SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom quote jij altijd mensen zonder daar zelf nog iets aan toe te voegen?
Omdat 'ie wil laten blijken dat hij hetzelfde over iets denkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft WeFut in tegenstelling tot de andere sites wel de ingame stats van keepers in de database.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is ook vrij onoverzichtelijk deze database. Hopelijk vinden jullie die van 2.0 een stuk beter.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat 'ie wil laten blijken dat hij hetzelfde over iets denkt.
Net als straks bij die gele kaart? Dat was gewoon een feitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat 'ie wil laten blijken dat hij hetzelfde over iets denkt.
Misschien omdat hij dan dat feit ook geconstateerd had?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als straks bij die gele kaart? Dat was gewoon een feit
Klopt. We hebben zelfs een tijdje ook alle keeperstats van veldspelers op de website gehad. Die komen in 2.0 weer terug. Switchen in de database tussen keepers en veldspelers is niet meer nodig, al kun je natuurlijk wel filteren op alleen keepers of alleen veldspelers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft WeFut in tegenstelling tot de andere sites wel de ingame stats van keepers in de database.
In FUT heb ik een tijdje Van Hout als pinchitter in de spits gebruikt.Ik wou zoeken naar de keeper met de beste jumping.
De FOK!-versie van een Retweet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oké, dan is het gewoon een vieze meeloper.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als straks bij die gele kaart? Dat was gewoon een feit
Heeft hij maar 1 andere owner dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
mijn T silva heeft gewoon 1100+ wedstrijden gespeeld bij zijn vorige eigenaar
Wat deed Stokes? paard.gif dus wel in de CL?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Celticccccccccccccccccc
Forrest in blessuretijd
Zieke actie stokes
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien omdat hij dan dat feit ook geconstateerd had?
Beide.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De FOK!-versie van een Retweet.
jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij maar 1 andere owner dan?
Djeetje-rage incoming.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Beide.
Daarbij weet ik dat jullie het allemaal heel leuk vinden als een post met jullie mening erin wordt ge-quote zonder weerwoord. Gewoon om te laten blijken dat je gelijk hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Beide.
Daarbij weet ik dat jullie het allemaal heel leuk vinden als een post met jullie mening erin wordt ge-quote zonder weerwoord. Gewoon om te laten blijken dat je gelijk hebt.
Passeeractie langs 3 man en toen precies afgelegd op Forrestquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat deed Stokes? paard.gif dus wel in de CL?
Lekker in billetjes kruipen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Beide.
Ik hou inderdaad wel van een bevestiging van mijn eigen genialiteitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Beide.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Beide.
geen italie ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad wel van een bevestiging van mijn eigen genialiteit
Streling van je ego inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad wel van een bevestiging van mijn eigen genialiteit
Zit je lekker een herhaling te kijken kerel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Liverpool - Notts 2-2 na 90 min
Was gister al, toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Owquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je lekker een herhaling te kijken kerel?
Dat werd toch 4-2 gisteren? Vanavond komt the League Cup show er ook voor trouwensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bedankt DS2, nu kan ik weer wegzappen, want zo is het niet meer spannendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat werd toch 4-2 gisteren? Vanavond komt the League Cup show er ook voor trouwens
Je bespaart een hoop moeite als je alleen de samenvatting gaat kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bedankt DS2, nu kan ik weer wegzappen, want zo is het niet meer spannend
gaat t hier niet met jullie az bromancequote:
Ik deed het tenminste nog een spoiler. Ik dacht even dat het DS3 was, maar zelfs DS2 maakt dus fouten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bedankt DS2, nu kan ik weer wegzappen, want zo is het niet meer spannend
Ik snap deze zin niet helemaal?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat t hier niet met jullie az bromance
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik deed het tenminste nog een spoiler. Ik dacht even dat het DS3 was, maar zelfs DS2 maakt dus fouten.
Kamikazie ehhh ik bedoel DS3 maakt geen fouten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik deed het tenminste nog een spoiler. Ik dacht even dat het DS3 was, maar zelfs DS2 maakt dus fouten.
beetje elkaar gaan zitten quoten zonder er wat aan toe te voegen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet helemaal?
Suarez en Dedequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit eigenlijk nu pas het TOTW te bekijken. Het kan mij allemaal niet zo bekoren
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit eigenlijk nu pas het TOTW te bekijken. Het kan mij allemaal niet zo bekoren
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kamikazie ehhh ik bedoel DS3 maakt geen fouten.
Wat denk je van Barca-Atletico ?quote:
Na Campbell, ziet dat er nog het best van allemaal uit inderdaad. Maar het past niet in mijn teams.quote:
Toen je voor het eerst Suarez zei in de TOTW dacht ik, maar die heeft toch nog een schorsingquote:
Toefjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beetje elkaar gaan zitten quoten zonder er wat aan toe te voegen.
er zijn mensen die die liefde harder nodig hebben, denk aan mensen die NEC of NAC een warm hart toe dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ok hier een samenvatting van deze ronde van de League Cup:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat jij waarschijnlijk met een kwijldoekje achter je scherm zat, maar ik kan er weinig mee.quote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beetje elkaar gaan zitten quoten zonder er wat aan toe te voegen.
er zijn mensen die die liefde harder nodig hebben, denk aan mensen die NEC of NAC een warm hart toe dragen.
Suarez sowieso natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet dat jij waarschijnlijk met een kwijldoekje achter je scherm zat, maar ik kan er weinig mee.
kortom:
Echt geen idee, maar ben wel echt benieuwd naar Messi en Gaymar samenquote:
Trusten.quote:
nice. oh wacht lol_hockeyquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
Goed nieuws trouwens:
Ik zit nog in de A1. Er moesten nog 3 mensen uit het team, maar daar zat ik gelukkig niet bij.
iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt geen idee, maar ben wel echt benieuwd naar Messi en Gaymar samen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice. oh wacht lol_hockey
[..]
idd
Vorig jaar gewonnen van AZquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vorig jaar kampioen geworden in de subtopklasse.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Hadden ze geen A2 ?Hij zou heel leuk zijn als er alleen stond: "Ik zit in de A1, woehoe", maar er staat ook duidelijk bij dat er nog een aantal mensen uit het team moesten. Naar een lager team dus. Je las niet goed dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Welk team, want dat is wel goed?quote:
C1 ook gewonnen van Heerenveen C1 die waren echt slechtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Welk team, want dat is wel goed?
Je speelt bij Hollandiaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
C1 ook gewonnen van Heerenveen C1 die waren echt slecht
Helaas hebben we nu iemand in ons team uit de AZ C1 die vandaag weer even dacht dat hij beter is dan iedereen en zich te goed voelt om een Hollandia tas te halen
Laten we maar zeggen dat iedereen op andere dingen fapt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:59 schreef Maver24 het volgende:
Neymar in de basis samen met Messi, Fap Fap Fap
De boer ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je speelt bij Hollandiamijn neefje speelt daar ook, Calvin heet hij, ken je hem?
Inderdaad. inb4 DS3quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat iedereen op andere dingen fapt.
Zo ga je denken als je lang samen woont.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat iedereen op andere dingen fapt.
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef poker4lifee het volgende:
Kan Ajax nou Juventus loten of niet? Op de ene site zit juventus in poule 3 andere sites in 2
lolquote:
Lol. Iedereen kent elkaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ook goed
Zat vandaag nog naast hem![]()
Zijn pa is mijn coach
Vast welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lol. Iedereen kent elkaar.
Heb je tegen een jongen gespeeld bij AZ die Mees heet?
Zo heette de kat van mn oomquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lol. Iedereen kent elkaar.
Heb je tegen een jongen gespeeld bij AZ die Mees heet?
Oh, kan best. Maar dat is wel vet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vast wel
Kan ook nog best een mix team zijn geweest, want er zaten best veel iphtjes in en het was een oefenwedstrijd.
Speelt die bij AZ?quote:
Ja bijna failliet afgelopen jaar gelukkig wou iemand nog geld in Hollandia stoppenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, kan best. Maar dat is wel vet.
Hollandia is ook best een grote club toch?
Toen was ik nog gehandicapt net terug van een blessure in de 2e week opgelopen van het seizoenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:14 schreef rolls-reus het volgende:
Mijn broertje heeft ook tegen djeetje gespeelt
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal het vragen als ik hem zie
Het komt door de Spaanse voetbalclubs.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja bijna failliet afgelopen jaar gelukkig wou iemand nog geld in Hollandia stoppen
Noem er eens een paarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het komt door de Spaanse voetbalclubs.
Speel je ook wel eens tegen clubs uit de buurt van Zaanstad etc?
OFC(Oostzaan), RCZ, Hercules, Hellas, Zaanlandia, WSV, KFC, Zaandijk.quote:
Team daar had gevraagd of de keten KFC ze wilde sponsoren.quote:
KFCquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
OFC(Oostzaan), RCZ, Hercules, Hellas, Zaanlandia, WSV, KFC, Zaandijk.
KFC vorig jaar op een toernooi tegen gespeeld (speelde klasse lager dan ons natuurlijk hadden we verloren, want we zijn pure kak op toernooienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
OFC(Oostzaan), RCZ, Hercules, Hellas, Zaanlandia, WSV, KFC, Zaandijk.
Allemaal negers zeker ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Team daar had gevraagd of de keten KFC ze wilde sponsoren.
Liepen ze met die opdruk op de shirts.![]()
quote:
Is een pleonasme, of Somma's of Piratenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is een pleonasme, of Somma's of Piraten
Avond?quote:
Goed hoor, kleine eet goed en jankt veelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Avond?
Hoe gaat het met de kleine? En je 'vriendin'?
In elk geval goed nieuws dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed hoor, kleine eet goed en jankt veel![]()
![]()
Met m'n vriendin gaat het ook goed, wel een lang herstel voor de boeg na zo'n keizersnede.
quote:
Gelukkig wel jaquote:
ok.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
The League Cup Show begint trouwens pas om 0:35. Dat komt goed uit want dat is 5 minuten nadat mijn internet uitvalt. gr gr
Niet dat per se, maar meer die vrije trap. Hoe slecht wil je die inschieten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ha snap je hem die scheids is Blind [ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:31 schreef BDIL het volgende:
Als Barca net zo snel een aanval zou opzetten als die gasten allemaal bij de scheids zijn dan staat het 5-0
Wat is hij al oudquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:30 schreef Ajacied7 het volgende:
http://sofifa.com/en/fifa13winter/player/145055-vicente-sanchez
Hopelijk 74-rated in FUT 14.
Schaars speelde wel echt als een baas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
PSV trouwens![]()
Afstandschoten/Depay![]()
Willems![]()
![]()
![]()
Balotelli![]()
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Schaars speelde wel echt als een baas.
ok.quote:
Ja, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Benfica in pot 1 zit?
Beetje vaag dat er 2 Portugese clubs in pot 1 zitten
Goede Europese resultatenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
Pakken ieder seizoen dus weer veel punten, zoals vorig jaar, finale van de Europa League en de jaren daarvoor ook steeds tweede ronde Champions League.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
Ik hoop op deze poule:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet helemaal.
Ik hoop voor United op een poule met PSG. Lijkt me wel een leuk treffen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik hoop op deze poule:
Barcelona
AC Milan
Ajax
Celtic
Dat zou pas genieten zijn![]()
Tuurlijk. Finale EL dus in pot 1 en wordt Dortmund vrolijk in pot 3 geplaatstquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pakken ieder seizoen dus weer veel punten, zoals vorig jaar, finale van de Europa League en de jaren daarvoor ook steeds tweede ronde Champions League.
Gaat om de prestaties over de afgelopen 5 jaar. Moet je toch weten van football manager ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tuurlijk. Finale EL dus in pot 1 en wordt Dortmund vrolijk in pot 3 geplaatst
Wel beter voor Ajax trouwens...![]()
Dit gaat gewoon op basis van een puntentsysteem over de afgelopen jaren..niet 1 jaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja was wel spannend zegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks te klagen!Blij dat alles goed gekomen is uiteindelijk
Hoef ik niet op te letten, ik win namelijk altijd allesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat om de prestaties over de afgelopen 5 jaar. Moet je toch weten van football manager ?
In Afrika maken ze het heel vaak meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja was wel spannend zeg![]()
Moet je niet te vaak meemaken zoiets
Ik blijf het een hoerenspel vinden. Eerste 13 wedstrijden, 10 gewonnen, 3 gelijk. En dan natuurlijk Ajax, waar je jaren lang geen last van heeft gewoon 4 punten meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoef ik niet op te letten, ik win namelijk altijd alles
Nee joh, is een mooi spel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik blijf het een hoerenspel vinden. Eerste 13 wedstrijden, 10 gewonnen, 3 gelijk. En dan natuurlijk Ajax, waar je jaren lang geen last van heeft gewoon 4 punten meerHet enige gelijk spel tegen mijn grote AZ
Ik vond hem in Italië al niet zo bijzonderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef detennismaster het volgende:
Alexis Sanchez is echt geflopt bij Barca imo
Dortmund heeft net een jaartje leuk mee gedaan Europees gezien. Afgelopen 5 jaar heeft Benfica dus veel meer punten gepakt. En zo'n Finale EL levert echt veel punten op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef detennismaster het volgende:
Was wel een held hoor bij Udinese, en toen ook bij z'n nationale elftalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vond hem in Italië al niet zo bijzonder
je vergeet de hashtag #Turkopediaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dortmund heeft net een jaartje leuk mee gedaan Europees gezien. Afgelopen 5 jaar heeft Benfica dus veel meer punten gepakt. En zo'n Finale EL levert echt veel punten op.
whutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vond hem in Italië al niet zo bijzonder
Ik vind 'm best wel goed passen bij Barça. Hij heeft een aardig groot loopvermogen en kan zowel naar buiten als naar binnen trekken. Ik kan net zo snel iemand opnoemen die beter zal spelen op die plek bij Barça.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef detennismaster het volgende:
Pedroquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind 'm best wel goed passen bij Barça. Hij heeft een aardig groot loopvermogen en kan zowel naar buiten als naar binnen trekken. Ik kan net zo snel iemand opnoemen die beter zal spelen op die plek bij Barça.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind 'm best wel goed passen bij Barça. Hij heeft een aardig groot loopvermogen en kan zowel naar buiten als naar binnen trekken. Ik kan net zo snel iemand opnoemen die beter zal spelen op die plek bij Barça.
quote:
Ik snap hem niet.quote:
Dreetje bij barcaquote:
succes/have funquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:51 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen om 8.05 alweer in de trein naar Amsterdam. Opening van het academisch jaar.
Heb je Barça gefriendzoned?quote:
Kagawa CFquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga even mijn nieuwe team testen. Dan toch maar Scholes op CF gezet. Kijken hoe het speelt.
Ik vond Neymar niet beter dan Sanchez bij z'n debuut. Ik zal wel verbaal worden geslacht als ik zeg dat ik Pedro en Sanchez eerder zou opstellen dan Neymar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Neymar - Messi - Pedro
Over 2 jaar
Neymar - Messi - Deulofeu
Doe normaal manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vond Neymar niet beter dan Sanchez bij z'n debuut. Ik zal wel verbaal worden geslacht als ik zeg dat ik Pedro en Sanchez eerder zou opstellen dan Neymar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Doe normaal man
spoor je wel ?
jij bent echt raar Neymar is veel beter man.
Je moet je echt eens gedragen.
Zielig mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dailymotion.co(...)nte-highlights_sport
Die eerste goal.Ik stond na 2 minuten al met m'n broek op de knieën te fappen op de tribune.
![]()
Was je in het stadion ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)nte-highlights_sport
Die eerste goal.Ik stond na 2 minuten al met m'n broek op de knieën te fappen op de tribune.
Jep. Lekker weer, 7-0 en ik heb Neymar zien debuteren. Beter kon niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was je in het stadion ?
Al de goals in de 1e helft waren
Ja jammer dat die na een rebound er in ging.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jep. Lekker weer, 7-0 en ik heb Neymar zien debuteren. Beter kon niet.
Deze goal was ook
[ afbeelding ]
11 miljoen, wat heeft Ajax zich laten afzetten zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
Ajax en Tottenham akkoord over Eriksen; 11 miljoen
Jammer van dat 1-jarig contact, anders had Eriksen echt 20M mogen kosten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
Ajax en Tottenham akkoord over Eriksen; 11 miljoen
Denk wel dat hij bij Tottenham past. Maar ze hebben zich echt laten afzetten jah.. Ze lachen zich daar nog steeds rot om die 12 miljoen voor Vertonghen en dan nu Eriksen nog goedkoper wegdoenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
11 miljoen, wat heeft Ajax zich laten afzetten zeg.RIP in peace Eriksen.
En dan straks Alderweireld voor een bedrag van 8M weg en je houd bij Ajax niks bijzonders meer over.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk wel dat hij bij Tottenham past. Maar ze hebben zich echt laten afzetten jah.. Ze lachen zich daar nog steeds rot om die 12 miljoen voor Vertonghen en dan nu Eriksen nog goedkoper wegdoen![]()
![]()
en te bedenken dat Vertonghen verdedigend gewoon niet goed genoeg isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk wel dat hij bij Tottenham past. Maar ze hebben zich echt laten afzetten jah.. Ze lachen zich daar nog steeds rot om die 12 miljoen voor Vertonghen en dan nu Eriksen nog goedkoper wegdoen![]()
![]()
Zo komen zulke clubs natuurlijk vaker winkelen in Amsterdam, dat wel. Of dat positief of negatief is ben ik zelf nog niet uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en te bedenken dat Vertonghen verdedigend gewoon niet goed genoeg is
wat lul jij nou weer Vertonghen is de beste verdediger van de PLquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en te bedenken dat Vertonghen verdedigend gewoon niet goed genoeg is
Kunnen we weer van vooraf aan beginnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En dan straks Alderweireld voor een bedrag van 8M weg en je houd bij Ajax niks bijzonders meer over.
Heb je Jantje wel eens zien spelen bij Spurs ?quote:
vind hem verdedigend wel erg goed alleen te vaak uit positie met z'n dubbele high attacking workratequote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
Vertonghen is verdedigend gewoon niet goed genoeg.
Aanvallend is hij echt heel goed.
Hij heeft Spurs gewoon punten gekost en met ruimte achter in zijn rug is hij gewoon niet goed genoeg.
Ook draait hij te sloom.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vind hem verdedigend wel erg goed alleen te vaak uit positie met z'n dubbele high attacking workrate
En kop duels verliezen van 'm heeft spurs ook wel wat punten gekost
Jij begint echt op GJE te lijken.quote:
Vertonghen is gewoon een fantastische speler. Helaas voor jou heeft hij geen 5* skillquote:
Nou ik ging net poepen en toen lag daar in briefje in dat Vertonghen niet goed genoeg is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij begint echt op GJE te lijken.Waar haal je al die bullshit vandaan man?
Echt niet normaal inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij begint echt op GJE te lijken.Waar haal je al die bullshit vandaan man?
Ik ben op het punt dat:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel eps loop ik dan achter?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben op het punt dat:Niet echt bepaald iets waaraan een aflevering valt te herkennen tbhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel eps loop ik dan achter?
Smile like you mean it
www.wefut.com
Zover is het toch niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet echt bepaald iets waaraan een aflevering valt te herkennen tbh
duidelijke beschrijving hoorquote:
Denk dat je 1 ep achterloopt + die van vandaag ofzo.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat je 1 ep achterloopt + die van vandaag ofzo.
Oké noice.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
duidelijke beschrijving hoorPas geleden dat, dus ver loop je sowieso niet achter
1 of 2 ofzo?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:30 schreef Djeetje het volgende:
Zagen jullie ook die supporter die een Hitler groet deed ?
IK KAN ME NIET MEER INHOUDEN WAAROM VRAAG JE STEEDS HET UITERSTE VAN MIJN ACCEPTABILITEITSGEVOELquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
Snappen jullie trouwens waarom ouders van kinderen hun zoontjes aanmoedigen als ze iemand gewoon neer trappen ?
OMDAT IK DAT KOEL VIND DUHHHHquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IK KAN ME NIET MEER INHOUDEN WAAROM VRAAG JE STEEDS HET UITERSTE VAN MIJN ACCEPTABILITEITSGEVOEL
Duits en Sierdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef Reemi het volgende:
Gefeliciteerd met:
[ afbeelding ]
Handig, dat wefut.
NEE LEG EENS UITquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
Snappen jullie waarom er hier kinderen zijn die de hele dag achterlijke vragen stellen ?:')
Inderdaad. Panisch kutkind.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vindt. Het is ik vindt. Leer het nou eens.
Met ik heb ik nog niet geleerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vindt. Het is ik vindt. Leer het nou eens.
Gemiddelde IQ is hier gedaald sinds jij er weer bent...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met ik heb ik nog niet geleerd.
Alleen met jij of je
Duits.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef Reemi het volgende:
Gefeliciteerd met:
[ afbeelding ]
Handig, dat wefut.
Heeft niks met IQ te maken, want havo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gemiddelde IQ is hier gedaald sinds jij er weer bent...
Gemiddelde leed vermaak is weer verhoogdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft niks met IQ te maken, want havo.
Ik doe zelfs VWO.quote:
leedvermaak is een woord aapquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gemiddelde leed vermaak is weer verhoogd
Dan heb ik medelijden met de CITO en hun toetsen...quote:
heb toch een nieuw nummerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:42 schreef Reemi het volgende:
Misschien moeten we djeetje een keertje opbellen.
Doelde je dan op zijn IQ ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met de CITO en hun toetsen...
Het was een NIO-toets in groep 8. Geen CITO.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met de CITO en hun toetsen...
Als Djeetje naar het Feyenoordtopic verhuist, gaat in beide topics het gemiddelde IQ omhoog.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als Djeetje naar het Feyenoordtopic verhuist, gaat in beide topics het gemiddelde IQ omhoog.
Vraag ik jouw nummerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dan vraag ik dat nummer wel aan mijn neefje
Dat zou goed kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als Djeetje naar het Feyenoordtopic verhuist, gaat in beide topics het gemiddelde IQ omhoog.
Linkje ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Denk het ook zal wel weer 10 minuten duren voordat hij word genomenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
Vaag dat hij pingel geeft..maar wedden dat hij mis gaat..
Het was meer een botsing. Die met zijn been inkwam, raakte hem niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
Nee, eerdere wedstrijd was 1-1 en regel uit gescoorde doelpunten staat aan.quote:
Nope. Ook geen verlenging.quote:
Dat doet hij al sinds de jaarwisseling.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
Sowieso dom om Messi die penal te laten nemen hij speelt echt als een zak stront.
Ja die domme tering coaches laten dan ook altijd Messi spelen als hij geblesseerd isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat doet hij al sinds de jaarwisseling.
Inderdaad vrij dom. Het begon allemaal al toen tegen Bayern en dan heeft hij ook nog een drukke tour gehad met Messi&friends...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja die domme tering coaches laten dan ook altijd Messi spelen als hij geblesseerd is
Ben je steward?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:49 schreef BDIL het volgende:
Ik moet mongolen bij Feyenoord hopelijk niet komende jaar van het veld houden
Jaquote:
liever 15x draaien iddquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:49 schreef TBakkert het volgende:
Baptistao.Zo'n bal schiet je toch niet.
![]()
Precies. Minstens 15x om een goede positie in te nemen en dan schieten.quote:
Ik doe dat altijd tijdens de wedstrijd, wat jij?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:50 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga ook een keer over het veld rennen, maarja mij pakken ze nooit, want ik ben natuurlijk veel ste snel
Wandelenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd tijdens de wedstrijd, wat jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |