verder is het spel niet om aan te zien. Dat vreselijke verdedigende spel. Dat hebben ze goed gedaan ja. Het is gebleken dan Milan en Hellas Verona betere ploegen zijn dan PSV. En dat is wel heel erg teleurstellend voor het Nederlands voetbal.
Waaruit is gebleken dat Hellas beter is dan PSV, toch niet omdat ze van Milan wonnen?
Feit is gewoon dat als je als PSV zijnde, heel je elftal kapot voetbalt in de EL, dat dat wat spaarzame puntjes oplevert, die je nog veel harder kwijtraakt door het niet behalen van de groepsfase van andere Nederlandse teams. Dus ja, wat schiet je ermee op?
Je behoudt een redelijke positie in de team ranking. Wint PSV vorig jaar 1 wedstrijd tegen AIK dan speel je deze voorronde niet tegen Ac Milan.
Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef Buitendam het volgende: "Gaan jullie..." Ik krijg dan altijd een vlaag van medelijden over me heen als mensen zo beginnen.
Ik denk dat elke andere PSVer ook had gemist, behalve misschien de gelouterde Matavz, Park of Toivonen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God?
En AZ is beter dan Ajax PEC Zwolle de beste ploeg van Nederland?
Ach. Dan was het ook niet gelukt. Ik denk ook niet dat Wijnaldum echt iets te verwijten valt. Ik vond Zoet bij de eerste en de derde goal veel matiger.
Waaruit is gebleken dat Hellas beter is dan PSV, toch niet omdat ze van Milan wonnen?
Milan speelde vandaag net zo sterk als in de wedstrijd tegen Hellas, maar je ziet toch wel een aardig verschil in hoe Hellas dat aanpakt en hoe PSV dat aanpakt. Tja, je kan zeggen: ''ja maar Hellas speelde een thuis wedstrijd''. Laten we het er dan maar op houden dat het daar aan ligt.
Milan speelde vandaag net zo sterk als in de wedstrijd tegen Hellas, maar je ziet toch wel een aardig verschil in hoe Hellas dat aanpakt en hoe PSV dat aanpakt. Tja, je kan zeggen: ''ja maar Hellas speelde een thuis wedstrijd''. Laten we het er dan maar op houden dat het daar aan ligt.
En als Milan van Barça wint, ga je dan beweren dat
Van onze Telesportredactie PSV is er niet in geslaagd zich te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League en dat is bijzonder goed nieuws voor Ajax. De Amsterdammers houden miljoenen over aan de uitschakeling van de Eindhovenaren.
Als PSV AC Milan had verslagen, dan had Ajax het Nederlandse quotum in de marketingpool van de Champions League moeten delen. Dat zou Ajax zo'n 7 miljoen euro (!) hebben gescheeld.
Gwailow zit er helaas niet zo ver naast, we moeten stoppen met PSV zo vreselijk op te hemelen puur omdat ze het goed en flitsend doen tegen clubs als GAE, Cambuur, Zulte en NEC. Ik denk dat een Sociedad of Celtic PSV ook wel op de pijnbank had gelegd.
Gwailow zit er helaas niet zo ver naast, we moeten stoppen met PSV zo vreselijk op te hemelen puur omdat ze het goed en flitsend doen tegen clubs als GAE, Cambuur, Zulte en NEC. Ik denk dat een Sociedad of Celtic PSV ook wel op de pijnbank had gelegd.
Dat laatste denk ik nu ook ja. Moet eerlijk zeggen dat ik wel meer van PSV had verwacht. Ondanks dat het een jonge ploeg is. Je hebt toch ervaren mannen met Schaars en Park. En gewoon super sterke verdedigers met Rekik en Bruma. Maar ook dat is niet goed genoeg, ook tegen Hellas Verona had PSV het erg zwaar gehad.
Dat laatste denk ik nu ook ja. Moet eerlijk zeggen dat ik wel meer van PSV had verwacht. Ondanks dat het een jonge ploeg is. Je hebt toch ervaren mannen met Schaars en Park. En gewoon super sterke verdedigers met Rekik en Bruma. Maar ook dat is niet goed genoeg, ook tegen Hellas Verona had PSV het erg zwaar gehad.
Sowieso, mensen die dachten dat PSV een goede kans had sporen niet.
Dit PSV is een ploeg in opbouw. Leuk als je kunt vlammen tegen NEC, maar tegen ADO en afgelopen weekend hebben weer gezien dat dit een ploeg is die nog veel stappen moet zetten voor ze Europese subtop zijn. Laat staan top.
Wat een gezuig. Lachwekkend. Het was niet alsof dit nu een daverende verrassing is.
Maar goed, ik heb ook m'n lol als Ajax voor de 30e keer van Madrid verlies, dus jullie mogen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit PSV is een ploeg in opbouw. Leuk als je kunt vlammen tegen NEC, maar tegen ADO en afgelopen weekend hebben weer gezien dat dit een ploeg is die nog veel stappen moet zetten voor ze Europese subtop zijn. Laat staan top.
Ja, maar dat is altijd zo makkelijk. Dit is een ploeg in opbouw, dus dan mag je wel verliezen van dit AC Milan en is dat eigenlijk geen probleem.
Ajax was ook in opbouw, maar wint wel van Manchester City en pakt toch steeds weer het kampioenschap de laatste jaren. En het jaar daarvoor werden ze tweede, maar vochten ze zich wel door de 2 voorrondes voor de CL heen.
Ja even gifje van ClapClap opslaan. Maar dan is hij natuurlijk weer nergens te bekennen.
Nouja, dan wordt in het livetopic vast verboden om voor Real te zijn. Terwijl ik gewoon fan van Real ben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op woensdag 28 augustus 2013 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende: En toch mag PSV met opgeheven hoofd richting Eindhoven terugkeren. Het was niet slecht, het rendement was gewoon veel te laag.
Voetballend een best goed potje gezien, vraag me alleen af wat Willems zelf denkt wat zijn positie op het veld is
Willems heeft geen grote fouten gemaakt, Rekik (iedereens lievelingetje) is bij twee goals degene die verkeerd zit.
Tja, maar Real is wel heel wat anders dan AC Milan op dit moment. Bayern, Barca en Real zijn gewoon met afstand de beste van de wereld.
Klopt.
van Real verlies je thuis ook, van Milan alleen uit.
Ja, maar dat is altijd zo makkelijk. Dit is een ploeg in opbouw, dus dan mag je wel verliezen van dit AC Milan en is dat eigenlijk geen probleem.
Ajax was ook in opbouw, maar wint wel van Manchester City en pakt toch steeds weer het kampioenschap de laatste jaren. En het jaar daarvoor werden ze tweede, maar vochten ze zich wel door de 2 voorrondes voor de CL heen.
Onzin. Ajax was 3 basisspelers kwijt toen en het was verder in het seizoen. PSV is 9 basis spelers kwijt. Niet te vergelijken.
Celtic niet. Die hadden ze wel gepakt. van Dijk en Boerrichter ;')
Als ze een beetje gunstig loten kunnen ze de poule fase door komen. Met een beetje mazzel kunnen ze dan nog een potje verder komen, en dan is het normaal gesproken over en uit.
kun je zeker van verliezen, maar PSV zou bij beiden licht favoriet zijn.
Sociedad is echt wel goed hoor. Die onderschat je hier.
Celtic niet. Die hadden ze wel gepakt. van Dijk en Boerrichter ;')
Denk niet dat PSV van Celtic had kunnen winnen. Speelde echt erg sterk vandaag. Met heel veel inzet en leuk voetbal. Maar de kans was groter geweest dan tegen Milan ja.
Denk niet dat PSV van Celtic had kunnen winnen. Speelde echt erg sterk vandaag. Met heel veel inzet en leuk voetbal. Maar de kans was groter geweest dan tegen Milan ja.
Als ze een beetje gunstig loten kunnen ze de poule fase door komen. Met een beetje mazzel kunnen ze dan nog een potje verder komen, en dan is het normaal gesproken over en uit.
Dus we moeten volgens jou wel AC Milan van de mat tikken, om er, wederom volgens jou, uit te vliegen in de achtste finale van de Europa League? Tegenstrijdig.
Pot 1 coef. Pot 2 coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- Valencia Esp 102.605 Fiorentina *4 Ita 42.829 Olympique Lyon @4 Fra 95.800 Lazio Roma Ita 41.829 Tottenham Hotspur *4 Eng 69.592 Spartak Moscow *4 Rus 40.766 Dinamo Kiev *4 Ukr 68.951 AZ Alkmaar *4 Ned 39.445 PSV Eindhoven @4 Ned 64.945 APOEL Nicosia @3 Cyp 35.366 Sporting Braga *4 Por 62.833 Besiktas *4 Tur 34.900 VfB Stuttgart *3 Ger 59.922 PAOK Thessaloniki @4 Gre 28.800 Girondins Bordeaux Fra 59.800 FC Salzburg @3 Aut 28.075 Rubin Kazan ** Rus 58.266 Racing Genk *4 Bel 26.880 Sevilla *3 Esp 55.105 AS Saint-Étienne *3 Fra 26.800 Standard Liège ** Bel 45.880 Dinamo Zagreb @4 Cro 25.916 Udinese *3 Ita 42.829 Dnipro Dnipropetrovsk *4 Ukr 23.951
Pot 3 coef. Pot 4 coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- Trabzonspor ** Tur 21.400 Rapid Wien *3 Aut 13.075 Anzhi Makhachkala Rus 20.266 Paços de Ferreira @4 Por 12.833 Real Betis *4 Esp 17.605 FC Nordsjælland @3 Den 12.640 Partizan Belgrade @3 Srb 17.425 Estoril Praia *3 Por 11.833 Wigan Athletic Eng 16.592 OGC Nice Fra 11.800 Swansea City *3 Eng 16.592 Sheriff Tiraspol @3 Mol 11.533 SC Freiburg Ger 15.922 Chernomorets Odesa ** Ukr 9.951 Eintracht Frankfurt *4 Ger 15.922 NK Maribor @4 Slo 9.941 Vitória Guimarães Por 14.333 Maccabi Tel-Aviv @3 Isr 8.075 Feyenoord *4 Ned 13.945 Ludogorets Razgrad @4 Bul 3.450 Legia Warsaw @4 Pol 13.650 Shakhtyor Karaganda @4 Kaz 2.941 Maccabi Haifa ** Isr 13.575 Zalgiris Vilnius * Lit 1.800
Er van uitgaande dat alle clubs even doorgaan, worden de clubs uit pot 2 en pot 3 wel zwaar. Kan je d'r ook zomaar uitvliegen. Met een beetje pech loot je een Lazio, Swansea,.
Er van uitgaande dat alle clubs even doorgaan, worden de clubs uit pot 2 en pot 3 wel zwaar. Kan je d'r ook zomaar uitvliegen. Met een beetje pech loot je een Lazio, Swansea,.
Dat zie ik PSV op de een of andere manier wel redden. Groepsfase komen we wel door, hopelijk met 18 punten. Niet realistisch, maar hey.
Moet je eerder vrezen voor de prestaties in de Eredivisie.
Tja, so be it. Kampioen worden doen we toch niet, dan maar de onze coëfficiënt wat opkrikken zodat we voortaan niet tegen Milan, Arsenal of Zenit hoeven in een eventuele voorronde. Europa is goed voor de ontwikkeling van deze ploeg.
Tja, so be it. Kampioen worden doen we toch niet, dan maar de onze coëfficiënt wat opkrikken zodat we voortaan niet tegen Milan, Arsenal of Zenit hoeven in een eventuele voorronde.
Mocht Eriksen vertrekken bij Ajax, wordt het gewoon een loterij tussen PSV en Ajax. Of ben ik nu gek?
Mocht Eriksen vertrekken bij Ajax, wordt het gewoon een loterij tussen PSV en Ajax. Of ben ik nu gek?
Zou eigenlijk wel kunnen, ja. Hangt er vanaf, wat krijg je ná een Europees duel. Denk dat geluksfactor hem daar in zit. RKC thuis of Groningen uit, het is een wereld van verschil.
Inderdaad ja. Over 34 wedstrijden zal Ajax dan simpel kampioen worden. Je moet natuurlijk niet kijken naar een sample size van 4 wedstrijden waarin Ajax tegen Feyenoord, AZ, Roda en Heereveen speelde. En PSV clubs als Ado, Nec, Heracles en Go Ahead Eagles.
Zou eigenlijk wel kunnen, ja. Hangt er vanaf, wat krijg je ná een Europees duel. Denk dat geluksfactor hem daar in zit. RKC thuis of Groningen uit, het is een wereld van verschil.
Even gekeken voor tot de winterstop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijn alle ploegen uit pot 2 zijn inderdaad minstens even sterk
@11tegen11: Pass percentage below 75, zero percent crossing accuracy, most turnovers & not one key pass. Adam Maher still has a long way to go! #milpsv
Behalve dat hij totaal niet in vorm is lijkt het wel of hij niet zo aanvallend als Wijnaldum mag spelen. Zo misbruik je hem.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op donderdag 29 augustus 2013 00:21 schreef Chase_Utley het volgende: @11tegen11: Pass percentage below 75, zero percent crossing accuracy, most turnovers & not one key pass. Adam Maher still has a long way to go! #milpsv
Behalve dat hij totaal niet in vorm is lijkt het wel of hij niet zo aanvallend als Wijnaldum mag spelen. Zo misbruik je hem.
Het is gewoon een hele middelmatige voetballer. Dat was al lang duidelijk.
Bruma begint al een beetje seniel te worden? Er zat echt niet meer in voor jullie hoor. AC Milaan speelde gisterenaaf gewoon op 90% en vorige week op 80% en nog ben je kansloos (in ieder geval gisteren).
Bruma begint al een beetje seniel te worden? Er zat echt niet meer in voor jullie hoor. AC Milaan speelde gisterenaaf gewoon op 90% en vorige week op 80% en nog ben je kansloos (in ieder geval gisteren).
Nja, ze waren wel effectief idd die Milanezen. Maar hebben ook echt nog genoeg kansen gehad. Daarnaast speelde ze echt niet voluit (hoefde ook niet), want anders had het nog veel meer geweest. Dat eerste doelpunt trouwens mag natuurlijk nooit
Het begint pijnlijk duidelijk te worden dat dat fris en fruitige PSV vooral een fris en fruitige Bakkali was. Deze ploeg heeft het zonder Bakkali a.s. weekend ook gewoon lastig tegen Cambuur.
Op donderdag 29 augustus 2013 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende: Het begint pijnlijk duidelijk te worden dat dat fris en fruitige PSV vooral een fris en fruitige Bakkali was. Deze ploeg heeft het zonder Bakkali a.s. weekend ook gewoon lastig tegen Cambuur.
Dat kun je inderdaad concluderen na 5 wedstrijden.
Hier was de conclusie na 2 wedstrijden tegen Zulte al dat PSV fluitend kampioen ging worden anders.
Onzin. Dat was de media die dat riep. Maar je Bakkali opmerking is nergens op gestaafd. Natuurlijk kan een ploeg als deze verliezen van Milan. En als je je dan tussendoor wat arrogant opstelt tegen fucking Heracles kun je daar ook punten laten liggen. Daar is niets vreemds aan.
Bakkali is een leuke speler maar zo individualistisch dat hij vaak de snelheid eruit haalt. Prettige is dat hij het in zich heeft een wedstrijd vanuit het niets te kunnen beslissen.
Wat doe je hier nog? .. veel succes in de CL. En dan kunnen we Ajax bedanken dat de kampioen volgend jaar ook voorronde mag spelen.
Domme opmerking van je. Zelfs de kampioen van België plaatst zich rechtstreeks voor de CL, zover kunnen we niet eens zakken op de UEFA-lijst in één seizoen.
Ach kom, je weet ook hoe de topics hier liepen na Zulte en Nec. Die moet ik toch niet omhoog halen?
quote:
Maar je Bakkali opmerking is nergens op gestaafd. Natuurlijk kan een ploeg als deze verliezen van Milan. En als je je dan tussendoor wat arrogant opstelt tegen fucking Heracles kun je daar ook punten laten liggen. Daar is niets vreemds aan.
Bakkali is een leuke speler maar zo individualistisch dat hij vaak de snelheid eruit haalt. Prettige is dat hij het in zich heeft een wedstrijd vanuit het niets te kunnen beslissen.
Het is anders ver weggezakt na zijn blessure. Ik geef je het nu vast op een briefje, dit PSV wint niet van Cambuur.
Ach kom, je weet ook hoe de topics hier liepen na Zulte en Nec. Die moet ik toch niet omhoog halen?
Viel reuze mee hoor. Iedereen was blij dat PSV leuk voetbalde en een leuke groep had. 95% was het er mee eens dat Ajax gewoon kampioen gaat spelen.
[..]
quote:
Het is anders ver weggezakt na zijn blessure. Ik geef je het nu vast op een briefje, dit PSV wint niet van Cambuur.
Wat ik probeer uit te leggen is dat het niet zo veel uitmaakt wie je op die flank hebt staan voor het spel wat PSV speelt en wat de eerste wedstrijden zo geloofd werd. Door snel en kort combinatie spel werd de tegenstander onder druk gezet. Als Bakkali de bal krijgt gaat hij voor zijn eigen succes. Niets mis mee, maar deelnemen aan het spel doet hij gewoon niet echt.
Guttegut. De eerste wedstrijden van het seizoen was iedereen lyrisch over PSV, kregen ze alle respect en lof en zouden we wel even kampioenskandidaat nummer 1 of in ieder geval kampioenskandidaat nummer 2 zijn. Nu verliezen we van Milan en spelen we een baggerpot tegen Heracles en nu komen er hier lui zuigen dat we er ineens niets meer van kunnen en het eigenlijk maar magere middenmoot is (natuurlijk wel de gekende supporters van Ajax en Feyenoord, dus een korrel zout is geen overbodige luxe). Maar kom op zeg, is er ook nog een gulden middenweg? Dit is een ploeg met potentie die jong is en in ontwikkeling. Geen kampioenskandidaat (behalve als de concurrentie faalt) en een ploeg die goede met slechte wedstrijden af gaat wisselen. Dat wist je voorafgaand aan het seizoen al. En dat is nu bewezen.
Op donderdag 29 augustus 2013 09:52 schreef Lemming22 het volgende: Guttegut. De eerste wedstrijden van het seizoen was iedereen lyrisch over PSV, kregen ze alle respect en lof en zouden we wel even kampioenskandidaat nummer 1 of in ieder geval kampioenskandidaat nummer 2 zijn. Nu verliezen we van Milan en spelen we een baggerpot tegen Heracles en nu komen er hier lui zuigen dat we er ineens niets meer van kunnen en het eigenlijk maar magere middenmoot is (natuurlijk wel de gekende supporters van Ajax en Feyenoord, dus een korrel zout is geen overbodige luxe). Maar kom op zeg, is er ook nog een gulden middenweg? Dit is een ploeg met potentie die jong is en in ontwikkeling. Geen kampioenskandidaat (behalve als de concurrentie faalt) en een ploeg die goede met slechte wedstrijden af gaat wisselen. Dat wist je voorafgaand aan het seizoen al. En dat is nu bewezen.
Ho ho, dat heb ik iig niet gezegd. PSV is alleen wat teveel opgehemeld op basis van de wedstrijden tegen Zulte, ADO, NEC, GAE en de thuiswedstrijd tegen Milan. Mensen die serieus dachten dat ze Milan uit wel even uit zouden schakelen. Dan ben je niet lekker.
Gisteren was het zo dat PSV leuk kon ballen tot 20 meter van het doel, daarna was er op 2x na een kansloos afstandsschot. Mensen die beweerden dan ook nog dat PSV goed speelde, mijn broek zakte er van af.
Op donderdag 29 augustus 2013 09:52 schreef Lemming22 het volgende: Guttegut. De eerste wedstrijden van het seizoen was iedereen lyrisch over PSV, kregen ze alle respect en lof en zouden we wel even kampioenskandidaat nummer 1 of in ieder geval kampioenskandidaat nummer 2 zijn. Nu verliezen we van Milan en spelen we een baggerpot tegen Heracles en nu komen er hier lui zuigen dat we er ineens niets meer van kunnen en het eigenlijk maar magere middenmoot is (natuurlijk wel de gekende supporters van Ajax en Feyenoord, dus een korrel zout is geen overbodige luxe). Maar kom op zeg, is er ook nog een gulden middenweg? Dit is een ploeg met potentie die jong is en in ontwikkeling. Geen kampioenskandidaat (behalve als de concurrentie faalt) en een ploeg die goede met slechte wedstrijden af gaat wisselen. Dat wist je voorafgaand aan het seizoen al. En dat is nu bewezen.
Tuurlijk ligt de waarheid in het midden maar de voetbalwereld is opportunistisch. Je bent zo goed alsje laatste wedstrijd blablabla. Dit seizoen zal gewoon een achtbaan worden voor PSV, leuke potten en slechte potten. Maar al gauw een stuk leuker dan vorig jaar.
Op donderdag 29 augustus 2013 09:55 schreef Slobeend het volgende: Waarom is PSV geen kampioenskandidaat? Selectie is echt niet minder dan dat van Ajax. Ze maken gewoon een goede kans.
Ajax en PSV zijn beide kampioenkandidaat. Iedereen met een beetje verstand van voetbal zal dat beamen. Overigens denk ik dat het ook de enige twee ploegen zijn die echt voor het kampioenschap mee zullen doen.
Domme opmerking van je. Zelfs de kampioen van België plaatst zich rechtstreeks voor de CL, zover kunnen we niet eens zakken op de UEFA-lijst in één seizoen.
Je snapt het niet, is het wel? In Nederland halen we gewoon het niveau niet meer om in de CL te spelen. We hebben er echt niets te zoeken. Het gaat alleen nog om het geld van de tv rechten, kampioen worden levert gewoon een X bedrag op, en ieder jaar daalt ons recht op deelname weer. Het levert een paar 'leuke' wedstrijden op, waarbij de topclubs niet eens hun best doen.
Ho ho, dat heb ik iig niet gezegd. PSV is alleen wat teveel opgehemeld op basis van de wedstrijden tegen Zulte, ADO, NEC, GAE en de thuiswedstrijd tegen Milan. Mensen die serieus dachten dat ze Milan uit wel even uit zouden schakelen. Dan ben je niet lekker.
Gisteren was het zo dat PSV leuk kon ballen tot 20 meter van het doel, daarna was er op 2x na een kansloos afstandsschot. Mensen die beweerden dan ook nog dat PSV goed speelde
jammer van gisteren zat er dik in, mooi jaar EL doen en ver proberen te komen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Tuurlijk ligt de waarheid in het midden maar de voetbalwereld is opportunistisch. Je bent zo goed alsje laatste wedstrijd blablabla. Dit seizoen zal gewoon een achtbaan worden voor PSV, leuke potten en slechte potten. Maar al gauw een stuk leuker dan vorig jaar.
en dat gaat met gemak goed genoeg zijn om tweede te worden ben ik bang
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Alvaro Pereira staat op de nominatie om te vertrekken bij Inter. Jetro Willems en Antonelli (Genoa) zijn in beeld bij de Italiaanse topclub. De waarde van Willems wordt geschat op ¤7 miljoen. Bron: La Gazzetta dello Sport
Je snapt het niet, is het wel? In Nederland halen we gewoon het niveau niet meer om in de CL te spelen. We hebben er echt niets te zoeken. Het gaat alleen nog om het geld van de tv rechten, kampioen worden levert gewoon een X bedrag op, en ieder jaar daalt ons recht op deelname weer. Het levert een paar 'leuke' wedstrijden op, waarbij de topclubs niet eens hun best doen.
Daarom, we moeten zorgen dat we weer op niveau kunnen voetballen.
PSV in de bundesliga Opzouten met die bagger eredivisie.
Nee hoor, zo goed is PSV absoluut niet, ik zou gelukkig zijn met een 8e plaats. Maar om ooit nog op niveau mee te kunnen voetballen moeten we gewoon in een betere competitie voetballen.
Nee hoor, zo goed is PSV absoluut niet, ik zou gelukkig zijn met een 8e plaats. Maar om ooit nog op niveau mee te kunnen voetballen moeten we gewoon in een betere competitie voetballen.
Toelichting : ik denk dat met name het rechter rijtje in de PL stukken sterker is dan in welke andere competitie ook. Dat verschil komt voort uit het verschil in beschikbare financiële middelen.
Op donderdag 29 augustus 2013 13:13 schreef TLC het volgende: PSV moet gewoon proberen om bij de laatste 8 van de EL te komen en dan hebben ze het meer dan netjes gedaan
Dat sowieso. Komen ook nog de nr3's van de CL bij.
Op donderdag 29 augustus 2013 13:13 schreef TLC het volgende: PSV moet gewoon proberen om bij de laatste 8 van de EL te komen en dan hebben ze het meer dan netjes gedaan
Voor die paar ton dat het scheelt heb ik liever dat ze gewoon de groepsfase halen en punten sprokkelen voor de NL ranking
You can be anything you want to be Just turn yourself into anything you think that you could ever be Be free with your tempo, be free, be free Surrender your ego - be free, be free to yourself
Labyad betuigt spijt: 'Wil heel graag terug naar PSV'
Zakaria Labyad (20) is teleurgesteld over zijn sportieve ontwikkeling naar Sporting Lissabon. De international verliet vorig jaar PSV, nadat er een conflict was ontstaan over contractverlenging.
De clubleiding van PSV en de supporters waren woedend op de speler uit de eigen opleiding. ‘Ik heb een verkeerde keuze maakt’, zegt Labyad. 'Ik dacht dat ik er al klaar voor was. Ik kon een prachtig contract tekenen bij een club die de halve finale van de Europa League had gehaald, maar na een jaar in het buitenland moet ik concluderen dat ik te vroeg ben vertrokken.'
Labyad kreeg samen met vijftien andere grootverdieners van Sporting te horen dat hij salaris moet inleveren als hij wil blijven voetballen. Tot die tijd is hij teruggezet naar de B-ploeg. 'Het is een lastige situatie. Een terugkeer naar Nederland is het beste. Ik moet weer gaan voetballen en mezelf weer gaan ontwikkelen.'
Kan dat, gezien de gebeurtenissen van vijftien maanden geleden, ook bij PSV? 'Zeker. Wat mij betreft wel. Ik wil graag terug naar PSV. Ik ben er in Portugal achter gekomen dat het voor mij nog heel goed is om in de nabijheid van mijn familie en vrienden te zijn. Ik mis Nederland ontzettend. In Lissabon ben ik tot het besef gekomen dat ik heel veel aan PSV te danken heb en dat ik me niet netjes heb opgesteld.'
Labyad kon vorig jaar voor slechts een miljoen euro vertrekken, omdat er een juridisch onrechtmatige eenzijdige optie in zijn verbintenis met PSV was opgenomen. De clubleiding van PSV en de fans reageerden furieus, omdat de voetballer PSV lange tijd in de waan liet dat hij zou blijven. 'Daar heb ik spijt van. Ik heb Marcel Brands eerder deze week gebeld en mijn excuses aangeboden. Hij heeft mijn excuses geaccepteerd.'
Heeft hij ook gezegd dat PSV in jou een versterking ziet? 'Hij heeft duidelijk gemaakt dat hij me nog steeds als een goede voetballer ziet, maar ook dat er veel is gebeurd. Daar heeft hij gelijk in. Ik heb in ieder geval laten weten dat ik fouten gemaakt en dat ik PSV en de supporters mijn excuses moet maken. Ik wil heel graag weer in Nederland voetballen. Het is nu afwachten. Er is door meerdere clubs geïnformeerd, ook uit Nederland. Ik moet geduld hebben.'
Het is wel zo dat we nog een middenvelder kunnen gebruiken en ook qua kwaliteiten past hij zeker in het team. Cocu heeft hem hoog zitten. Toch zou ik het niet doen. Wat hij geflikt heeft kan echt niet en een onruststoker in de selectie hebben we ook niet nodig.
Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef watheet het volgende: maher valt toch tegen, Labyad als vervanger zou een goede stap zijn. Maher is geen slechte voor op de bank.
Maher speelt op een andere positie/rol. Wijnaldum moet je banken, die voegt niks toe.
Op donderdag 29 augustus 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende: "@RikElfrink: Labyad kan nu ABSOLUUT NIET terugkeren bij #PSV, melden we morgen in het #ED. Lezen!"
SPANNOND!
Ja, daar hebben we wat aan. Rik altijd met zijn primeurs
Op donderdag 29 augustus 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende: "@RikElfrink: Labyad kan nu ABSOLUUT NIET terugkeren bij #PSV, melden we morgen in het #ED. Lezen!"
SPANNOND!
Gohgohogoh Ik word Rik-moe
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
We kunnen trouwens morgen weer gewoon Zulte Waregem loten in de EL. Zou wel geinig zijn:
Pot 1 ------------------------ Valencia Olympique Lyon Tottenham Hotspur Dinamo Kiev PSV Sporting Braga Girondins Bordeaux Rubin Kazan Sevilla Standard Luik Fiorentina Lazio Roma
Pot 2 --------------------- AZ Alkmaar (moet restant nog uitspelen) Besiktas (nog schorsing mogelijk) PAOK Thessaloniki FC Salzburg Racing Genk Dinamo Zagreb Dnipro Dnipropetrovsk Trabzonspor Anzhi Makhachkala Real Betis Wigan Athletic Swansea City
Pot 3 ------------------------ SC Freiburg Eintracht Frankfurt Vitória Guimarães Legia Warschau Maccabi Haifa Rapid Wien Paços de Ferreira Estoril Praia Chernomorets Odesa Sheriff Tiraspol Maribor Kuban Krasnodar
Pot 4 ------------------------ Elfsborg Maccabi Tel-Aviv Liberec Apollon Zulte Waregem Thun Rijeka Sankt Gallen Esbjerg Ludogorets Razgrad Shakhtyor Karaganda Nog te loten: lucky Loser
Aan de ene kant zonde dat je in poule 1 zit. Daar zitten tenminste nog enigszins clubs die de moeite waard zijn. Je zou maar die club uit Kazachstan loten, moet je ook niet willen.
Labyad wil terug naar PSV. In een gesprek met VI meldt hij dat hij spijt heeft van zijn beslissing om naar Sporting Lissabon te vertrekken en laat hij weten graag weer voor PSV te willen spelen. Dat gaat deze zomer zeker niet gebeuren.
Er is veel te veel gebeurd tussen speler en club om nu al een hereniging te kunnen bewerkstelligen. Labyad heeft PSV willens en wetens een poot uitgedraaid, is het standpunt van de clubleiding. Hij tartte de top van de club door een eerdere mondelinge afspraak over verlenging van zijn contract niet na te komen. Het kostte PSV vele miljoenen, Labyad wilde per se transfervrij weg en maakte gebruik van een ongelukkige juridische constructie in zijn contract. Een onvolkomenheid waardoor PSV geen forse transfersom kon ontvangen.
Ik zal u de details besparen. Labyad en PSV raakten totaal gebrouilleerd. Speler en zijn entourage waren vastberaden en wilden PSV zonder transfervergoeding verlaten. Hij tartte ook de nieuwe technische staf door niet op de training te verschijnen en vrolijk te twitteren dat hij in bed lag. Op De Herdgang werd hem verteld om toch vooral niks te vergeten. Vooral omdat dan niks meer aan hem zou herinneren.
Nu volgen er excuses. Labyad heeft de verkeerde keuze gemaakt en is bij Sporting op een zijspoor beland, de directie zou kunnen zeggen dat boontje om zijn loontje komt.
Dat gebeurt niet. De top zwijgt, maar de beslissing is wel duidelijk: Labyad komt deze transferperiode absoluut niet terug naar PSV. Over een aantal jaren? De tijd heelt veel wonden, dit lijkt een open wond die jaren open blijft.
Labyad wil terug naar PSV. In een gesprek met VI meldt hij dat hij spijt heeft van zijn beslissing om naar Sporting Lissabon te vertrekken en laat hij weten graag weer voor PSV te willen spelen. Dat gaat deze zomer zeker niet gebeuren.
Er is veel te veel gebeurd tussen speler en club om nu al een hereniging te kunnen bewerkstelligen. Labyad heeft PSV willens en wetens een poot uitgedraaid, is het standpunt van de clubleiding. Hij tartte de top van de club door een eerdere mondelinge afspraak over verlenging van zijn contract niet na te komen. Het kostte PSV vele miljoenen, Labyad wilde per se transfervrij weg en maakte gebruik van een ongelukkige juridische constructie in zijn contract. Een onvolkomenheid waardoor PSV geen forse transfersom kon ontvangen.
Ik zal u de details besparen. Labyad en PSV raakten totaal gebrouilleerd. Speler en zijn entourage waren vastberaden en wilden PSV zonder transfervergoeding verlaten. Hij tartte ook de nieuwe technische staf door niet op de training te verschijnen en vrolijk te twitteren dat hij in bed lag. Op De Herdgang werd hem verteld om toch vooral niks te vergeten. Vooral omdat dan niks meer aan hem zou herinneren.
Nu volgen er excuses. Labyad heeft de verkeerde keuze gemaakt en is bij Sporting op een zijspoor beland, de directie zou kunnen zeggen dat boontje om zijn loontje komt.
Dat gebeurt niet. De top zwijgt, maar de beslissing is wel duidelijk: Labyad komt deze transferperiode absoluut niet terug naar PSV. Over een aantal jaren? De tijd heelt veel wonden, dit lijkt een open wond die jaren open blijft.
Aldus Rik
Haha, het is dus alleen maar hoop van Rik ipv dat hij een bron heeft met nieuws. En het dan wel zo stellig brengen op Twitter. Best erg dit voor een journalist.
Hij is gegaan en deed dat stom, PSV was boos want ze verdiende geen geld. Nu wil hij terug, als hij daarbij realistisch is met betrekking tot salaris en meerjarig tekent... dan is dat toch gewoon een nieuwe kans om geld met hem te verdienen. Je haalt hem gratis op, geeft hem een paar ton salaris en 5 jaar contract en verkoopt hem over 3 jaar voor 7 miljoen. Waarom zou je het niet doen?
De fans zullen de eerste twee maanden wel voor hem fluiten, maar als hij 2x tegen Ajax scoort is dat ook wel weer vergeten hoor!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich|Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
Op vrijdag 30 augustus 2013 03:22 schreef XL het volgende: Hij is gegaan en deed dat stom, PSV was boos want ze verdiende geen geld. Nu wil hij terug, als hij daarbij realistisch is met betrekking tot salaris en meerjarig tekent... dan is dat toch gewoon een nieuwe kans om geld met hem te verdienen. Je haalt hem gratis op, geeft hem een paar ton salaris en 5 jaar contract en verkoopt hem over 3 jaar voor 7 miljoen. Waarom zou je het niet doen?
De fans zullen de eerste twee maanden wel voor hem fluiten, maar als hij 2x tegen Ajax scoort is dat ook wel weer vergeten hoor!
Want? Je krijgt als club de mogelijkheid een redelijk talentvolle speler voor een habbekrats op te pikken, contractueel vast te leggen, en over 2 jaar met winst te verkopen. Tevens zullen niet veel supporters waarde hechten aan hoe serieus jij PSV neemt. Principes? Ja, maar zo'n jochie kan ook fouten maken, net als ieder ander normaal mens.
Maar eerlijk, waar zou je Labyad moeten neerzetten? Links hebben jullie Depay of Bakkali. Rechts hebben jullie Narsing/Jozefzoon en achter de spits hebben jullie Wijnaldum/Maher en als laatste optie Toi.
Overbodig lijkt me. Jullie hebben al genoeg kwalitatieve spelers voor de posities waar Labyad zou kunnen spelen.
Als hij toont ECHT spijt te hebben vind ik het best. Tekenen voor 5 jaar tegen het salaris van voor die ongelukkige eenzijdige contractverlenging.
Dan toont hij spijt. Niet als hij nu 2 jaar bij ons wil komen ballen tegen een miljoen. Dat is gewoon opnieuw gebruik maken van onze club.
Labyad heeft veel talent en past met zijn spel heel goed binnen dit PSV. Maar hij zal hard moeten knokken voor een basisplaats. Maher zal het in ieder geval niet fijn vinden, directe concurrent voor zijn plek en die strijd zou Labyad best eens kunnen winnen.
Niet intrappen joh, hij slijmt nu alleen maar omdat hij naar de reserves is teruggezet. Als hij gewoon basisspeler was had hij met geen woord over PSV gerept. Zo'n jongen moet je gewoon lekker laten stikken net zoals hij PSV heeft laten stikken.
Op vrijdag 30 augustus 2013 10:48 schreef Chase_Utley het volgende: Niet intrappen joh, hij slijmt nu alleen maar omdat hij naar de reserves is teruggezet. Als hij gewoon basisspeler was had hij met geen woord over PSV gerept. Zo'n jongen moet je gewoon lekker laten stikken net zoals hij PSV heeft laten stikken.
Idd. Laat hem maar mooi als voorbeeld dienen voor alle jonge gassies in de PSV selectie. Had ie maar niet zo moeten vertrekken.
Op vrijdag 30 augustus 2013 10:48 schreef Chase_Utley het volgende: Niet intrappen joh, hij slijmt nu alleen maar omdat hij naar de reserves is teruggezet. Als hij gewoon basisspeler was had hij met geen woord over PSV gerept. Zo'n jongen moet je gewoon lekker laten stikken net zoals hij PSV heeft laten stikken.
Het gaat er niet om dat hij is teruggezet, wel dat hij heeft moeten inleveren op zijn salaris.
Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Da_Sandman het volgende: Afgaande op de lotingen van de afgelopen jaren: Dnipro Dnipropetrovsk, Chernomorets Odesa en Shakhtyor Karaganda.
Afgaande op de voorgaande jaren lijkt die loting mij niet mogelijk.
Op vrijdag 30 augustus 2013 10:16 schreef Knalerwtje het volgende: Als hij toont ECHT spijt te hebben vind ik het best. Tekenen voor 5 jaar tegen het salaris van voor die ongelukkige eenzijdige contractverlenging.
Dan toont hij spijt. Niet als hij nu 2 jaar bij ons wil komen ballen tegen een miljoen. Dat is gewoon opnieuw gebruik maken van onze club.
Labyad heeft veel talent en past met zijn spel heel goed binnen dit PSV. Maar hij zal hard moeten knokken voor een basisplaats. Maher zal het in ieder geval niet fijn vinden, directe concurrent voor zijn plek en die strijd zou Labyad best eens kunnen winnen.
Genk, Elfsborg, Esbjerg zou het makkeijkst en best bereisbaar zijn denk ik.
Je realiseert je dat je 2 Oekraiense clubs hebt gekozen?
Speelde slecht Milan uit. Heeft ook nog wel wat te leren.
Dinamo Zagreb is een Kroatische club met een stadion voor 35.000 mensen en veel Kroatische spelers.
Kunnen ook nooit eens leuke clubs dichtbij zijn he..., al vallen Kroatie en Bulgarije best mee, had toch liever Zulte en iets Duits gehad.
Maja, overwinteren moet wel redelijk makkelijk te doen zijn gok ik.
You can be anything you want to be Just turn yourself into anything you think that you could ever be Be free with your tempo, be free, be free Surrender your ego - be free, be free to yourself