abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130570149

Screenshots:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gameplay/Trailers:

Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/

Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
Standaard (49.99)
Special (69.99)
Collectors (109.99)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

De verschillende editions:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
Michael
Franklin
Trevor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Hoeveel dagen nog??

GTA V Countdown!

GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:17:35 #2
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_130570236
Quiero ya _O_
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:19:48 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130570368
Doe Media markt eigenlijk aan die pre order?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_130570588
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe Media markt eigenlijk aan die pre order?
wel pre-order geen nachtrelease, je betaalt bij mediamarkt alleen iets minder (55 euro)
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:24:48 #5
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_130570679
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

misschien is dat ook de rede ;)
Bang voor de concurrentie haha :9
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:24:49 #6
268260 Dr.Mikey
pi_130570680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef JessedeK het volgende:

[..]

wel pre-order geen nachtrelease, je betaalt bij mediamarkt alleen iets minder (55 euro)
Wel nacht release toch ? ik heb de posters daarvan zien hangen.
Vroeg me alleen af of die zeppelin erbij zat.
R.I.P DTS.
pi_130570770
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wel nacht release toch ? ik heb de posters daarvan zien hangen.
Vroeg me alleen af of die zeppelin erbij zat.
iig niet alle vestigingen van de media markt, de zeppelin zit bij elke pre-order
pi_130571117
http://www.rockstargames.(...)rew-hierarchies.html

Ah beter, GTA V online gaat met een rangensysteem werken. hoe hoger in rang, hoe hoger je functie in de crew w/

Edit: mits je bij een social-club crew zit.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:33:38 #9
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_130571154
Nachtreleases :')
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_130571480
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:33 schreef _NZT_ het volgende:
Nachtreleases :')
Snap het ook niet.
pi_130571524
Ik heb de gewone versie van GTA V gepre-orderd. Krijg ik de GTA-oline disc er dan ook bij?
Digo
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:41:45 #12
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_130571527
Alvast een nieuwe TV gekocht voor GTA V. :7
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:47:09 #13
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130571814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:41 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb de gewone versie van GTA V gepre-orderd. Krijg ik de GTA-oline disc er dan ook bij?
yup
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:47:39 #14
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_130571841
quote:
Alleen op maandag.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_130572406
quote:
Online disk :?
Het zal waarschijnlijk een patch of code zijn
om het online gedeelte te unlocken
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_130572661
Roemeen.... Je hebt werk te doen

Introducing Crew Hierarchies

The first of many Rockstar Games Social Club features we'll be introducing for Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online is the all-new Hierarchies system for Social Club Crews - borne directly out of feedback from the Social Club community. Available for all Crew Leaders right now at the Social Club website, the Hierarchies feature allows the Leader of the Crew to assign special ranks to members, designating the responsibilities of Crew management and assuring that loyalty and performance are rewarded appropriately.

Crew Leaders can assign special rank to any and all members (Crew members will otherwise all be defaulted to the designation of Muscle) across the following four tiers:

bull;Commissioners:
The Crew’s most trusted member(s) - that essential right-hand man or woman that the Leader relies on for Vice Presidential advisement and executive action. Commissioners have the power to manage and administrate all aspects of the Crew on behalf of the Leader, including the ability to promote members internally or invite new members in.

bull;Lieutenants:
Made members with specific privileges to keep the Crew in check and hand out promotions or demotions amongst sub-ordinate ranks. Crew Representatives and the mob of Muscle would be wise to keep their Lieutenants (and above) sweet.

bull;Representatives:
A tier of Crew members who have shown and proved their commitment to the clique - whether with ace performance in competitive modes, or just by rocking their Crew's emblem faithfully since day one. Crew Leaders can assign these special players as Representatives who will have basic permissions to aid recruitment efforts.

bull;Muscle:
The rank-and-file mob of Crew members who are happy to play their position of causing some havoc Online, doing their Crew's emblem justice and fighting for its good name. Muscle-level members may not have nor want any administrative power but they're often the heart and soul of what makes your Crew fearsome. Ambitious Muscle who are looking to prove themselves to the Crew Leader and rise up the ranks may even prove a threat to their Crew superiors, if any are deemed to be slacking on their responsibilities or performance.

Beyond the overall Crew cap, there is no limit on how many Crew members you can designate to any one tier - so decide whether your squad will be a communal and anarchic free-for-all or a rigidly structured and exclusive Hierarchy designed to reward the chosen few and keep the Muscle thirsty for recognition?

To see Hierarchies in action, Crew Leaders can head over to their Crew Management page and select Hierarchy from the navigation options directly below the active Crew Emblem. Here you'll see the full chain of command for that Crew, from the upper echelons in charge of managing operations to the ground force responsible for getting the job done - along with a detailed breakdown on your Crew, with options to promote and demote members via the up and down arrows and more detailed information hover boxes that explain exactly what each rank can and can't do.

On this page you may notice a colored bar under each Crew tag, which decreases in length as you get further down the Crew structure. This bar is visible across Social Club and will be visible in-game in Grand Theft Auto Online as a public symbol of your rank inside the Crew. The color of the bar is determined by another new feature of Social Club: Crew Colors. These can be set in the Crew management pages, and will have significant prominence in other places yet to be announced.

Social Club members may also notice a few new design updates today as well to user profiles and other pages on the network - as always, if you have feedback you'd like to bend our ear on regarding these or other features or improvements that you would like to see around Social Club, please get in touch with us via Mouthoff where we're always happy to have a look at what you have to say.

We'd also like to remind all Crew members to make sure your contact email information is up to date in your Social Club account settings and also encourage you to link your Facebook and/or Twitter accounts to your Social Club profile so that you can receive notifications on Crew invites and messages.

Make no mistake, respect is still everything and getting your Crew ranks organized early can make all the difference for how you stand out in a crowd, whether you're going toe to-toe with other Crews or planning to just wreak havoc under your Crew banner with a few friends in Los Santos and Blaine County this fall.

Stay tuned to the Rockstar Newswire for lots more updates about Social Club features to be announced for GTAV and GTA Online soon.

[ Bericht 0% gewijzigd door -CRASH- op 28-08-2013 22:05:06 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:59:59 #17
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_130572666
quote:
De GTA Online, komt via een update/patch. Geen fysieke disk.
pi_130572670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:56 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ik hoop het niet :o
RDR had ook geen unlock code.

Groetjes van iemand met een gemodde xbox :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolder op 28-08-2013 22:05:56 ]
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:06:07 #19
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130573030
quote:

[..]

Nee het is een disk(zover ik mee heb gekregen :P)
pi_130573232
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Zolder het volgende:

[..]

Koop GTA gewoon man.

Een hoop games zijn het idd niet waard, maar GTA zeker wel :)
pi_130573646
Iemand trouwens al een social club crew?
pi_130573660
quote:
11am ET tmrw. #GTAV Official Trailer at http://www.rockstargames.com . Also look for it to debut on TV this Sunday night during Breaking Bad.
https://twitter.com/RockstarGames/status/372812795605037056
Where did the lighter fluid come from?
pi_130573937
Ik kan namens Fok! wel een social club crew maken.
Als er belangstelling voor is, hoor ik het wel
pi_130574396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef JessedeK het volgende:
Iemand trouwens al een social club crew?
GAM / [GTA Online] Verzamelen maar!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:29:46 #25
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_130574416
quote:
Huh, wat bedoelen ze met breaking bad?
Dit is gewoon raar :l
pi_130574438
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Reclame tussendoor
pi_130574495
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef -CRASH- het volgende:
Roemeen.... Je hebt werk te doen

Introducing Crew Hierarchies
Komt goed. ^O^
pi_130574575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Reclame tussendoor
:N TV serie
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:34:39 #29
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_130574701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

:N TV serie
Dit
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:36:15 #30
338108 SecretStoryWous
pi_130574801
Tijdens dat breaking bad op tv uit wordt gezonden a.s. zondag zal hij op tv komen als reclamespot.
pi_130574847
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Tijdens dat breaking bad op tv uit wordt gezonden a.s. zondag zal hij op tv komen als reclamespot.
Niet voor ons van toepassing.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:37:17 #32
338108 SecretStoryWous
pi_130574874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef emokid het volgende:

[..]

Niet voor ons van toepassing.
idd, maar zal ongetwijfeld ook in NL op tv komen toch?
pi_130574965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

idd, maar zal ongetwijfeld ook in NL op tv komen toch?
GTA IV reclame was er ook op toendertijd, niet vaak, maar deze game heeft dat toch niet nodig.
pi_130575145
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:59 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

De GTA Online, komt via een update/patch. Geen fysieke disk.
Ik las laatst ergens dat er een extra disc bijgeleverd werd waarop Online dan te spelen/downloaden was. Volgens mij las ik het zelfs in dit topic maar dat weet ik niet zeker.
Digo
pi_130575218
quote:
Zou wel lijp zijn dat je een hond kan zijn in bepaalde (online) missies.
Digo
pi_130575268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

[..]

Ik las laatst ergens dat er een extra disc bijgeleverd werd waarop Online dan te spelen/downloaden was. Volgens mij las ik het zelfs in dit topic maar dat weet ik niet zeker.
Mss voor de xbox... die heeft namelijk 2 dics
PS3 maar 1
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:54:16 #37
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130575837
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:44 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Mss voor de xbox... die heeft namelijk 2 dics
PS3 maar 1
Nee wat er langs kwam was een disc specifiek voor online. De Xbox heeft er 2 omdat er 1 een installatie disc is en de andere de play disc(microsoft :'))
pi_130575907
ik ga slapen, weer een dag dichter bij GTA V O+
pi_130576011
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:43 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Zou wel lijp zijn dat je een hond kan zijn in bepaalde (online) missies.
Gast :') Het is een avatar.
Flesje bier
pi_130576873
Gta online op de PS3 is één disc omdat alles op de blu-ray past. Bij Xbox komt er een extra cd'tje bij.
pi_130576876
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Nee wat er langs kwam was een disc specifiek voor online. De Xbox heeft er 2 omdat er 1 een installatie disc is en de andere de play disc(microsoft :'))
Dan zou het voor de xbox gebruikers 3 discs zijn :')
en PS3 2 discs :')

Lijkt me stug dat er een extra dvd/Ray komt voor het online gedeelte.
Want wie wil er elke keer van dvd/ray wisselen als je van SP naar MP
(en visa versa) gaat.
pi_130577742
360 2 discs
Ps3 1 disc

Beide incl GTA online
pi_130578178
quote:
It sounds like there's a lot of music in GTA V.
We have 15 radio stations, two talk radio stations, 240 licensed songs, and somewhere in the proximity of 20 movies worth of score. It's the largest soundtrack that we've done, and the largest score that we've done.

For this game, which is set in our version of modern day Los Angeles, what was important for us was to capture that feeling of L.A. and California. We approached the radio stations as the musical soundscape [you experience] as you fly into L.A. One of the things we've never done in a GTA game before is a pop station; exploring that made so much sense in the context of L.A.
quote:
There's a station called Vinewood Boulevard Radio, which features Stephen [Pope] and Nate [Williams] from Wavves.
quote:
Mexican culture is so big in Los Angeles, and it was fitting that we did a station like that. That's East LOS FM, which was curated and DJ mixed by Camilo [Lara] from the Mexican Institute of Sound.
quote:
DJ Poop hosts the West Coast Classics station. He's legendary – this is the guy who created the movie Friday.
quote:
Rebel Radio is our take on outlaw country, by Jesco White, of the [documentary] The Wild and Wonderful Whites of West Virginia.
quote:
Pam Grier, Bootsy Collins and Kenny Loggins were some other names I've heard thrown around.
We worked with all of them. Pam is the host of a soul station, focusing a little bit on low rider classics. Bootsy Collins is the host of an Eighties boogie-funk station, and Kenny Loggins is the host of our classic rock station. So each of them, in terms of Los Angeles and the surrounding areas, plays a large role.
quote:
Who did the game's score?
We started with Tangerine Dream. We've used them before in terms of licensed music – we're huge fans of Edgar Froese. When we started to think about who would be the right composer for this game, he was the first name that came to mind. Complimenting his work we have Woody Jackson, who scored Red Dead Redemption and helped score L.A. Noire. Woody's an amazing musician. And the third part of the triangle is Alchemist and Oh No.

Although each of these composers is used to define a character or an environment, what's been interesting about this process is that it's been the first fully collaborative score that we've done. Even though you may be triggering one score with a particular character or within a particular area in the world, you're always hearing elements from the other composers. The first time you come into the country you're blown away by Woody Jackson's rock score, but within that you're still hearing elements of Tangerine Dream, and Alchemist and Oh No. So you're never too far away from this core sound that we've established for the game.
http://www.rollingstone.c(...)130828#ixzz2dIe1HtEP

[ Bericht 1% gewijzigd door Vault-Boy op 28-08-2013 23:48:44 ]
pi_130578412
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef Rogan het volgende:
360 2 discs
Ps3 1 disc

Beide incl GTA online
I know
Werdt ook door R* ergens vermeld
dat online al op de disc staat.
En dat ze alleen nog niet zeker weten
hoe ze het online gedeelte vrijgeven
Door patch of code
pi_130579865
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

serie, ken je toch wel :')
pi_130580179
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:44 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

I know
Werdt ook door R* ergens vermeld
dat online al op de disc staat.
En dat ze alleen nog niet zeker weten
hoe ze het online gedeelte vrijgeven
Door patch of code
Dat weten ze al want het spel wordt al gedrukt.
pi_130580210
Trailer komt om 4 PM / 4 uur `s middags Amerikaanse tijd

in Amerika is het ong 6 uur vroeger dan in NL

Dus 22 uur in NL
pi_130580268
quote:
Moest lachen :')

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef Zolder het volgende:

[..]

dat je nog geen ban hebt :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_130580270
Weet iemand hoe dit zit:
Ik heb een Xbox360 thuis staan (ooit als cadeautje gekregen van een vriend) en die Xbox360 is 'gemod' (althans, zo noem je dat ben ik na dit topic te weten gekomen :7). Hij staat al jaren te stoffen, en heb er sowieso online nooit iets mee gedaan.

Voor de release van GTA V ga ik hem zeker weer aansluiten, maar Online GTA ziet er ook veelbelovend uit. Nu mijn vraag: Is het uberhaupt mogelijk om met een 'gemodde' Xbox online te gaan? Ik koop het spel natuurlijk gewoon in de winkel, dus misschien is dat gelijk de oplossing.

Voor zover ik weet heb ik geen Xbox 360 online account, en er staat mij iets van bij dat je moet betalen voor online?
pi_130580329
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Moest lachen :')

[..]

dat je nog geen ban hebt :')
Zal ook niet meer gebeuren wss, ms richt zich nu alleen nog op de xbox one en nieuwe beveiliging zijn er al lang niet meer geweest
pi_130580549
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:25 schreef Poederman het volgende:

Dus 22 uur in NL
11am dacht ik volgens mij?

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:28 schreef Zolder het volgende:

[..]

Zal ook niet meer gebeuren wss, ms richt zich nu alleen nog op de xbox one en nieuwe beveiliging zijn er al lang niet meer geweest
zit je nog steeds te kloten met ss.bin en die troep?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_130580553
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:26 schreef .PRISM het volgende:
Weet iemand hoe dit zit:
Ik heb een Xbox360 thuis staan (ooit als cadeautje gekregen van een vriend) en die Xbox360 is 'gemod' (althans, zo noem je dat ben ik na dit topic te weten gekomen :7). Hij staat al jaren te stoffen, en heb er sowieso online nooit iets mee gedaan.

Voor de release van GTA V ga ik hem zeker weer aansluiten, maar Online GTA ziet er ook veelbelovend uit. Nu mijn vraag: Is het uberhaupt mogelijk om met een 'gemodde' Xbox online te gaan? Ik koop het spel natuurlijk gewoon in de winkel, dus misschien is dat gelijk de oplossing.

Voor zover ik weet heb ik geen Xbox 360 online account, en er staat mij iets van bij dat je moet betalen voor online?
Klopt, je moet in deze generatie consoles alleen bij Microsoft betalen voor online te gamen, Bij de volgende generatie (X1 en PS4) is het nagenoeg gelijk.

Online gaan met een mod zou ik sowieso niet doen.
pi_130580574
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:25 schreef Poederman het volgende:

Dus 22 uur in NL
quote:
Rockstar Games ‏@RockstarGames 2u
11am ET tmrw. #GTAV Official Trailer at http://www.rockstargames.com . Also look for it to debut on TV this Sunday night during Breaking Bad.
11 am EST komt de video
dat is in CET 17:00
pi_130580587
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:34 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

[..]

11 am EST komt de video
dat is in CET 17:00
Vond het al apart ja :') Helemaal als ze zeggen dat UK hem rond 4PM heeft
pi_130580642
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:34 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Klopt, je moet in deze generatie consoles alleen bij Microsoft betalen voor online te gamen, Bij de volgende generatie (X1 en PS4) is het nagenoeg gelijk.

Wat kan de consequentie zijn? Een ban van Xbox-online? Daar heb ik het wel voor over namelijk, ding staat hier al een paar jaar en nog nooit online geweest. Dit is het enige spel waarvoor ik online wil.

Of kan heel je Xbox van afstand onbruikbaar gemaakt worden oid? :7
pi_130580676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Vond het al apart ja :') Helemaal als ze zeggen dat UK hem rond 4PM heeft
The Official Trailer for Grand Theft Auto V will debut here at the Rockstar Newswire and on the GTAV site this Thursday, August 29th at 11AM Eastern.

[ Bericht 9% gewijzigd door -CRASH- op 29-08-2013 00:44:03 ]
pi_130580678
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:36 schreef .PRISM het volgende:

[..]

Wat kan de consequentie zijn? Een ban van Xbox-online? Daar heb ik het wel voor over namelijk, ding staat hier al een paar jaar en nog nooit online geweest. Dit is het enige spel waarvoor ik online wil.

Ban van het account of IP, dat weet ik niet precies, ik heb geen mod :P
Onklaar zal hij niet worden :)
pi_130580681
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:36 schreef .PRISM het volgende:

[..]

Wat is het nou :')?
pi_130580713
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Ban van het account of IP, dat weet ik niet precies, ik heb geen mod :P
Onklaar zal hij niet worden :)
account ban of console ban. Account ban zal ook niet erg bij hem zijn als ie hem nooit gebruikt. Console ban kan ie niet meer online
pi_130580745
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

was voor zondag die tweet
11am ET tmrw = niet voor zondag he :P
pi_130580794
Ah oke, goed om te weten. Denk dat ik tegen die tijd het gokje wel wil wagen. Las hierboven ook al dat de focus van Xbox waarschijnlijk niet in het opsporen van gemodde Xbox'en ligt aangezien ze bezig zijn met de Xbox One.

Heb de Xbox trouwens niet zelf gemod, had wat mij betreft ook niet gehoeven.
pi_130580830
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:40 schreef .PRISM het volgende:
Ah oke, goed om te weten. Denk dat ik tegen die tijd het gokje wel wil wagen. Las hierboven ook al dat de focus van Xbox waarschijnlijk niet in het opsporen van gemodde Xbox'en ligt aangezien ze bezig zijn met de Xbox One.

Heb de Xbox trouwens niet zelf gemod, had wat mij betreft ook niet gehoeven.
Dus je weet ook niet wat voor mod je hebt?
pi_130580893
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nope, geen idee. Xbox gekregen (was over). Ooit eens wat Fifa en Assasins Creed op gespeeld en inmiddels staat hij denk een jaar of 2 stof te happen. Enige wat ik er van weet is dat hij gebrande dvdtjes pakt. Wist/weet niet dat er verschillende versies van mods zijn. Zal ook wel even googlen erover, misschien dat ik er achter kan komen.
pi_130580896
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

11am ET tmrw = niet voor zondag he :P
verkeerd gelezen :@
staat: Also look for it to debut on TV this Sunday night during Breaking Bad.
pi_130580953
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:43 schreef .PRISM het volgende:

[..]

Nope, geen idee. Xbox gekregen (was over). Ooit eens wat Fifa en Assasins Creed op gespeeld en inmiddels staat hij denk een jaar of 2 stof te happen. Enige wat ik er van weet is dat hij gebrande dvdtjes pakt. Wist/weet niet dat er verschillende versies van mods zijn. Zal ook wel even googlen erover, misschien dat ik er achter kan komen.
Volgens mij valt dat nog wel op te lossen als je online gaat en een update download :P. Kan je maybe beter aan Zolder vragen.
Zelf heb ik een jtag xbox en daar ga je niet mee online :P
pi_130581781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:43 schreef .PRISM het volgende:

[..]

Als je Xbox al 2 jaar stof staat te happen gaat je kopie van GTA zowieso niet werken want ook een gemodde xbox moet je updaten...
pi_130581893
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

11am dacht ik volgens mij?

[..]

zit je nog steeds te kloten met ss.bin en die troep?
je gebruikt nu abgx die je iso met een online database helemaal checkt en fixed.
pi_130581971
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:26 schreef .PRISM het volgende:
Weet iemand hoe dit zit:

Niet doen, als ie al jaren staat te stoffen heb je sowieso niet de laatste versie van de "mod" waarmee je vrijwel zeker een ban krijgt.

Gevolg ban= geen spellen meer op de HDD kunnen installeren. Voor GTA V is di verplicht. Dan dus ook geen singleplayer meer voor je :D
  donderdag 29 augustus 2013 @ 02:23:08 #69
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_130583158
Nog meer mensen hier die de game wel willen spelen?
#YOLO
pi_130583171
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 02:23 schreef maxburger het volgende:
wat denk jij dan :')
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  donderdag 29 augustus 2013 @ 02:24:37 #71
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_130583178
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 02:24 schreef Vaas3 het volgende:

[..]

wat denk jij dan :')
Ja week nie?
#YOLO
  donderdag 29 augustus 2013 @ 07:14:12 #72
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_130584676
quote:
Vraag jij ook in de kroeg aan mensen of ze iets willen drinken?
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_130584763
Of in de kleedkamer van een voetbalclub: Nog meer mensen die hier vandaag een balletje komen trappen?
PWBF
  donderdag 29 augustus 2013 @ 07:45:22 #74
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_130584821
Of bij de tandarts: Komen jullie hier ook voor je gebit?
- Dearest (UI)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 07:47:15 #75
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_130584837
Hoe laat komt de trailer online?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  donderdag 29 augustus 2013 @ 07:53:53 #76
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_130584884
5 uur NL tijd
pi_130584920
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 01:17 schreef Zolder het volgende:

[..]

je gebruikt nu abgx die je iso met een online database helemaal checkt en fixed.
Is geen 100% zekerheid :P

quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 01:19 schreef Zolder het volgende:

[..]

Niet doen, als ie al jaren staat te stoffen heb je sowieso niet de laatste versie van de "mod" waarmee je vrijwel zeker een ban krijgt.

Gevolg ban= geen spellen meer op de HDD kunnen installeren. Voor GTA V is di verplicht. Dan dus ook geen singleplayer meer voor je :D
Dat kan dus wel he, is door een update gewoon weer mogelijk gemaakt. En dashboard updates kan je gewoon downloaden en op usb zetten :P

quote:
Ja liever vandaag dan de 17e
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:31:18 #78
338108 SecretStoryWous
pi_130585275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:15 schreef Poederman het volgende:

[..]

serie, ken je toch wel :')
Tuurlijk ken ik die :{w
Wist alleen niet wat ze ermee bedoelden, maar nu wel ;)
pi_130585926
Kan ik nu nog pre-orderen? Voor die blimp toch?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_130585948
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lijkt me wel ja. Wel even specifiek vragen naar die blimp.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_130585991
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823291/
pi_130586974
Zal al eerder gevraagd zijn, maar wat voor functie gaat die blimp hebben?
pi_130587106
quote:
Rockstar heeft voor de Crews-feature in Grand Theft Auto 5 een nieuw systeem aangekondigd, Hierarchies. Hiermee kunnen leiders van de crews verschillende rollen en bevoegdheden toewijzen aan leden.

De verschillende rollen of ranks zijn zichtbaar op de profielpagina van een crew. Dit is een groep spelers die samen online spelen. Alle leden zijn standaard als Muscle gecategoriseerd tot een leider verschillende ranks uitdeelt. Muscle betreft de laagste rang.

Er zijn op dit moment vier verschillende functies aangekondigd. Commissioners zijn de rechterhand van de leider. Zij mogen uit zijn naam de crew aansturen en ook nieuwe mensen toevoegen. Lieutenants mogen dit niet, maar kunnen wel lager geklasseerde leden promoveren. Representatives krijgen enkele simpele bevoegdheden voor het selecteren van nieuwe leden. De Muscle-spelers hebben geen administratieve macht.

Er is geen limiet aan de hoeveelheid personen die een bepaalde rang toegewezen kan worden. Er geldt wel een maximum aantal spelers dat in een crew kan zitten, al is niet bekend hoe hoog dit getal ligt.
.
pi_130587200
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Zal al eerder gevraagd zijn, maar wat voor functie gaat die blimp hebben?
Ik denk ongeveer hetzelfde als een heli of jet. Je kan ermee vliegen. Alleen niet zo snel ;)
Op de grond hetzelfde contrast : Een Banshee of een vrachtwagen.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_130588772
Kan je andermans blimp stelen.online? :D
pi_130589452
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 07:47 schreef -Kadesh- het volgende:
Hoe laat komt de trailer online?
NL tijd 5 uur vanavond
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:56:22 #87
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_130589834
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Een Fok! Mod ! :D
pi_130591251
Die kortingsbon van ¤10,- die je bij BOL krijgt, kan je die nou gebruiken voor het spel zelf? en zo ja hoe?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:46:48 #89
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_130591286
Nee
pi_130591456
Jammer. ;( ik krijg wel 2.50 korting. :) Zal ik het laten inpakken in cadeaupapier? :D
pi_130591547
quote:
99s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:52 schreef Furdinand het volgende:
Jammer. ;( ik krijg wel 2.50 korting. :) Zal ik het laten inpakken in cadeaupapier? :D
Ja doen! Misschien krijg je hem dan een dag later :7
pi_130591577
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:06 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
Wat is het voordeel van een crew verder dan?
pi_130591605
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Ja doen! Misschien krijg je hem dan een dag later :7
Oja :@ gelukkig niet gedaan.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:59:24 #94
268260 Dr.Mikey
pi_130591673
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:34 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Nagenoeg gelijk als in beide gratis vanwege de crisis ?
R.I.P DTS.
pi_130591933
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:08:16 #96
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130591958
quote:
_O_ zwemmen in gta games _O_
pi_130591975
quote:
Poeh en dan moet je je inhouden.
pi_130592002
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Als ze dat al doen idd :P
pi_130592724
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

En dan? Zodra jij GTA installeert op je ps3/xbox dan zien hun dan ook dat die geactiveerd is. Simpel blokkeren en jij hebt helemaal niets en mag nooit meer op gta.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:31:14 #100
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_130592790
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef Roces18 het volgende:

[..]

En dan? Zodra jij GTA installeert op je ps3/xbox dan zien hun dan ook dat die geactiveerd is. Simpel blokkeren en jij hebt helemaal niets en mag nooit meer op gta.
Nee joh, daar letten ze niet op. Of je gaat gewoon lekker offline spelen.
#YOLO
pi_130592802
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Gewoon offline gaan
pi_130592809
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nagenoeg gelijk als in beide gratis vanwege de crisis ?
Beide rond de 40/50 euro per jaar.
Bij Playstation krijg je sowieso per jaar 12 PS3 games en 6 Vita games.
Bij Xbox weer ik niet precies wat je krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2013 13:31:59 ]
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:32:32 #103
268260 Dr.Mikey
pi_130592839
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:31 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Per jaar is nog wel te doen, Al blijft het niet tof natuurlijk.
R.I.P DTS.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:32:47 #104
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_130592847
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:31 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Ps3 games op de ps4 ja?
#YOLO
pi_130592861
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:32 schreef maxburger het volgende:

[..]

Ps3 games op de ps4 ja?
:')
pi_130592878
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:32 schreef maxburger het volgende:

[..]

Ps3 games op de ps4 ja?
Wanneer de PS4 er is krijg je direct Driveclub als download, hoeveel PS4 games er voor plus per jaar komen weet ik niet.
(Plus is er ook voor de PS3 en Vita, alleen niet verplicht voor online gamen, 1 plus abbo geldt voor PS3, PS4 en Vita)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2013 13:40:08 ]
pi_130593151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef JessedeK het volgende:
Ik kan namens Fok! wel een social club crew maken.
Als er belangstelling voor is, hoor ik het wel
Zat ik ook al aan te denken. Lijkt me wel leuk!
Heb zojuist social club gejoind.
Nog meer mensen die hier interesse in hebben??
hoihallo
pi_130593273
:D

pi_130593356
quote:
pi_130593402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Wanneer de PS4 er is krijg je direct Driveclub als download, hoeveel PS4 games er voor plus per jaar komen weet ik niet.
(Plus is er ook voor de PS3 en Vita, alleen niet verplicht voor online gamen, 1 plus abbo geldt voor PS3, PS4 en Vita)
Een uitgeklede versie van Driveclub, dat dan weer wel.
Maar ook Warframe, Planetside 2, DC Universe Online.....!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:53:39 #111
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_130593590
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Weet ik. Vannacht nog assassins creed 3 gedownload. Maar ik zie het voordeel van zoveel gratis PS3 games niet op de PS4.
#YOLO
pi_130593624
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef maxburger het volgende:

[..]

Weet ik. Vannacht nog assassins creed 3 gedownload. Maar ik zie het voordeel van zoveel gratis PS3 games niet op de PS4.
Dat zal op termijn wel veranderen.
pi_130594430
Misschien kunnen jullie naar de Game SC oid.
pi_130594470
Social club website van Rockstar is wel erg gaar hoor. Net even een crew aangemaakt met logo en al. Maar je moet dus eerst je logo "publishen" voordat je naar "manage" moet en hem daar uit je lijst moet selecteren zodat je je logo kan wijzigen. Vrij krom systeem.
pi_130594486
2e post, goedzo. Ik ben scheel vandaag.
pi_130595176
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Uit welke trailer komt dat?
pi_130595380
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Uit welke trailer komt dat?
Trevor trailer
pi_130595406
Is er al nieuwe trailer hype ofwa?
pi_130596392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef rival het volgende:
Misschien kunnen jullie naar de Game SC oid.
Want :')?
pi_130597026
1,5 uur *O*

pi_130597322
Voor de mensen die een (PS3) crew voor fok willen maken...
Die is er al....

Social Club (PS3)

[ Bericht 1% gewijzigd door -CRASH- op 29-08-2013 16:26:37 ]
pi_130597973
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:02:09 #123
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_130598651
Nog 58 minuten! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_130598714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Want :')?
Als je daar nog uitleg bij nodig hebt......
pi_130598962
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:03 schreef rival het volgende:

[..]

Als je daar nog uitleg bij nodig hebt......
Omdat de slowchat niet aanstaat? Ja misschien moet je dan zelf ergens anders heen?
pi_130599219
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef -CRASH- het volgende:
Voor de mensen die een crew voor fok willen maken...
Die is er al....

Social Club
Ik heb ook een request ingestuurd. :D
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:28:44 #127
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_130599655
Ik zit op XBL.

Bartcoah - Bartcoah

Ik zal meteen even een request aanmaken. :)
pi_130599685
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb ook een request ingestuurd. :D
speel je op de PS3 of 360 ?

Was het er vergeten bij te zetten...
Het is voor de PS3 spelers.

360 spelers zullen er ook wel een hebben
pi_130599835
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

speel je op de PS3 of 360 ?

Was het er vergeten bij te zetten...
Het is voor de PS3 spelers.

360 spelers zullen er ook wel een hebben
Oh ik heb een xbox...
pi_130599851
GTA word mijn 1e console shooter.. tot nu toe altijd bij weggebleven want ik vind richten met een controller bagger.. hoop dus stiekem op een beetje aiming help van de pa3... :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130599924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:34 schreef Marco001 het volgende:
GTA word mijn 1e console shooter.. tot nu toe altijd bij weggebleven want ik vind richten met een controller bagger.. hoop dus stiekem op een beetje aiming help van de pa3... :P
Er zal wel een optie bijzitten
waar de je aim hulp aan of uit kunt zetten.
pi_130599943
Er zat altijd autoaim in, maar ze zullen nu wel de RDR/Max techniek gebruiken.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:42:14 #133
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_130600128
Het schijnt dat het maar om één crew hoeft te gaan.

Maakt dus niet uit of je XBL hebt of PSN.
pi_130600231
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:42 schreef Bartcoah het volgende:

Pardon? Xbox360 en PS3 spelers zullen echt no-way met elkaar samen kunnen spelen.
pi_130600244
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:42 schreef Bartcoah het volgende:

één crew, maar de xbox'ers en PS3'ers hebben in feite vrij weinig met elkaar te maken
pi_130600286
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef kaos- het volgende:

[..]

Pardon? Xbox360 en PS3 spelers zullen echt no-way met elkaar samen kunnen spelen.
Online worden de punten die je haalt (ongeacht ps of Xbox) bij de crew opgeteld. en zo krijgt de crew meer status
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:47:53 #137
338108 SecretStoryWous
pi_130600300
//

[ Bericht 94% gewijzigd door SecretStoryWous op 29-08-2013 16:48:33 ]
pi_130600378
rival ik hoef geen pm :')
pi_130600381
10 minuten *O*
pi_130600400
Bijna trailer brahs
pi_130600420
Trailer downloaden, dan weer uploaden, nah, thanks, ik wacht wel op de youtube van rockstar zelf :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130600464
heb een request voor fok-crew gedaan!
hoihallo
pi_130600478
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:51 schreef Pheno het volgende:
Trailer downloaden, dan weer uploaden, nah, thanks, ik wacht wel op de youtube van rockstar zelf :')
Staat ie ook meteen op denk ik?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:53:20 #145
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130600479
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Er zal wel een optie bijzitten
waar de je aim hulp aan of uit kunt zetten.
Ik moet zeggen dat die aim hulp voor san andreas wel bagger was vroeger en ik hoop echt dat het nu beter is :')
pi_130600487
Rival kappen kleuter :')
pi_130600508
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Staat ie ook meteen op denk ik?
daarom, zo veel moeite voor zoveel traagheid :D
pi_130600567
Jongens, ik wil niet vervelend doen. Maar als je bij de crew wilt, ga naar de GTA Online topic en post daar je PSN/XboxLive username dan zet ik je in de OP. Ook over de PS3 en Xbox 360 spelers in één crew heb ik al een uitleg klaar staan in de OP. Graag gedaan. :)
pi_130600581
quote:
_O-
pi_130600589
HAHA rival, origineel weer hoor _O- _O-
pi_130600600
TRAILER WAAR
pi_130600611
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:56 schreef videonatic het volgende:
TRAILER WAAR
Op mijn schijf.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:57:19 #153
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130600612
quote:
TRAILER WAAR
Nergens nog :P
pi_130600660
PS3 spelers en Xbox 360 spelers sluiten zich aan bij één crew. En de mensen op de Xbox spelen met elkaar en de mensen op de PS3 spelen met elkaar.
pi_130600680
pi_130600692
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:57 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Nergens nog :P
Voor niets is 401 mb gerar-ed wel veel :P
pi_130600696
quote:
TRAILER WAAR
De pers heeft em eerder.
Dan kunnen ze er alvast een comment maken
en die dan gelijk (of net erna) om 17 online gooien.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:00:22 #159
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130600716
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Voor niets is 401 mb gerar-ed wel veel :P
jij had hem al eerder? :P
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:00:25 #160
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_130600718
Niet zo heel veel nieuws in de trailer. Vrij kort ook.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_130600727
"Rated R for retarded"

moet ik altijd aan denken als ik die stem hoor
pi_130600728
Leuke trailer :Y
pi_130600751
Goeie trailer! 8-)
Active Topics
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:01:37 #164
338108 SecretStoryWous
pi_130600759
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Strani het volgende:
Klopt maar wordt ook op TV uitgezonden dus langer is te duur :P
pi_130600763
quote:
Dit
pi_130600772
Wordt niet heel erg enthousiast van deze trailer :{
pi_130600778
quote:
Is ook een tv trailert he
pi_130600780
:O
pi_130600785
Minigun yeeeuj
pi_130600788
quote:
Minigun komt terug, ook leuk nieuws :Y
pi_130600792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]

jij had hem al eerder? :P
Duh. Ik moet het toch online kunnen plaatsen :P ALleen gaat het uploaden te traag bij me, dus dan kijk ik alvast tien minuten eerder :D
pi_130600796
*cancelt preorder -O-
pi_130600803
Deze trailer wordt ook gebruikt als reclame.
pi_130600806
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef FredVleespet het volgende:
*cancelt preorder -O-
pi_130600814
quote:
*cancelt preorder -O-
}:|
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:02:49 #176
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130600815
quote:
*cancelt preorder -O-
Ga eens gouw weg o|O
pi_130600820
Valt me eerlijk gezegd tegen :') :r
pi_130600821
Goeien trailer, wie maakt er van dit stuk een gif, ik moest nogal hard lachen :')

donderdag 29 augustus 2013 @ 17:03:13 #179
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_130600834
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Klopt maar wordt ook op TV uitgezonden dus langer is te duur :P
Da's waar. Ik verwachtte ook niet veel meer :)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:03:25 #180
338108 SecretStoryWous
pi_130600840
Dat skydiven 's nachts is vet :D
pi_130600841
ze hadden er wel bij mogen zetten dat het gewoon een kort reclame spotje is in plaats van een "Official trailer"
Daar verwacht je toch meer van.
pi_130600861
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:03 schreef dolf1010 het volgende:
ze hadden er wel bij mogen zetten dat het gewoon een kort reclame spotje is in plaats van een "Official trailer"
Daar verwacht je toch meer van.
Reclame spotje is de officiele trailer, das bij elke game :9
pi_130600892
De hypetrain is al op velle snelheid, deze trailer is gewoon een stationnetje waar ie doorheen moet razen.
-nee-
pi_130600905
Het feit dat het tegenvalt komt omdat die trailers te gehyped worden.
pi_130600909
Laat wel wat over de storyline zien

Franklin is dus naar Michael toegegaan om weer te beginnen met heists
pi_130600956
Wat zeikt iedereen nou over het tegenvallen, het is een trailer geen uitgebreide gameplay of iets :')
pi_130600978
Wat is dat nummer eigenlijk?
pi_130600990
Die jet is wel fucking baas
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:07:10 #189
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_130600995
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:05 schreef JessedeK het volgende:
Het feit dat het tegenvalt komt omdat die trailers te gehyped worden.
Ik vind het niet tegenvallen. Het is een indrukwekkende trailer. Jammer dat Rockstar niets nieuws laat zien maar dat was voor deze trailer ook niet echt nodig.
pi_130601013
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:06 schreef Fritter het volgende:
Wat zeikt iedereen nou over het tegenvallen, het is een trailer geen uitgebreide gameplay of iets :')
Precies :')
we hebben nagenoeg alles al gezien (al zal Rockstar nog wel wat geheimpjes hebben) dus ik weet ook niet wat mensen nou verwacht hadden
pi_130601021
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:04 schreef Marsenal het volgende:
De hypetrain is al op velle snelheid, deze trailer is gewoon een stationnetje waar ie doorheen moet razen.
Deze trailer was het laatste station voor de eindbestemming...
Eindstation 17 september "iedereen uitstappen"
pi_130601035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vind het niet tegenvallen. Het is een indrukwekkende trailer. Jammer dat Rockstar niets nieuws laat zien maar dat was voor deze trailer ook niet echt nodig.
Ik had er ook niet heel veel van verwacht, Je moet eigenlijk de site van rockstar in de gaten houden voor nieuws
pi_130601040
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef Strani het volgende:

[..]

1 nieuw ding maar iedereen schijnt hem over het hoofd te zien, die fucking minigun :')
Komt er eindelijk weer een leuk sterk wapentje :)
pi_130601043
'My best friend turns up out of nowhere...'

'Torturing me for mistakes I made a decade ago...'
pi_130601068
OW SSHEEEIIIIT RHINO TANKS CONFIRMED #HYPHYPEHYPE

pi_130601070
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:08 schreef JessedeK het volgende:

[..]

Ik had er ook niet heel veel van verwacht, Je moet eigenlijk de site van rockstar in de gaten houden voor nieuws
Twitter is denk ik toch wat sneller
pi_130601071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:08 schreef JessedeK het volgende:

[..]

Ben trouwens benieuwd wanneer de volgende blokjes open gaan.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:09:19 #198
338108 SecretStoryWous
pi_130601075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Deze trailer was het laatste station voor de eindbestemming...
Eindstation 17 september "iedereen uitstappen"
Op de V site staan ook nog wat onderwerpen die moeten worden geunlockt :)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:10:04 #200
338108 SecretStoryWous
pi_130601108
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Denk zo een week voor de release?
pi_130601110
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Idd.. de eerstvolgende is de soundtrack dus ik ben benieuwd :P
pi_130601115
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Precies :')
we hebben nagenoeg alles al gezien (al zal Rockstar nog wel wat geheimpjes hebben) dus ik weet ook niet wat mensen nou verwacht hadden
Nouja alles zou een beetje jammer zijn, ze laten ons gewoon nog met heel veel vragen die we lekker zelf mogen uitzoeken.
Slim gedaan :9
pi_130601116
Deze trailer _O_

Dit verhaal gaat fucking epic worden. :)
pi_130601128
quote:
11s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef Ties02 het volgende:
OW SSHEEEIIIIT RHINO TANKS CONFIRMED #HYPHYPEHYPE

[ afbeelding ]
_O_
pi_130601135
quote:
Nice, die zag ik over het hoofd
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:11:04 #206
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_130601137
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Twitter is denk ik toch wat sneller
Op Twitter gaat het vooral over wat er op de site van Rockstar staat :D

En over leaks, maar dat is ook al voorbij inmiddels.
pi_130601156
Denk dat je gewoon seconde voor seconde die trailer moet gaan kijken en je dan vanzelf dingen ziet die je niet in 1 oogopslag ziet :')
pi_130601175
pi_130601180
Mijn mening over de trailer: beetje meh:
Officiële trailer Grand Theft Auto V
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:12:19 #210
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_130601183
Openingsshot van de woestijn is trouwens :9~
pi_130601187
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:08 schreef Fritter het volgende:

[..]

1 nieuw ding maar iedereen schijnt hem over het hoofd te zien, die fucking minigun :')
Komt er eindelijk weer een leuk sterk wapentje :)
Er komt nog wel een leuker wapen
Maar je moet er wel iets voor doen
pi_130601198
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:12 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Er komt nog wel een leuker wapen
Maar je moet er wel iets voor doen
Welke dan? :9
pi_130601206
pi_130601208
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:12 schreef Fritter het volgende:

[..]

Welke dan? :9
Dildo
pi_130601211
pi_130601218
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:12 schreef Pheno het volgende:
Mijn mening over de trailer: beetje meh:
Officiële trailer Grand Theft Auto V
Je vergeet de Rhino tank die ook terugkomt, naast de minigun
pi_130601223
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dildo
Ja nou die mag ook wel terug komen ja, kan je de politie ermee gaan slaan net als in SA
pi_130601288
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:13 schreef Fritter het volgende:

[..]

Ja nou die mag ook wel terug komen ja, kan je de politie ermee gaan slaan net als in SA
Kon je ook echt vinden in de douche's daar in dat police station _O-
of was het een cel
pi_130601308
Je kreeg in ieder geval de politie achter je aan.
pi_130601315
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:15 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Kon je ook echt vinden in de douche's daar in dat police station _O-
of was het een cel
Douche :') Verborgen boodschap
pi_130601328
Vette trailer hoor. Alleen dat soort juggernaut-pak vind ik niet echt overtuigend.
Ben ook wel benieuwd wat voor rol die dikke nerd gaat spelen.
pi_130601340
De Rhino tank is ook weer terug !
pi_130601389
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kreeg in ieder geval de politie achter je aan.
Circle - Right - Circle - Right - Left - Square - Triangle - Up :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:18:53 #224
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_130601397
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Vette trailer hoor. Alleen dat soort juggernaut-pak vind ik niet echt overtuigend.
Denk dat die dikke nerd helpt bij het organiseren en voorbereiden van de heists. Je ziet hem vaak langskomen in die kamer waar dat prikbord hangt met opties voor heists.
pi_130601401
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
De planner denk ik he
pi_130601402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:17 schreef boffer69 het volgende:
De Rhino tank is ook weer terug !
Ben benieuwd of je die ook kan pimpen

Vette spoiler en wat spinners erop gooien jwt
pi_130601414
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Beetje nitro ^O^
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:19:29 #228
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_130601418
Als ze nou meteen even wat nieuwe segmentjes openen op de Rockstar site.. Wordt wel weer tijd!
pi_130601442
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:13 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Je vergeet de Rhino tank die ook terugkomt, naast de minigun
verrek. Even erbij zetten
pi_130601462
Die trailer! _O_
pi_130601487
pi_130601521
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hydraulics erop (y)
pi_130601531

[ Bericht 100% gewijzigd door boffer69 op 29-08-2013 17:22:48 (Dubbelpost) ]
pi_130601576
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:18 schreef Ties02 het volgende:

[..]

pi_130601591
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:11 schreef Fritter het volgende:
Denk dat je gewoon seconde voor seconde die trailer moet gaan kijken en je dan vanzelf dingen ziet die je niet in 1 oogopslag ziet :')
Video downloaden
en dan in slowmo terugkijken
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:24:09 #236
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_130601611
Ik moet zeggen dat Rockstar de vrouwen wel heel aantrekkelijk weet te maken in dit spel. De vrouw van Michael, als die echt was.. :9~
pi_130601628
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen dat Rockstar de vrouwen wel heel aantrekkelijk weet te maken in dit spel. De vrouw van Michael, als die echt was.. :9~
Godver, ik ben niet de enige :')
pi_130601644
quote:
pi_130601670
quote:
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:25:56 #240
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_130601674
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:24 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Godver, ik ben niet de enige :')
pi_130601705
quote:
pi_130601806
Wie loopt daar achter Trevor seconde 13-15
pi_130601808
quote:
Douchen is volgens mij confirmed dus misschien kan je wel sjorren op haar naakt straks
pi_130601865
quote:
shiiiiiit :')
pi_130601884
Lekker geilen op gamepoppetjes :9~

SPOILER
pi_130601922
Hmm had toch meer verwacht van de trailer. Desalniettemin kijk ik erg uit naar de release :)
Too much is never enough!
pi_130601936
http://img829.imageshack.us/img829/8849/7a54.png (copy/paste deze link)
pi_130602156
die rhino tank heb ik ook over het hoofd gezien idd. DAMN dit wordt leuk 17 september.
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 17:46:42 #249
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_130602279
De comeback van de MINIGUN *O*
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_130602396
quote:
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:58:47 #251
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_130602673
Beetje anticlimax imo.
- Dearest (UI)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:05:43 #252
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_130602905
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:58 schreef Keukendrol het volgende:
Beetje anticlimax imo.
We zouden het niet meer over jouw geboorte hebben.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_130603227
De eerste lading is onderweg.....

GTA V wordt op dit moment verscheept naar de winkels inclusief displays

Een medewerker van een logistiek bedrijf was zo vriendelijk om te melden dat GTA V op dit moment massaal onderweg is naar de winkels. Er stonden bij het bedrijf waar deze persoon werkte ruim 71 pallets aan GTA V, een hele hoop dus. De pallets bevatten GTA V exemplaren voor de Xbox 360, aangezien de PS3 een dag later verscheept.

Alle games zitten netjes in de displays en kunnen zo in de winkel gezet worden. Dit betekent dat GTA V toch een stuk eerder af is dan verwacht, aangezien de release pas op 17 september is. Voor de liefhebbers, de foto’s vind je hieronder.

We zijn er in ieder geval zeker van dat GTA V onder geen enkele omstandigheid nog uitgesteld wordt. Nu de game ook in de wildernis is gesignaleerd is de kans groot dat we binnenkort de eerste gameplay beelden krijgen te zien.

www.psx-sense.nl
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:20:01 #254
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_130603464
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:05 schreef Ironisch het volgende:

[..]

We zouden het niet meer over jouw geboorte hebben.
:D.
- Dearest (UI)
pi_130603750
quote:
We zijn er in ieder geval zeker van dat GTA V onder geen enkele omstandigheid nog uitgesteld wordt.
Where did the lighter fluid come from?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 18:50:19 #256
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_130605009
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:13 schreef -CRASH- het volgende:
Nu de game ook in de wildernis is gesignaleerd is de kans groot dat we binnenkort de eerste gameplay beelden krijgen te zien.
*O*
pi_130605680
Kun je dan als je palletsorteerder bent stiekem zo'n game meepikken?
pi_130605703
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 18:13 schreef -CRASH- het volgende:
De eerste lading is onderweg.....

GTA V wordt op dit moment verscheept naar de winkels inclusief displays

Een medewerker van een logistiek bedrijf was zo vriendelijk om te melden dat GTA V op dit moment massaal onderweg is naar de winkels. Er stonden bij het bedrijf waar deze persoon werkte ruim 71 pallets aan GTA V, een hele hoop dus. De pallets bevatten GTA V exemplaren voor de Xbox 360, aangezien de PS3 een dag later verscheept.

Alle games zitten netjes in de displays en kunnen zo in de winkel gezet worden. Dit betekent dat GTA V toch een stuk eerder af is dan verwacht, aangezien de release pas op 17 september is. Voor de liefhebbers, de foto’s vind je hieronder.

We zijn er in ieder geval zeker van dat GTA V onder geen enkele omstandigheid nog uitgesteld wordt. Nu de game ook in de wildernis is gesignaleerd is de kans groot dat we binnenkort de eerste gameplay beelden krijgen te zien.

[ afbeelding ]

www.psx-sense.nl
Alweer? Of is psx-sense van jou?
pi_130605817
blijven het maar proberen :')
pi_130605828
Alweer ?????
Psx-sense van mij :') gelukkig niet
pi_130605873
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef -CRASH- het volgende:
Alweer ?????
Psx-sense van mij :') gelukkig niet
Al 2x gepost :P
pi_130606034
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Al 2x gepost :P
In dit topic
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:19:27 #263
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130606078
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_130606115
quote:
Dat kan iedereen wel uitprinten en in een doosje doen
pi_130606448
quote:
Pfff krijgen we dit weer...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:29:19 #266
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130606449
True maar het is wel een sexy doosje :9
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_130607037
pi_130607770
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:18 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

In dit topic
Oh dus elk topic moet hetzelfde voorbij komen :P?
pi_130608345
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oh dus elk topic moet hetzelfde voorbij komen :P?
En wie heeft dat dan gepost
Ik heb het alleen in dit topic neergezet
pi_130608715
Deze week de eerste gameplay beelden hoop ik!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:27:47 #271
338108 SecretStoryWous
pi_130608830
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef Mothzor het volgende:
pi_130608940
Jij bent er van overtuigd dat niemand GTA V eerder in het bezit heeft?

Bij IV kwamen de gameplay beelden ook ongeveer 1,5 week voor de release!
pi_130608953
quote:
HOOP HET OOK
pi_130609077
Zeker komen die gameplay videos snel, hooguit nog een weekje ofzo.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:33:41 #275
338108 SecretStoryWous
pi_130609103
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef Mothzor het volgende:
Jij bent er van overtuigd dat niemand GTA V eerder in het bezit heeft?

Bij IV kwamen de gameplay beelden ook ongeveer 1,5 week voor de release!
Tuurlijk maar de eerste gameplaybeelden zijn er alweer een tijdje ;)
pi_130609196
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Tuurlijk maar de eerste gameplaybeelden zijn er alweer een tijdje ;)
Die gameplay beelden bedoelde ik ook niet ;)
]
pi_130609344
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Die gameplay beelden bedoelde ik ook niet ;)
]
Zeg toch wat iedereen denkt...
De eerste illegale gameplay
pi_130609771
quote:
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 20:49:13 #279
pi_130609773
Ben benieuwd of die minigun ook in een seconde een auto laat exploderen _O-

Als die minigun online kan kan je het beter opgeven als je zelf geen hebt :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_130611276
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:16 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

En wie heeft dat dan gepost
Ik heb het alleen in dit topic neergezet
Ik toevallig :') :P
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:31:27 #282
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_130612154
Ik heb Assassin's Creed 3 vandaag geïnstalleerd op de PS3. Daar ben ik wel even zoet mee tot GTA. Wat een ongelofelijk goeie sfeer.
#YOLO
pi_130612234
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef maxburger het volgende:
Ik heb Assassin's Creed 3 vandaag geïnstalleerd op de PS3. Daar ben ik wel even zoet mee tot GTA. Wat een ongelofelijk goeie sfeer.
Tot gta V? Dan game je dus niet veel.
pi_130612276
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef maxburger het volgende:
Hoe is dat spel qua graphics op de ps3 ? :9
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:34:11 #285
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_130612297
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Awesome!
#YOLO
pi_130612406
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Ties02 het volgende:

[..]

lelijk en framedrops
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:46:14 #287
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_130612986
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef wuuht het volgende:

[..]

lelijk en framedrops
Meningen verschillen.
#YOLO
pi_130613312
Waar in de trailer wordt er een juggernaut suit gespot dan? Ik zie hem niet :o
pi_130613530
Met de mini-gun, :')
pi_130614985
Ik zelf vind dat de graphics van GTA V ook nog wel mee lijken te vallen mocht je alle trailers geloven.
'T is niet ineen keer 10 x mooier dan GTA IV of zo, misschien eigenlijk wel helemaal niet mooier.
Jullie ook opgevallen?
Digo
pi_130615106
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:25 schreef Tropanzia het volgende:
Ik zelf vind dat de graphics van GTA V ook nog wel mee lijken te vallen mocht je alle trailers geloven.
'T is niet ineen keer 10 x mooier dan GTA IV of zo, misschien eigenlijk wel helemaal niet mooier.
Jullie ook opgevallen?
Waarom zouden ze ook? Het merk GTA is zo sterk dat het toch wel verkoopt. Het verhaal en de wereld is ook veel belangrijker.
pi_130615187
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef Trebo het volgende:

[..]

Waarom zouden ze ook? Het merk GTA is zo sterk dat het toch wel verkoopt. Het verhaal en de wereld is ook veel belangrijker.
Eens. Volgens mij is het ook het 1 of het ander.
Óf een immens grote wereld met verschillende voertuigen/vliegtuigen/diepzee/dieren/bergen etc. óf gewoon op niveautje grootheid GTA IV en dan met super fijne graphics...
Gaat mijn persoonlijke voorkeur ook naar dat eerste.
Zou wel lijp zijn, mocht ie naar de PS4 komen, de graphics daar dan weer wel superstrak zijn in een evengrote wereld vol met mogelijkheden.
Digo
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 22:35:24 #293
pi_130615574
Mogelijkheden zijn natuurlijk niet onaardig in V. Maar ik denk dat je de graphics pas kan beoordelen als je het spel in het echt ziet
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:53:44 #294
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130616691
Ik zou het spel ook wel nemen met Vice City Graphics als het verhaal ook zo goed is :P
pi_130618303
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:53 schreef Friday12 het volgende:
Ik zou het spel ook wel nemen met Vice City Graphics als het verhaal ook zo goed is :P
Dat gaat me dan echt niet lukken. Het spel is top hoor maar de graphics zijn nu echt sterk verouderd.
Wilde het pas nog eens gaan spelen, maar het lukt me gewoon niet meer.
pi_130618507
Als er nou een HD trilogy pack uitkomt van GTA, dan zou ik SA en VC wel weer willen spelen! :P
pi_130618778
Wat een geouwehoer over de graphics iedere keer. Je kunt ervan uitgaan dat ze minstens zo goed zijn als die van RDR. En dat was naar mijn mening al behoorlijk goed. Bovendien snap je natuurlijk zelf ook wel wat de limiet is van de huidige consoles wat graphics betreft, meegenomen dat het spel zich ook afspeelt in de grootste spelwereld die Rockstar tot op heden heeft gecreëerd. Daarnaast draait het in een spel als GTA natuurlijk om meer dan alleen de graphics.
pi_130618937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Eens. Volgens mij is het ook het 1 of het ander.
Óf een immens grote wereld met verschillende voertuigen/vliegtuigen/diepzee/dieren/bergen etc. óf gewoon op niveautje grootheid GTA IV en dan met super fijne graphics...
Gaat mijn persoonlijke voorkeur ook naar dat eerste.
Zou wel lijp zijn, mocht ie naar de PS4 komen, de graphics daar dan weer wel superstrak zijn in een evengrote wereld vol met mogelijkheden.
Ik ben ook voor een zo groot mogelijke wereld hoor. Beter dan tot in de puntjes verzorgde graphics.
Volgens mij krijg je de graphics nooit zo mooi als op de PC. Hoop dan ook dat hij daar ooit ook voor uitgebracht wordt. Ook natuurlijk omdat het veel fijner speelt met muis en toetsenbord.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:37:43 #299
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_130619117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:34 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ik ben ook voor een zo groot mogelijke wereld hoor. Beter dan tot in de puntjes verzorgde graphics.
Volgens mij krijg je de graphics nooit zo mooi als op de PC. Hoop dan ook dat hij daar ooit ook voor uitgebracht wordt. Ook natuurlijk omdat het veel fijner speelt met muis en toetsenbord.
Liever een beetje cartoonesk en groots dan super realistisch en klein.

Ik vind een toetsenbord en muis echt bagger voor dit soort spellen. Controller is best :Y . Voor unreal en dat soort spellen is tb en muis wel weer ok.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:43:19 #300
194233 Friday12
Originele kloon
pi_130619420
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat gaat me dan echt niet lukken. Het spel is top hoor maar de graphics zijn nu echt sterk verouderd.
Wilde het pas nog eens gaan spelen, maar het lukt me gewoon niet meer.
Vind ik juist leuk :P zat pas nog pokemon red te spelen op mijn gameboy _O_
pi_130619464
Hmm, ik vind het juist wel heel mooi uitzien. We zijn ver gekomen sinds San Andreas op de ps2. Het is mooi genoeg dat het niet storend is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')