abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130553595
Altijd als ik door de winkelstraten loop, zijn mijn ogen niet gericht op de winkels maar op de kontjes van vrouwen (16-22 jaar).
Steeds van die golera lekkere kontjes en het is echt een tik van me geworden.

Is dit normaal? dat ik automatisch naar vrouwen konten kijk?
En hebben meer mannen dit?
En zijn vrouwen bewust dat mannen heel erg naar hun konten kijken?

Want anders zou je denken dat ze een wijdere broek aan doen zodat ze het kent voorkomen.
Ik vind het gewoon raar dat vrouwen ook altijd standaard strakke broeken aantrekken, want daarmee leg je juist de nadruk op je kont. en ik weet dat het niet is omdat ze sexy gevonden willen worden maar dat het gewoon nu eenmaal mode is.

Mijn vragen dus, hebben meer mannen dit, en wat vinden vrouwen hiervan.
(niet discriminerend bedoeld trouwens naar de vrouwen dit topic)
En ik ben zelf best een knappe jongen, dus geen ouwe man die stieken maar jonge meisjes kijkt (ben zelf best een knappe indo en een twintiger),
pi_130553658
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:28 schreef djakkaa3033 het volgende:
Steeds van die golera lekkere kontjes
:N
pi_130553659
Vrouwen houden van die aandacht..
En wij mannen kijken graag naar konten en tetten..

Vrouwen kijken ook vaak naar ons kruis hoor.. Daarom stop ik er ook altijd een paar sokken in.. :) :7
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:30:04 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_130553681
quote:
Is dit normaal?
Zodra je niet meer kijkt naar die kontjes moet je langs de dokter en die zal dan vertellen dat je hommo bent.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:30:26 #6
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_130553686
Ja, is wetenschappelijk bewezen. Je kunt er niks aan doen, het zit in je systeem.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_130553768
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Differ het volgende:

[..]

Zodra je niet meer kijkt naar die kontjes moet je langs de dokter en die zal dan vertellen dat je hommo bent.
Hahaha nee de pest golera ik heb nog nooit naar mannen kontjes gekeken, alleen een keer had ik eens een big mac gegeten aan de Coolsingen bij de McDonald's en er stond zo'n boykie achter de kassa, (zwart haar 2 diamant oorbelletjes ) en best knap, ent oen dacht ik, ik neem ook oorbellen.

En die jongen had best veel indruk op mij gemaakt, maar niet dat ik verliefd op hem ben, maar meer van wow, zo wil ik er ook uit zien haha!
pi_130553804
Supranormale prikkel. Redelijk normaal.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_130553815
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Killaht het volgende:
Ja, is wetenschappelijk bewezen. Je kunt er niks aan doen, het zit in je systeem.
Ah nice! Bedankt, dan weet ik iig dat het geen tik van me is.. Wat eigenlijk helemaal niet gezond is :P

Als ik met mijn vriendin door de straten loop, dan kijk ik nog steeds namelijk, maar dan meer stiekem als zij ff de anderen kant op kijkt :P
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:35:01 #10
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_130553872
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

Ah nice! Bedankt, dan weet ik iig dat het geen tik van me is.. Wat eigenlijk helemaal niet gezond is :P

Als ik met mijn vriendin door de straten loop, dan kijk ik nog steeds namelijk, maar dan meer stiekem als zij ff de anderen kant op kijkt :P
Ze weet heus wel dat je kijkt. Vrouwen doen het overigens ook alleen veel minder opvallend.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_130553911
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef djakkaa3033 het volgende:
en best knap
quote:
En die jongen had best veel indruk op mij gemaakt, maar niet dat ik verliefd op hem ben, maar meer van wow, zo wil ik er ook uit zien haha!
Ga toch maar even langs de dokter :')
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_130553930
Dit niet doen :')

Dit niet durven toegeven :')
Because you know i'm all about that ass
pi_130554027
Het is cholera.
Ja doei.
pi_130554070
tl;dr, en waar zijn de foto's?
pi_130554679
quote:

[..]

Hahaha nee de pest golera ik heb nog nooit naar mannen kontjes gekeken, alleen een keer had ik eens een big mac gegeten aan de Coolsingen bij de McDonald's en er stond zo'n boykie achter de kassa, (zwart haar 2 diamant oorbelletjes ) en best knap, ent oen dacht ik, ik neem ook oorbellen.

Haha!

:T
pi_130554727
quote:

[..]

Beter besteed je eens wat tijd aan je Nederlands. :|W
pi_130554774
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Het is cholera.
ja, tering de pokke ebola, dat is toch aids pleuris niet normaal meer?

:').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_130554798
Houd eens op met dat gekanker.
Ja doei.
pi_130554826
quote:
4s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Houd eens op met dat gekanker.
Pest mij niet zo!

Snap jem, snapjem?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_130554844
Hihihahahoho.
Ja doei.
pi_130554856
"En ik ben zelf best een knappe jongen, dus geen ouwe man die stieken maar jonge meisjes kijkt (ben zelf best een knappe indo en een twintiger),"

Toen ik dat las ging ik ook al even stuk :')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:59:58 #22
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130554893
Doe ik ook automatisch, en vrouwen zijn zich daar niet direct bewust van omdat het onze achterkant is en wij dus niet zien of mensen naar onze kont kijken of niet.
Bay of Plenty
pi_130554899
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Bolters het volgende:
"En ik ben zelf best een knappe jongen, dus geen ouwe man die stieken maar jonge meisjes kijkt (ben zelf best een knappe indo en een twintiger),"

Zover ben ik niet eens gekomen :')
pi_130554917
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:00 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Zover ben ik niet eens gekomen :')
Hahaha, eigenlijk had ik dat ook niet moeten doen :D
pi_130555054
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Bolters het volgende:

_O-
Because you know i'm all about that ass
pi_130555075
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:00 schreef Bolters het volgende:

[..]

Hahaha, eigenlijk had ik dat ook niet moeten doen :D
quote:
vrouwen (16-22 jaar)
Toen haakte ik bijna af

quote:
golera
Toen helemaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2013 15:04:41 ]
pi_130555099
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

[..]

Toen haakte ik bijna af

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen helemaal.
_O-
pi_130555190
quote:
Ja.
quote:
Ja.
quote:
Ja.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 18:04:20 #29
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_130561892
quote:
Altijd als ik door de winkelstraten loop, zijn mijn ogen niet gericht op de winkels maar op de kontjes van vrouwen (16-22 jaar).
Steeds van die golera lekkere kontjes en het is echt een tik van me geworden.

Want anders zou je denken dat ze een wijdere broek aan doen zodat ze het kent voorkomen.
Ik vind het gewoon raar dat vrouwen ook altijd standaard strakke broeken aantrekken, want daarmee leg je juist de nadruk op je kont. en ik weet dat het niet is omdat ze sexy gevonden willen worden maar dat het gewoon nu eenmaal mode is.

En ik ben zelf best een knappe jongen, dus geen ouwe man die stieken maar jonge meisjes kijkt (ben zelf best een knappe indo en een twintiger),
Ik zou me als man zijnde meer zorgen gaan maken als je er niet naar zou kijken, maar vrouwen doen vaak wat strakkere broeken om 2 redenen aan, reden 1 is dat sommige vrouwen zich schamen voor een hangkont, en dus dat compenseren met een strakkere broek en reden 2 is idd dat ze het mooi en sexy vinden staan, en met dat laatste moet ik het toch met ze eens zijn :D
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 19:20:33 #30
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130564410
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:04 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ik zou me als man zijnde meer zorgen gaan maken als je er niet naar zou kijken, maar vrouwen doen vaak wat strakkere broeken om 2 redenen aan, reden 1 is dat sommige vrouwen zich schamen voor een hangkont, en dus dat compenseren met een strakkere broek en reden 2 is idd dat ze het mooi en sexy vinden staan, en met dat laatste moet ik het toch met ze eens zijn :D
Of reden nummertje 3: Het is mode. Wie loopt er nu in godsnaam nog in een losse spijkerbroek?
Bay of Plenty
  woensdag 28 augustus 2013 @ 19:26:08 #31
408723 F1978
pi_130564622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef oLexie het volgende:

[..]

Of reden nummertje 3: Het is mode. Wie loopt er nu in godsnaam nog in een losse spijkerbroek?
IDD dat is ook nog een goede reden idd....en je zou ze de kost moeten geven die daar nog in lopen, maar ik heb het nooit over een losse spijkerbroek gehad in mijn verhaal natuurlijk ;)

En als man zijnde vind ik er verzorgd uitzien en een beetje bij de tijd zijn wel belangrijk, maar ik volg ook weer geen modebladen om bij te blijven, dat vind ik zo overdreven, ik blijf tenslotte een man :P
  woensdag 28 augustus 2013 @ 19:27:46 #32
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130564705
Mannen hebben het een stuk makkelijker met mode. Het enige waar je voor hoeft te zorgen is dat je kleding niet vaal wordt. Een mooi getailleerde blouse kan altijd, de vesten zijn ook vrij hetzelfde, broeken willen heeeel soms weleens veranderen maar over het algemeen als je gewoon basic dingen hebt kun je jaren doen met je kleding. Zolang je schoenen maar vers zijn.
Bay of Plenty
  woensdag 28 augustus 2013 @ 19:30:50 #33
408723 F1978
pi_130564841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:27 schreef oLexie het volgende:
Mannen hebben het een stuk makkelijker met mode. Het enige waar je voor hoeft te zorgen is dat je kleding niet vaal wordt. Een mooi getailleerde blouse kan altijd, de vesten zijn ook vrij hetzelfde, broeken willen heeeel soms weleens veranderen maar over het algemeen als je gewoon basic dingen hebt kun je jaren doen met je kleding. Zolang je schoenen maar vers zijn.
Klopt dat is zo ja, vrouwen hebben zoveel meer kleding keuzes te maken idd...ik vind het ook best knap dat jullie vrouwen er toch altijd weer goed uitzien wanneer jullie van huis gaan, ik bedoel qwa uiterlijke verzorging ook natuurlijk, maar het is niet altijd makkelijk om kledingkeuzes te maken....mijn ex vroeg ook weleens om mijn mening, zo van: wat vind je leuker, dit of deze.. :)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:50:24 #34
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_130575611
Gefeliciteerd, je bent hetero.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_130577713
"Zodat ze het kent voorkomen"???

Je bent niet bekend met het woord kunnen en de juiste vervoeging van dat woord?

En verder, dit:
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef VeX- het volgende:
Gefeliciteerd, je bent hetero.
pi_130582621
Is heel normaal TS, ik lurk ook altijd.
En als iemand me vraagt naar wat ik kijk geef ik dat ook gewoon toe 'die heeft een hemelse kont'

Ik zeg dat zelfs waar vriendinnen bijstaan, who cares? Vrouwen zoeken soms ook bevestiging door zich zo te kleden. Vrouwen zijn van nature onzekerder. Wanneer een man kijkt voel ze zicht zelfverzekerd en beter.
Cindy De Vuyst
pi_130582885
Ja hoor, ik mag ook graag naar welgevormde konten kijken. Helemaal niets raars aan.
pi_130585310
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:27 schreef oLexie het volgende:
Is het niet gewoon dat vrouwen in grote aantallen ieder jaar nieuwe dingen kopen en daardoor het modebeeld sneller verandert? De gemiddelde man weigert gewoon 2 keer per jaar (zomer en winter) alles te vervangen. Jullie maken het er zelf naar.
pi_130588715
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:33 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Is het niet gewoon dat vrouwen in grote aantallen ieder jaar nieuwe dingen kopen en daardoor het modebeeld sneller verandert? De gemiddelde man weigert gewoon 2 keer per jaar (zomer en winter) alles te vervangen. Jullie maken het er zelf naar.
Ik kan er ook weinig aan doen dat de mode voor vrouwen om de haverklap verandert. Dat komt niet omdat wij dingen steeds opnieuw kopen, dat komt door de grote meneren in Parijs en Milaan die steeds maar door ontwerpen en bepalen dat nu dit printje en deze pasvorm in is en over een paar maanden dat printje met een andere pasvorm. Ik word er zelf ook gek van dat kleding die ik een paar maanden geleden aangeschaft heb nu niet meer door de beugel kan. Goed, ik kan er ook bijlopen als een tokkie met tweemaal per jaar op de markt aangeschafte kleding maar ik loop graag als een kuddeschaapje achter het modebeeld aan. (Nee, ik moet er gewoon goed uitzien gezien mijn opleiding)
Bay of Plenty
pi_130588758
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:11 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ik kan er ook weinig aan doen dat de mode voor vrouwen om de haverklap verandert. Dat komt niet omdat wij dingen steeds opnieuw kopen, dat komt door de grote meneren in Parijs en Milaan die steeds maar door ontwerpen en bepalen dat nu dit printje en deze pasvorm in is en over een paar maanden dat printje met een andere pasvorm. Ik word er zelf ook gek van dat kleding die ik een paar maanden geleden aangeschaft heb nu niet meer door de beugel kan. Goed, ik kan er ook bijlopen als een tokkie met tweemaal per jaar op de markt aangeschafte kleding maar ik loop graag als een kuddeschaapje achter het modebeeld aan. (Nee, ik moet er gewoon goed uitzien gezien mijn opleiding)
Sorry, maar iets wordt pas echt mode als mensen het ook gaan dragen. Vrouwen doen het toch echt zelf.
pi_130588783
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:13 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Sorry, maar iets wordt pas echt mode als mensen het ook gaan dragen. Vrouwen doen het toch echt zelf.
Wellicht moet je eens opletten als je door een winkel loopt, je kunt niets anders kopen dan wat ze je op dat moment aanbieden. Ik ben eens acht winkels af gegaan om een simpel zwart blousje te kopen, helemaal boven achterin de H&M hing er nog 1.
Bay of Plenty
pi_130588840
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:14 schreef oLexie het volgende:

[..]

Wellicht moet je eens opletten als je door een winkel loopt, je kunt niets anders kopen dan wat ze je op dat moment aanbieden. Ik ben eens acht winkels af gegaan om een simpel zwart blousje te kopen, helemaal boven achterin de H&M hing er nog 1.
Het punt is dus juist dat mannen gewoon veel minder kopen en daarom het gedeelte van de mannen die de nieuwe 'mode' aan heeft klein is waardoor dat 'nieuwe dingetje' niet aanslaat. Die trui van 3 jaar geleden valt niet uit de toon omdat 80% van de mannen truien van 3 jaar geleden dragen.
80% van de vrouwen koopt weer nieuw spul, waardoor de 20% van de vrouwen met een trui van 3 jaar terug niet meer in het straatbeeld passen.
pi_130596687
Niks mis met een paar mooie billen om naar te kijken. Die skinny jeans mogen nog lang mode blijven :9
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_130600569
Kijk ik ook naar, met name als ze leggings dragen :9~
pi_130615607
quote:

ja

quote:
gelul.
vrouwen die strakke broeken dragen, die willen dat je kijkt.

quote:
elke gezonde knul kijkt naar kontjes.
daar is niks mis mee.
en vrouwen vinden dat leuk. (alhoewel ze dat niet allemaal zouden willen toegeven.)
maar sta je eens ongegeneerd te kijken, dan gaan ze verontwaardigd lopen doen.
maar dat is een deel van het spel; ons ons laten schamen, omdat we naar dingen kijken, die ze zelf overduidelijk etaleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 29-08-2013 22:42:24 ]
pi_130630809
Dude, ik neem aan dat de meeste mannen naar vrouwen tetjes kijken en billetjes, het is gewoon zo in ons geprogrammeerd
pi_130633544
kan het je nog sterker vertellen, als ik mee ga shoppen met m'n vriendin, dan is dat mijn enige plezier die ik heb terwijl zij al die winkels afstruint.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:37:38 #48
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_130635854
quote:
Nee, dit is zeer apart. Ik zou hiermee echt naar de dokter gaan.
Je behoort tot de groep die interesse heeft in het andere geslacht en dat is zeer, maar dan ook zeer onnatuurlijk.

Ik zal jezelf laten nakijken als ik jou was.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_130637949
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:29 schreef htctouch2 het volgende:

Vrouwen kijken ook vaak naar ons kruis hoor.. Daarom stop ik er ook altijd een paar sokken in.. :) :7
En je begon zo goed....

zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:04:52 #50
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130659544
quote:
Het is cholera.
Ja precies, van 'cholera hoe heb je die koeienreet ooit in dat arme broekje gekregen!?'
pi_130659642
Man++
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zondag 1 september 2013 @ 21:29:56 #52
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_130722049
quote:
Het is cholera.
Niet in het Haagsche
pi_130941566
on-topic

pi_130986838
Ach het arme kind heeft geen geld voor nieuwe kleren ;)
pi_130995787
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2013 11:28 schreef Iwanius het volgende:
on-topic

[ afbeelding ]
je weet dat dat een omgebouwde vent is he? :')
pi_131059961
Als het een katoi was dan had ik het sowieso niet gepost. We zijn hier niet in Thailand.

on-topic

zondag 15 september 2013 @ 11:11:15 #57
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_131190653
Wel altijd lekker ongemakkelijk als ze zich dan omdraait en jou ogen nog steeds in die richting staan
Centrum van het universum ben ik..
  zondag 15 september 2013 @ 14:24:58 #58
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_131196491
Tsja, naar een mooie kont mag gekeken worden. En de beheerder van de kont wil ook dat er gekeken wordt. Wisselwerking, dit dat.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 15 september 2013 @ 14:27:29 #59
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_131196580
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef Iwanius het volgende:
Als het een katoi was dan had ik het sowieso niet gepost. We zijn hier niet in Thailand.

on-topic

[ afbeelding ]
Ik weet nu niet of ik dit stiekem best sexy vind of gewoon net iets té.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_131197217
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 14:27 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Ik weet nu niet of ik dit stiekem best sexy vind of gewoon net iets té.
Ligt eraan wie het doet :)
pi_131238748
heerlijk een lekker kontje in strakke jeans!
pi_131249705
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 11:11 schreef Jv1994 het volgende:
Wel altijd lekker ongemakkelijk als ze zich dan omdraait en jou ogen nog steeds in die richting staan
Haha dat had ik laatst. Serieus gesprek met iemand, liep weg..draai me om...zat ie naar mijn kont te staren. Zelfs nog even toen ik keek. Hij werd rood en lachte wel ff
  maandag 16 september 2013 @ 19:42:46 #63
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_131249732
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:42 schreef suus78 het volgende:

[..]

Haha dat had ik laatst. Serieus gesprek met iemand, liep weg..draai me om...zat ie naar mijn kont te staren. Zelfs nog even toen ik keek. Hij werd rood en lachte wel ff
wat vind je daar nou van? :P
Centrum van het universum ben ik..
pi_131249858
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:42 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

wat vind je daar nou van? :P
Ik vond het een groot compliment. Maar dat is vooral omdat ik hem super tof vind.
pi_131256550
quote:

[..]

Gasten die zich voor zulke dingen schamen -.-
Alles moet ROOD.
pi_131260064
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Gasten die zich voor zulke dingen schamen -.-
Wat?
pi_131265885
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef suus78 het volgende:

[..]

Wat?
Waarom zou je rood worden behalve als je je er voor schaamt? Ik zou je in dezelfde situatie direct gecomplimenteerd hebben nadat je omkeek.
Alles moet ROOD.
pi_131275041
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Waarom zou je rood worden behalve als je je er voor schaamt? Ik zou je in dezelfde situatie direct gecomplimenteerd hebben nadat je omkeek.
Nja wij hebben een professionele relatie, dus denk niet dat je dat dan zou doen..
pi_131282195
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef NoXia het volgende:
Je bent niet voor niets man, toch TS? [ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:29 schreef htctouch2 het volgende:

pi_131356991
Een gezonde vent ;) :P
is normaal , iedereen kijkt ;) :P
Zelfs ik ;) :P ow yeaaa ;)
pi_131366665
quote:

[..]

Als ik met een stel (mannelijke) collega's op de gang sta te ouwehoeren en er loopt een vrouwelijke trainee langs, gaan alle koppies van links(onder) naar rechts(onder).

En die trainees weten dat!

Trouwens ook weleens andersom meegemaakt vrouwen die staren, en niet alleen naar de voorkant..
pi_131401210
quote:
:') _O-
pi_131430118
ik als vrouw doe dat zelf ook best vaak..
pi_131677999
Goed, weer maar een foto ter opvulling en dit keer een hele nette.

(is al eens ergens gepost door een ander, maar kon geen betere vinden.)

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2013 16:25:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')