SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom quote jij altijd mensen zonder daar zelf nog iets aan toe te voegen?
Omdat 'ie wil laten blijken dat hij hetzelfde over iets denkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft WeFut in tegenstelling tot de andere sites wel de ingame stats van keepers in de database.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is ook vrij onoverzichtelijk deze database. Hopelijk vinden jullie die van 2.0 een stuk beter.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat 'ie wil laten blijken dat hij hetzelfde over iets denkt.
Net als straks bij die gele kaart? Dat was gewoon een feitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat 'ie wil laten blijken dat hij hetzelfde over iets denkt.
Misschien omdat hij dan dat feit ook geconstateerd had?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als straks bij die gele kaart? Dat was gewoon een feit
Klopt. We hebben zelfs een tijdje ook alle keeperstats van veldspelers op de website gehad. Die komen in 2.0 weer terug. Switchen in de database tussen keepers en veldspelers is niet meer nodig, al kun je natuurlijk wel filteren op alleen keepers of alleen veldspelers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft WeFut in tegenstelling tot de andere sites wel de ingame stats van keepers in de database.
In FUT heb ik een tijdje Van Hout als pinchitter in de spits gebruikt.Ik wou zoeken naar de keeper met de beste jumping.
De FOK!-versie van een Retweet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oké, dan is het gewoon een vieze meeloper.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als straks bij die gele kaart? Dat was gewoon een feit
Heeft hij maar 1 andere owner dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
mijn T silva heeft gewoon 1100+ wedstrijden gespeeld bij zijn vorige eigenaar
Wat deed Stokes? paard.gif dus wel in de CL?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Celticccccccccccccccccc
Forrest in blessuretijd
Zieke actie stokes
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien omdat hij dan dat feit ook geconstateerd had?
Beide.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De FOK!-versie van een Retweet.
jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij maar 1 andere owner dan?
Djeetje-rage incoming.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Beide.
Daarbij weet ik dat jullie het allemaal heel leuk vinden als een post met jullie mening erin wordt ge-quote zonder weerwoord. Gewoon om te laten blijken dat je gelijk hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Beide.
Daarbij weet ik dat jullie het allemaal heel leuk vinden als een post met jullie mening erin wordt ge-quote zonder weerwoord. Gewoon om te laten blijken dat je gelijk hebt.
Passeeractie langs 3 man en toen precies afgelegd op Forrestquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat deed Stokes? paard.gif dus wel in de CL?
Lekker in billetjes kruipen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Beide.
Ik hou inderdaad wel van een bevestiging van mijn eigen genialiteitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Beide.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Beide.
geen italie ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad wel van een bevestiging van mijn eigen genialiteit
Streling van je ego inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad wel van een bevestiging van mijn eigen genialiteit
Zit je lekker een herhaling te kijken kerel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Liverpool - Notts 2-2 na 90 min
Was gister al, toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Owquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je lekker een herhaling te kijken kerel?
Dat werd toch 4-2 gisteren? Vanavond komt the League Cup show er ook voor trouwensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bedankt DS2, nu kan ik weer wegzappen, want zo is het niet meer spannendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat werd toch 4-2 gisteren? Vanavond komt the League Cup show er ook voor trouwens
Je bespaart een hoop moeite als je alleen de samenvatting gaat kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bedankt DS2, nu kan ik weer wegzappen, want zo is het niet meer spannend
gaat t hier niet met jullie az bromancequote:
Ik deed het tenminste nog een spoiler. Ik dacht even dat het DS3 was, maar zelfs DS2 maakt dus fouten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bedankt DS2, nu kan ik weer wegzappen, want zo is het niet meer spannend
Ik snap deze zin niet helemaal?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat t hier niet met jullie az bromance
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik deed het tenminste nog een spoiler. Ik dacht even dat het DS3 was, maar zelfs DS2 maakt dus fouten.
Kamikazie ehhh ik bedoel DS3 maakt geen fouten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik deed het tenminste nog een spoiler. Ik dacht even dat het DS3 was, maar zelfs DS2 maakt dus fouten.
beetje elkaar gaan zitten quoten zonder er wat aan toe te voegen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet helemaal?
Suarez en Dedequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit eigenlijk nu pas het TOTW te bekijken. Het kan mij allemaal niet zo bekoren
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit eigenlijk nu pas het TOTW te bekijken. Het kan mij allemaal niet zo bekoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |