Ik heb geen idee of er iets van klopt, dat moet je altijd maar afwachten, maar dit was wat er uit kwam :quote:
Of er iets van klopt, weet ik niet, maar dit is wat eruit kwam:quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Enix het volgende:
Heyhoi, ik ben ook wel benieuwd geworden.
Ik ga daar graag nog een keer op in.. maar niet nu, want ik vrees dat ik griep krijg..quote:Op woensdag 18 september 2013 21:20 schreef Enix het volgende:
Bedankt. Angstwekkend hoe verschillende aspecten overeenkomen met de realiteit. Over de doorbraak waar je het over hebt; enig idee waar dat over kan gaan? Ben zeer benieuwd!
Dat las je in de kaarten ?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ga daar graag nog een keer op in.. maar niet nu, want ik vrees dat ik griep krijg..
Dank je.. Nee, ik las het niet in de kaartenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat las je in de kaarten ?![]()
(als je symptomen begint te vertonen, heb je het (mogelijk) al)
Beterschap, alvast
De doorbraak zou kunnen slaan op een plotseling inzicht dat je je leven in eigen hand kunt nemen, maar dat je daarvoor wel een vertrouwde situatie los moet laten.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:20 schreef Enix het volgende:
Bedankt. Angstwekkend hoe verschillende aspecten overeenkomen met de realiteit. Over de doorbraak waar je het over hebt; enig idee waar dat over kan gaan? Ben zeer benieuwd!
Natuurlijk! Dit is alleen bedoeld als vermaak, dus het kan zijn dat er helemaal niets van klopt, maar dit is wat eruit kwam:quote:
Hier is alvast de trekking, de uitleg volgt zsm:quote:Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef Mirage het volgende:
Wanneer iemand tijd en zin heeft zou ik heel graag een legging/ reading willen.
Hier is ie dan, sneller dan verwacht. Of er iets vanklopt moet je maar afwachtenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef Mirage het volgende:
Wanneer iemand tijd en zin heeft zou ik heel graag een legging/ reading willen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef Meratin het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een sessie Madame LeBreton, kan dat?
Of Lenormand
Ik zou eigenlijk wel willen oefenen met mijn Lenormand readings, dus mocht iemand een vraag hebben dan doe ik graag een reading met lenormand kaarten op het forumquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ken de namen niet, maar super als iemand anders eens een lezing wil doen.
Dank je wel!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef Meratin het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een sessie Madame LeBreton, kan dat?
Of Lenormand
Dat is te erg! Ik dacht dat dat users warenquote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
[..]
Ik zou eigenlijk wel willen oefenen met mijn Lenormand readings, dus mocht iemand een vraag hebben dan doe ik graag een reading met lenormand kaarten op het forum
We hebben dezelfde vraag! Wat ontzettend grappig.. Ik ga er zo mee aan de gang.quote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hoi E_O, ik vroeg me af hoe m'n liefdesleven tot aan het eind van het jaar eruit zal gaan zien , zou je heel misschien voor mij een legging willen doen ?
0: arcana 2, de hogepriesteresquote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
Hoi E_O, ik vroeg me af hoe m'n liefdesleven tot aan het eind van het jaar eruit zal gaan zien , zou je heel misschien voor mij een legging willen doen ?
quote:Op maandag 23 september 2013 10:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Dat is te erg! Ik dacht dat dat users waren![]()
![]()
Als iemand zin heeft om eens de kaarten voor mij te trekken.. Heel graag! Ik wil graag weten wat ik kan verwachten op het gebied van de liefde,, de komende maanden.
Een heel direct anwoord kreeg ik niet, maar mss. kun je er wat mee:quote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef EilandjeOnline het volgende:
als ik er helemaal naast zit, gerust zeggen, ik doe dit voor het eerst voor anderenquote:Op maandag 23 september 2013 10:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik wil graag weten wat ik kan verwachten op het gebied van de liefde,, de komende maanden.
ik ben constant bang dat me iets zeer vervelends staat te wachten de komende 6 maandenquote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een heel direct anwoord kreeg ik niet, maar mss. kun je er wat mee:
Je hebt zelfkennis opgedaan en je wordt je zeer bewust van je roeping. Je zult mogelijk te maken krijgen met een crisis die alles weer op zijn kop zet en je doet twijfelen aan alles wat je had geleerd en je had voorgenomen.
Mn huidige baan geeft mij idd de ruimte om verder te kijken dan naar wat ik tot nu toe gedaan heb aan werk bijvoorbeeldquote:Ergens weet je dat er talenten in je sluimeren en eigenlijk wil je die ook graag ontwikkelen.
Je voelt je net als iemand die zojuist een schat heeft gevonden. Je krijgt het gevoel dat er een wereld aan mogelijkheden voor je openstaat.
Je gevoelsleven wordt rijker en je voelt je verbonden.
ben zeer benieuwd naar de aankomende crisis, misschien slaat dit op een verhuizing dankzij criminele/onbetrouwbare buren?quote:Door de de hevige spanningen, waar je mogelijk mee te maken krijgt, kun je mogelijk de impuls voelen om alles wat je hebt bereikt maar weg te gooien.
Desalniettemin zul je je als herboren voelen, zul je je bewust worden van wat je eigenlijk wil en je besluit mogelijk je roeping achterna te gaan.
Als je kiest om je niet te laten frustreren door je negatieve gevoelens en je durft je de geboden mogelijkheden te benutten, zul beslist meer zelfkennis kunnen verwerven.
quote:Voor de buitenwereld is het net of je een nieuw leven begint. Nieuw ronde, nieuwe kansen. Je zou een creatief talent moeten hebben en oog moeten hebben voor schoonheid. Het gaat er nu om inspiratie te vinden. Als je je niet afsluit, zul je je innig verbonden kunnen voelen met de mensen om je heen.
Soms moet je afstand doen van je wensen. Dat zal soms niet meevalllen, sterker nog, daar kun je de pest over in hebben. Je kunt er echter wel wijzer van worden.
Je zit wel een eindje in de richting: aan het begin van de zomer heb ik een vrouw leren kennen met wie ik een serieuze relatie dacht op te bouwen. (Toen had ik beslist geen muur om me heen) Na een hele zomer op een roze wolk, werd ik plotseling en heel bot gedumpt. Ik was erg verliefd en dus erg verbijsterd.quote:Op maandag 23 september 2013 22:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
als ik er helemaal naast zit, gerust zeggen, ik doe dit voor het eerst voor anderen
slang-brief-zeisen-toren-hart
Je hebt een muur om je heen maar hebt mogelijk gevoelens voor een (misschien al bezette) vrouw (misschien via je werk ?) Je durft deze gevoelens niet te uiten. Mogelijk begin je wat met deze vrouw maar na onaangename berichten van haar kant uit, via via of direct verlies je die gevoelens en wordt de muur weer opgetrokken. Aan het eind van het jaar zie ik geen relatie.
Ik zou eigenlijk eerder denken dat de crisis slaat op een angststoornis ofzo die opeens terugkomt of een vroegere nare ervaring. Misschien heeft iemand iets van je ontvreemd waar je grote waarde aan hecht?quote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik ben constant bang dat me iets zeer vervelends staat te wachten de komende 6 maanden
[..]
Mn huidige baan geeft mij idd de ruimte om verder te kijken dan naar wat ik tot nu toe gedaan heb aan werk bijvoorbeeld
[..]
ben zeer benieuwd naar de aankomende crisis, misschien slaat dit op een verhuizing dankzij criminele/onbetrouwbare buren?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |