laten ze nu ps3 beelden zien van MGS V in hun xbox one promotiequote:
Titanfall daarentegen!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
Dead Rising 3![]()
Maar alleen daar voor koop je geen Xbox One
bron?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best jammer dat ze die game alsnog uitbrengen voor de PS4
http://gamingbolt.com/titanfall-may-come-to-the-ps4-after-allquote:
Vraag is of die game er nog toe doet als hij eenmaal uitkomt op de PS4quote:Op donderdag 5 september 2013 14:07 schreef Pheno het volgende:
Ah, op die fiets. De geruchten zijn er (en ze zouden ook stom zijn het niet te doen, afzetmarkt bekeken), maar dan is er natuurlijk ook een grote kans dat het timed-exclusive is.
Niet m'n ding spank! Maar zag er wel tof uit.quote:
Waarom jammer?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best jammer dat ze die game alsnog uitbrengen voor de PS4
Je vindt het niet leuk als anderen dezelfde spellen als jij speelt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou weer een leuke exclusive zijn zoals Halo en Forza
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk als anderen dezelfde spellen als jij speelt?
Twee en eenzits bank, bovendien komen ze nauwelijks over de vloer...quote:Op donderdag 5 september 2013 10:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op de bank, met 7 maten.. FIFA of Madden spelen
dus je hebt je bank aangepast aan je vriendengroep?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Twee en eenzits bank, bovendien komen ze nauwelijks over de vloer...
Heb je die banken opgehangen dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Twee en eenzits bank, bovendien komen ze nauwelijks over de vloer...
Nee, ik ben klein behuisd en kan van mijn vriendengroep niet gaan vragen of ze ook een xbox kopen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus je hebt je bank aangepast aan je vriendengroep?
Partnership NFL en Xbox.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Rossdale het volgende:
http://kotaku.com/the-fir(...)o-games-i-1260546035
Zo typischReclame voor Xbox One, zonder games...
Ik snap wel waarom, voor de non-gamers onder ons... maar dan nog
Ik vind meer exclusieve games wel leuk jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk als anderen dezelfde spellen als jij speelt?
Hoe heeft dat nou weer effect op jou dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind meer exclusieve games wel leuk ja
Diversiteitquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe heeft dat nou weer effect op jou dan?
Dus in plaats van 1 console waar je alles kan spelen wat je wilt zou je er nu 2 moeten kopen. Dat is beter voor jou omdat?quote:
Als je Super Mario wil spelen dan koop je toch ook gewoon een console of handheld van Nintendo ik zie niet in waarom alles maar cross platform moet zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus in plaats van 1 console waar je alles kan spelen wat je wilt zou je er nu 2 moeten kopen. Dat is beter voor jou omdat?
Omdat het beter voor de consument is. Jij dus.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je Super Mario wil spelen dan koop je toch ook gewoon een console of handheld van Nintendo ik zie niet in waarom alles maar cross platform moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |