Ik ken de namen niet, maar super als iemand anders eens een lezing wil doen. Dan ga ik binnenkort met die van Myxomatosekonijn beginnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:21 schreef Meratin het volgende:
Ik wil me graag aanmelden voor een sessie Madame LeBreton, kan dat?
Of Lenormand
Dank je wel!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Naarmate ik steeds verder in de materie kom van de tarot aan de hand van het bestuderen van diverse boeken snap ik ook steeds meer van wat deze kaarten allemaal inhouden en hoe je de verbanden tussen de kaarten legt E_O! Tof is dat!
Blijf zo door gaan, erg interessant!
Hier is alvast de trekking:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zou graag weerop de wachtlijst komen
maar 'nieuwelingen' gaan voor & no hurry!
Ok, ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de trekking:
0: munten 3, omgekeerd
1: arcana 3, de keizerin
2: arcana 16, de toren
3: zwaarden 4
4: staven 7
5: zwaarden 8, omgekeerd
6: staven 2
7: bekers 4, omgekeerd
8: bekers 6
9: arcana 14, matigheid
10 koningin van staven
Het duurt heel effe.. Zowel privé als zakelijk ben ik heel druk... Maar zodra het effe kan ga ik ermee aan de gangquote:
Natuurlijk no problem!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het duurt heel effe.. Zowel privé als zakelijk ben ik heel druk... Maar zodra het effe kan ga ik ermee aan de gang
Jazeker! Het is altijd interessant om te zien in hoeverre een 'blinde' lezing overeenkomt met de situatie van de vrager. Soms zie je dan dat een kaart, of een verband tussen kaarten, anders uitgelegd had kunnen worden. Soms zit je er ook domweg naastquote:Op woensdag 4 september 2013 20:17 schreef Scrummie het volgende:
Had je nog wat aan mijn toelichtingen Enneacanthus_Obesus?
Hoewel ik niet in topvorm ben (helaas ben ik zelf ook niet emotioneel onbelas op dit moment) heb ik geprobeerd er het beste van te maken:quote:Op woensdag 4 september 2013 20:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Natuurlijk no problem!Gewoon nieuwsgierig
maar neem je tijd! : Y
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoewel ik niet in topvorm ben (helaas ben ik zelf ook niet emotioneel onbelas op dit moment) heb ik geprobeerd er het beste van te maken:
Wellicht is je omgeving weinig inspirerend, of heb je last van drempelvrees. Dat is jammer want je bent zelf wel een heel ondernemend type en je hebt veel inspiratie en mogelijkheden om te groeien. Spoedig volgt er een doorbraak. Het is belangrijk om nu precies te weten wat je doet. Je idealen zouden je leidraad kunnen zijn bij wat je in wezen wilt.
Je hebt het gevoel dat je met je hoofd tegen de muur blijft lopen en steeds blijft de uitkomst onbeslist. Wellicht ben je ook aan het piekeren of blijf je vastzitten in een routine waar je eigenlijk uit wilt komen.
Het is nu echt tijd om je te bezinnen op de juiste keuze.
Het lijkt eop dat je het gevoel hebt dat je niet krijgt wat je toekomt. Ook al doe je nog zo je best.
Het is weleens lastig voor je om het goede in ieder mens te blijven zien. Je hebt dan ook hoogstaande idealen, voor wat de omgang met andere mensen betreft.
Het is kunst om je te schikken in wat je niet kunt veranderen en het beste te maken van wat je wel kunt veranderen.
Intuitief kun je waarheid van leugen scheiden. Tijd dus ook om je eigen idealen te herzien.
Hier is de trekking, de interpretatie volgt zsm:quote:
Hier is dan het resultaat, of er iets van klopt en of het wat voor je betekent moet je nog maar afwachten..quote:
Ja hoor! Van de week komt iequote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Dindymene het volgende:
kan ik me weer aanmelden voor een reading?
Hier is alvast de trekking:quote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Dindymene het volgende:
Hier is dan de interpretatie:quote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Dindymene het volgende:
is de reden dat ze voor mij hebben gekozen in plaats van mensen die gesolliciteerd hebben op de functie. Ik werk er nu een aantal dagen en wat ik ervan opmaak is dat ze ontzettend tevreden zijn met me. Dat zorgt er voor dat ik meer in mezelf vertrouw en risico's durf te nemen die uiteindelijk altijd goed aflopen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je kiest steeds het beste uit een aantal standpunten en weet daarmee doelgericht aan de gang te gaan en daar ook het beste uit te halen.
Ik gebruik inderdaad de Keltische Kruis legging. En ik gebruik elf kaarten. Soms wordt er een zg. significator gebruikt. Deze ligt onder kaart 1 en beeldt het wezen van de vrager uit. Normaal wordt deze uit de hofkaarten gekozen, in die zin is mijn methode een beetje onofficieel.quote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef Dindymene het volgende:
Dan even 2 vragen aan jou:
- Je hebt de Keltische Kruis legging gebruikt toch? Wat is dan kaart nummer 0? Wat ik heb gelezen over het Keltische Kruis is dat er maar 10 kaarten worden gebruikt en jij gebruikt er 11.
- Hoe interpreteer jij de kaarten? Ze hebben naar mijn idee allen een ander betekenis, maar toch lijk jij er één duidelijk geheel van te maken.
Hier is alvast de trekking:quote:
Voor een groot gedeelte klopt dit ben idd in de running voor een nieuwe baan. en ook bezig met een klein project ernaast. hopelijk komt de voorspelling uit maar daarvoor moet ik ook keihard gaan werken. in ieder geval bedankt voor het bevestigen van de weg die ik nu doorloop.quote:Op maandag 9 september 2013 15:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is dan het resultaat, of er iets van klopt en of het wat voor je betekent moet je nog maar afwachten..
Je wilt heel graag spijkers met koppen slaan. In je omgeving gebeurt dat immers ook en je wilt graag ook succes boeken. Helaas voel je je gefrustreerd in je mogelijkheden en daardoor voel je je opstandig en ontevreden.
Je vindt echter wel de inspiratie om verder te gaan. Je moet ook leren om het zelf allemaal te doen. Door je ideeën in de praktijk te brengen en uit te proberen zul je kunnen leren.
Je zult eerder begane fouten opnieuw maken omdat je er niet of niet voldoende van hebt geleerd. Je krijgt een nieuwe taak en een nieuwe verantwoordelijkheid. Wie weet een nieuwe baan?
Je hebt weleens het gevoel dat je er alleen voor staat als er problemen opgelost moeten worden, dat is natuurlijk niet fijn. Je dadendrang speelt een rol bij een moedige beslissing die mogelijk resulteert in promotie of een nieuwe baan. Je lijkt erg sensitief te zijn en gevoel te hebben voor schoonheid. Je komt als individu het beste uit de verf. Dan krijg je ook de meest bijzondere resultaten.
Nu is het belangrijk uit te proberen wat je wel en niet kunt, om vervolgens je principes zo integer mogelijk in de praktijk te brengen.. Het zou weleens tot bijzondere resultaten kunnen leiden!
Ga niet in zak en as zitten als je geconfronteerd wordt met een oud probleem. Je krijgt een kans om het beter te doen.
Hecht niet teveel aan materie of omstandigheden. Het zal wat moed kosten om de nieuwe verantwoordelijkheden daadwerkelijk aan te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |