SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Young bloods everywhere....
© Zhanoquote:
15 maar ? easy moneyquote:
1.62 maar. Via Unibet. Ben bijna klaar met de bonus, nog 48 euro in te zettenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
15 maar ? easy moneywat voor quotering krijg je ?
Zoetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ga niet haten op Zoet jonge dwaas.
Tegen zulke teams niet nee. Bij RKC was hij konkobaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef wieisboos het volgende:
Zoet kan er geen klote van. Snap niet wat mensen zo goed aan hem vinden
Vermeer kan niet eens bij de balquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef wieisboos het volgende:
Zoet kan er geen klote van. Snap niet wat mensen zo goed aan hem vinden
Maar 1 daar van is Zoet dus eigenlijk 1 voor Milaan en 0,5 voor PSV.quote:
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Verandert niks voor PSV, ze moesten toch al scoren.
scherp.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar 1 daar van is Zoet dus eigenlijk 1 voor Milaan en 0,5 voor PSV.
Ja, eigenlijk is dit best een gunstige ontwikkelingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef TBakkert het volgende:
Nouja, 1 maken en je staat er eigenlijk precies hetzelfde voor. 2 maken en Milan moet er gelijk 3.
Zoetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Ja, dit is eigenlijk veel beter. Goed gedaan PSV.
Ja, je kunt Milan misschien wat minder behoedzaam maken en dan 2 keer snel toeslaan. Dan ben je denk ik gewoon door.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dit best een gunstige ontwikkeling
Die denkt dat ie Neymar is daarquote:
Wel een mooie pegel vorige keer.quote:
Hoe is dit relevant ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel een mooie pegel vorige keer.
Harder schot dan Neymar, derhalve een veel, maar dan ook echt veel betere voetballer.quote:
WTF ben je mee bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Harder schot dan Neymar, derhalve een veel, maar dan ook echt veel betere voetballer.
DAT IS TOCH GEWOON ZO TOCH!? TOCH!?quote:
quote:
Klopt, maar zijn techniek is wel zo goed dat hij vrijwel altijd zijn rechterbeen vrij weet te krijgen.quote:
haha dat denken ze verkeerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef BDIL het volgende:
PSV neemt ook geen risico, die denken dat dezelfde tactiek ook voor een positief uitslag hier gaat zorgen
Net wel een halve marathon met de bal aan zn voet gelopen maar oke.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn techniek is wel zo goed dat hij vrijwel altijd zijn rechterbeen vrij weet te krijgen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Ja, wat een enorm talent, hij schiet op de lat, wat een talent!!!
hahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Kuttroll.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ben voor Ajax maar die commentator laat het klinken alsof alleen een talent zoals die metroseksueel met zijn geëpileerde wenkbrauwen op de lat kan schieten. Jahoor, het talent druipt er vanaf, dat is echt knap.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:21 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax maar die commentator laat het klinken alsof alleen een talent zoals die metroseksueel met zijn geëpileerde wenkbrauwen op de lat kan schieten. Jahoor, het talent druipt er vanaf, dat is echt knap.
Dit zegt genoeg.quote:
quote:
soms zou je willen dat je geen ajacied bentquote:
Als ze verliezen bijvoorbeeld? Successupporters.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
soms zou je willen dat je geen ajacied bent
Ok ik heb het niet over alle Ajacieden dan. Zijn ook wel toffe bij maar de meesten zijn wel hersendood.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
soms zou je willen dat je geen ajacied bent
quote:
Lange wedstrijd 3 jaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef Djeetje het volgende:
Speel ik toch gewoon weer tegen dezelfde jongen waar ik al 3 jaar ruzie mee heb in een wedstrijd
knulletje, je bent 16 toch ? 12 dus toen AZ kampioen werd, ga nou niet praten over successupportersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ze verliezen bijvoorbeeld? Successupporters.
Wil je het soms ontkennen?quote:
a) Zie de PI eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
knulletje, je bent 16 toch ? 12 dus toen AZ kampioen werd, ga nou niet praten over successupporters
kunnen ze jou in ieder geval niet van beschuldigen patjequote:
Maar misschien heeft hij wel hele mooi billetjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef wonton het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet in zijn billetjes gaan zitten nerdje
Daaromquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kunnen ze jou in ieder geval niet van beschuldigen patje
Kunnen alleen gingersquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kunnen alleen gingers![]()
Had hem een paar keer neer getrapt met zaalvoetbal en veldvoetbal.
En ik herrinerde hem er aan dat hij een penalty had gemist tegen mij toen werd hij boos en tackelde hij mij
eindelijk na 3 jaar is het hem gelukt
En je kunt ook geen Feyenoord supporter daarvan beschuldigen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kunnen ze jou in ieder geval niet van beschuldigen patje
neemt niet weg dat je gewoon in de goede tijd van AZ opgegroeid bent :S. en dat dat de keuze van je club bepaald heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
a) Zie de PI eens.
b) Ik volg ze al ietsje langer dan dat. Bleef ook gewoon lekker erheen gaan in 2007/08 en vorig seizoen. Ook niet bepaald een goed argument dus.
Zal toch wat zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je hem al eens aan het huilen gemaakt?
behalve hele oude feyenoord-supportersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En je kunt ook geen Feyenoord supporter daarvan beschuldigen.
2002quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
behalve hele oude feyenoord-supporters![]()
Gelul. Ik ben in de slechtste tijd binnen gekomen bij AZ. Het enige succes toen was sporadisch meedoen voor een periode titelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je gewoon in de goede tijd van AZ opgegroeid bent :S. en dat dat de keuze van je club bepaald heeft.
ondanks dat is het nergens voor nodig om dan zo'n opmerking te gaan plaatsen.
Klein feitje:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
behalve hele oude feyenoord-supporters![]()
Dus iedereen die nu voor Ajax is, is automatisch ook een successupporter? Ik bleef AZ ook gewoon steunen tijdens de mindere seizoenen van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je gewoon in de goede tijd van AZ opgegroeid bent :S. en dat dat de keuze van je club bepaald heeft.
ondanks dat is het nergens voor nodig om dan zo'n opmerking te gaan plaatsen.
knulletjes van 16 die in zaanstad wonen (waar ongeveer iedereen voor ajax is) verdenk ik er toch een klein beetje van dat het iets met een eventueel succes te maken heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelul. Ik ben in de slechtste tijd binnen gekomen bij AZ. Het enige succes toen was sporadisch meedoen voor een periode titel
Zaanstad heeft ook niks te maken met een club die Alkmaar-Zaanstreek heet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
knulletjes van 16 die in zaanstad wonen (waar ongeveer iedereen voor ajax is) verdenk ik er toch een klein beetje van dat het iets met een eventueel succes te maken heeft.
!!!1!!!11!!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef stoereboii het volgende:
Ik ben rijk en ga 10 messi's kopen!!
oke doeiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef stoereboii het volgende:
Ik ben rijk en ga 10 messi's kopen!!
Ja, maar elke club krijgt nieuwe supporters, ongeacht of het goed of slecht gaat. En mensen die uit Zaanstad voor AZ gaan in plaats van Ajax, dat is geen kwestie van tijdelijk succes. Dat is een kwestie van intelligentie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
knulletjes van 16 die in zaanstad wonen (waar ongeveer iedereen voor ajax is) verdenk ik er toch een klein beetje van dat het iets met een eventueel succes te maken heeft.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zaanstad heeft ook niks te maken met een club die Alkmaar-Zaanstreek heet.![]()
ik vind ze pas ballen hebben als ze nog heen gaan als ze in de jupiler league spelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar elke club krijgt nieuwe supporters, ongeacht of het goed of slecht gaat. En mensen die uit Zaanstad voor AZ gaan in plaats van Ajax, dat is geen kwestie van tijdelijk succes. Dat is een kwestie van intelligentie.
Dan ga je met hele rare mensen omquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]ik ken meer mensen uit zaanstad met een stadion verbod in de arena, dan alkmaarders die al jaren naar AZ gaan
Is het ook intelligent toen mijn vader supporter van AZ werd toen ze kampioen waren geworden ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar elke club krijgt nieuwe supporters, ongeacht of het goed of slecht gaat. En mensen die uit Zaanstad voor AZ gaan in plaats van Ajax, dat is geen kwestie van tijdelijk succes. Dat is een kwestie van intelligentie.
Het gezin Djeetje is een heel apart verhaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is het ook intelligent toen mijn vader supporter van AZ werd toen ze kampioen waren geworden ?
Dat zegt niksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ga je met hele rare mensen om
Ik zei tochquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ga je met hele rare mensen om
Toen hebben we mijn vader afgestotenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gezin Djeetje is een heel apart verhaal
Izi ja, mooiquote:
410quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat zegt niks
Maat van me zat in vak 410 en in Frankrijk werd hij opgepakt, omdat hij beetje aan de buitenkant stond, maar eigenlijk bijna tot niks deed.
Stadion verbod en strafblad
Dat snap ik, Ajax is qua titels en uitstraling gewoon de grootste club van Nederland, maar dat is niet de enige reden om supporter van een club te worden. Ik voel gewoon helemaal niks bij Ajax. Bij AZ zie ik bij uitwedstrijden ook altijd dezelfde mensen, het is bij AZ meer als een soort van familie. Dat gevoel heb ik echt totaal niet (gehad) bij Ajax.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]ik ken meer mensen uit zaanstad met een stadion verbod in de arena, dan alkmaarders die al jaren naar AZ gaan
[..]
ik vind ze pas ballen hebben als ze nog heen gaan als ze in de jupiler league spelen.![]()
daarnaast is dat stadion ieder jaar minder gevuld... dus blijkbaar is dit niet voor iedereen het geval.
Ach, scheelt Ajax weer 8 miljoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef pascal08 het volgende:
Ben ik een keer voor PSV, staan ze binnen 10 minuten 1-0 achter. Ze spelen niet slecht, maar een beetje meer dreiging mag wel. Milan speelt bij vlagen met de staart tussen de benen.
Spijker en kopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, Ajax is qua titels en uitstraling gewoon de grootste club van Nederland, maar dat is niet de enige reden om supporter van een club te worden. Ik voel gewoon helemaal niks bij Ajax. Bij AZ zie ik bij uitwedstrijden ook altijd dezelfde mensen, het is bij AZ meer als een soort van familie. Dat gevoel heb ik echt totaal niet (gehad) bij Ajax.
Vind ik slap onderhandeld van Overmars dan, zeker als je je bedenkt dat Tottenham nog gigantisch voor Bale gaat cashen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Spurs en Ajax zullen waarschijnlijk tot een akkoord komen rond dat bedrag.
Kopspijkers? Dat programma van vroeger?quote:
Kunnen beter Brands even huren voor dat soort zaken ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik slap onderhandeld van Overmars dan, zeker als je je bedenkt dat Tottenham nog gigantisch voor Bale gaat cashen.
Rik las mee en wilde je even een kutweek bezorgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had het trouwens nog niet gezegd maar ik kom er nu achter dat er geen bronze IF in dit TOTW zit terwijl een aantal bronzes een hattrick hadden gescoord. En dan krijgt Hill een IF waar je niks aan hebt voor 1 assist
Jammer. Ik bedoelde: daar sla je de spijker op z'n kopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kopspijkers? Dat programma van vroeger?
Eriksen wil zelf ook graag naar Tottenham en het is toch een eenjarig contract.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik slap onderhandeld van Overmars dan, zeker als je je bedenkt dat Tottenham nog gigantisch voor Bale gaat cashen.
Hoe die dat voor elkaar krijgt is me dan ook weer een raadsel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen beter Brands even huren voor dat soort zaken ja.
Erg veel voor een 1 jarig contract.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer. Ik bedoelde: daar sla je de spijker op z'n kop
Wanneer word jij weggekocht?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
Bale gaat dus misschien meer verdienen dan Ronaldo
dit zal je bij veel meer clubs hebben, komt gewoon door de omvang van de club natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, Ajax is qua titels en uitstraling gewoon de grootste club van Nederland, maar dat is niet de enige reden om supporter van een club te worden. Ik voel gewoon helemaal niks bij Ajax. Bij AZ zie ik bij uitwedstrijden ook altijd dezelfde mensen, het is bij AZ meer als een soort van familie. Dat gevoel heb ik echt totaal niet (gehad) bij Ajax.
dan gaat Ronaldo ervandoor, dan wordt zijn ego niet meer genoeg gestreeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
Bale gaat dus misschien meer verdienen dan Ronaldo
Ik heb nu 100k, en met de komst van if dede wil ik die ook wel aanschaffen, maar ik speel de laatste dagen alleen maar carriere en volgende week begint school weer dus ik denk dat ik het hier maar bij laat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:46 schreef TBakkert het volgende:
Rolls-Reus,
Ik heb dat team met Ljajic getest en ben voor dit jaar klaar met FUT. Ik verkoop mijn 2 teams en dan zeg ik het wel als het allemaal verkocht is. Of kun je TOTS Benteke en IF Juninho al betalen?
alsof je verschil merkt tussen NIF en IF Dedequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb nu 100k, en met de komst van if dede wil ik die ook wel aanschaffen, maar ik speel de laatste dagen alleen maar carriere en volgende week begint school weer dus ik denk dat ik het hier maar bij laat.toch bedankt
![]()
Bijna geen vrienden die voor AZ zijn. 2 maar echt eigenlijk. Ajax heeft veel meer successen meegemaakt dan AZ, ook in mijn jeugd gewoon. Dus als het echt zo werkt als jij nu beweert, dan had ik wel gewoon voor Ajax gekozen. Ik ben ook wel naar 1 of 2 wedstrijden gegaan van Ajax(met kinderpartijtjes), maar dat vond ik gewoon echt niks. De Eerste keer dat ik echt naar een wedstrijd van AZ ging, was tegen VVV in het begin van 2007/08, met mijn vader. 4-0. Mijn vader heeft me bij AZ gekregen, want hij was fan van Louis van Gaal en die was toen coach bij AZ.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit zal je bij veel meer clubs hebben, komt gewoon door de omvang van de club natuurlijk.
en dat ja iets voor een bepaalde club voelt word toch ergens gevormd, niet omdat je zo'n gezellig familie gevoel hebt bij de uitwedstrijden. ik denk dat dat wel iets eerder is, bijvoorbeeld als az het in jouw jongere jaren goed doet en al je vriendjes ook voor az zijn.
of omdat je nou eenmaal naast de kuip of het kasteel geboren bent.
Nouja, misschien dan een H2H toernooi op PS3 of zo, kun je 90k winnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb nu 100k, en met de komst van if dede wil ik die ook wel aanschaffen, maar ik speel de laatste dagen alleen maar carriere en volgende week begint school weer dus ik denk dat ik het hier maar bij laat.toch bedankt
![]()
Ik ben paar keer naar AZ geweest en 1 keer in de sky boxen het enigst wat ik leuk vond van die keren was dat ik gratis eten en drinken kreeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bijna geen vrienden die voor AZ zijn. 2 maar echt eigenlijk. Ajax heeft veel meer successen meegemaakt dan AZ, ook in mijn jeugd gewoon. Dus als het echt zo werkt als jij nu beweert, dan had ik wel gewoon voor Ajax gekozen. Ik ben ook wel naar 1 of 2 wedstrijden gegaan van Ajax(met kinderpartijtjes), maar dat vond ik gewoon echt niks. De Eerste keer dat ik echt naar een wedstrijd van AZ ging, was tegen VVV in het begin van 2007/08, met mijn vader. 4-0. Mijn vader heeft me bij AZ gekregen, want hij was fan van Louis van Gaal en die was toen coach bij AZ.
Welke bet heb je?quote:
geenquote:
Van die skyboxen is ook niks. Molenaar-tribune of Benside.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben paar keer naar AZ geweest en 1 keer in de sky boxen het enigst wat ik leuk vond van die keren was dat ik gratis eten en drinken kreeg.
Luxe is dan ook alleen bestemd voor toekomstige profvoetballers hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Van die skyboxen is ook niks. Molenaar-tribune of Benside.
toch ergens beinvloed dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bijna geen vrienden die voor AZ zijn. 2 maar echt eigenlijk. Ajax heeft veel meer successen meegemaakt dan AZ, ook in mijn jeugd gewoon. Dus als het echt zo werkt als jij nu beweert, dan had ik wel gewoon voor Ajax gekozen. Ik ben ook wel naar 1 of 2 wedstrijden gegaan van Ajax(met kinderpartijtjes), maar dat vond ik gewoon echt niks. De Eerste keer dat ik echt naar een wedstrijd van AZ ging, was tegen VVV in het begin van 2007/08, met mijn vader. 4-0. Mijn vader heeft me bij AZ gekregen, want hij was fan van Louis van Gaal en die was toen coach bij AZ.
Die seizoenskaart van mijn vader is bij de bussiness seats, maar daar zitten bij wedstrijden tegen Ajax, PSV en Feyenoord alleen maar uitsupporters.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Luxe is dan ook alleen bestemd voor toekomstige profvoetballers he
Boerrigter en Van Dijk op de bank zie ikquote:
Ik ben een keer met mijn pa naar Ajax - Man Utd gegaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die seizoenskaart van mijn vader is bij de bussiness seats, maar daar zitten bij wedstrijden tegen Ajax, PSV en Feyenoord alleen maar uitsupporters.![]()
Veel leuker om met mijn vader of vrienden gewoon lekker zelf een kaartje te kopen.
3quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, in welke pot komen ze terecht als ze doorgaan? 3 of 4?
quote:
4quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, in welke pot komen ze terecht als ze doorgaan? 3 of 4?
Daar wilde ik ook kaartjes voor kopen. Maar ik kon niet, dus toen maar niet gedaan...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben een keer met mijn pa naar Ajax - Man Utd gegaan
Heb ik ook een keer bij NAC gehad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben paar keer naar AZ geweest en 1 keer in de sky boxen het enigst wat ik leuk vond van die keren was dat ik gratis eten en drinken kreeg.
Naar AZ sporting geweestquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben een keer met mijn pa naar Ajax - Man Utd gegaan
Ik zat 1e ring in het middenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook kaartjes voor kopen. Maar ik kon niet, dus toen maar niet gedaan...
Maar toen werden we genaaid. Dit is gewoon terecht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is over. Het is voorbij. gr gr Frank 'frie kik' Snoeks (in 2010 zei hij dat in de WK finale)
Dat is wel vet.quote:
Dat was met die kutslotfase he?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest. Ik snap deniet?
En jij bent een echte AZ-fan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat was met die kutslotfase he?
ja, 05-05-05. Net als giro 555. Een catastrofequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat was met die kutslotfase he?
Dit jaar zat ik op die blauwe stoeltjes 1 meter van die reclame borden was ook wel vet.quote:
Vorige keer was hij echt goed tegen Milan, maar ik blijf dit zeggen: Cocu moet echt een van zijn spitsen het vertrouwen gaan geven..dat geswitch iedere wedstrijd werkt echt niet..zowel voor het vertrouwen van de spitsen als voor de ploeg eromheen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Vrij nuttig dat Matavz in de spits staat deze wedstrijd.
lang gedacht dat AZ het toch echt ging halen, mooie wedstrijd voor een redelijk neutrale supporter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest. Ik snap deniet?
Ik was heel toevallig 7 toen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En jij bent een echte AZ-fan?
In een wedstrijd als deze is hij het gewoon niet. Hij is niet dreigend met een actie en is ook geen aanspeelpunt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorige keer was hij echt goed tegen Milan, maar ik blijf dit zeggen: Cocu moet echt een van zijn spitsen het vertrouwen gaan geven..dat geswitch iedere wedstrijd werkt echt niet..zowel voor het vertrouwen van de spitsen als voor de ploeg eromheen.
Ow. Eerlijk gezegd kwam het meer over als een gokje, maar jij wist het blijkaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was heel toevallig 7 toen.
Tevens wist ik het dus wel gewoon.
Die houdt idd niet van strakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cocu kijkt niet zo nauw.
Halve finale UEFA cup. Als je ziet hoe het de laatste jaren gaat, des te zeldzamer die prestatie. We hebben er mooi gestaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lang gedacht dat AZ het toch echt ging halen, mooie wedstrijd voor een redelijk neutrale supporter.
Ik weet heel goed hoe dat tegen Sporting is afgelopen, maar ik twijfelde even of het fout ging in de uit of thuiswedstrijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow. Eerlijk gezegd kwam het meer over als een gokje, maar jij wist het blijkaar.
Locadia is dat ook allebei niet..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In een wedstrijd als deze is hij het gewoon niet. Hij is niet dreigend met een actie en is ook geen aanspeelpunt.
Locadia had het vast niet veel slechter gedaan.
Jozefzoon in de CL![]()
Ze moeten Finnbogasson kopen.quote:
Ik weet het nog goed. Dat was in de tijd dat klappers in Alkmaar nog niet getolereerd werdenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet heel goed hoe dat tegen Sporting is afgelopen, maar ik twijfelde even of het fout ging in de uit of thuiswedstrijd.![]()
Zeker een zeldzame prestatie!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Halve finale UEFA cup. Als je ziet hoe het de laatste jaren gaat, des te zeldzamer die prestatie. We hebben er mooi gestaan
en toen hadden ze die kut klappertjes nog niet tochquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Halve finale UEFA cup. Als je ziet hoe het de laatste jaren gaat, des te zeldzamer die prestatie. We hebben er mooi gestaan
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker een zeldzame prestatie!
Kan mij jammer genoeg niet meer herinneren wie als laatste Nederlandse club de EUFA cup heeft gewonnen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet heel goed hoe dat tegen Sporting is afgelopen, maar ik twijfelde even of het fout ging in de uit of thuiswedstrijd.![]()
Met een achterlijke rode kaart voor Arsenal heel vroeg in de wedstrijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
Ik weet nog heel goed hoe Barca de CL won in 2006
Eto'o en Belletti
Ik heb serieus op die bewuste dag mensen met Feyenoord-sjaals gezien, terwijl ze zich daarvoor nooit met zo'n dingen durfden te vertonenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker een zeldzame prestatie!
Kan mij jammer genoeg niet meer herinneren wie als laatste Nederlandse club de EUFA cup heeft gewonnen.
Jawel. Die dingen leveren goud geld op voor de club. Volgens mij was sporting 1 van de eerste wedstrijden zelfs, zo niet de eerste. Heb m nog hier liggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en toen hadden ze die kut klappertjes nog niet toch
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel. Die dingen leveren goud geld op voor de club. Volgens mij was sporting 1 van de eerste wedstrijden zelfs, zo niet de eerste. Heb m nog hier liggen
pas maar op kees kroket gaat je bellen jonguhhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zodra ze dat soort onzin introduceren bij NAC, zeg ik mijn seizoenskaart op
Het is misschien niet helemaal goed uitgepakt, maar je hebt wel als supporter elke keer een aandenken aan die wedstrijd en AZ wilde wel iets introduceren wat sfeerverbeterend had moeten zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Natuurlijk ik werd gekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Met een achterlijke rode kaart voor Arsenal heel vroeg in de wedstrijd.
Of kun je je nog herinneren hoe Barça in 2009 de halve finale doorkwam?![]()
Neemt 'ie op: "ja, met POTS."quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas maar op kees kroket gaat je bellen jonguhh
Deed hij dat maar eens...ik heb nog een hele goede motivatiespeech klaarliggen, kan-ie goed gebruikenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas maar op kees kroket gaat je bellen jonguhh
hahahahaha wat een slap gelul.. net als die schijt vlaggetjes bij ajax zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is misschien niet helemaal goed uitgepakt, maar je hebt wel als supporter elke keer een aandenken aan die wedstrijd en AZ wilde wel iets introduceren wat sfeerverbeterend had moeten zijn.
AZ geeft echt om de supporters.
Dat is wel triest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb serieus op die bewuste dag mensen met Feyenoord-sjaals gezien, terwijl ze zich daarvoor nooit met zo'n dingen durfden te vertonen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahahahaha wat een slap gelul.. net als die schijt vlaggetjes bij ajax zeker![]()
![]()
Welllicht had NAC er nu wat beter voor gestaan door zulke slimmigheidjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan wel, ander tabbladje aanklikken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom kun je op WeFut eigenlijk niet naar keepers zoeken?
moet je een tabblad op 'goalkeepers' zetten. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom kun je op WeFut eigenlijk niet naar keepers zoeken?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
moet je een tabblad op 'goalkeepers' zetten. Of bedoel je dat niet?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan wel, ander tabbladje aanklikken.
quote:
Dit is wel erg hypothetisch. Als de NAC-fans het al gepikt hadden (ik denk van niet, maar andere discussie), dan hadden we misschien een beetje extra geld in het laatje gehad, dat ongetwijfeld weer op kundige wijze zou worden verbrast door een of ander bestuurslidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welllicht had NAC er nu wat beter voor gestaan door zulke slimmigheidjes.
Toen was je 9 jaar oud.....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
Giuly die de enigste goal maakte over 2 wedstrijden als het goed is.
Hele wedstrijd toen zitten stressen
Tja, daar heb ik ook geen zicht op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is wel erg hypothetisch. Als de NAC-fans het al gepikt hadden (ik denk van niet, maar andere discussie), dan hadden we misschien een beetje extra geld in het laatje gehad, dat ongetwijfeld weer op kundige wijze zou worden verbrast door een of ander bestuurslid
Ik keek altijd alleenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dreetje had gewoon al een tv op zijn kamer, want rijke papa
oke...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik keek altijd alleen
Mijn mama wou nooit kijken terwijl mijn papa seks had met andere mannen,
Had ik ook een tijdje. Iemand zei me toen mijn cache-geheugen te wissen. Ik weet niet of het daarvan beter werd of dat er gewoon niks veranderde.quote:
Aan zulke onzin verspeel ik bij voorkeur geen tijd meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja doe maar alsof je het niet gelezen hebt
EL gewoonquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar PSV heeft nu geen Europese verplichtingen meer.
Geprobeerd, geen succes. Denk dat ik morgen of overmorgen mijn PS3 maar aanslinger om het te verhelpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Had ik ook een tijdje. Iemand zei me toen mijn cache-geheugen te wissen. Ik weet niet of het daarvan beter werd of dat er gewoon niks veranderde.
Je kunt het altijd proberen.
Sorry POTS wist niet dat dit een gevoelig onderwerp wasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan zulke onzin verspeel ik bij voorkeur geen tijd meer
Valt mee hoor...ik ken die Lars namelijk nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry POTS wist niet dat dit een gevoelig onderwerp was
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Valt mee hoor...ik ken die Lars namelijk niet
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Valt mee hoor...ik ken die Lars namelijk niet
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wanneer is Narsingh eigenlijk weer fit? Die Jozefzoon ziet er best hulpeloos uit
Het is ook vrij onoverzichtelijk deze database. Hopelijk vinden jullie die van 2.0 een stuk beter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]Was me nooit opgevallen.
Hmm je kan daar niet op attributes filteren terwijl die er wel in staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |