abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:43:58 #1
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_130568177
De bedoeling van dit topic is voor iedereen die zich daarvoor aanmeldt een lezing, een reading of wat je ook kan, gratis te doen. Het is voor iedereen die wat oefening kan gebruiken of om bekend te worden met de werking van een orakel zoals de I-ching of de Tarot bijvoorbeeld.

We houden hier de slowchat liever tot het minimum om het overzichtelijk te houden, mocht je graag een discussie willen voeren over de werking, wees dan zo aardig om een apart topic daarover te openen.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_130569091
Ik zou graag weer :@ op de wachtlijst komen :P maar 'nieuwelingen' gaan voor & no hurry! :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_130577111
Ik meld mij graag aan.
pi_130586117
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef Meratin het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een sessie Madame LeBreton, kan dat?
Of Lenormand

Ik ken de namen niet, maar super als iemand anders eens een lezing wil doen. Dan ga ik binnenkort met die van Myxomatosekonijn beginnen. :)

quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Naarmate ik steeds verder in de materie kom van de tarot aan de hand van het bestuderen van diverse boeken snap ik ook steeds meer van wat deze kaarten allemaal inhouden en hoe je de verbanden tussen de kaarten legt E_O! Tof is dat!

Blijf zo door gaan, erg interessant! ^O^
Dank je wel!
pi_130666284
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zou graag weer :@ op de wachtlijst komen :P maar 'nieuwelingen' gaan voor & no hurry! :)
Hier is alvast de trekking:

0: munten 3, omgekeerd
1: arcana 3, de keizerin
2: arcana 16, de toren
3: zwaarden 4
4: staven 7
5: zwaarden 8, omgekeerd
6: staven 2
7: bekers 4, omgekeerd
8: bekers 6
9: arcana 14, matigheid
10 koningin van staven
pi_130807498
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

0: munten 3, omgekeerd
1: arcana 3, de keizerin
2: arcana 16, de toren
3: zwaarden 4
4: staven 7
5: zwaarden 8, omgekeerd
6: staven 2
7: bekers 4, omgekeerd
8: bekers 6
9: arcana 14, matigheid
10 koningin van staven
Ok, ben benieuwd :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_130824061
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ok, ben benieuwd :P
Het duurt heel effe.. Zowel privé als zakelijk ben ik heel druk... Maar zodra het effe kan ga ik ermee aan de gang :)
pi_130824158
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het duurt heel effe.. Zowel privé als zakelijk ben ik heel druk... Maar zodra het effe kan ga ik ermee aan de gang :)
Natuurlijk no problem! :) Gewoon nieuwsgierig ;) maar neem je tijd! : Y
pi_130824181
Had je nog wat aan mijn toelichtingen Enneacanthus_Obesus?
pi_130824518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:17 schreef Scrummie het volgende:
Had je nog wat aan mijn toelichtingen Enneacanthus_Obesus?
Jazeker! Het is altijd interessant om te zien in hoeverre een 'blinde' lezing overeenkomt met de situatie van de vrager. Soms zie je dan dat een kaart, of een verband tussen kaarten, anders uitgelegd had kunnen worden. Soms zit je er ook domweg naast :)
Bij jou klopten sommige dingen wel, andere gewoon niet. Oh ja, 'villein' betekent gemeen of scherp.
pi_130862296
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Natuurlijk no problem! :) Gewoon nieuwsgierig ;) maar neem je tijd! : Y
Hoewel ik niet in topvorm ben (helaas ben ik zelf ook niet emotioneel onbelas op dit moment) heb ik geprobeerd er het beste van te maken:

Wellicht is je omgeving weinig inspirerend, of heb je last van drempelvrees. Dat is jammer want je bent zelf wel een heel ondernemend type en je hebt veel inspiratie en mogelijkheden om te groeien. Spoedig volgt er een doorbraak. Het is belangrijk om nu precies te weten wat je doet. Je idealen zouden je leidraad kunnen zijn bij wat je in wezen wilt.
Je hebt het gevoel dat je met je hoofd tegen de muur blijft lopen en steeds blijft de uitkomst onbeslist. Wellicht ben je ook aan het piekeren of blijf je vastzitten in een routine waar je eigenlijk uit wilt komen.
Het is nu echt tijd om je te bezinnen op de juiste keuze.
Het lijkt eop dat je het gevoel hebt dat je niet krijgt wat je toekomt. Ook al doe je nog zo je best.
Het is weleens lastig voor je om het goede in ieder mens te blijven zien. Je hebt dan ook hoogstaande idealen, voor wat de omgang met andere mensen betreft.
Het is kunst om je te schikken in wat je niet kunt veranderen en het beste te maken van wat je wel kunt veranderen.
Intuitief kun je waarheid van leugen scheiden. Tijd dus ook om je eigen idealen te herzien.
pi_130878451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoewel ik niet in topvorm ben (helaas ben ik zelf ook niet emotioneel onbelas op dit moment) heb ik geprobeerd er het beste van te maken:

Wellicht is je omgeving weinig inspirerend, of heb je last van drempelvrees. Dat is jammer want je bent zelf wel een heel ondernemend type en je hebt veel inspiratie en mogelijkheden om te groeien. Spoedig volgt er een doorbraak. Het is belangrijk om nu precies te weten wat je doet. Je idealen zouden je leidraad kunnen zijn bij wat je in wezen wilt.
Je hebt het gevoel dat je met je hoofd tegen de muur blijft lopen en steeds blijft de uitkomst onbeslist. Wellicht ben je ook aan het piekeren of blijf je vastzitten in een routine waar je eigenlijk uit wilt komen.
Het is nu echt tijd om je te bezinnen op de juiste keuze.
Het lijkt eop dat je het gevoel hebt dat je niet krijgt wat je toekomt. Ook al doe je nog zo je best.
Het is weleens lastig voor je om het goede in ieder mens te blijven zien. Je hebt dan ook hoogstaande idealen, voor wat de omgang met andere mensen betreft.
Het is kunst om je te schikken in wat je niet kunt veranderen en het beste te maken van wat je wel kunt veranderen.
Intuitief kun je waarheid van leugen scheiden. Tijd dus ook om je eigen idealen te herzien.
:* en dank, reageer weer via pm ;)
pi_130940392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef laracroftonline het volgende:
Ik meld mij graag aan.
Hier is de trekking, de interpretatie volgt zsm:

0: zwaarden 3
1: munten 8,omgekeerd
2: de schildknaap van staven
3: arcana 9, de pelgrim
4: de schildknaap van zwaarden
5: arcana 10, het rad, omgekeerd
6: zwaarden 10
7: de koningin van pentagrammen
8: de ridder van zwaarden
9: pentagrammen 5, omgekeerd
10: munten 4, omgekeerd
pi_130987096
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef laracroftonline het volgende:
Ik meld mij graag aan.
Hier is dan het resultaat, of er iets van klopt en of het wat voor je betekent moet je nog maar afwachten..

Je wilt heel graag spijkers met koppen slaan. In je omgeving gebeurt dat immers ook en je wilt graag ook succes boeken. Helaas voel je je gefrustreerd in je mogelijkheden en daardoor voel je je opstandig en ontevreden.
Je vindt echter wel de inspiratie om verder te gaan. Je moet ook leren om het zelf allemaal te doen. Door je ideeën in de praktijk te brengen en uit te proberen zul je kunnen leren.
Je zult eerder begane fouten opnieuw maken omdat je er niet of niet voldoende van hebt geleerd. Je krijgt een nieuwe taak en een nieuwe verantwoordelijkheid. Wie weet een nieuwe baan?
Je hebt weleens het gevoel dat je er alleen voor staat als er problemen opgelost moeten worden, dat is natuurlijk niet fijn. Je dadendrang speelt een rol bij een moedige beslissing die mogelijk resulteert in promotie of een nieuwe baan. Je lijkt erg sensitief te zijn en gevoel te hebben voor schoonheid. Je komt als individu het beste uit de verf. Dan krijg je ook de meest bijzondere resultaten.
Nu is het belangrijk uit te proberen wat je wel en niet kunt, om vervolgens je principes zo integer mogelijk in de praktijk te brengen.. Het zou weleens tot bijzondere resultaten kunnen leiden!
Ga niet in zak en as zitten als je geconfronteerd wordt met een oud probleem. Je krijgt een kans om het beter te doen.
Hecht niet teveel aan materie of omstandigheden. Het zal wat moed kosten om de nieuwe verantwoordelijkheden daadwerkelijk aan te gaan.
pi_131000678
kan ik me weer aanmelden voor een reading?
pi_131034830
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Dindymene het volgende:
Ja hoor! Van de week komt ie :)
pi_131106648
quote:

0: arcana 9, de pelgrim
1: arcana 20, de wereld, omgekeerd
2: staven 8
3: zwaarden 8
4: arcana 17, de ster
5: munten 7
6: ridder van zwaarden
7: het aas van pentagrammen
8: staven 7
9: ridder van pentagrammen
10: munten 6
pi_131167744
Ik wil me ook graag aanmelden.
Hallo
pi_131173104
quote:
Hier is dan de interpretatie:

Je doet zelfstandig ervaring op op de levensweg. Je wordt mss. gefrustreerd door een lichamelijke beperking of een ziekte, of domweg door de beperkingen van je capaciteiten.
Er kans op een (geestelijke) doorbraak. Het is tijd om je acties tot nu toe te evalueren en de balans op te maken.
Als je in de gaten krijgt wat echt belangrijk is in het leven, dan zal het ook duidelijk worden wat je wil doen in dit leven. (Dat is een inzicht dat mensen vaak krijgen als ze met een ernstige ziekte te maken hebben gehad. bv. Het laat de relativiteit zien van het nastreven van materieel bezit.)
Je zult in staat zijn doelgericht aan een taak te werken en je hebt kennelijk het volledige overzicht. Je hebt ook hoop op een goede afloop dan wel een goede kans op succes. Je zou meer zelfvertrouwen en geloof in eigen kunnen kunnen krijgen.
Door je te ontwikkelen, maar ook door te onderzoeken wat alles wat dat brengt waard is, zul je de relativiteit van allerlei zaken mogelijk beter kunnen inzien. Door de opgedane wijsheid in praktijk te brengen zou het wellicht duidelijk kunnen worden wat voor jou zin geeft aan het leven.
Je neemt je leven in eigen hand nadat je hebt overwogen wat je nu eigenlijk wilt.
Je lijkt zeer gemotiveerd en je legt de lat dan ook hoog.
Je kiest steeds het beste uit een aantal standpunten en weet daarmee doelgericht aan de gang te gaan en daar ook het beste uit te halen. Wellicht werk je in de juridische sfeer?
Je zult het misschien nuttig vinden om de vruchten van je werk te delen met anderen. Tenslotte heb je ook je principes en idealen nog, die je maar al te graag in de praktijk zou willen terugzien.

Zoals altijd moet je maar afwachten of je er iets in herkent. Het was in ieder geval weer leuk om te doen. :)
pi_131186292
Dank je wel!

Veel dingen komen me bekend voor. Heb op dit moment ontzettend last van mijn knieën, ben snel uitgeput tijdens het sporten en na een dag werken krijg ik hoofdpijn waardoor ik niets meer kan doen.
Ik heb een paar weken geleden een baan aangeboden gekregen bij mijn oude stageplek (terwijl ik nog niet mijn diploma in handen heb; moet mijn scriptie aanpassen en verdedigen). Dit stukje:

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je kiest steeds het beste uit een aantal standpunten en weet daarmee doelgericht aan de gang te gaan en daar ook het beste uit te halen.
is de reden dat ze voor mij hebben gekozen in plaats van mensen die gesolliciteerd hebben op de functie. Ik werk er nu een aantal dagen en wat ik ervan opmaak is dat ze ontzettend tevreden zijn met me. Dat zorgt er voor dat ik meer in mezelf vertrouw en risico's durf te nemen die uiteindelijk altijd goed aflopen.

Dan even 2 vragen aan jou:
- Je hebt de Keltische Kruis legging gebruikt toch? Wat is dan kaart nummer 0? Wat ik heb gelezen over het Keltische Kruis is dat er maar 10 kaarten worden gebruikt en jij gebruikt er 11.
- Hoe interpreteer jij de kaarten? Ze hebben naar mijn idee allen een ander betekenis, maar toch lijk jij er één duidelijk geheel van te maken.
pi_131189167
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef Dindymene het volgende:

Dan even 2 vragen aan jou:
- Je hebt de Keltische Kruis legging gebruikt toch? Wat is dan kaart nummer 0? Wat ik heb gelezen over het Keltische Kruis is dat er maar 10 kaarten worden gebruikt en jij gebruikt er 11.
- Hoe interpreteer jij de kaarten? Ze hebben naar mijn idee allen een ander betekenis, maar toch lijk jij er één duidelijk geheel van te maken.
Ik gebruik inderdaad de Keltische Kruis legging. En ik gebruik elf kaarten. Soms wordt er een zg. significator gebruikt. Deze ligt onder kaart 1 en beeldt het wezen van de vrager uit. Normaal wordt deze uit de hofkaarten gekozen, in die zin is mijn methode een beetje onofficieel.
Iedere kaart heeft verschillende betekenissen die wel aan elkaar gerelateerd zijn. Je zou kunnen zeggen dat een kaart een trend aangeeft.
Door de kaarten aan elkaar te relateren en te kijken naar de positie in de legging, krijg je een samenhangend verhaal en ook de concrete betekenis van de kaart.
pi_131243900
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:14 schreef clavier het volgende:
Ik wil me ook graag aanmelden.

0: het aas van zwaarden, omgekeerd
1: bekers 7
2: koning van zwaarden. omgekeerd
3: zwaarden 2
4: arcana 20, Het Oordeel, omgekeerd
5: het aas van pentagrammen, omgekeerd
6: munten 6
7: arcana 1, de magiër
8: munten 10
9: zwaarden 6, omgekeerd
10: staven 9
pi_131256676
Heyhoi, ik ben ook wel benieuwd geworden.
pi_131276654
Mag ik ook vragen om een reading? :)
pi_131286374
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier is dan het resultaat, of er iets van klopt en of het wat voor je betekent moet je nog maar afwachten..

Je wilt heel graag spijkers met koppen slaan. In je omgeving gebeurt dat immers ook en je wilt graag ook succes boeken. Helaas voel je je gefrustreerd in je mogelijkheden en daardoor voel je je opstandig en ontevreden.
Je vindt echter wel de inspiratie om verder te gaan. Je moet ook leren om het zelf allemaal te doen. Door je ideeën in de praktijk te brengen en uit te proberen zul je kunnen leren.
Je zult eerder begane fouten opnieuw maken omdat je er niet of niet voldoende van hebt geleerd. Je krijgt een nieuwe taak en een nieuwe verantwoordelijkheid. Wie weet een nieuwe baan?
Je hebt weleens het gevoel dat je er alleen voor staat als er problemen opgelost moeten worden, dat is natuurlijk niet fijn. Je dadendrang speelt een rol bij een moedige beslissing die mogelijk resulteert in promotie of een nieuwe baan. Je lijkt erg sensitief te zijn en gevoel te hebben voor schoonheid. Je komt als individu het beste uit de verf. Dan krijg je ook de meest bijzondere resultaten.
Nu is het belangrijk uit te proberen wat je wel en niet kunt, om vervolgens je principes zo integer mogelijk in de praktijk te brengen.. Het zou weleens tot bijzondere resultaten kunnen leiden!
Ga niet in zak en as zitten als je geconfronteerd wordt met een oud probleem. Je krijgt een kans om het beter te doen.
Hecht niet teveel aan materie of omstandigheden. Het zal wat moed kosten om de nieuwe verantwoordelijkheden daadwerkelijk aan te gaan.
Voor een groot gedeelte klopt dit ben idd in de running voor een nieuwe baan. en ook bezig met een klein project ernaast. hopelijk komt de voorspelling uit maar daarvoor moet ik ook keihard gaan werken. in ieder geval bedankt voor het bevestigen van de weg die ik nu doorloop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')