abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130552860
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130552884
@Friekin_ laatste wat ik er nog over zal zeggen. Als je een lijstje plaatst kan je kritiek verwachten. En dat lijkt me alleen maar een juiste zaak als dat lijstje nog geen 600kcal bevat.
pi_130552887
TT ^O^
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130552893
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:12 schreef Lonaa het volgende:
TT ^O^
Nu nog een plaatje :D
pi_130552931
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:12 schreef Sarabi het volgende:
@Friekin_ laatste wat ik er nog over zal zeggen. Als je een lijstje plaatst kan je kritiek verwachten. En dat lijkt me alleen maar een juiste zaak als dat lijstje nog geen 600kcal bevat.
Maar de discussie op tijd laten rusten is ook iets hoor, Sarabi.

Lijstje => kritiek => antwoord, is in principe genoeg he?
pi_130552947
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nu nog een plaatje :D
Nope plaatjes van rosbief zijn niet smakelijk.
pi_130552972
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zeker maar niet als het over zorgwekkende gevallen gaat ;)
Maar ik heb Friekin_ een dm gestuurd zodat ik jullie er niet meer mee lastig hoef te vallen.
pi_130552990
quote:

[..]

Nou, dat inderdaad.

Ik zit hier plaatsvervangend geïrriteerd te zijn, zeg. Weten van ophouden is iets wat je nog zou kunnen leren, Sarabi.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 augustus 2013 @ 14:14:41 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130552992
Friekin_ wat is het probleem van Zweedse balletjes? Ik zie dat namelijk niet, mits je niet gaat zitten stouwen en de saus en frietjes laat voor wat het is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_130553034
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, dat inderdaad.

Ik zit hier plaatsvervangend geïrriteerd te zijn, zeg. Weten van ophouden is iets wat je nog zou kunnen leren, Sarabi.
Ja, +1, meestal bemoei ik me er niet mee, maar ik kon niet langer op mijn vingers blijven zitten. ;(
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:15:55 #11
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130553046
Sarabi, ik heb me nog niet gewogen dus geen idee hoe het gaat. Maar zelfde als bij kwak: goeie dagen gaan goed, slechte dagen slecht :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130553074
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, dat inderdaad.

Dus gewoon negeren? Of aanmoedigen om zo te blijven eten? Als iemand met deze neigingen in een dieettopic rond blijft hangen is dat niet echt gezond (in Slank ook meerdere voorbeelden gehad).
pi_130553098
Als dm's doorgaan met verwijten over eetstoornissen heb ik er echt geen zin in. Echt waar, nogal kort door de bocht.
pi_130553108
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef _Dido_ het volgende:
Sarabi, ik heb me nog niet gewogen dus geen idee hoe het gaat. Maar zelfde als bij kwak: goeie dagen gaan goed, slechte dagen slecht :P
Dus wie weet ben je wel afgevallen *O*
pi_130553143
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus gewoon negeren? Of aanmoedigen om zo te blijven eten? Als iemand met deze neigingen in een dieettopic rond blijft hangen is dat niet echt gezond (in Slank ook meerdere voorbeelden gehad).
NEIGINGEN? Het is gvd 1 dag. Gisteren had ik een bak met brinta en suiker, 3 bammen, appel, vis met couscous en groenten en een rijstwafel.
pi_130553153
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, +1, meestal bemoei ik me er niet mee, maar ik kon niet langer op mijn vingers blijven zitten. ;(
Maar het is in een publiek topic waar ook jonge meiden komen om af te vallen, wil je dat zij dit soort lijstjes lezen en denken goh dat is een goed idee?
Daar kan ik ook 1,7 kilo per week mee afvallen.

Ik zal er verder over op houden maar dat is ook iets om over na te denken (en hell niet alleen jonge meiden natuurlijk).
pi_130553172
De bolognese saus staat te pruttelen op m'n fornuis *O* Om het maar eens ergens anders over te hebben ;)

Het is trouwens dit recept geworden:

http://www.coquinaria.nl/recepten/03.5recept.htm

Zonder room en wijn.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_130553180
pi_130553187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef friekin_ het volgende:

[..]

NEIGINGEN? Het is gvd 1 dag. Gisteren had ik een bak met brinta en suiker, 3 bammen, appel, vis met couscous en groenten en een rijstwafel.
Ik was niet de enige die het opviel dat jij vaker dit soort lijstje hebt.
En daarmee houd ik er echt over op, jij blij, iedereen blij.
pi_130553203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt te makkelijk deze reactie. Echt. Ik dacht dat dit topic ook ging over respect. Als er iemand zondigt met pizza wordt er ook niets gezegd. Ik eet dit niet elke dag. Het is een uitzondering.
pi_130553209
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:18 schreef Bamba het volgende:
De bolognese saus staat te pruttelen op m'n fornuis *O* Om het maar eens ergens anders over te hebben ;)

Het is trouwens dit recept geworden:

http://www.coquinaria.nl/recepten/03.5recept.htm

Zonder room en wijn.
Heb je hem al ooit eens eerder gemaakt?
Mis je de room en wijn niet?

Anders wel een goede om te onthouden.
pi_130553217
quote:

[..]

Maar het is in een publiek topic waar ook jonge meiden komen om af te vallen, wil je dat zij dit soort lijstjes lezen en denken goh dat is een goed idee?

Ik zal er verder over op houden maar dat is ook iets om over na te denken (en hell niet alleen jonge meiden natuurlijk).
Mensen met een eetstoornis (ik heb het niet over Friekin_ maar de mogelijke jonge meiden waar jij het over hebt) gaan echt niet ineens normaal eten omdat jij 20 x zegt dat iemand te weinig eet en dat ze wel een stoornis zal hebben.

Sarabi, ECHT, 1 x er iets van zeggen is VOLDOENDE.
pi_130553218
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zeker maar niet als het over zorgwekkende gevallen gaat ;)
Maar ik heb Friekin_ een dm gestuurd zodat ik jullie er niet meer mee lastig hoef te vallen.
Ik denk dat ze daar niet op zit te wachten.

Er wordt gereageerd op het magere lijstje, daar komt een reactie op en een keer moet je ophouden. Denk je nou werkelijk dat als er sprake is van een eetstoornis, jij die even op gaat lossen met je commentaar, waarvan de toon ook nog eens tamelijk onaangenaam is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130553243
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Niet schuldig voelen joh, je geeft zelf ook al aan dat je niet tevreden bent over dit lijstje. Probeer ergens nog wat ander eten te halen als dat mogelijk is. Morgen weer een dag :*
pi_130553276
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je hem al ooit eens eerder gemaakt?
Mis je de room en wijn niet?

Anders wel een goede om te onthouden.
Deze wel, ik was alleen het recept kwijt. Hij is erg lekker! :9~ Ik mis de room en wijn absoluut niet persoonlijk. Maar ik lust ook geen wijn :D
pi_130553286
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Echt te makkelijk deze reactie. Echt. Ik dacht dat dit topic ook ging over respect. Als er iemand zondigt met pizza wordt er ook niets gezegd. Ik eet dit niet elke dag. Het is een uitzondering.
IK had gisteren pizza. :7 Niemand zei er wat van.

En soms heb ik ook lijstjes zoals jij.

Op beide mag commentaar, maar dan kan je reageren met "Dit is niet gezond en dit en dit zou ik anders doen" en dan kan ik reageren met: Dat weet ik, bedankt voor de tips.

En dan, nou dan IS HET KLAAR.

Ik ga iets zinnigs met mijn leven doen. Aju.
pi_130553299
Ik ben heel eerlijk; ik ben echt oprecht gekwetst. Het is al genoeg dat sommige mensen in mijn privéleven me niet steunen in het afvalproces, laat staan dat er hier 1 persoon zo doet.
pi_130553301
Man, wat is het druk vandaag. Rende echt letterlijk om alle bestellingen bij te kunnen benen. En m'n collega kan alleen maar op me zeiken dat ik er zo'n bende van maak. Flikker op man, kun je niet zien dat ik m'n uiterste best doe!

Had lekker m'n eigen brood en van die aubergine-prut van Sabra mee dus m'n lunch was wel fijn. En ik heb een 4e boterham genomen want dat was wel nodig met al dat rennen!
pi_130553305
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:18 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou echt niet zonder vlees kunnen. Vegetarisch is niks voor mij :N
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 augustus 2013 @ 14:21:19 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130553311
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef friekin_ het volgende:

[..]

pardon... Nog geen topic geleden werd er ook wat gezegd van kibbeling als lunch.

Jouw lijstje vandaag is een crashdag, dat mag je van mij hoor als je er blij van wordt. Jouw lijf wat je kapot maakt, niet het mijne...
pi_130553336
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

pardon... Nog geen topic geleden werd er ook wat gezegd van kibbeling als lunch.

Jouw lijstje vandaag is een crashdag, dat mag je van mij hoor als je er blij van wordt. Jouw lijf wat je kapot maakt, niet het mijne...
Die kibbeling was van MaJo.
pi_130553343
quote:

[..]

Amen!

Accepteer eens dat niks MOET. ieder mag lekker eigen keuzes maken.

En niemand in dit topic heeft de wijsheid in pacht, want nog steeds dik, dus hij die zonder zonde is en zulleks....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130553351
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:20 schreef Bamba het volgende:

[..]

Deze wel, ik was alleen het recept kwijt. Hij is erg lekker! :9~ Ik mis de room en wijn absoluut niet persoonlijk. Maar ik lust ook geen wijn :D
Opgeslagen.
Italiaans :9
pi_130553354
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:21 schreef Bamba het volgende:

[..]

QFT.

Vlees O+
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:22:58 #35
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130553377
Gister had ik ook pizza *O* Domino's pizza zelfs, en door het skippen van T's levert het niet eens kcal op. :9
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 augustus 2013 @ 14:23:26 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130553397
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die kibbeling was van MaJo.
ja, die bedoel ik toch ook... Ik geef aan dat beide kanten op commentaar komt op lijstje, logisch toch? Ik bedoel, een 'lunch' van 19 kcal :?
pi_130553398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:21 schreef Bamba het volgende:

[..]

I'm with you!
Af en toe een dagje maar langer ook niet :D
pi_130553420
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef eleusis het volgende:
Gister had ik ook pizza *O* Domino's pizza zelfs, en door het skippen van T's levert het niet eens kcal op. :9
o|O
pi_130553455
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ja, die bedoel ik toch ook... Ik geef aan dat beide kanten op commentaar komt op lijstje, logisch toch? Ik bedoel, een 'lunch' van 19 kcal :?
Ik las het anders, sorry. :*
pi_130553477
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef eleusis het volgende:
Ik 1 van een echte pizzaria. Met veul vis. :9 En champginons want groente.
pi_130553478
Ik eet al 6 jaar vegetarisch. Kom maar op met dat commentaar :6
pi_130553483
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

QFT.

Vlees O+
Daarom kon ik koolhdyraatarm ook makkelijk volhouden. Ik moet nu nog wel eens wennen dat niet iedere vleessoort even kcal verantwoord is :P
pi_130553502
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:25 schreef douche-eendje het volgende:
Iewww, groente!! :r

:')
pi_130553523
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:25 schreef douche-eendje het volgende:
En mis je het vlees helemaal niet meer?
pi_130553531
Ik moest lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130553590
Ik zou ook best vega kunnen zijn. Ben dol op groentes en weet genoeg heerlijke vega recepten. Maar op z'n tijd een stukje vlees is ook fijn, dus ik doe het lekker niet
pi_130553684
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:28 schreef Zeester het volgende:
Ik zou ook best vega kunnen zijn. Ben dol op groentes en weet genoeg heerlijke vega recepten. Maar op z'n tijd een stukje vlees is ook fijn, dus ik doe het lekker niet
Ik hou teveel van hertenbiefstuk.
pi_130553956
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:28 schreef Zeester het volgende:
ik zou echt inspiratieloos zijn
pi_130554092
quote:

[..]

Hopelijk lezen ze dan niet dat 250 gram kibbeling goed voor je is
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_130554129
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:40 schreef Kiid het volgende:

[..]

Hopelijk lezen ze dan niet dat 250 gram kibbeling goed voor je is
is precies hetzelfde zoals sjeen al aangaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: