SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
wel pre-order geen nachtrelease, je betaalt bij mediamarkt alleen iets minder (55 euro)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe Media markt eigenlijk aan die pre order?
Wel nacht release toch ? ik heb de posters daarvan zien hangen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef JessedeK het volgende:
[..]
wel pre-order geen nachtrelease, je betaalt bij mediamarkt alleen iets minder (55 euro)
iig niet alle vestigingen van de media markt, de zeppelin zit bij elke pre-orderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel nacht release toch ? ik heb de posters daarvan zien hangen.
Vroeg me alleen af of die zeppelin erbij zat.
yupquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb de gewone versie van GTA V gepre-orderd. Krijg ik de GTA-oline disc er dan ook bij?
Alleen op maandag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb de gewone versie van GTA V gepre-orderd. Krijg ik de GTA-oline disc er dan ook bij?
Online diskquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Tropanzia het volgende:
De GTA Online, komt via een update/patch. Geen fysieke disk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Tropanzia het volgende:
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Online disk
Het zal waarschijnlijk een patch of code zijn
om het online gedeelte te unlocken
Nee het is een disk(zover ik mee heb gekregenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Online disk
Koop GTA gewoon man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
RDR had ook geen unlock code.
Groetjes van iemand met een gemodde xbox
https://twitter.com/RockstarGames/status/372812795605037056quote:11am ET tmrw. #GTAV Official Trailer at http://www.rockstargames.com . Also look for it to debut on TV this Sunday night during Breaking Bad.
GAM / [GTA Online] Verzamelen maar!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef JessedeK het volgende:
Iemand trouwens al een social club crew?
Huh, wat bedoelen ze met breaking bad?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef G.O.B. het volgende:
[..]
https://twitter.com/RockstarGames/status/372812795605037056
Reclame tussendoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Huh, wat bedoelen ze met breaking bad?
Komt goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef -CRASH- het volgende:
Roemeen.... Je hebt werk te doen
Introducing Crew Hierarchies
quote:
Niet voor ons van toepassing.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Tijdens dat breaking bad op tv uit wordt gezonden a.s. zondag zal hij op tv komen als reclamespot.
GTA IV reclame was er ook op toendertijd, niet vaak, maar deze game heeft dat toch niet nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
idd, maar zal ongetwijfeld ook in NL op tv komen toch?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Online disk
Ik las laatst ergens dat er een extra disc bijgeleverd werd waarop Online dan te spelen/downloaden was. Volgens mij las ik het zelfs in dit topic maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
De GTA Online, komt via een update/patch. Geen fysieke disk.
Mss voor de xbox... die heeft namelijk 2 dicsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
[..]
Ik las laatst ergens dat er een extra disc bijgeleverd werd waarop Online dan te spelen/downloaden was. Volgens mij las ik het zelfs in dit topic maar dat weet ik niet zeker.
Nee wat er langs kwam was een disc specifiek voor online. De Xbox heeft er 2 omdat er 1 een installatie disc is en de andere de play disc(microsoftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mss voor de xbox... die heeft namelijk 2 dics
PS3 maar 1
Gastquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:43 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zou wel lijp zijn dat je een hond kan zijn in bepaalde (online) missies.
Dan zou het voor de xbox gebruikers 3 discs zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee wat er langs kwam was een disc specifiek voor online. De Xbox heeft er 2 omdat er 1 een installatie disc is en de andere de play disc(microsoft)
quote:It sounds like there's a lot of music in GTA V.
We have 15 radio stations, two talk radio stations, 240 licensed songs, and somewhere in the proximity of 20 movies worth of score. It's the largest soundtrack that we've done, and the largest score that we've done.
For this game, which is set in our version of modern day Los Angeles, what was important for us was to capture that feeling of L.A. and California. We approached the radio stations as the musical soundscape [you experience] as you fly into L.A. One of the things we've never done in a GTA game before is a pop station; exploring that made so much sense in the context of L.A.
quote:There's a station called Vinewood Boulevard Radio, which features Stephen [Pope] and Nate [Williams] from Wavves.
quote:Mexican culture is so big in Los Angeles, and it was fitting that we did a station like that. That's East LOS FM, which was curated and DJ mixed by Camilo [Lara] from the Mexican Institute of Sound.
quote:DJ Poop hosts the West Coast Classics station. He's legendary – this is the guy who created the movie Friday.
quote:Rebel Radio is our take on outlaw country, by Jesco White, of the [documentary] The Wild and Wonderful Whites of West Virginia.
quote:Pam Grier, Bootsy Collins and Kenny Loggins were some other names I've heard thrown around.
We worked with all of them. Pam is the host of a soul station, focusing a little bit on low rider classics. Bootsy Collins is the host of an Eighties boogie-funk station, and Kenny Loggins is the host of our classic rock station. So each of them, in terms of Los Angeles and the surrounding areas, plays a large role.
http://www.rollingstone.c(...)130828#ixzz2dIe1HtEPquote:Who did the game's score?
We started with Tangerine Dream. We've used them before in terms of licensed music – we're huge fans of Edgar Froese. When we started to think about who would be the right composer for this game, he was the first name that came to mind. Complimenting his work we have Woody Jackson, who scored Red Dead Redemption and helped score L.A. Noire. Woody's an amazing musician. And the third part of the triangle is Alchemist and Oh No.
Although each of these composers is used to define a character or an environment, what's been interesting about this process is that it's been the first fully collaborative score that we've done. Even though you may be triggering one score with a particular character or within a particular area in the world, you're always hearing elements from the other composers. The first time you come into the country you're blown away by Woody Jackson's rock score, but within that you're still hearing elements of Tangerine Dream, and Alchemist and Oh No. So you're never too far away from this core sound that we've established for the game.
I knowquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef Rogan het volgende:
360 2 discs
Ps3 1 disc
Beide incl GTA online
serie, ken je toch welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Huh, wat bedoelen ze met breaking bad?
Dat weten ze al want het spel wordt al gedrukt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
I know
Werdt ook door R* ergens vermeld
dat online al op de disc staat.
En dat ze alleen nog niet zeker weten
hoe ze het online gedeelte vrijgeven
Door patch of code
Moest lachenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Tropanzia het volgende:
dat je nog geen ban hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
RDR had ook geen unlock code.
Groetjes van iemand met een gemodde xbox
Zal ook niet meer gebeuren wss, ms richt zich nu alleen nog op de xbox one en nieuwe beveiliging zijn er al lang niet meer geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moest lachen
[..]
dat je nog geen ban hebt
11am dacht ik volgens mij?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:25 schreef Poederman het volgende:
Trailer komt om 4 PM / 4 uur `s middags Amerikaanse tijd
in Amerika is het ong 6 uur vroeger dan in NL
Dus 22 uur in NL
zit je nog steeds te kloten met ss.bin en die troep?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:28 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zal ook niet meer gebeuren wss, ms richt zich nu alleen nog op de xbox one en nieuwe beveiliging zijn er al lang niet meer geweest
Klopt, je moet in deze generatie consoles alleen bij Microsoft betalen voor online te gamen, Bij de volgende generatie (X1 en PS4) is het nagenoeg gelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:26 schreef .PRISM het volgende:
Weet iemand hoe dit zit:
Ik heb een Xbox360 thuis staan (ooit als cadeautje gekregen van een vriend) en die Xbox360 is 'gemod' (althans, zo noem je dat ben ik na dit topic te weten gekomen). Hij staat al jaren te stoffen, en heb er sowieso online nooit iets mee gedaan.
Voor de release van GTA V ga ik hem zeker weer aansluiten, maar Online GTA ziet er ook veelbelovend uit. Nu mijn vraag: Is het uberhaupt mogelijk om met een 'gemodde' Xbox online te gaan? Ik koop het spel natuurlijk gewoon in de winkel, dus misschien is dat gelijk de oplossing.
Voor zover ik weet heb ik geen Xbox 360 online account, en er staat mij iets van bij dat je moet betalen voor online?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:25 schreef Poederman het volgende:
Trailer komt om 4 PM / 4 uur `s middags Amerikaanse tijd
in Amerika is het ong 6 uur vroeger dan in NL
Dus 22 uur in NL
11 am EST komt de videoquote:Rockstar Games @RockstarGames 2u
11am ET tmrw. #GTAV Official Trailer at http://www.rockstargames.com . Also look for it to debut on TV this Sunday night during Breaking Bad.
Vond het al apart jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
11 am EST komt de video
dat is in CET 17:00
Wat kan de consequentie zijn? Een ban van Xbox-online? Daar heb ik het wel voor over namelijk, ding staat hier al een paar jaar en nog nooit online geweest. Dit is het enige spel waarvoor ik online wil.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, je moet in deze generatie consoles alleen bij Microsoft betalen voor online te gamen, Bij de volgende generatie (X1 en PS4) is het nagenoeg gelijk.
Online gaan met een mod zou ik sowieso niet doen.
The Official Trailer for Grand Theft Auto V will debut here at the Rockstar Newswire and on the GTAV site this Thursday, August 29th at 11AM Eastern.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vond het al apart jaHelemaal als ze zeggen dat UK hem rond 4PM heeft
Ban van het account of IP, dat weet ik niet precies, ik heb geen modquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:36 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Wat kan de consequentie zijn? Een ban van Xbox-online? Daar heb ik het wel voor over namelijk, ding staat hier al een paar jaar en nog nooit online geweest. Dit is het enige spel waarvoor ik online wil.
Of kan heel je Xbox van afstand onbruikbaar gemaakt worden oid?
Wat is het nouquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:36 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Wat kan de consequentie zijn? Een ban van Xbox-online? Daar heb ik het wel voor over namelijk, ding staat hier al een paar jaar en nog nooit online geweest. Dit is het enige spel waarvoor ik online wil.
Of kan heel je Xbox van afstand onbruikbaar gemaakt worden oid?
account ban of console ban. Account ban zal ook niet erg bij hem zijn als ie hem nooit gebruikt. Console ban kan ie niet meer onlinequote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ban van het account of IP, dat weet ik niet precies, ik heb geen mod
Onklaar zal hij niet worden
11am ET tmrw = niet voor zondag hequote:
Dus je weet ook niet wat voor mod je hebt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:40 schreef .PRISM het volgende:
Ah oke, goed om te weten. Denk dat ik tegen die tijd het gokje wel wil wagen. Las hierboven ook al dat de focus van Xbox waarschijnlijk niet in het opsporen van gemodde Xbox'en ligt aangezien ze bezig zijn met de Xbox One.
Heb de Xbox trouwens niet zelf gemod, had wat mij betreft ook niet gehoeven.
Nope, geen idee. Xbox gekregen (was over). Ooit eens wat Fifa en Assasins Creed op gespeeld en inmiddels staat hij denk een jaar of 2 stof te happen. Enige wat ik er van weet is dat hij gebrande dvdtjes pakt. Wist/weet niet dat er verschillende versies van mods zijn. Zal ook wel even googlen erover, misschien dat ik er achter kan komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus je weet ook niet wat voor mod je hebt?
verkeerd gelezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
11am ET tmrw = niet voor zondag he
Volgens mij valt dat nog wel op te lossen als je online gaat en een update downloadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:43 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Xbox gekregen (was over). Ooit eens wat Fifa en Assasins Creed op gespeeld en inmiddels staat hij denk een jaar of 2 stof te happen. Enige wat ik er van weet is dat hij gebrande dvdtjes pakt. Wist/weet niet dat er verschillende versies van mods zijn. Zal ook wel even googlen erover, misschien dat ik er achter kan komen.
Als je Xbox al 2 jaar stof staat te happen gaat je kopie van GTA zowieso niet werken want ook een gemodde xbox moet je updaten...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:43 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Xbox gekregen (was over). Ooit eens wat Fifa en Assasins Creed op gespeeld en inmiddels staat hij denk een jaar of 2 stof te happen. Enige wat ik er van weet is dat hij gebrande dvdtjes pakt. Wist/weet niet dat er verschillende versies van mods zijn. Zal ook wel even googlen erover, misschien dat ik er achter kan komen.
je gebruikt nu abgx die je iso met een online database helemaal checkt en fixed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
11am dacht ik volgens mij?
[..]
zit je nog steeds te kloten met ss.bin en die troep?
Niet doen, als ie al jaren staat te stoffen heb je sowieso niet de laatste versie van de "mod" waarmee je vrijwel zeker een ban krijgt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:26 schreef .PRISM het volgende:
Weet iemand hoe dit zit:
Ik heb een Xbox360 thuis staan (ooit als cadeautje gekregen van een vriend) en die Xbox360 is 'gemod' (althans, zo noem je dat ben ik na dit topic te weten gekomen). Hij staat al jaren te stoffen, en heb er sowieso online nooit iets mee gedaan.
Voor de release van GTA V ga ik hem zeker weer aansluiten, maar Online GTA ziet er ook veelbelovend uit. Nu mijn vraag: Is het uberhaupt mogelijk om met een 'gemodde' Xbox online te gaan? Ik koop het spel natuurlijk gewoon in de winkel, dus misschien is dat gelijk de oplossing.
Voor zover ik weet heb ik geen Xbox 360 online account, en er staat mij iets van bij dat je moet betalen voor online?
wat denk jij danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:23 schreef maxburger het volgende:
Nog meer mensen hier die de game wel willen spelen?
Vraag jij ook in de kroeg aan mensen of ze iets willen drinken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:23 schreef maxburger het volgende:
Is geen 100% zekerheidquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:17 schreef Zolder het volgende:
[..]
je gebruikt nu abgx die je iso met een online database helemaal checkt en fixed.
Dat kan dus wel he, is door een update gewoon weer mogelijk gemaakt. En dashboard updates kan je gewoon downloaden en op usb zettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
Niet doen, als ie al jaren staat te stoffen heb je sowieso niet de laatste versie van de "mod" waarmee je vrijwel zeker een ban krijgt.
Gevolg ban= geen spellen meer op de HDD kunnen installeren. Voor GTA V is di verplicht. Dan dus ook geen singleplayer meer voor je
Ja liever vandaag dan de 17equote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:23 schreef maxburger het volgende:
Tuurlijk ken ik diequote:
Lijkt me wel ja. Wel even specifiek vragen naar die blimp.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan ik nu nog pre-orderen? Voor die blimp toch?
http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823291/quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan ik nu nog pre-orderen? Voor die blimp toch?
quote:Rockstar heeft voor de Crews-feature in Grand Theft Auto 5 een nieuw systeem aangekondigd, Hierarchies. Hiermee kunnen leiders van de crews verschillende rollen en bevoegdheden toewijzen aan leden.
De verschillende rollen of ranks zijn zichtbaar op de profielpagina van een crew. Dit is een groep spelers die samen online spelen. Alle leden zijn standaard als Muscle gecategoriseerd tot een leider verschillende ranks uitdeelt. Muscle betreft de laagste rang.
Er zijn op dit moment vier verschillende functies aangekondigd. Commissioners zijn de rechterhand van de leider. Zij mogen uit zijn naam de crew aansturen en ook nieuwe mensen toevoegen. Lieutenants mogen dit niet, maar kunnen wel lager geklasseerde leden promoveren. Representatives krijgen enkele simpele bevoegdheden voor het selecteren van nieuwe leden. De Muscle-spelers hebben geen administratieve macht.
Er is geen limiet aan de hoeveelheid personen die een bepaalde rang toegewezen kan worden. Er geldt wel een maximum aantal spelers dat in een crew kan zitten, al is niet bekend hoe hoog dit getal ligt.
Ik denk ongeveer hetzelfde als een heli of jet. Je kan ermee vliegen. Alleen niet zo snelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Zal al eerder gevraagd zijn, maar wat voor functie gaat die blimp hebben?
NL tijd 5 uur vanavondquote:
Een Fok! Mod !quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus je weet ook niet wat voor mod je hebt?
Ja doen! Misschien krijg je hem dan een dag laterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:52 schreef Furdinand het volgende:
Jammer.ik krijg wel 2.50 korting.
Zal ik het laten inpakken in cadeaupapier?
Ojaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja doen! Misschien krijg je hem dan een dag later
Nagenoeg gelijk als in beide gratis vanwege de crisis ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, je moet in deze generatie consoles alleen bij Microsoft betalen voor online te gamen, Bij de volgende generatie (X1 en PS4) is het nagenoeg gelijk.
Online gaan met een mod zou ik sowieso niet doen.
Poeh en dan moet je je inhouden.quote:
Als ze dat al doen iddquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Poeh en dan moet je je inhouden.
En dan? Zodra jij GTA installeert op je ps3/xbox dan zien hun dan ook dat die geactiveerd is. Simpel blokkeren en jij hebt helemaal niets en mag nooit meer op gta.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Poeh en dan moet je je inhouden.
Nee joh, daar letten ze niet op. Of je gaat gewoon lekker offline spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En dan? Zodra jij GTA installeert op je ps3/xbox dan zien hun dan ook dat die geactiveerd is. Simpel blokkeren en jij hebt helemaal niets en mag nooit meer op gta.
Gewoon offline gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En dan? Zodra jij GTA installeert op je ps3/xbox dan zien hun dan ook dat die geactiveerd is. Simpel blokkeren en jij hebt helemaal niets en mag nooit meer op gta.
Beide rond de 40/50 euro per jaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nagenoeg gelijk als in beide gratis vanwege de crisis ?
Per jaar is nog wel te doen, Al blijft het niet tof natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Beide rond de 40/50 euro per jaar.
Bij Playstation krijg je sowieso per jaar 12 PS3 games en 6 Vita games.
Bij Xbox weer ik niet precies wat je krijgt.
Ps3 games op de ps4 ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Beide rond de 40/50 euro per jaar.
Bij Playstation krijg je sowieso per jaar 12 PS3 games en 6 Vita games.
Bij Xbox weer ik niet precies wat je krijgt.
quote:
Wanneer de PS4 er is krijg je direct Driveclub als download, hoeveel PS4 games er voor plus per jaar komen weet ik niet.quote:
Zat ik ook al aan te denken. Lijkt me wel leuk!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef JessedeK het volgende:
Ik kan namens Fok! wel een social club crew maken.
Als er belangstelling voor is, hoor ik het wel
Een uitgeklede versie van Driveclub, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wanneer de PS4 er is krijg je direct Driveclub als download, hoeveel PS4 games er voor plus per jaar komen weet ik niet.
(Plus is er ook voor de PS3 en Vita, alleen niet verplicht voor online gamen, 1 plus abbo geldt voor PS3, PS4 en Vita)
Weet ik. Vannacht nog assassins creed 3 gedownload. Maar ik zie het voordeel van zoveel gratis PS3 games niet op de PS4.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wanneer de PS4 er is krijg je direct Driveclub als download, hoeveel PS4 games er voor plus per jaar komen weet ik niet.
(Plus is er ook voor de PS3 en Vita, alleen niet verplicht voor online gamen, 1 plus abbo geldt voor PS3, PS4 en Vita)
Dat zal op termijn wel veranderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef maxburger het volgende:
[..]
Weet ik. Vannacht nog assassins creed 3 gedownload. Maar ik zie het voordeel van zoveel gratis PS3 games niet op de PS4.
Trevor trailerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Uit welke trailer komt dat?
Wantquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef rival het volgende:
Misschien kunnen jullie naar de Game SC oid.
Omdat de slowchat niet aanstaat? Ja misschien moet je dan zelf ergens anders heen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Als je daar nog uitleg bij nodig hebt......
Ik heb ook een request ingestuurd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef -CRASH- het volgende:
Voor de mensen die een crew voor fok willen maken...
Die is er al....
GAM / [GTA Online] Verzamelen maar!
Social Club
speel je op de PS3 of 360 ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ook een request ingestuurd.
Oh ik heb een xbox...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
speel je op de PS3 of 360 ?
Was het er vergeten bij te zetten...
Het is voor de PS3 spelers.
360 spelers zullen er ook wel een hebben
Er zal wel een optie bijzittenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:34 schreef Marco001 het volgende:
GTA word mijn 1e console shooter.. tot nu toe altijd bij weggebleven want ik vind richten met een controller bagger.. hoop dus stiekem op een beetje aiming help van de pa3...
Pardon? Xbox360 en PS3 spelers zullen echt no-way met elkaar samen kunnen spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:42 schreef Bartcoah het volgende:
Het schijnt dat het maar om één crew hoeft te gaan.
Maakt dus niet uit of je XBL hebt of PSN.
één crew, maar de xbox'ers en PS3'ers hebben in feite vrij weinig met elkaar te makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:42 schreef Bartcoah het volgende:
Het schijnt dat het maar om één crew hoeft te gaan.
Maakt dus niet uit of je XBL hebt of PSN.
Online worden de punten die je haalt (ongeacht ps of Xbox) bij de crew opgeteld. en zo krijgt de crew meer statusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Pardon? Xbox360 en PS3 spelers zullen echt no-way met elkaar samen kunnen spelen.
Staat ie ook meteen op denk ik?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:51 schreef Pheno het volgende:
Trailer downloaden, dan weer uploaden, nah, thanks, ik wacht wel op de youtube van rockstar zelf
Ik moet zeggen dat die aim hulp voor san andreas wel bagger was vroeger en ik hoop echt dat het nu beter isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er zal wel een optie bijzitten
waar de je aim hulp aan of uit kunt zetten.
daarom, zo veel moeite voor zoveel traagheidquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Staat ie ook meteen op denk ik?
Op mijn schijf.quote:
Voor niets is 401 mb gerar-ed wel veelquote:
De pers heeft em eerder.quote:
jij had hem al eerder?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor niets is 401 mb gerar-ed wel veel
Klopt maar wordt ook op TV uitgezonden dus langer is te duurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Strani het volgende:
Niet zo heel veel nieuws in de trailer. Vrij kort ook.
Ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Strani het volgende:
Is ook een tv trailert hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Strani het volgende:
Minigun komt terug, ook leuk nieuwsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Strani het volgende:
Duh. Ik moet het toch online kunnen plaatsenquote:
Da's waar. Ik verwachtte ook niet veel meerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Klopt maar wordt ook op TV uitgezonden dus langer is te duur
Reclame spotje is de officiele trailer, das bij elke gamequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:03 schreef dolf1010 het volgende:
ze hadden er wel bij mogen zetten dat het gewoon een kort reclame spotje is in plaats van een "Official trailer"
Daar verwacht je toch meer van.
Ik vind het niet tegenvallen. Het is een indrukwekkende trailer. Jammer dat Rockstar niets nieuws laat zien maar dat was voor deze trailer ook niet echt nodig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:05 schreef JessedeK het volgende:
Het feit dat het tegenvalt komt omdat die trailers te gehyped worden.
Preciesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:06 schreef Fritter het volgende:
Wat zeikt iedereen nou over het tegenvallen, het is een trailer geen uitgebreide gameplay of iets
Deze trailer was het laatste station voor de eindbestemming...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:04 schreef Marsenal het volgende:
De hypetrain is al op velle snelheid, deze trailer is gewoon een stationnetje waar ie doorheen moet razen.
Ik had er ook niet heel veel van verwacht, Je moet eigenlijk de site van rockstar in de gaten houden voor nieuwsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het niet tegenvallen. Het is een indrukwekkende trailer. Jammer dat Rockstar niets nieuws laat zien maar dat was voor deze trailer ook niet echt nodig.
1 nieuw ding maar iedereen schijnt hem over het hoofd te zien, die fucking minigunquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het niet tegenvallen. Het is een indrukwekkende trailer. Jammer dat Rockstar niets nieuws laat zien maar dat was voor deze trailer ook niet echt nodig.
Twitter is denk ik toch wat snellerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:08 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik had er ook niet heel veel van verwacht, Je moet eigenlijk de site van rockstar in de gaten houden voor nieuws
Ben trouwens benieuwd wanneer de volgende blokjes open gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:08 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik had er ook niet heel veel van verwacht, Je moet eigenlijk de site van rockstar in de gaten houden voor nieuws
Op de V site staan ook nog wat onderwerpen die moeten worden geunlocktquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Deze trailer was het laatste station voor de eindbestemming...
Eindstation 17 september "iedereen uitstappen"
Denk zo een week voor de release?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd wanneer de volgende blokjes open gaan.
Idd.. de eerstvolgende is de soundtrack dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd wanneer de volgende blokjes open gaan.
Nouja alles zou een beetje jammer zijn, ze laten ons gewoon nog met heel veel vragen die we lekker zelf mogen uitzoeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Precies
we hebben nagenoeg alles al gezien (al zal Rockstar nog wel wat geheimpjes hebben) dus ik weet ook niet wat mensen nou verwacht hadden
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef Ties02 het volgende:
OW SSHEEEIIIIT RHINO TANKS CONFIRMED #HYPHYPEHYPE
[ afbeelding ]
Op Twitter gaat het vooral over wat er op de site van Rockstar staatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Twitter is denk ik toch wat sneller
Er komt nog wel een leuker wapenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:08 schreef Fritter het volgende:
[..]
1 nieuw ding maar iedereen schijnt hem over het hoofd te zien, die fucking minigun![]()
Komt er eindelijk weer een leuk sterk wapentje
Welke dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er komt nog wel een leuker wapen
Maar je moet er wel iets voor doen
Je vergeet de Rhino tank die ook terugkomt, naast de minigunquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:12 schreef Pheno het volgende:
Mijn mening over de trailer: beetje meh:
Officiële trailer Grand Theft Auto V
Kon je ook echt vinden in de douche's daar in dat police stationquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:13 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ja nou die mag ook wel terug komen ja, kan je de politie ermee gaan slaan net als in SA
Douchequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kon je ook echt vinden in de douche's daar in dat police station![]()
of was het een cel
Circle - Right - Circle - Right - Left - Square - Triangle - Upquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kreeg in ieder geval de politie achter je aan.
Denk dat die dikke nerd helpt bij het organiseren en voorbereiden van de heists. Je ziet hem vaak langskomen in die kamer waar dat prikbord hangt met opties voor heists.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Vette trailer hoor. Alleen dat soort juggernaut-pak vind ik niet echt overtuigend.
Ben ook wel benieuwd wat voor rol die dikke nerd gaat spelen.
De planner denk ik hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Vette trailer hoor. Alleen dat soort juggernaut-pak vind ik niet echt overtuigend.
Ben ook wel benieuwd wat voor rol die dikke nerd gaat spelen.
Beetje nitroquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je die ook kan pimpen
Vette spoiler en wat spinners erop gooien jwt
verrek. Even erbij zettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je vergeet de Rhino tank die ook terugkomt, naast de minigun
Hydraulics erop (y)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Video downloadenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:11 schreef Fritter het volgende:
Denk dat je gewoon seconde voor seconde die trailer moet gaan kijken en je dan vanzelf dingen ziet die je niet in 1 oogopslag ziet
Godver, ik ben niet de enigequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen dat Rockstar de vrouwen wel heel aantrekkelijk weet te maken in dit spel. De vrouw van Michael, als die echt was..
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen dat Rockstar de vrouwen wel heel aantrekkelijk weet te maken in dit spel. De vrouw van Michael, als die echt was..
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Godver, ik ben niet de enige
Douchen is volgens mij confirmed dus misschien kan je wel sjorren op haar naakt straksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Strani het volgende:
shiiiiiitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:05 schreef Ironisch het volgende:
[..]
We zouden het niet meer over jouw geboorte hebben.
quote:We zijn er in ieder geval zeker van dat GTA V onder geen enkele omstandigheid nog uitgesteld wordt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:13 schreef -CRASH- het volgende:
Nu de game ook in de wildernis is gesignaleerd is de kans groot dat we binnenkort de eerste gameplay beelden krijgen te zien.
Alweer? Of is psx-sense van jou?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:13 schreef -CRASH- het volgende:
De eerste lading is onderweg.....
GTA V wordt op dit moment verscheept naar de winkels inclusief displays
Een medewerker van een logistiek bedrijf was zo vriendelijk om te melden dat GTA V op dit moment massaal onderweg is naar de winkels. Er stonden bij het bedrijf waar deze persoon werkte ruim 71 pallets aan GTA V, een hele hoop dus. De pallets bevatten GTA V exemplaren voor de Xbox 360, aangezien de PS3 een dag later verscheept.
Alle games zitten netjes in de displays en kunnen zo in de winkel gezet worden. Dit betekent dat GTA V toch een stuk eerder af is dan verwacht, aangezien de release pas op 17 september is. Voor de liefhebbers, de foto’s vind je hieronder.
We zijn er in ieder geval zeker van dat GTA V onder geen enkele omstandigheid nog uitgesteld wordt. Nu de game ook in de wildernis is gesignaleerd is de kans groot dat we binnenkort de eerste gameplay beelden krijgen te zien.
[ afbeelding ]
www.psx-sense.nl
blijven het maar proberentwitter:Kunography twitterde op donderdag 29-08-2013 om 15:51:40Argos deliver well early!!! #GTAV http://t.co/LnfGerdmtO reageer retweet
Al 2x gepostquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef -CRASH- het volgende:
Alweer ?????
Psx-sense van mijgelukkig niet
In dit topicquote:
Dat kan iedereen wel uitprinten en in een doosje doenquote:
Oh dus elk topic moet hetzelfde voorbij komenquote:
En wie heeft dat dan gepostquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh dus elk topic moet hetzelfde voorbij komen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef Mothzor het volgende:
Deze week de eerste gameplay beelden hoop ik!
HOOP HET OOKquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef Mothzor het volgende:
Tuurlijk maar de eerste gameplaybeelden zijn er alweer een tijdjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef Mothzor het volgende:
Jij bent er van overtuigd dat niemand GTA V eerder in het bezit heeft?
Bij IV kwamen de gameplay beelden ook ongeveer 1,5 week voor de release!
Die gameplay beelden bedoelde ik ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Tuurlijk maar de eerste gameplaybeelden zijn er alweer een tijdje
Zeg toch wat iedereen denkt...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Die gameplay beelden bedoelde ik ook niet
]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef Mothzor het volgende:
Ik toevalligquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En wie heeft dat dan gepost
Ik heb het alleen in dit topic neergezet
Tot gta V? Dan game je dus niet veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef maxburger het volgende:
Ik heb Assassin's Creed 3 vandaag geïnstalleerd op de PS3. Daar ben ik wel even zoet mee tot GTA. Wat een ongelofelijk goeie sfeer.
Hoe is dat spel qua graphics op de ps3 ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef maxburger het volgende:
Ik heb Assassin's Creed 3 vandaag geïnstalleerd op de PS3. Daar ben ik wel even zoet mee tot GTA. Wat een ongelofelijk goeie sfeer.
Awesome!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe is dat spel qua graphics op de ps3 ?
lelijk en framedropsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe is dat spel qua graphics op de ps3 ?
Waarom zouden ze ook? Het merk GTA is zo sterk dat het toch wel verkoopt. Het verhaal en de wereld is ook veel belangrijker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Tropanzia het volgende:
Ik zelf vind dat de graphics van GTA V ook nog wel mee lijken te vallen mocht je alle trailers geloven.
'T is niet ineen keer 10 x mooier dan GTA IV of zo, misschien eigenlijk wel helemaal niet mooier.
Jullie ook opgevallen?
Eens. Volgens mij is het ook het 1 of het ander.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef Trebo het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook? Het merk GTA is zo sterk dat het toch wel verkoopt. Het verhaal en de wereld is ook veel belangrijker.
Dat gaat me dan echt niet lukken. Het spel is top hoor maar de graphics zijn nu echt sterk verouderd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:53 schreef Friday12 het volgende:
Ik zou het spel ook wel nemen met Vice City Graphics als het verhaal ook zo goed is
Ik ben ook voor een zo groot mogelijke wereld hoor. Beter dan tot in de puntjes verzorgde graphics.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Eens. Volgens mij is het ook het 1 of het ander.
Óf een immens grote wereld met verschillende voertuigen/vliegtuigen/diepzee/dieren/bergen etc. óf gewoon op niveautje grootheid GTA IV en dan met super fijne graphics...
Gaat mijn persoonlijke voorkeur ook naar dat eerste.
Zou wel lijp zijn, mocht ie naar de PS4 komen, de graphics daar dan weer wel superstrak zijn in een evengrote wereld vol met mogelijkheden.
Liever een beetje cartoonesk en groots dan super realistisch en klein.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:34 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een zo groot mogelijke wereld hoor. Beter dan tot in de puntjes verzorgde graphics.
Volgens mij krijg je de graphics nooit zo mooi als op de PC. Hoop dan ook dat hij daar ooit ook voor uitgebracht wordt. Ook natuurlijk omdat het veel fijner speelt met muis en toetsenbord.
Vind ik juist leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat gaat me dan echt niet lukken. Het spel is top hoor maar de graphics zijn nu echt sterk verouderd.
Wilde het pas nog eens gaan spelen, maar het lukt me gewoon niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |