ja, die is er alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Vleuver het volgende:
Komt er een captcha of nog zo'n veld waar je op moet klikken ofzo bij de box?
Witte wijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hierzo heel vaak: kijkend naar de kleine flesjes rode wijn, die uiteraard buiten de koeling staan, op een beschuldigende toon 'Jullie verkopen geen witte wijn?' 'Jawel mevrouw, maar die staan uiteraard in de koeling, of wilde u lauwe witte wijn?'
De laatste keer dat ik bij het kruidvat was was voor mijn glorieuze Gijpvogelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een keer: 'do you sell beer?'
Werk bij kruidvat
Supquote:
Hola Senorita, como estas?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Holanet op tijd voor een kekke netboek.
Veldje waar je op moet klikken wat niet luktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Vleuver het volgende:
Komt er een captcha of nog zo'n veld waar je op moet klikken ofzo bij de box?
Gadverdamme. Ooit als strafdrank gebruikt bij het kingsen. Nooit eerder deed iedereen zo zijn best.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt niemand die dat lust, tomatensapIk vind het lekker. Even wat anders dan fris.
Omdat er ook 15.000 mensen binnen een halve seconde op dat captchading drukken hè slimpiequote:
Nothing muchquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Sup
[..]
Hola Senorita, como estas?
Hey GKquote:
Hola Senor, muy bien, poco cansadaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Sup
[..]
Hola Senorita, como estas?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Veldje waar je op moet klikken wat niet lukt
Oh nog steeds dat dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Veldje waar je op moet klikken wat niet lukt
Ik drink het veelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt niemand die dat lust, tomatensapIk vind het lekker. Even wat anders dan fris.
konkogekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef gazhims3lv het volgende:
Word hier echt konkogek van.. weer zo een nutteloos iets
fixedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola Senor, muy bien,tot hier en niet verder, evt y tu poco cansada
Ben geen actieve hunter atmquote:
Ik vond een keer een klein leeg flesje wijn in een van de schappenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hierzo heel vaak: kijkend naar de kleine flesjes rode wijn, die uiteraard buiten de koeling staan, op een beschuldigende toon 'Jullie verkopen geen witte wijn?' 'Jawel mevrouw, maar die staan uiteraard in de koeling, of wilde u lauwe witte wijn?'
He amigo! Shame on you!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola Senor, muy bien, poco cansada
quote:
mm.. lekkere natte vingerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef Xeor het volgende:
Deze speciaal ontworpen ovenhandschoenen zijn gemaakt van flexibel en ademend materiaal en beschermen je tere vingertjes zelfs als ze nat zijn
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef Xeor het volgende:
Deze speciaal ontworpen ovenhandschoenen zijn gemaakt van flexibel en ademend materiaal en beschermen je tere vingertjes zelfs als ze nat zijn
Ze zijn wel voor 2 linkerhandenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Handschoenen, altijd per twee verkopen. Heel slim. Ik sta versteld.
Kopen! Immers uw gasten zullen echt versteld staan!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Oh ik had nog niet eens gekeken... stomme dingen, moet je daar nou mee?
Als jij terug zegt "hola senor, muy bien" verder wat je zei kan ik nietquote:
Voor je rechterhand heb je die doekjes erbij gekregenquote:
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Als jij terug zegt "hola senor, muy bien" verder wat je zei kan ik niet
Enige wat ik nog zou kennen is y tu (je spelt het anders dacht ik) betekend "en jij?"
Sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef essnhills het volgende:
Mn radio begint weer eens te storen
Ah ik dacht alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor je rechterhand heb je die doekjes erbij gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |