quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef joey_k het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit jouw idee Watdoeteenvulpoegleider?
+1quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef joey_k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef expans het volgende:
Die gasten bij de Jumbo blij natuurlijk, naïef ventje (want zo kom je over, lurk al een tijdje mee) die ze wat extra verantwoordelijkheden geven (lees: leren werken met een terminal oid) en die dan zich zwaar uitslooft omdat hij denkt dat hij een leidinggevende functie krijgt.
Haha wel grappig gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef joey_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik bedoelde:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je gaf zelf aan dat je maar liefst twee dagen had meegelopen en dat ze toen als een afdelingsmanager in je zagen. (of hoe die functie daar ook mag heten)
"ben iig blij dat ik mij verder kan ontwikkelen en de tijd van mismanagement van de afdeling om kan proberen draaien."
![]()
![]()
Volgens mij kun je dat na 2 dagen niet beoordelen. Al helemaal niet als je daar als "stagiaire" twee dagen werkt. Maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Na deze 2 dagen zagen ze dat ik wel wat in mij had;
Ik werk sowieso door, jij niet dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef expans het volgende:
Die gasten bij de Jumbo blij natuurlijk, naïef ventje (want zo kom je over, lurk al een tijdje mee) die ze wat extra verantwoordelijkheden geven (lees: leren werken met een terminal oid) en die dan zich zwaar uitslooft omdat hij denkt dat hij een leidinggevende functie krijgt.
Het verhaal veranderd ook iedere dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde:
Na deze 2 dagen zagen ze dat ik wel wat in mij had; door positieve feedback van de leiding daar en mijn CV hebben ze gezegd, oke, wij gaan jou het komend half jaar intern opleiden.
Na dit half jaar kijken we hoe ver we zijn en, als alles goed gaat, een nieuw contract met andere functie e.d.
Nee is ook, maar ze kunnen je er nog uit gooien tijdens de proeftijd, heb daarnaast gesprekken over mijn voortgang etc.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat na 2 dagen niet beoordelen. Al helemaal niet als je daar als "stagiaire" twee dagen werkt. Maar dat is mijn bescheiden mening.
zoals?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zo en nu weer over iets anders?
Zit jouw mandje dan standaard vol met ah basic?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef d4v1d het volgende:
Als je gewoon alles euroshopper/AH basic koopt ben je goedkoper uit dan de jumbo.
En het is gewoon prima te eten..
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zit jouw mandje dan standaard vol met ah basic?
Waar wil je het over hebben dan? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat in je winkel, is de afdeling al weer rendabel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zo en nu weer over iets anders?
Dat geldt ook voor iedere vakkenvuller of caissière. Die kunnen er ook in de proeftijd uitgeflikkerd worden en ik heb ook voortgangsgesprekken met bepaalde medewerkers. Maar als je na 2 dagen al kan zien dat iemand "de tijd van mismanagement van de afdeling om kan proberen te draaien". Sorry, dan snap ik waar het mismanagement vandaan komtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee is ook, maar ze kunnen je er nog uit gooien tijdens de proeftijd, heb daarnaast gesprekken over mijn voortgang etc.
En ik moet toch eerst de basics leren.
Wat is jouw mening over het nieuwe idee van Sander van der Laan; die filmpjes waarin hij op (vooraf vastgestelde en streng afgebakende ) vragen ingaat van medewerkers door middel van een filmpje?quote:
Aan de andere kant duurt een gemiddeld sollicitatiegesprek maar een uurtje, en heeft de SM na 2 dagen wel een beter beeld van de sollicitant dan na een gesprek..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor iedere vakkenvuller of caissière. Die kunnen er ook in de proeftijd uitgeflikkerd worden en ik heb ook voortgangsgesprekken met bepaalde medewerkers. Maar als je na 2 dagen al kan zien dat iemand "de tijd van mismanagement van de afdeling om kan proberen draaien". Sorry, dan snap ik waar het mismanagement vandaan komt
Nep en ongelooflijk geforceerd wat mij betreft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het nieuwe idee van Sander van der Laan; die filmpjes waarin hij op (vooraf vastgestelde en streng afgebakende ) vragen ingaat van medewerkers door middel van een filmpje?
In een van je posts gelinkt hierboven staat dat je na 2 dagen bent aangesteld, als leidinggevende in het weekend. Met andere woorden; de Jumbo blij want ze 'leiden' jou op zodat je wat mag rondkloten en ze die andere echte manager niet hoeven te laten werken in het weekend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik werk sowieso door, jij niet dan?
Het is om ervaring op te doen.
Mijn studie gaat dadelijk toch voor.
Hij had geen sollicitatiegesprek nodig, hij kon gelijk beginnen als opvolger van Frits.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Aan de andere kant duurt een gemiddeld sollicitatiegesprek maar een uurtje, en heeft de SM na 2 dagen wel een beter beeld van de sollicitant dan na een gesprek..
Dat is wat ik straks ga meehelpen te doen en waar de fulltime afdelingschef al meebezig is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor iedere vakkenvuller of caissière. Die kunnen er ook in de proeftijd uitgeflikkerd worden en ik heb ook voortgangsgesprekken met bepaalde medewerkers. Maar als je na 2 dagen al kan zien dat iemand "de tijd van mismanagement van de afdeling om kan proberen te draaien". Sorry, dan snap ik waar het mismanagement vandaan komt
Ik dacht dat je zei dat ze die er uit hadden geknikkert omdat hij die afdeling om zeep hielp?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat is wat ik straks ga meehelpen te doen en waar de fulltime afdelingschef al meebezig is.
Hoelang moet je nog totdat jij je opleiding hebt afgerond?
Dát is wel bijzonder, inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij had geen sollicitatiegesprek nodig, hij kon gelijk beginnen als opvolger van Frits.
Ik studeer in februari af als alles goed is. Mijn interne TL opleiding heb ik 2,5 jaar geleden al afgerond.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat is wat ik straks ga meehelpen te doen en waar de fulltime afdelingschef al meebezig is.
Hoelang moet je nog totdat jij je opleiding hebt afgerond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |