SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
IP banquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Jah, waar is speedo ook alweer?
ban toch http://forum.fok.nl/user/profile/speedo-dragerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Jah, waar is speedo ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
Kap eens met die plaatjes
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Box gemist.. niet eens gezienof was die er niet?
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Honderdmiljoenmiljard accounts hebben. En iets met modbash volgens mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Voor altijd dan? Wat had die gedaan?
Nee er was geen boxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Mja hij zal hier wel ergens rondhangen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Honderdmiljoenmiljard accounts hebben. En iets met modbash volgens mij.
Opvallend als ik een keer iets doe dat iedereen er meteen bovenop zit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef Ceviche het volgende:
Allemachtig Koelkast het wordt wel altijd gezeik met jou om dit
Hij zat met de vorige hunt wel in de 1dagskoopjeschatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mja hij zal hier wel ergens rondhangen.
Het is nu niet zo superdruk dat het nodig is toch? Gewoon wie de lapo heeft opent.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Opvallend als ik een keer iets doe dat iedereen er meteen bovenop zit.
Ik heb al twee topics geopend en een van die keren zat ik niet eens op te letten, en niets aan de handquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Opvallend als ik een keer iets doe dat iedereen er meteen bovenop zit.
Nu niet volgens mij, nog niks gezien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hij zat met de vorige hunt wel in de 1dagskoopjeschat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Daarom. Het gaat niet razendsnel dus een paar seconden wachten is ook geen ramp.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb al twee topics geopend en een van die keren zat ik niet eens op te letten, en niets aan de hand
Nee, ik mis die drukte hier. Komt ook door bambino en speedo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nu niet zo superdruk dat het nodig is toch? Gewoon wie de lapo heeft opent.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Er hangt hier teveel lobiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Hihaho, heb jeje receiver al verkocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lobi?quote:
ik nog geen 1quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb al twee topics geopend en een van die keren zat ik niet eens op te letten, en niets aan de hand
Lijkt me duidelijk toch?quote:
Wees blij dat superniger hier niks van weetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nu niet zo superdruk dat het nodig is toch? Gewoon wie de lapo heeft opent.
Jupzquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hihaho, heb jeje receiver al verkocht?
Sssstquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees blij dat superniger hier niks van weet
Hoe heette hij daar toen ook al weer?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hij zat met de vorige hunt wel in de 1dagskoopjeschat
speedo-dragerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe heette hij daar toen ook al weer?
Ik heb al een GO-FAPquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Studiotje het volgende:
Waar zijn alle fappers? Dekentje kopen, heb je weer genoeg doek om je fapsel in af te deppen.
Ja hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gelukkig maarnog wat leuks voor gehad?
Er is hier dus te veel mensen uit een stam uit West Afrika?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lobi_(volk)
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Goed weer eventjes naar het voetballen. Dit gaat ook weer lang duren zo te zien.
Ahquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Surinaams. Betekent houden van/liefde
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Leugens.
Ik weet alleen niet meer wat het wel was
Pecies.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is hier dus te veel mensen uit een stam uit West Afrika?
Nee, zo heette hij hier, hij heette hij vorige keer bij 1dagskoopjes..quote:
Say wutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, zo heette hij hier, hij heette hij vorige keer bij 1dagskoopjes..
Ik kom heul niet uit west-afrikaquote:
Bewijs het maarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom heul niet uit west-afrika
toppert!!quote:
Iets met een hoe/hij/hi/ha/ho?quote:
Ok, mijn bewijs: Mijn UI is een witte tijgerwelpquote:
Dat heeft geen zin dan komen ze terug je moet ze geld geven zodat ze weg gaan en dan moet je ze wegbrengen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee willen alle West Afrikanen weg gaan?
Ja ik ga echt niet tot november zitten wachten hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef gazhims3lv het volgende:
Misschien dat ik deze koop.. heb ze pas in november nodig dus kan ook nog even wachten..
Omfg dat is geniaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelijk vier stuks zeker?
Interwebzquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok, mijn bewijs: Mijn UI is een witte tijgerwelp
Ben ik maar zo weinig waard?quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omfg dat is geniaal
Gewoon een berg dekens neerleggen, grote tv erbij en een fucking chille plek heb je
Slaap lekker marcoquote:
Ja, voor 5,95.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil er wel een maar 5,95 verzendkosten, ze komt maar hier naartoe
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil er wel een maar 5,95 verzendkosten, ze komt maar hier naartoe
thanks,slaapze.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slaap lekker marcoWerkse morgen
quote:
Ik zit nu niet in Delft hè?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik kom gewoon langs. Woont toch niet zo ver
Maar het is heul nog geen nacht!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:15 schreef Melleyn het volgende:
Obsession Night, blijft een goeie omschrijving voor de hunt
misschien is Rutte stiekem wel een meisje, weet jij veel..quote:
Alles kan altijd eerderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is heul nog geen nacht!
Het begint toch in de nacht johquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is heul nog geen nacht!
Wat was de catchphrase van de vorige keer ook alweer?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Niet zeker over jouw geur voor die spannende date? Dan heeft iBOOD hier nog wel een goede suggestie voor je. Calvin Klein Obsession for women eau de parfum is een Oosterse houtachtige geur voor dames. De topnoten zijn Bitter Orange, Angelicagras, bergamot, witte bloemen en mandarijn. De middelnoten zijn rozen, vallei lelies, jasmijn en gardenia. De basis noten zijn kashmir hout, tonka bonen, amber, vanilla en sandelhout. Calvin Klein Obsession Night for women eau de parfum is een modern romantische parfum geschikt voor intieme en speciale momenten. Deze geur wordt veelal in de herfst en de winter gedragen.
Apart geval dat welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
misschien is Rutte stiekem wel een meisje, weet jij veel..
Iets met 'uw gasten zullen versteld staan!' van die kettingwijnhouderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat was de catchphrase van de vorige keer ook alweer?
Leuk voor je gasten?
Dat wel jaquote:
Als je dit heerlijke parfum in hun gezicht spuit staan ze ook absoluut versteld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets met 'uw gasten zullen versteld staan!' van die kettingwijnhouder
Oh jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets met 'uw gasten zullen versteld staan!' van die kettingwijnhouder
Ikke ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat wel jaMaar afgelopen nacht lag ik lekker in m;n bedje
Je gasten zullen versteld staanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat was de catchphrase van de vorige keer ook alweer?
Leuk voor je gasten?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dit heerlijke parfum in hun gezicht spuit staan ze ook absoluut versteld.
Die omver werden geblazen door de sneeuwblazer enzo, om vervolgens zacht te landen op het matras zodat ze versteld naar de maan, regenboog en sterrenhemel kunnen liggen kijken ofzoquote:
Niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zit geen oostblok vrouwtje in zo'n box hoor.
Tegen een lekker wijntje zou ik geen nee zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je gasten zullen versteld staanBij dat wijngeval.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef ejfaar het volgende:
eerste en laatste iboodhunt voor mij denk ik
Die liggen in Delftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ikke ookOp m'n Cinderella kussentjes
Vind je het hier niet gezellig dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef ejfaar het volgende:
eerste en laatste iboodhunt voor mij denk ik
Ik wil ook helemaal geen oostblokker.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel eentje lusten, maar ik heb niks in huis. Morgen maar even halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen een lekker wijntje zou ik geen nee zeggen.
Je kan ook Thais bestellenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal geen oostblokker.
Wel, als tegoedbonquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga naar Thailand ja, maar nee ik pas wel opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook Thais bestellen
Ik heb ook weinig in huis helaasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel eentje lusten, maar ik heb niks in huis. Morgen maar even halen.
dat wel, maar is ook erg vermoeiend en tijdrovendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vind je het hier niet gezellig dan?
Daarom is het ook maar twee dagen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dat wel, maar is ook erg vermoeiend en tijdrovend
Weet je wat ik nu drink, tomatensapquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig in huis helaas
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu drink, tomatensap
Cheerz! Ik zit aan de 'zelfgemaakte' dropshot.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik nou nog wodka in huis had, gooide ik dat bij de tomatensapquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Cheerz! Ik zit aan de 'zelfgemaakte' dropshot.
ben wel een beetje klaar met die box eigenlijk. dat beveiligingssysteem werkt gewoon nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Denk dat er iPhones in die box zitten dat het zo lang duurt..
Of gewoon een keer 1000 boxen in plaats van 10quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Denk dat er iPhones in die box zitten dat het zo lang duurt..
Een keer: 'do you sell beer?'quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
Dat vragen ze wel eens op m'n werk, of we ook tomatensap verkopen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een keer: 'do you sell beer?'
Werk bij kruidvat
Kruidvat heeft toch alles?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Werk bij kruidvat
gewoon alle 500 boxen in één keer zodat 500 mensen een box hebben ipv 40-80 boxen per x zodat alleen scripters een box hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Of gewoon een keer 1000 boxen in plaats van 10
Werkt prima, maar de kans dat je er een bemachtigt is gewoon klein aangezien er steeds maar een paar honderd boxen zijn en meer dan 15.000 mensen die er op klikken hè?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ben wel een beetje klaar met die box eigenlijk. dat beveiligingssysteem werkt gewoon niet
He bah. Ik heb lemon & lime zonder prik drank. Ook geen feestjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
dat captchading werkte niet hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Werkt prima, maar de kans dat je er een bemachtigt is gewoon klein aangezien er steeds maar een paar honderd boxen zijn en meer dan 15.000 mensen die er op klikken hè?
tja das ook waarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ja ze verkopen wel sigaretten pas wel bier bij.
Haar naam was blooody mary.. zij was de schrik der zee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik nou nog wodka in huis had, gooide ik dat bij de tomatensap
Newsflash, het boeit ibood geen moer aan wie ze het verkopenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
gewoon alle 500 boxen in één keer zodat 500 mensen een box hebben ipv 40-80 boxen per x zodat alleen scripters een box hebben
Nog niet neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Werk bij kruidvat
Echt niemand die dat lust, tomatensapquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He bah. Ik heb lemon & lime zonder prik drank. Ook geen feestje
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Werk bij kruidvat
dat had ik ook wel doorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Newsflash, het boeit ibood geen moer aan wie ze het verkopen
Junkiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
tja das ook waar
Verkochten ze maar wiet
ja, die is er alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Vleuver het volgende:
Komt er een captcha of nog zo'n veld waar je op moet klikken ofzo bij de box?
Witte wijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hierzo heel vaak: kijkend naar de kleine flesjes rode wijn, die uiteraard buiten de koeling staan, op een beschuldigende toon 'Jullie verkopen geen witte wijn?' 'Jawel mevrouw, maar die staan uiteraard in de koeling, of wilde u lauwe witte wijn?'
De laatste keer dat ik bij het kruidvat was was voor mijn glorieuze Gijpvogelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Werk bij kruidvat
Supquote:
Hola Senorita, como estas?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Holanet op tijd voor een kekke netboek.
Veldje waar je op moet klikken wat niet luktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Vleuver het volgende:
Komt er een captcha of nog zo'n veld waar je op moet klikken ofzo bij de box?
Gadverdamme. Ooit als strafdrank gebruikt bij het kingsen. Nooit eerder deed iedereen zo zijn best.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt niemand die dat lust, tomatensapIk vind het lekker. Even wat anders dan fris.
Omdat er ook 15.000 mensen binnen een halve seconde op dat captchading drukken hè slimpiequote:
Nothing muchquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Sup
[..]
Hola Senorita, como estas?
Hey GKquote:
Hola Senor, muy bien, poco cansadaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Sup
[..]
Hola Senorita, como estas?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Veldje waar je op moet klikken wat niet lukt
Oh nog steeds dat dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Veldje waar je op moet klikken wat niet lukt
Ik drink het veelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt niemand die dat lust, tomatensapIk vind het lekker. Even wat anders dan fris.
konkogekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef gazhims3lv het volgende:
Word hier echt konkogek van.. weer zo een nutteloos iets
fixedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola Senor, muy bien,tot hier en niet verder, evt y tu poco cansada
Ben geen actieve hunter atmquote:
Ik vond een keer een klein leeg flesje wijn in een van de schappenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Hierzo heel vaak: kijkend naar de kleine flesjes rode wijn, die uiteraard buiten de koeling staan, op een beschuldigende toon 'Jullie verkopen geen witte wijn?' 'Jawel mevrouw, maar die staan uiteraard in de koeling, of wilde u lauwe witte wijn?'
He amigo! Shame on you!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola Senor, muy bien, poco cansada
quote:
mm.. lekkere natte vingerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef Xeor het volgende:
Deze speciaal ontworpen ovenhandschoenen zijn gemaakt van flexibel en ademend materiaal en beschermen je tere vingertjes zelfs als ze nat zijn
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef Xeor het volgende:
Deze speciaal ontworpen ovenhandschoenen zijn gemaakt van flexibel en ademend materiaal en beschermen je tere vingertjes zelfs als ze nat zijn
Ze zijn wel voor 2 linkerhandenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Handschoenen, altijd per twee verkopen. Heel slim. Ik sta versteld.
Kopen! Immers uw gasten zullen echt versteld staan!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Oh ik had nog niet eens gekeken... stomme dingen, moet je daar nou mee?
Als jij terug zegt "hola senor, muy bien" verder wat je zei kan ik nietquote:
Voor je rechterhand heb je die doekjes erbij gekregenquote:
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Als jij terug zegt "hola senor, muy bien" verder wat je zei kan ik niet
Enige wat ik nog zou kennen is y tu (je spelt het anders dacht ik) betekend "en jij?"
Sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef essnhills het volgende:
Mn radio begint weer eens te storen
Ah ik dacht alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor je rechterhand heb je die doekjes erbij gekregen
Oh was jij datquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Sorryik zit met mijn laptop bij jou onder de grond, dat signaal stoort jou radio. Leuk liedje wel trouwens
Ah okquote:
Bazenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
1 411 ejfaar
2 317 Karina
3 276 EDMAN-
4 214 Toto69
5 177 Geflipte-Koelkast
Hoax, ik mis bambinoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
1 411 ejfaar
2 317 Karina
3 276 EDMAN-
4 214 Toto69
5 177 Geflipte-Koelkast
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh was jij dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Dat komt omdat ze versteld staan natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal mijn gasten niet opvallen terwijl ik een showtje geeft met die handschoenen.
Heb je meer aan denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah ok
Ooit wil ik nog wel spaanse cursus gaan doen, op dit moment bezig met rijbewijs C+CE
En mijquote:
Hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je meer aan denk ikTenzij je als vrachtwagenchauffeur naar Spanje moet rijden.
Omstandigheden, en net cursus theorie voor rijbewijs Cquote:
Dat is wel het idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze versteld staan natuurlijk
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
1 411 ejfaar
2 317 Karina
3 276 EDMAN-
4 214 Toto69
5 177 Geflipte-Koelkast
Echt waar?quote:
Maar dat is standaard, jij word altijd gemistquote:
Gehaald?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Omstandigheden, en net cursus theorie voor rijbewijs C
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja normaal heb jij nu al 1500 posts of zo
De keukenhandschoen natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel het idee.
Alhoewel ik dan niet weet of ze zo onder de indruk waren van mij, of van de keukenhandschoenen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar dat is standaard, jij word altijd gemist![]()
![]()
Ja 1200 ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jimbo had vorig jaar toch het FOK! record posts?
Ja puur entertainment, daar koop ik het voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
De keukenhandschoen natuurlijkDaarom koop je die dingen toch?
C?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah ok
Ooit wil ik nog wel spaanse cursus gaan doen, op dit moment bezig met rijbewijs C+CE
Vrouwen he.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar dat is standaard, jij word altijd gemist![]()
![]()
Dat was zo fucking sadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De top 5 wordt hierna een week gebanned ofzo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Melleyn het volgende:
Let op, dit is de Ibood hunt SC, geen postopkrikreeks.
Doen we dat dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Melleyn het volgende:
Let op, dit is de Ibood hunt SC, geen postopkrikreeks.
Dat is makkelijk genoeg gebeurd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
De top 5 wordt hierna een week gebanned ofzo?
Cursusquote:
ben gewoon het langst online geweestquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fok wilt actieve users wel houden neem ik aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iets van 2800 of zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bikkel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Cursusgeen examen.
Deze hele week in de avond 3,5 uur studie.
Zaterdag nog code 95 4 uur studie, die week erop 3 avonden 3,5 uur studie + rijlessen en woensdag ochtend examen van deze week en zaterdag.
Week erna elke avond weer 3,5, maandag erna examen.
Als ik dat allemaal gehaald heb kan ik verder met rijlessen en afrijden.
Daarna nog E achter C +/- 2 weken
Ik ben heul actief, soms, af en toequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Fok wilt actieve users wel houden neem ik aan.
Uhm, nee. Veel meer 2892 om precies te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |