quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef joey_k het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit jouw idee Watdoeteenvulpoegleider?
+1quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef joey_k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef expans het volgende:
Die gasten bij de Jumbo blij natuurlijk, naïef ventje (want zo kom je over, lurk al een tijdje mee) die ze wat extra verantwoordelijkheden geven (lees: leren werken met een terminal oid) en die dan zich zwaar uitslooft omdat hij denkt dat hij een leidinggevende functie krijgt.
Haha wel grappig gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef joey_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik bedoelde:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je gaf zelf aan dat je maar liefst twee dagen had meegelopen en dat ze toen als een afdelingsmanager in je zagen. (of hoe die functie daar ook mag heten)
"ben iig blij dat ik mij verder kan ontwikkelen en de tijd van mismanagement van de afdeling om kan proberen draaien."
![]()
![]()
Volgens mij kun je dat na 2 dagen niet beoordelen. Al helemaal niet als je daar als "stagiaire" twee dagen werkt. Maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Na deze 2 dagen zagen ze dat ik wel wat in mij had;
Ik werk sowieso door, jij niet dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef expans het volgende:
Die gasten bij de Jumbo blij natuurlijk, naïef ventje (want zo kom je over, lurk al een tijdje mee) die ze wat extra verantwoordelijkheden geven (lees: leren werken met een terminal oid) en die dan zich zwaar uitslooft omdat hij denkt dat hij een leidinggevende functie krijgt.
Het verhaal veranderd ook iedere dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde:
Na deze 2 dagen zagen ze dat ik wel wat in mij had; door positieve feedback van de leiding daar en mijn CV hebben ze gezegd, oke, wij gaan jou het komend half jaar intern opleiden.
Na dit half jaar kijken we hoe ver we zijn en, als alles goed gaat, een nieuw contract met andere functie e.d.
Nee is ook, maar ze kunnen je er nog uit gooien tijdens de proeftijd, heb daarnaast gesprekken over mijn voortgang etc.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat na 2 dagen niet beoordelen. Al helemaal niet als je daar als "stagiaire" twee dagen werkt. Maar dat is mijn bescheiden mening.
zoals?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zo en nu weer over iets anders?
Zit jouw mandje dan standaard vol met ah basic?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef d4v1d het volgende:
Als je gewoon alles euroshopper/AH basic koopt ben je goedkoper uit dan de jumbo.
En het is gewoon prima te eten..
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zit jouw mandje dan standaard vol met ah basic?
Waar wil je het over hebben dan? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat in je winkel, is de afdeling al weer rendabel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zo en nu weer over iets anders?
Dat geldt ook voor iedere vakkenvuller of caissière. Die kunnen er ook in de proeftijd uitgeflikkerd worden en ik heb ook voortgangsgesprekken met bepaalde medewerkers. Maar als je na 2 dagen al kan zien dat iemand "de tijd van mismanagement van de afdeling om kan proberen te draaien". Sorry, dan snap ik waar het mismanagement vandaan komtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee is ook, maar ze kunnen je er nog uit gooien tijdens de proeftijd, heb daarnaast gesprekken over mijn voortgang etc.
En ik moet toch eerst de basics leren.
Wat is jouw mening over het nieuwe idee van Sander van der Laan; die filmpjes waarin hij op (vooraf vastgestelde en streng afgebakende ) vragen ingaat van medewerkers door middel van een filmpje?quote:
Aan de andere kant duurt een gemiddeld sollicitatiegesprek maar een uurtje, en heeft de SM na 2 dagen wel een beter beeld van de sollicitant dan na een gesprek..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor iedere vakkenvuller of caissière. Die kunnen er ook in de proeftijd uitgeflikkerd worden en ik heb ook voortgangsgesprekken met bepaalde medewerkers. Maar als je na 2 dagen al kan zien dat iemand "de tijd van mismanagement van de afdeling om kan proberen draaien". Sorry, dan snap ik waar het mismanagement vandaan komt
Nep en ongelooflijk geforceerd wat mij betreft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het nieuwe idee van Sander van der Laan; die filmpjes waarin hij op (vooraf vastgestelde en streng afgebakende ) vragen ingaat van medewerkers door middel van een filmpje?
In een van je posts gelinkt hierboven staat dat je na 2 dagen bent aangesteld, als leidinggevende in het weekend. Met andere woorden; de Jumbo blij want ze 'leiden' jou op zodat je wat mag rondkloten en ze die andere echte manager niet hoeven te laten werken in het weekend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik werk sowieso door, jij niet dan?
Het is om ervaring op te doen.
Mijn studie gaat dadelijk toch voor.
Hij had geen sollicitatiegesprek nodig, hij kon gelijk beginnen als opvolger van Frits.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Aan de andere kant duurt een gemiddeld sollicitatiegesprek maar een uurtje, en heeft de SM na 2 dagen wel een beter beeld van de sollicitant dan na een gesprek..
Dat is wat ik straks ga meehelpen te doen en waar de fulltime afdelingschef al meebezig is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor iedere vakkenvuller of caissière. Die kunnen er ook in de proeftijd uitgeflikkerd worden en ik heb ook voortgangsgesprekken met bepaalde medewerkers. Maar als je na 2 dagen al kan zien dat iemand "de tijd van mismanagement van de afdeling om kan proberen te draaien". Sorry, dan snap ik waar het mismanagement vandaan komt
Ik dacht dat je zei dat ze die er uit hadden geknikkert omdat hij die afdeling om zeep hielp?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat is wat ik straks ga meehelpen te doen en waar de fulltime afdelingschef al meebezig is.
Hoelang moet je nog totdat jij je opleiding hebt afgerond?
Dát is wel bijzonder, inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij had geen sollicitatiegesprek nodig, hij kon gelijk beginnen als opvolger van Frits.
Ik studeer in februari af als alles goed is. Mijn interne TL opleiding heb ik 2,5 jaar geleden al afgerond.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat is wat ik straks ga meehelpen te doen en waar de fulltime afdelingschef al meebezig is.
Hoelang moet je nog totdat jij je opleiding hebt afgerond?
En daarna begon de interne opleiding.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Aan de andere kant duurt een gemiddeld sollicitatiegesprek maar een uurtje, en heeft de SM na 2 dagen wel een beter beeld van de sollicitant dan na een gesprek..
Ja, ze hebben een nieuwe gevonden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat ze die er uit hadden geknikkerd omdat hij die afdeling om zeep hielp?
Lees mijn post op de volgende blz.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef expans het volgende:
[..]
In een van je posts gelinkt hierboven staat dat je na 2 dagen bent aangesteld, als leidinggevende in het weekend. Met andere woorden; de Jumbo blij want ze 'leiden' jou op zodat je wat mag rondkloten en ze die andere echte manager niet hoeven te laten werken in het weekend.
Ook echt dat je zegt dat je leiding mag geven aan verkoper B's/vakkenvullers na twee(!) dagen. Echt, als je dat bij mij zou proberen zou ik je niet eens serieus nemen. Ik gok dan ook dat je hooguit ~16/17 bent en dit je eerste baantje is.
Proeftijd etc, zie je zelf niet in dat ze ook gewoon na 6 maanden kunnen zeggen 'joh bedankt, maar we zien het niet zitten in je, tot ziens!'? Een teamleider worden leer je niet 1-2-3, daar heb je ervaring voor nodig imo.
Ik werk zelf altijd 'hard' en vind het niet erg om af en toe extra verantwoordelijkheden te hebben in de ochtend/avond ookal word ik betaald als gewone vakkenvuller want a) ervaring b) harder werken = sneller naar huis c) vulploeg in de avonden bestaat uit 16-jarigen die niet serieus zijn als er niemand bij staat om ze te sturen. Daarentegen krijg ik altijd uren ondanks 0-uren contract en een goed salaris, vind ik prima. Maar ik ben dan niet naïef door te denken dat ze echt om me geven oid want dat doen ze niet, noch ik om hun.
Heeft ie niet. Hij is bij AH weggegaan omdat AH het niet in hem zag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Dát is wel bijzonder, inderdaad.
Maar toch zijn er mensen die in een leidinggevende functie binnenkomen bij een bedrijf, enige verschil met watdoeteenvulploegleider is dat deze mensen aantoonbare leidinggevende ervaring hebben, waardoor zij voorbeelden kunnen geven van hun successen in voorgaande functies..
Wat? Ik dacht dat jij de nieuwe was? Dat heb jij tenminste altijd beweert?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een nieuwe gevonden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef exelletor het volgende:
Ondertussen in het filiaal waar vullen nog een echt vak is.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ga het straks parttime in het weeked doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat jij de nieuwe was? Dat heb jij tenminste altijd beweert?
Part-time Frits zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik ga het straks parttime in het weeked doen.
Hij is parttime, die andere nieuwe fulltime?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat jij de nieuwe was? Dat heb jij tenminste altijd beweert?
Nee, omdat ik nú iets bij de jumbo had terwijl bij de ah pas in na de zomervakantie gingen kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef naamdergebruiker het volgende:
[..]
Heeft ie niet. Hij is bij AH weggegaan omdat AH het niet in hem zag.
He he, dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij is parttime, die andere nieuwe fulltime?
Als ik het goed begreep..
Dat zou dus nu zijn. Kon je die 2 maanden niet even volhouden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee, omdat ik nú iets bij de jumbo had terwijl bij de ah pas in na de zomervakantie gingen kijken.
Volgens mij denkt hij zelf dat hij nog bij AH werkt (uitgaande van bepaalde van zijn reacties hier) en dat hij ondertussen allang promotie gemaakt heeft. Elke keer is het verhaal weer anders en anders.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef Clauwvd het volgende:
Oh, dan begreep ik t niet goed, dacht dat je nu al in die leidinggevende functie zat.
Ik weet het niet hoor, maar je verhaal verandert ineens drastisch. Je hebt altijd gezegd dat jij de nieuwe manager was die de afdeling wel eventjes op de rails zou krijgen. Nu lees ik dat er een nieuwe chef is aangenomen (niet jou) en dat jij in het weekend even de achterstallige schoonmaakwerkzaamheden mag doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik ga het straks parttime in het weeked doen.
Ze hadden ook sowieso geen plaats, er zijn er al 2 voor mij op het lijstje. En ik was nog niet eens caissière b dusja. Vandaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat zou dus nu zijn. Kon je die 2 maanden niet even volhouden?
Sorry hoor, maar hij heeft gewoon een lulverhaal opgehangen destijds. Nu komt het aapje uit de mouw.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:15 schreef Clauwvd het volgende:
Ik begin dit zielig te vinden voor watdoeteenvulploegleider.. Hij mag dan wel een jumbo-er zijn, maar nu is t tien tegen 1...
Tja, had niet anders verwacht... Net als wat wij de Pravda noemen (Aha) louter fantastisch nieuws, en oh wat is het toch allemaal goed en leuk...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het nieuwe idee van Sander van der Laan; die filmpjes waarin hij op (vooraf vastgestelde en streng afgebakende ) vragen ingaat van medewerkers door middel van een filmpje?
Kerel je verhaal...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee, omdat ik nú iets bij de jumbo had terwijl bij de ah pas in na de zomervakantie gingen kijken.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
De sm en de asm zien het nog niet in mij.
En als je dan zo een aanbieding krijgt en je vindt het werk leuk en een af de elingschef waar je mee mee hebt gelopen zegt dat ik zeker kwalireiten in mij heb om de afdeling te runnen in het weekend en graaag had gewild dst ik bij haar had gesolliciteerd en ik vind hetwerk leuk, zeg je nnatuurlijk ja
Ja in samenwerking met de vaste afdelingschef. (Toen hadden ze nog geen nieuwe). Je hebt ij het weekend toch ook iemand nodig om dan de regie te nemen van de afdeling, en daar word ik voor opgeleid.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar je verhaal verandert ineens drastisch. Je hebt altijd gezegd dat jij de nieuwe manager was die de afdeling wel eventjes op de rails zou krijgen. Nu lees ik dat er een nieuwe chef is aangenomen (niet jou) en dat jij in het weekend even de achterstallige schoonmaakwerkzaamheden mag doen
Ja toen hoorde ik het net en wist ik ook nog nergens van, ofiig niet alles. Nu wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij heeft gewoon een lulverhaal opgehangen destijds. Nu komt het aapje uit de mouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |