Bedankt voor je uitgebreide reactie! Wat tevens een bevestiging is voor mijquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je zit wel een eindje in de richting: aan het begin van de zomer heb ik een vrouw leren kennen met wie ik een serieuze relatie dacht op te bouwen. (Toen had ik beslist geen muur om me heen) Na een hele zomer op een roze wolk, werd ik plotseling en heel bot gedumpt. Ik was erg verliefd en dus erg verbijsterd.
Ze bleek een bipolaire stoornis te hebben, alcholist en medicijnverslaafd te zijn en nog een zg. ex waarmee het eea. ook nog wat gecompliceerd bleek te liggen. Het was kennelijk geen afgedane zaak. Dat kwam naar voren nadat ze plotseling instortte en een zelfmoordpoging deed - naar ik begrepen heb de zoveelste. - Iets wat ik nooit achter haar gezocht had. Ze verborg ook haar alcoholisme heel knap. Ze heeft direct hulp gezocht en ze zei me dat mij laten vallen de enige mogelijkheid was ivm haar ziekte en haar poging tot herstel.
Dat leek plausibel, totdat ik begreep dat ze met haar ex wel weer dikke maajtes is en overweegt een relatie met hem te beginnen.
Tegenover mij houdt ze vol dat ik nog steeds niet alles weet en dat als ik het weet toch niks meer van haar wil weten.
Als we minder serieus geweest waren, zou ik er niet zo mee zitten. Als ze me zo geweldig vond, had ze me niet zo kunnen dumpen, als ik in wezen weinig voor haar betekende had ze niet zo intensief met me samengeleefd.. Eén van de twee is dus niet waar. Tja, ik moet er niet over piekeren en blij zijn dat ik die mafklapper kwijt ben, maar het houdt me toch erg bezig.
ik hecht waarde aan mijn privacy en heb gewoon hele nare buren, er zijn al een paar keer mensen bij mij in huis geweest -ik vermoed dat het mn buren zijn geweest- waardoor ik me daar totaal niet meer thuis voel en ik ver oed dat ze er alles aan doen om mij te laten verhuizen. Daar zit ik op dit moment mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk eerder denken dat de crisis slaat op een angststoornis ofzo die opeens terugkomt of een vroegere nare ervaring. Misschien heeft iemand iets van je ontvreemd waar je grote waarde aan hecht?
Wat erg voor je!! Dat is natuurlijk heel onbeschoft van ze om zomaar je huis binnen te lopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:00 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik hecht waarde aan mijn privacy en heb gewoon hele nare buren, er zijn al een paar keer mensen bij mij in huis geweest -ik vermoed dat het mn buren zijn geweest- waardoor ik me daar totaal niet meer thuis voel en ik ver oed dat ze er alles aan doen om mij te laten verhuizen. Daar zit ik op dit moment mee.
Maaaarja ... dit ging weeeeer niet over mijn liefdesleven
Aha, het zou dus kunnen dat ze terugkomt. Er zijn idd wel mensen die zeggen dat ik blij moet zijn dat het is uitgegaan op een moment dat het haar uitkwam. Anders was ze mss. gaan stalken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Wat tevens een bevestiging is voor mijMaar voor jou moet dit uiteraard geen leuke ervaring zijn geweest, oppassen met die meid dus als je geen herhaling wil, mijn legging ging nl. over de toekomst.
Het valt idd niet mee om te wonen waar ik woon, ik zou zooooooooooooo graag willen verhuizen en dan op mijn manier ,wanneer ik er klaar voor ben, dus niet gedwongen dankzij buren en misschien de woningbouwvereniging, maar dat gaat voorlopig nog niet gebeuren.ik heb nog te weinig gespaard. ik verwacht ook steeds elk moment een aangetekende brief in de bus over een vervangende woning voor mij, heel irritant is dat. Helaas woon ik naast een popi huismoeder die ver gaat om haar zin te krijgen en iedereen om haar vingers schijnt te winden, mensen weet te overtuigen van haar gelijk. Ik hoop eindelijk begin volgend jaar zelf te kunnen vertrekkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat erg voor je!! Dat is natuurlijk heel onbeschoft van ze om zomaar je huis binnen te lopen.
Nou ja, de lezing bevat toch wel wat dingen over je liefdesleven, meen ik..
Zeeeer stresserend, lijkt mequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Het valt idd niet mee om te wonen waar ik woon, ik zou zooooooooooooo graag willen verhuizen en dan op mijn manier ,wanneer ik er klaar voor ben, dus niet gedwongen dankzij buren en misschien de woningbouwvereniging, maar dat gaat voorlopig nog niet gebeuren.ik heb nog te weinig gespaard. ik verwacht ook steeds elk moment een aangetekende brief in de bus over een vervangende woning voor mij, heel irritant is dat. Helaas woon ik naast een popi huismoeder die ver gaat om haar zin te krijgen en iedereen om haar vingers schijnt te winden, mensen weet te overtuigen van haar gelijk. Ik hoop eindelijk begin volgend jaar zelf te kunnen vertrekken
ik wil ook best een poging wagenquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:48 schreef dikke_donder het volgende:
Hey, ik ben wel benieuwd naar een reading. Als je tijd hebt, let me know
Ik heb je helemaal over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:48 schreef dikke_donder het volgende:
Ik weet wat het is om niet veilig te zijn in je eigen huis..quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
Het is ook zwaar *&^%$#@
Ik heb nu ook maar 1 doel en dat is (hopelijk spoedig) verhuizen, het is heel vervelend om geen echte rustpunt te hebben na werk. Maar ik hoop niet dat je crisis slaat op een onverwachte brief.
Hoe dan ook, ik kijk echt uit naar de nieuwe woningen dit keer kies ik een betere wijk uit!
Kan gebeuren, we wachten geduldig afquote:Op woensdag 25 september 2013 19:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal over het hoofd gezien![]()
Maar nu staan e 2 amateurlezers voor je in de rij
en dan is een verhuizing een verademingquote:Op woensdag 25 september 2013 19:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik weet wat het is om niet veilig te zijn in je eigen huis..
Ok, ok, ok.. Veilig ben je pas in je graf..quote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef R0N1N het volgende:
Dan zal ik maar niet vertellen dat je feitelijk NOOIT veilig bent in je eigen huis.
Niets meer dan een illusie.
Uiteraard. Een geregeld irrationeel gevoel, maar vervelende roddelaars als buren die je verdenkt van inbraak, is an sich, wel redelijk rationeel. (hoewel de verdenking dit niet hoeft te zijn ! )quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ok, ok, ok.. Veilig ben je pas in je graf..
Het gaat natuurlijk om het gevoel. Vervelende buren die je geen rust gunnen en dat soort grappen..
Hier is alvast de trekking. Het leek me leuk om deze tussen spoilers te zetten omdat anderen er ook meer aan de gang gaan. Zo hoeven de trekkingen en de lezingen elkaar niet te beinvloeden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:48 schreef dikke_donder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft een algemene legging geen zin dan, bij lenormandkaarten?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
Bij tarotkaarten kan je hele open vragen stellen of zelfs geen een vraag maar bij lenormand kaarten heb ik juist een specifieke vraag nodig.
Dus mocht iemand iets specifieks willen weten, stel gerust je vraag
nee, om met lenormand kaarten te kunnen werken heb ik een specifieke vraagstelling nodig, zelfs een ja/nee (gesloten) vraag is goed genoeg, iets wat je met tarotkaarten volgens mij juist weer niet kan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heeft een algemene legging geen zin dan, bij lenormandkaarten?
Het kan wel, maar het is wat lastiger.. mss is het leuk om wat over lenormandkaarten te leren, ook.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
nee, om met lenormand kaarten te kunnen werken heb ik een specifieke vraagstelling nodig, zelfs een ja/nee (gesloten) vraag is goed genoeg, iets wat je met tarotkaarten volgens mij juist weer niet kan.
Ik ga er steeds meer voor voelen, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
het is zeker leuk(er) , vooral omdat de kaarten heel direct/zeer specifiek antwoord geven, bij tarotkaarten kan je een heel breed antwoord terugkrijgen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking. Het leek me leuk om deze tussen spoilers te zetten omdat anderen er ook meer aan de gang gaan. Zo hoeven de trekkingen en de lezingen elkaar niet te beinvloeden.Klinkt goed maar geen idee wat ik moet verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |