Ben de aflevering aan het zoekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:52 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Mevrouw van de Broek is legendarisch.
Waarom? Als dat netjes in de voorwaarde staat....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef SunChaser het volgende:
Overigens is t zwaar asociaal om voor Groupongasten gerechten door te strepen
Zeer de moeite waard.quote:
Ze is niet autistisch, haar buurvrouw is wispelturig!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Zeer de moeite waard.
De aflevering met die autistische vrouw in dat groene jasje is ook een aanrader. Een FOK!er als buurvrouw.![]()
http://www.eerstehulpbijr(...)en-burenruzie?page=4
Autistisch? Zo gek als een deur.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Zeer de moeite waard.
Deze aflevering met die autistische vrouw in dat groene jasje is ook een aanrader. Een FOK!er als buurvrouw.![]()
http://www.eerstehulpbijr(...)en-burenruzie?page=4
Ik denk dat dat 2-4-6 verhaal inhield dat er groupon bonnen bestonden voor 2-4-6 personen (waarbij de bon voor 6 persoon natuurlijk duurder is) en dat ze wilden zeggen dat je dus maar 1 zo'n bon in mag leveren. Dus als je met 6 mensen gaat eten en een bon voor 2 en een bon voor 4 personen hebt, mag je er maar 1 van die twee inleveren, zelfs al bestaat er een overkoepelende bon van 6 personen. Dan had je die maar moeten kopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:54 schreef marcodej het volgende:
Wat een achterbaks sekreet, die Carola, met haar blije smoelwerk. Die zoon snapte het ook niet helemaal geloof ik: "We zijn er niet op uit om gratis te eten, wij geven dat dan wel aan vrienden ofzo." Het is het een (¤31,-) of ander (gratis dineren) knul...
Snapt iemand trouwens die 2-4-6-regel per GroupOn trouwens? Waarom kregen ze uiteindelijk maar korting voor 4 personen, en waar kwam die 75,- vandaan.
Tot slot: Wat zag Jetske er heerlijk uit.
Dat laatste okay. Dat eerste als dat vermeld staat dan is dat prima en ook geen uitzondering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:55 schreef MilaNL het volgende:
Dat je van tevoren zou moeten zeggen dat je met een bon komt slaat ook nergens op. Staat ook niet in de voorwaarden.
Ze had een bon voor 2 personen en een bon voor 4 personen. Je mag maximaal 1 bon (voor 2, 4 of 6 personen) inleveren. Ze had ¤75 betaald voor de twee bonnen. Ze zou ¤106 korting krijgen met alleen de bon voor 4 personen. Ze heeft die ¤75 die ze voor beide bonnen had betaald terug gekregen van Groupon omdat het restaurant ze weigerde te verzilveren. Blijft er dus ¤31 over waar ze wel recht op had en niet heeft gehad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:54 schreef marcodej het volgende:
Wat een achterbaks sekreet, die Carola, met haar blije smoelwerk. Die zoon snapte het ook niet helemaal geloof ik: "We zijn er niet op uit om gratis te eten, wij geven dat dan wel aan vrienden ofzo." Het is het een (¤31,-) of ander (gratis dineren) knul...
Snapt iemand trouwens die 2-4-6-regel per GroupOn trouwens? Waarom kregen ze uiteindelijk maar korting voor 4 personen, en waar kwam die 75,- vandaan.
Tot slot: Wat zag Jetske er heerlijk uit.
Ja, maar dat staat dus niet vermeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste okay. Dat eerste als dat vermeld staat dan is dat prima en ook geen uitzondering.
precies zoals de uitspraak van frank dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat dus niet vermeld.
Ja, de uitspraak is perfect, maar hier in het topic lijken er nogal wat mensen het er niet mee eens te zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
precies zoals de uitspraak van frank dus.
De meeste vinden dat wijf debielquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:06 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja, de uitspraak is perfect, maar hier in het topic lijken er nogal wat mensen het er niet mee eens te zijn.
Ben 't met de uitspraak wel eens maar het blijft een onsympathiek stel die moeder en zoon.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:06 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja, de uitspraak is perfect, maar hier in het topic lijken er nogal wat mensen het er niet mee eens te zijn.
Meester Visser maakte een rake opmerking daarover met zijn "tweede rangs"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
En dat ze eerst reserveren en pas als de reservering staat vermelden dat ze zo'n bon hebben
Alle cafetaria's in mijn stadje worden gerund door Chinezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vind het trouwens gaar dat Chinezen de Japanse keuken gaan overnemen in hun restaurant, alleen omdat sushi op het moment 'hip' is.
Gaar? Wat een leuk woordgrapje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vind het trouwens gaar dat Chinezen de Japanse keuken gaan overnemen in hun restaurant, alleen omdat sushi op het moment 'hip' is. Een Hollander die een Italiaans pasta restaurant begint is ook homo.
Oh myquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef MaximusTG het volgende:
http://tvblik.nl/de-rijdende-rechter/23-januari-2007
Hier om de hoek hebben ze de lokale cafetaria ook al overgenomen. Oer Hollandse snackbar waar je nog en dikke kwak mayo bij je patat krijgt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vind het trouwens gaar dat Chinezen de Japanse keuken gaan overnemen in hun restaurant, alleen omdat sushi op het moment 'hip' is. Een Hollander die een Italiaans pasta restaurant begint is ook homo.
Wat een aso's he? Rottig volk..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh my
Die familie![]()
Knap dat de buuf er zo rustig onder bleef.
En Mieke tegen die ouwe tang
Labiel vooral.quote:
Mooi, dat het programma nog maar lang door mag gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk 1.100.000 kijkers, niets mis mee.
Wat voor reacties lees je zoal?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:27 schreef Staal het volgende:
Op Twitter trending topic. Why?
Vanavond even terugkijken.
twitter:fokkesukke twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 22:58:46De VN Veiligheidsraad heeft zojuist gestemd vóór het bombarderen van moeder en zoon grouponklagers. #rijdenderechter reageer retweet
Ja, echt vreselijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:03 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Wat een aso's he? Rottig volk..
Heb je er nog meer die je kunt uploaden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even dit klassiekertje spammen:
Er staat er nog een in hetzelfde kanaal, even zoeken op rijdendequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Heb je er nog meer die je kunt uploaden?
je vergeet gedenigrerend de les lezen aan de verliezerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Labiel vooral.
- Waarschijnlijk waren ze die avond al ver heen met al die alcohol in hun maag.
- Gaan een beetje stennis schoppen.
- Bellen de politie op omdat het niet eens zjin met de prijs.
- Hebben racistische trekjes.
- Zijn die 31 euro allang kwijt aan tijd en autokosten met dit 'proces'
- Gaat in een apenpakje naar de studio.
- achterlijk gaan reageren als je iets moois wordt aangeboden
Top! Even kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staat er nog een in hetzelfde kanaal, even zoeken op rijdende![]()
Momenteel geen andere liggen.
Ja, we zaten niet voor een duppie daar, we hebben goed gedronken! MAAR WEL KORTING EISEN.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Gierige Hollanders die op korting azenSad
Wat dus ook niet het geval was, zoon dacht dat gebeurde, alleen 'hun' kaart was ook gestreept.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef SunChaser het volgende:
Overigens is t zwaar asociaal om voor Groupongasten gerechten door te strepen
Ik vind die jury altijd wel grappig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had wel gehoopt dat ze, nu we een thuisjury hebben, de jury aldaar zouden schrappen. Helaas.
ik vroeg me hardop af als ze niet door had dat de halve toko uit Chinezen bestaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:52 schreef Isegrim het volgende:
Wat een naar, achterbaks, racistisch kutwijf zeg.
"Ik dacht dat Japanse mensen altijd zo aardig waren."
Dat snapt dat geblondeerde wijf nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vroeg me hardop af als ze niet door had dat de halve toko uit Chinezen bestaat.
Yupquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:56 schreef Bolters het volgende:
Gaan deze reacties over de uitzending van dinsdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |