Ik weet nu niet of ik dit stiekem best sexy vind of gewoon net iets té.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef Iwanius het volgende:
Als het een katoi was dan had ik het sowieso niet gepost. We zijn hier niet in Thailand.
on-topic
[ afbeelding ]
Ligt eraan wie het doetquote:Op zondag 15 september 2013 14:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik dit stiekem best sexy vind of gewoon net iets té.
Haha dat had ik laatst. Serieus gesprek met iemand, liep weg..draai me om...zat ie naar mijn kont te staren. Zelfs nog even toen ik keek. Hij werd rood en lachte wel ffquote:Op zondag 15 september 2013 11:11 schreef Jv1994 het volgende:
Wel altijd lekker ongemakkelijk als ze zich dan omdraait en jou ogen nog steeds in die richting staan
wat vind je daar nou van?quote:Op maandag 16 september 2013 19:42 schreef suus78 het volgende:
[..]
Haha dat had ik laatst. Serieus gesprek met iemand, liep weg..draai me om...zat ie naar mijn kont te staren. Zelfs nog even toen ik keek. Hij werd rood en lachte wel ff
Gasten die zich voor zulke dingen schamen -.-quote:Op maandag 16 september 2013 19:42 schreef suus78 het volgende:
[..]
Haha dat had ik laatst. Serieus gesprek met iemand, liep weg..draai me om...zat ie naar mijn kont te staren. Zelfs nog even toen ik keek. Hij werd rood en lachte wel ff
Wat?quote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Gasten die zich voor zulke dingen schamen -.-
Waarom zou je rood worden behalve als je je er voor schaamt? Ik zou je in dezelfde situatie direct gecomplimenteerd hebben nadat je omkeek.quote:
Nja wij hebben een professionele relatie, dus denk niet dat je dat dan zou doen..quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Waarom zou je rood worden behalve als je je er voor schaamt? Ik zou je in dezelfde situatie direct gecomplimenteerd hebben nadat je omkeek.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef NoXia het volgende:
Je bent niet voor niets man, toch TS? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:29 schreef htctouch2 het volgende:
Vrouwen houden van die aandacht..
En wij mannen kijken graag naar konten en tetten..
Vrouwen kijken ook vaak naar ons kruis hoor.. Daarom stop ik er ook altijd een paar sokken in..![]()
Als ik met een stel (mannelijke) collega's op de gang sta te ouwehoeren en er loopt een vrouwelijke trainee langs, gaan alle koppies van links(onder) naar rechts(onder).quote:Op maandag 16 september 2013 19:42 schreef suus78 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:28 schreef djakkaa3033 het volgende:
(niet discriminerend bedoeld trouwens naar de vrouwen dit topic)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |