abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131308900
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:14 schreef clavier het volgende:
Ik wil me ook graag aanmelden.
Ik heb geen idee of er iets van klopt, dat moet je altijd maar afwachten, maar dit was wat er uit kwam :

Is je iets onrechtvaardigs overkomen?
Wellicht heb je een pantser om jezelf heen gebouwd.
Gevoelsmatig heb je een zekere rijpheid. Je hebt wel geleerd van het ondervinden van obstakels.
Het wordt tijd om je gedachten te ordenen en je zaken goed te organiseren.
Je moet je beter leren bezinnen op de consequenties van je handelen. Je hebt vroeger wellicht te maken gehad met een burnout , groot verlies of een depressie.
Je hebt je leven in eigen hand genomen, alleen als je daarin doorschiet word je onnodig hard. Als je door deze periode heen bent, zul je wellicht weer open kunnen staan voor anderen en deze in je leven toelaten.
Voor de buitenwereld ben je een heel zelfbewust persoon die zijn/haar bekwaamheden steeds verder uitdiept.
Je staat voor een nieuwe taak. Het valt echter niet mee om jezelf bij elkaar te rapen en opnieuw te beginnen.
Het kan zijn dat je je miskend voelt, maar rancune is een slechte leidraad voor je handelen.
Later zal wel helder worden waar je pasie werkelijk naar uitgaat, maar eerst moet je je weer kunnen openstellen voor andere mensen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 18-09-2013 16:01:29 ]
pi_131323976
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Enix het volgende:
Heyhoi, ik ben ook wel benieuwd geworden.
Of er iets van klopt, weet ik niet, maar dit is wat eruit kwam:

0: staven 5, omgekeerd
1: staven 6
2: munten 9, omgekeerd
3: arcana 21, de wereld, omgekeerd
4: de koningin van bokalen
5: de koning van pentagrammen
6: zwaarden 4, omgekeerd
7: staven 8
8: arcana 8, kracht
9: arcana 0, de zot
10: arcana 6, omgekeerd

Soms lijk je last te hebben van destructive impulsen, die je wellicht vooral tegen jezelf richt. Het is echter geen kwestie van een slecht karakter. Je hebt liefdevolle ideeën en idealen.
Er zal iets gebeuren waardoor je wereldbeeld enigszins verward zal raken. Je zult moeten leren dat je niet leeft om te werken, maar precies andersom. Het lijkt belangrijk om empatisch te leren zijn. Je hebt de kans om al je talenten te ontwikkelen. Waar je voor moet oppassen is baatzuchtig handelen. Natuurlijk zijn je omstandigheden van belang, maar laat het niet ten koste gaan van je relaties met andere mensen of je ethische waarden. Je zou dan een oppervlakkig mens worden.
Juist omdat je eigenlijk wel weet dat je meer waard bent dan leven om geld te verdienen, ben je eigenlijk best idealistisch. Door je in wezen gevoelige natuur en de noodzaak om hard te zijn in zaken, krijg je soms een ethisch probleem.
Binnenkort krijg je te maken met een doorbraak. Je zult de kans krijgen om een leven te leven dat iets meer overstemt met wat je eigenlijk zou willen. Je moet daarvoor wel je eigenbelang op de tweede plaats zetten.
Het loslaten van oude patronen valt vaak niet mee. Je zult, als je de stap durft te zetten, wel de kans krijgen om al je talenten tot ontwikkeling te brengen.
Verder is het van belang jezelf een stuk aardiger te gaan vinden. Eigenbelang en liefde zijn moeilijk te combineren. (Hoewel jezelf wegcijferen natuurlijk weer het andere uiterste is.)
pi_131328024
Bedankt. Angstwekkend hoe verschillende aspecten overeenkomen met de realiteit. Over de doorbraak waar je het over hebt; enig idee waar dat over kan gaan? Ben zeer benieuwd!
pi_131330878
Wanneer iemand tijd en zin heeft zou ik heel graag een legging/ reading willen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_131357426
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:20 schreef Enix het volgende:
Bedankt. Angstwekkend hoe verschillende aspecten overeenkomen met de realiteit. Over de doorbraak waar je het over hebt; enig idee waar dat over kan gaan? Ben zeer benieuwd!
Ik ga daar graag nog een keer op in.. maar niet nu, want ik vrees dat ik griep krijg..
  donderdag 19 september 2013 @ 20:11:48 #31
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_131359140
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ga daar graag nog een keer op in.. maar niet nu, want ik vrees dat ik griep krijg..
Dat las je in de kaarten ? :+

(als je symptomen begint te vertonen, heb je het (mogelijk) al (8> )
Beterschap, alvast :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_131359212
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dat las je in de kaarten ? :+

(als je symptomen begint te vertonen, heb je het (mogelijk) al (8> )
Beterschap, alvast :P
Dank je.. Nee, ik las het niet in de kaarten :D
Ik heb symptomen die bij griep horen en dus vrees ik dat ik het heb.. Ik drukte me niet helemaal correct uit ja..
pi_131375829
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 21:20 schreef Enix het volgende:
De doorbraak zou kunnen slaan op een plotseling inzicht dat je je leven in eigen hand kunt nemen, maar dat je daarvoor wel een vertrouwde situatie los moet laten.
Heel concreet zou het zou ook kunnen gaan om nieuwe baan of een opleiding of een (v)echtscheiding. Mss. ben je veel te lang in een situatie blijven hangen en om de verkeerde redenen.
pi_131388583
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Mag ik ook vragen om een reading? :)
Natuurlijk! Dit is alleen bedoeld als vermaak, dus het kan zijn dat er helemaal niets van klopt, maar dit is wat eruit kwam:

0: arcana 8, kracht
1: zwaarden 8
2: arcana 17, de ster, omgekeerd
3: munten 4
4: zwaarden 6
5: arcana 21, de wereld, omgekeerd
6: staven 8
7: pentagrammen 5
8: de koningin van pentagrammen, omgekeerd
9: bekers 8
10: arcana 4, de keizer, omgekeerd

Je eerste kaart is mogelijk de interessantste uit de grote arcana: deze kaart staat voor kracht of scheppend vermogen gedragen door wijsheid. Het kan gaan om het beteugelen van het driftleven, maar ook zou het bv. om een kinderwens kunnen gaan.
mbt. Tot je persoonlijke vorming ben je bezig met een afweging: welke gewoonten wil je blijven houden en welke wil je afleren?
In je pogingen om meer inzicht en wijsheid te verkrijgen moet je oppassen niet te verzanden in denkbeelden die niet overeenkomen met de werkelijkheid.
Je weet waar je goed in bent en je hebt wat dat betreft veel te bieden.
Je hebt altijd wel verantwoordelijkheid geaccepteerd in relaties, wellicht heeft het je in staat gesteld een verbroken relatie mild te accepteren, ook. Je kunt je een beetje voelen alsof je geleefd wordt.
Je zult binnenkort met dat gevoel kunnen afrekenen en je daarom bevrijd voelen. Je gaat ook niet bij de pakken neerzitten en bezint je op de beste handeling, binnen de vermogens die je hebt.
De eerlijke manier waarop je met relaties omgaat en het inzicht wat daaruit volgt resulteert in een verstandige houding, waarin je je eigenbelang niet de overhand laat hebben.
Je bent je bewust van je kwaliteiten en wilt deze zo goed mogelijk aanwenden. Misschien krijg je te maken met iemand (of misschien was dat je eigen houding) die uit is op erkenning en die je aan zich wil verplichten door je een valse voorstelling van zaken te geven. Het gaat er nu om irreële verwachtingen achter je te laten, vooral met betrekking tot relaties. Als je je weet te bevrijden van te rechtlijnig denken, zul je je zeer bevrijd kunnen voelen.
pi_131389320
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef Mirage het volgende:
Hier is alvast de trekking, de uitleg volgt zsm:

0: zwaarden 3
1: bekers 7
2: arcana 6, de geliefden, omgekeerd
3: staven 2
4: zwaarden 2, omgekeerd
5: staven 5, omgekeerd
6: arcana 19, de zon
7: arcana 1, de magier, omgekeerd
8: de schildknaap van staven, omgekeerd
9: zwaarden 9, omgekeerd
10: munten 7
pi_131390930
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef Mirage het volgende:
Hier is ie dan, sneller dan verwacht. Of er iets vanklopt moet je maar afwachten :)

Je bent iemand die moedige beslissingen durft te nemen en in staat is knopen door te hakken. Je hebt ook een zekere rijpheid bereikt in de loop van de tijd.
Je krijgt wel te maken met een verdeeldheid tussen seksualiteit en diepere gevoelens, die eigenlijk niet nodig zou moeten zijn.
Het is daarom verstandig je te bezinnen op je idealen. Vroeger heb je weleens onnadenkend gehandeld en soms kun je daar, bij vlagen, een wat minder gevoel van eigenwaarde door krijgen. Uiteindelijk ben je toch een onbevangen, oprecht mens geworden.
Door je verruimde inzicht in wat belangrijk is en omdat je het jezelf niet altijd gemakkelijk maakte mbt. je eigenwaarde, ben je wel ervarener geworden.
Je bent in staat om kordaat op te treden omdat je (soms te) snel handelt en omdat je erg oprecht bent.
Misschien heb je weleens de neiging gehad om indruk te maken, maar tegenwoordig heb je andere motieven. Je bent mogelijk milder geworden.
Je kon nog weleens fel reageren als iemand een andere mening had, dat kwam omdat je vroeger minder nadacht over de consequenties van je handelen.
Om te kunnen afrekenen met allerlei impulsen van zelfhaat moet je proberen geen wrok te koesteren over gedane zaken. Ook dingen goed op een rijtje zetten wil weleens helpen om een beter gevoel van eigenwaarde te krijgen.
Omdat je uiteindelijk beter in je vel komt te zitten, krijg je ook meer inspiratie en goede ideeën.
pi_131426539
Dank je wel!
Hij is behoorlijk accuraat :D
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_131439537
Ook ik vind die van mij heel accuraat ^O^ ^O^ ^O^
pi_131457434
Hoi E_O, ik vroeg me af hoe m'n liefdesleven tot aan het eind van het jaar eruit zal gaan zien , zou je heel misschien voor mij een legging willen doen ? :@
pi_131457569
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef Meratin het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een sessie Madame LeBreton, kan dat?
Of Lenormand

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Ik ken de namen niet, maar super als iemand anders eens een lezing wil doen.
Dank je wel!
Ik zou eigenlijk wel willen oefenen met mijn Lenormand readings, dus mocht iemand een vraag hebben dan doe ik graag een reading met lenormand kaarten op het forum :)
pi_131471980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef Meratin het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een sessie Madame LeBreton, kan dat?
Of Lenormand

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

[..]

Ik zou eigenlijk wel willen oefenen met mijn Lenormand readings, dus mocht iemand een vraag hebben dan doe ik graag een reading met lenormand kaarten op het forum :)
Dat is te erg! Ik dacht dat dat users waren :o :@ :D

Als iemand zin heeft om eens de kaarten voor mij te trekken.. Heel graag! Ik wil graag weten wat ik kan verwachten op het gebied van de liefde, :@, de komende maanden.
pi_131471993
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hoi E_O, ik vroeg me af hoe m'n liefdesleven tot aan het eind van het jaar eruit zal gaan zien , zou je heel misschien voor mij een legging willen doen ? :@
We hebben dezelfde vraag! Wat ontzettend grappig.. Ik ga er zo mee aan de gang.
pi_131472502
quote:
0: arcana 2, de hogepriesteres
1: arcana 1, de magier
2: arcana 12, de gehangene, omgekeerd
3: arcana 20, het oordeel
4: de schildknaap van pentagrammen
5: bekers 2
6: staven 5, omgekeerd
7: arcana 10, het rad
8: de koningin van pentagrammen
9: bekers 6
10: de koning van pentagrammen, omgekeerd

Hier is alvast de trekking.
pi_131473394
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Dat is te erg! Ik dacht dat dat users waren :o :@ :D

Als iemand zin heeft om eens de kaarten voor mij te trekken.. Heel graag! Ik wil graag weten wat ik kan verwachten op het gebied van de liefde, :@, de komende maanden.
_O-
Dit zijn de Lenormandkaarten

vanavond krijg je antwoord ! :Y
pi_131490613
quote:
Een heel direct anwoord kreeg ik niet, maar mss. kun je er wat mee:

Je hebt zelfkennis opgedaan en je wordt je zeer bewust van je roeping. Je zult mogelijk te maken krijgen met een crisis die alles weer op zijn kop zet en je doet twijfelen aan alles wat je had geleerd en je had voorgenomen.
Ergens weet je dat er talenten in je sluimeren en eigenlijk wil je die ook graag ontwikkelen.
Je voelt je net als iemand die zojuist een schat heeft gevonden. Je krijgt het gevoel dat er een wereld aan mogelijkheden voor je openstaat.
Je gevoelsleven wordt rijker en je voelt je verbonden.
Door de de hevige spanningen, waar je mogelijk mee te maken krijgt, kun je mogelijk de impuls voelen om alles wat je hebt bereikt maar weg te gooien.
Desalniettemin zul je je als herboren voelen, zul je je bewust worden van wat je eigenlijk wil en je besluit mogelijk je roeping achterna te gaan.
Als je kiest om je niet te laten frustreren door je negatieve gevoelens en je durft je de geboden mogelijkheden te benutten, zul beslist meer zelfkennis kunnen verwerven.
Voor de buitenwereld is het net of je een nieuw leven begint. Nieuw ronde, nieuwe kansen. Je zou een creatief talent moeten hebben en oog moeten hebben voor schoonheid. Het gaat er nu om inspiratie te vinden. Als je je niet afsluit, zul je je innig verbonden kunnen voelen met de mensen om je heen.
Soms moet je afstand doen van je wensen. Dat zal soms niet meevalllen, sterker nog, daar kun je de pest over in hebben. Je kunt er echter wel wijzer van worden.
pi_131496492
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik wil graag weten wat ik kan verwachten op het gebied van de liefde, :@, de komende maanden.
als ik er helemaal naast zit, gerust zeggen, ik doe dit voor het eerst voor anderen :)

slang-brief-zeisen-toren-hart

Je hebt een muur om je heen maar hebt mogelijk gevoelens voor een (misschien al bezette) vrouw (misschien via je werk ?) Je durft deze gevoelens niet te uiten. Mogelijk begin je wat met deze vrouw maar na onaangename berichten van haar kant uit, via via of direct verlies je die gevoelens en wordt de muur weer opgetrokken. Aan het eind van het jaar zie ik geen relatie.
pi_131496768
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een heel direct anwoord kreeg ik niet, maar mss. kun je er wat mee:

Je hebt zelfkennis opgedaan en je wordt je zeer bewust van je roeping. Je zult mogelijk te maken krijgen met een crisis die alles weer op zijn kop zet en je doet twijfelen aan alles wat je had geleerd en je had voorgenomen.
ik ben constant bang dat me iets zeer vervelends staat te wachten de komende 6 maanden
quote:
Ergens weet je dat er talenten in je sluimeren en eigenlijk wil je die ook graag ontwikkelen.
Je voelt je net als iemand die zojuist een schat heeft gevonden. Je krijgt het gevoel dat er een wereld aan mogelijkheden voor je openstaat.
Je gevoelsleven wordt rijker en je voelt je verbonden.
Mn huidige baan geeft mij idd de ruimte om verder te kijken dan naar wat ik tot nu toe gedaan heb aan werk bijvoorbeeld
quote:
Door de de hevige spanningen, waar je mogelijk mee te maken krijgt, kun je mogelijk de impuls voelen om alles wat je hebt bereikt maar weg te gooien.
Desalniettemin zul je je als herboren voelen, zul je je bewust worden van wat je eigenlijk wil en je besluit mogelijk je roeping achterna te gaan.
Als je kiest om je niet te laten frustreren door je negatieve gevoelens en je durft je de geboden mogelijkheden te benutten, zul beslist meer zelfkennis kunnen verwerven.
ben zeer benieuwd naar de aankomende crisis, misschien slaat dit op een verhuizing dankzij criminele/onbetrouwbare buren?
quote:
Voor de buitenwereld is het net of je een nieuw leven begint. Nieuw ronde, nieuwe kansen. Je zou een creatief talent moeten hebben en oog moeten hebben voor schoonheid. Het gaat er nu om inspiratie te vinden. Als je je niet afsluit, zul je je innig verbonden kunnen voelen met de mensen om je heen.
Soms moet je afstand doen van je wensen. Dat zal soms niet meevalllen, sterker nog, daar kun je de pest over in hebben. Je kunt er echter wel wijzer van worden.
pi_131509034
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:14 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

als ik er helemaal naast zit, gerust zeggen, ik doe dit voor het eerst voor anderen :)

slang-brief-zeisen-toren-hart

Je hebt een muur om je heen maar hebt mogelijk gevoelens voor een (misschien al bezette) vrouw (misschien via je werk ?) Je durft deze gevoelens niet te uiten. Mogelijk begin je wat met deze vrouw maar na onaangename berichten van haar kant uit, via via of direct verlies je die gevoelens en wordt de muur weer opgetrokken. Aan het eind van het jaar zie ik geen relatie.
Je zit wel een eindje in de richting: aan het begin van de zomer heb ik een vrouw leren kennen met wie ik een serieuze relatie dacht op te bouwen. (Toen had ik beslist geen muur om me heen) Na een hele zomer op een roze wolk, werd ik plotseling en heel bot gedumpt. Ik was erg verliefd en dus erg verbijsterd.
Ze bleek een bipolaire stoornis te hebben, alcholist en medicijnverslaafd te zijn en nog een zg. ex waarmee het eea. ook nog wat gecompliceerd bleek te liggen. Het was kennelijk geen afgedane zaak. Dat kwam naar voren nadat ze plotseling instortte en een zelfmoordpoging deed - naar ik begrepen heb de zoveelste. - Iets wat ik nooit achter haar gezocht had. Ze verborg ook haar alcoholisme heel knap. Ze heeft direct hulp gezocht en ze zei me dat mij laten vallen de enige mogelijkheid was ivm haar ziekte en haar poging tot herstel.
Dat leek plausibel, totdat ik begreep dat ze met haar ex wel weer dikke maajtes is en overweegt een relatie met hem te beginnen.
Tegenover mij houdt ze vol dat ik nog steeds niet alles weet en dat als ik het weet toch niks meer van haar wil weten.
Als we minder serieus geweest waren, zou ik er niet zo mee zitten. Als ze me zo geweldig vond, had ze me niet zo kunnen dumpen, als ik in wezen weinig voor haar betekende had ze niet zo intensief met me samengeleefd.. Eén van de twee is dus niet waar. Tja, ik moet er niet over piekeren en blij zijn dat ik die mafklapper kwijt ben, maar het houdt me toch erg bezig.
pi_131509562
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik ben constant bang dat me iets zeer vervelends staat te wachten de komende 6 maanden

[..]

Mn huidige baan geeft mij idd de ruimte om verder te kijken dan naar wat ik tot nu toe gedaan heb aan werk bijvoorbeeld

[..]

ben zeer benieuwd naar de aankomende crisis, misschien slaat dit op een verhuizing dankzij criminele/onbetrouwbare buren?

[..]

Ik zou eigenlijk eerder denken dat de crisis slaat op een angststoornis ofzo die opeens terugkomt of een vroegere nare ervaring. Misschien heeft iemand iets van je ontvreemd waar je grote waarde aan hecht?
pi_131509600
Hey, ik ben wel benieuwd naar een reading. Als je tijd hebt, let me know :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')